Da's meer een organiser toch? Maar op zich wel leuk, ik heb ook HP Jornada's en Psions. Mits de prijs ook leuk is en he hem kunt vinden (en kwijt wilquote:
Met de console erbij heeft wel de voorkeur, ik hou het even open tot ik er een heb als je dat goed vindt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:03 schreef Sjorre het volgende:
Weet niet of je ook games voor de N-Gage zoekt, maar heb hier twee zeer nette N Gage games liggen, te weten Super Monkey Ball en Tony Hawk's Proskater voorzien van doosje en manual. Voor beide games tezamen is vraagprijs 12,50 euro. PM mij maar bij interesse.
Geen probleem, geef maar een seintje als je een N-Gage te pakken heb gekregen...quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met de console erbij heeft wel de voorkeur, ik hou het even open tot ik er een heb als je dat goed vindt.
Ok, ik weet namelijk nog niet wat voor games ik er bij aangeboden krijg, ik heb niet zo veel aan dubbele, maar als ze er niet bij zitten dan kunnen we zeker wel een deal maken.quote:Op zondag 30 november 2014 10:59 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Geen probleem, geef maar een seintje als je een N-Gage te pakken heb gekregen...
Beiden, ik verzamel, maar ik speel er ook regelmatig mee. Zeg maar een gebruiksverzameling. Ik koop dan ook nauwelijks dubbele spullen. Komt wel eens voor, dan zijn ze als reserve. Zo heb ik wel een paar Gameboys en een paar GBC's, maar dat zijn wel weer allemaal andere types of kleuren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:22 schreef Beverwijker het volgende:
Verzamel je ze of is het echt voor gebruik?
Als hij voor een schappelijke prijs incl wat games weg kan heb ik er wel oren naar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef Jazzpert het volgende:
Ik heb ergens nog een werkende Atari Lynx II liggen eventueel.
Ik heb een Sega Game Gear zonder oplader en met een sonic game liggen maar je heb er al 2 dus denk niet dat je interesse heb!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beiden, ik verzamel, maar ik speel er ook regelmatig mee. Zeg maar een gebruiksverzameling. Ik koop dan ook nauwelijks dubbele spullen. Komt wel eens voor, dan zijn ze als reserve. Zo heb ik wel een paar Gameboys en een paar GBC's, maar dat zijn wel weer allemaal andere types of kleuren.
Game Gear heb ik er 2 van, maar 1 had geen geluid (zelf gerepareerd). Zo veel werk aan gehad, die doe ik dus ook niet weg.
[..]
Als hij voor een schappelijke prijs incl wat games weg kan heb ik er wel oren naar.
Klopt, Sonic heb ik ook al. Anders heb ik straks geen plek meer voor andere consolesquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Ik heb een Sega Game Gear zonder oplader en met een sonic game liggen maar je heb er al 2 dus denk niet dat je interesse heb!
Ik duik vanavond even de game kelder in, kijken wat er bij zit.quote:Als hij voor een schappelijke prijs incl wat games weg kan heb ik er wel oren naar.
Mits betaalbaar wel jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:23 schreef Sjorre het volgende:
Zoek je wellicht ook games voor de Atari Lynx en Sega GameGear?
Nee, niet gezien, ik kan niet alles in de gaten blijven houden, ik kijk wel eens, maar dan moet ik er dus net tegenaan lopen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:59 schreef HeavensAxe het volgende:
Ik zag er toevallig eentje op marktplaats laatst maar diegene had hem wel totaal verkeerd geplaatst, onder gameboy of gamecube o.i.d. maar ik neem aan dat je daar al op kijkt?
Mja niet echt dus en R'dam is echt een ongelooflijk eind.quote:
Welke spellen heb je er bij en wat is de staat van de accu?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:17 schreef C2000 het volgende:
Geen N-Gage 2, wel een 1 helemaal compleet met doos, handleiding, demo game, promo cd en 5 spellen. ¤60
edit; oh en en geheugenkaartje zit er ook nog bij.
Goed zoekenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:39 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
Jammer de n-gage 2 heb ik jaren geleden gewonnen met een prijsvraag op gamevillage. Maar helaas weet ik niet meer waar alle delen zijn.
Ophalen en verzenden zijn beide mogelijk. Verzenden zal met de grootst mogelijke zorgvuldigheid gebeuren, echter altijd op risico van ontvanger. Voor meer vragen of beeldmateriaal kun je altijd mailen. Niet eens met de prijs? Laat maar je tegenbod weten, daar komen we wel uit...quote:Mits betaalbaar wel ja
Wow dit zijn gewoon handelaarsprijzen, sorry, maar nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:32 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Ophalen en verzenden zijn beide mogelijk. Verzenden zal met de grootst mogelijke zorgvuldigheid gebeuren, echter altijd op risico van ontvanger. Voor meer vragen of beeldmateriaal kun je altijd mailen. Niet eens met de prijs? Laat maar je tegenbod weten, daar komen we wel uit...
ATARI LYNX
Beeldmateriaal
In absolute nette staat Atari Lynx games, voorzien van doos en manual.
De gehele set voor 70 euro of per stuk a...
15,00 - APB
00,00 - Blue Lightening - VERKOCHT
12,50 - Crystal Mines II
12,50 - Hydra
12,50 - Kung Foodd
15,00 - Todd's Adventures in: Slime World
12,50 - Steel Talons
00,00 - Qix [sealed!] - VERKOCHT
SEGA GAME GEAR
Beeldmateriaal
Sega Game Gear games varierend van nette tot nieuwstaat of gesealed.
GESEALED
=========
40,00 - Cosmic Spacehead - als nieuw
07,50 - Deep Duck Trouble - als nieuw
07,50 - Jungle Book - als nieuw
07,50 - Lion King - als nieuw
07,50 - Sonic the Hedgehog 2 - doosje ietswat gedeukt
07,50 - Sonic Spinball - als nieuw
07,50 - Super Battletank - doosje ietswat gedeukt
COMPLEET
=========
15,00 - Ariel the Mermaid - supernetjes
10,00 - Ariel the Mermaid - doosje ietswat gedeukt
15,00 - Aladdin - netjes
12,50 - Daffy Duck in Hollywood - zeer netjes, mist binnendoos
12,50 - Dynamite Headdy - doosje ietswat gedeukt, mist binnendoos
12,50 - Ecco The Tides of Time - prijssticker voorzijde, mist binnendoos
75,00 - Fantastic Dizzy - doosje ietswat gedeukt, game gesealed
25,00 - James Pond 2 Codename RoboCod - als nieuw
30,00 - Klax - als nieuw
30,00 - Land of Illusion starring Mickey Mouse - supernetjes
30,00 - Mortal Kombat - zeer netjes
25,00 - Shinobi - zeer netjes, kleine beschadiging cover + stickerresten op linkerzijkant
20,00 - Shinobi 2 - doosje ietswat gedeukt, stickerresten voorzijde
20,00 - Super Smash TV - prijssticker voorzijde + linkerzijde
15,00 - Surf Ninjas - doosje ietswat gedeukt
15,00 - Wolfchild - netjes
40,00 - 21 in 1
Ook een leuke, wat wil je daar voor hebben?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:41 schreef mrPanerai het volgende:
ik heb deze nog liggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, maar de term "handelaarsprijzen" vind ik nou niet terecht, maar wil daar geen discussiepunt van maken. Ben simpelweg een verzamelaar die afstand doet van zijn gehele collectie. Zoals eerder vermeld, sta ik open voor een tegenbod, mits item[s] natuurlijk een goed nieuw baasje krijgen.quote:Wow dit zijn gewoon handelaarsprijzen, sorry, maar nee.
Zodra ik 15-20 euro per spel zie is voor mij de lol er al heel snel af.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:30 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Sorry, maar de term "handelaarsprijzen" vind ik nou niet terecht, maar wil daar geen discussiepunt van maken. Ben simpelweg een verzamelaar die afstand doet van zijn gehele collectie. Zoals eerder vermeld, sta ik open voor een tegenbod, mits item[s] natuurlijk een goed nieuw baasje krijgen.![]()
Ja lijkt me zeker wat, alleen dan moet ik ook even op zoek naar zo'n rand inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:40 schreef Rica het volgende:
Moet ik voor je zoeken of lijkt het je niks?
Da's een hele vette, heb je die te koop?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:56 schreef Apekoek het volgende:
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 17 december 2014 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's een hele vette, heb je die te koop?
Hehequote:Op donderdag 18 december 2014 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
We hebben ons rotgelachen. Kick.
Ik ken het apparaat en ik heb er ook zelf 1, maar ik wil daar graag nog wel een reserve van, just in case. Die van mij heeft me trouwens vele malen minder dan 200 euro gekost. Bij mij ontbreekt wel het batterijpak. Werkt dus alleen op een adapter.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hehe
Maar nee helaas, had dit apparaat ooit. Was inderdaad koning, helaas ging deze al snel kapot. Maar wat een feest was dat, high-end gaming kwaliteit on-the-road (dat echt alleen voor thuis op tv was bedoeld). Echter gingen de batterijen wel heel snel leeg, 6 penlites binnen een uur op.
Echt een collectors item geworden, zo een 200 euro op e-bay: http://www.ebay.nl/sch/i.(...)=sega+nomad&_sacat=0
Spellen; Super Monkey Ball, Pocket Kingdom, Sonic N, Red Faction, Virtua Tennis en Puyo pop (waren er 6 blijkbaar, geen 5). Accu..oef. Geen idee. Zou ik moeten testen. Lader zit er wel bij trouwens.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Welke spellen heb je er bij en wat is de staat van de accu?
Ik wil 'm ook wel blind kopen, maar dan heb ik er niet de hoofdprijs voor over.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:13 schreef C2000 het volgende:
[..]
Spellen; Super Monkey Ball, Pocket Kingdom, Sonic N, Red Faction, Virtua Tennis en Puyo pop (waren er 6 blijkbaar, geen 5). Accu..oef. Geen idee. Zou ik moeten testen. Lader zit er wel bij trouwens.
Helaas geen idee waar ik het gelaten heb. Vrees dat het in een doos naar de kringloop is gegaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja lijkt me zeker wat, alleen dan moet ik ook even op zoek naar zo'n rand inderdaad.
Zondequote:Op dinsdag 23 december 2014 01:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Helaas geen idee waar ik het gelaten heb. Vrees dat het in een doos naar de kringloop is gegaan.
Leuk, nog games? En wat wil je er voor hebben?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:14 schreef Furia-Aurum het volgende:
Ik heb nog een N-Gage, zowel de eerste als de tweede versie. Beide met doos, alleen laat het rubbertje rondom de tweede een beetje los.
Is in elk geval de moeite waard om het te proberen, afhankelijk van je vraagprijs.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:41 schreef OllieNL het volgende:
Even gezocht voor je, heb nog een Ngage QG compleet liggen. Maar voordat je helemaal blij wordt:
- Rubbertje is niet lekker meer.![]()
- Heel klein krasje op het display.![]()
- Hij start niet meer op....Misschien dit de oplossing --> http://forum.gsmhosting.c(...)qd-freezeeee-199675/
Foto's heb ik hier neer gepleurd --> http://imgur.com/a/PKSwG
Laat maar weten of je er belang bij hebt.![]()
![]()
Doe es een tegenbod zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
Hij doet 't toch niet? Dan is dat misschien wat veel.
Emotionele waarde... haha.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoop vooral een setje te kunnen kopen, met games en al.
Refurb zie ik inderdaad met nieuwe accu en lader voor < 30 euro thuisbezorgd, dus dat maakt een kapotte niets meer waard natuurlijk.
Ja daarvoor wil ik 'm wel een mooi plekje gevenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:09 schreef OllieNL het volgende:
[..]
Emotionele waarde... haha.![]()
Had geen idee wat die dingen doen op de markt, dus waarom niet een refurb kopen en de rest erbij zoeken? Wacht nog steeds op die tegenbod (voor de doos, spelletje, handleiding, enz.)
kuch kuch verzendkosten? kuch kuch
Zal je me gegevens even sturen vanaaf....quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja daarvoor wil ik 'm wel een mooi plekje geven
Tof, dankquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:55 schreef OllieNL het volgende:
[..]
Zal je me gegevens even sturen vanaaf....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |