Omdat i.t.t. op gravel Wawrinka op gras geen match is voor Djokovic.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarom zou Djokovic makkelijk van Wawrinka winnen? Dat klinkt niet logisch.
Klopt hij niet?quote:
Ow.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:49 schreef Niox het volgende:
[..]
Omdat i.t.t. op gravel Wawrinka op gras geen match is voor Djokovic.
n Beetje voorbarig, lijkt me.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:49 schreef Niox het volgende:
[..]
Omdat i.t.t. op gravel Wawrinka op gras geen match is voor Djokovic.
Voortaan niet zo frivool omspringen met de TT en gewoon doen FF. Want je weet: als je gewoon doet doe je al gek genoegquote:
Allez Gasquet! (Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit, maar verrassingen zijn altijd leuk)quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:13 schreef Marcoss het volgende:
Gasquet 8 jaar later gewoon weer in de halve finale op Wimbledon
(als hij het uitserveert uiteraard)
Hoe bedoel je? Er is toch niks mis mee om tekst toe te voegen aan het nummer? En inhoudelijk klopt het toch in principe gewoon wat er staat?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:58 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Voortaan niet zo frivool omspringen met de TT en gewoon doen FF. Want je weet: als je gewoon doet doe je al gek genoeg![]()
Deze umpire had het in ieder geval juist.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Dit begrijp ik niet. Wawrinka mag niet challengen omdat hij de bal speelde. Maar dat doen ze continu en het wordt vrijwel altijd geaccepteerd.
Oh, ok. Thx.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nicolas Anelka, ex-spits van Chelsea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |