abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154223565
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Leuk die bonus die we krijgen voor Wijnaldum en De Vrij, maar tot nu toe hebben Ajax en PSV al aardig wat euro's binnen geharkt met transfers en wij moeten de eerste speler nog zien te slijten. Dat is ook lastig na zo'n dramatisch seizoen.. ik begrijp die gasten niet. Als ze een tandje hadden bijgeschakeld de laatste wedstrijden waren ze 3e geworden en was er misschien meer interesse gekomen..
Fredsj zal goed zijn best hebben gedaan ze te demotiveren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154223713
Wij gaan ook nog wel spelers kwijtraken, daar ben ik van overtuigd. Er is nu zoveel interesse in Clasie, en ook voor El Ahmadi en Te Vrede schijnt concrete interesse te zijn.

Alleen wij zullen het moeten doen met hooguit 12 miljoen voor Clasie, hopelijk 8 ton voor Te Vrede en Manu, en ook een schijntje voor Vilhena waarschijnlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:38:08 #153
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154223809
Moeten we zo nodig elk jaar geld verdienen dan.
Van mijn part hou je de groep lekker bij elkaar.

Vraag me alleen af wie er dan op het middenveld komen te spelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154223858
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moeten we zo nodig elk jaar geld verdienen dan.
Van mijn part hou je de groep lekker bij elkaar.

Vraag me alleen af wie er dan op het middenveld komen te spelen.
In het profvoetbal is geld verdienen essentieel inderdaad (en helaas). Althans, als je aan de top wilt blijven meedoen (zover mogelijk).

Ik denk dat de groep bij elkaar houden minder voordeel oplevert dan het financiele voordeel dat het oplevert om wat spelers van de hand te doen nu ze nog de hoofdprijs opleveren of uberhaupt nog iets opleveren omdat ze anders uit hun contract lopen.

Wat mij betreft wordt ons middenveld gewoon: Vejinovic - El Ahmadi - Toornstra. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 10 juli 2015 @ 19:13:38 #155
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154228769
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vermeer tussen die prutsers zetten. :')
Ach, hij is van dat zooitje de beste. Misschien had ik Mathijssen er nog bij moeten zetten.
pi_154229076
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:07 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ik heb Vermeer ook meer punten zien pakken voor ons dit seizoen dan Mulder in al zijn seizoenen bij elkaar. Trouwens, hoeveel blunders zaten daarbij waardoor we ook echt de wedstrijd verloren? Juist ja.
allemaal dom gelul

Mulder heeft het onder de seizoenen onder koeman gewoon goed gedaan,....

bekijk de eindstanden in die seizoenen. Elke keeper heeft weles een mindere periode.

Dat mulder zo faalde heeft te maken dat iedereen bij Feyenoord faalde

Mulder is gewoon een goede keeper van Feyenoord.

Vermeer vindt iedereen ineens zogenaamd geweldig....de mooiste blunders van vermeer zijn altijd die ballen waar hij gewoon stilstaat en achterom kijkt...

dat gebeurd hem gewoon veel te vaak. Wat is het? slecht positioneel opstellen. Vermeer is meer een reactiekeeper, daarom ziet het bij hem er zo spectaculair uit.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 10 juli 2015 @ 20:16:49 #157
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154230464
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat is het? slecht positioneel opstellen. Vermeer is meer een reactiekeeper, daarom ziet het bij hem er zo spectaculair uit.
Dit klopt gewoon als een bus. Vermeer is positioneel waardeloos en compenseert dat vaak met sprongkracht en reflexen. Maar eigenlijk is het een waardeloze keeper, als je tenminste iets snapt van hoe een keeper moet werken.

Je gelul over Mulder is trouwens lachwekkend. Want wat je ook van Vermeer vindt, hij is beter dan Mulder.
pi_154231475
Vermeer is geen waardeloze keeper.
Vanwaar al die kritiek op hem?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 20:56:14 #159
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154231626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:50 schreef Vasion het volgende:
Leg eens uit wat er zo goed is aan hem dan?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 21:20:23 #160
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_154232302
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:50 schreef Vasion het volgende:
Waar Mulder slecht in is, is Vermeer goed en andersom. Vanwaar al die kritiek op Mulder?
pi_154232367
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Leg eens uit wat er zo goed is aan hem dan?
Hij is Surinamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 juli 2015 @ 21:23:00 #162
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154232405
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij is Surinamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt. Maar een grote lul maakt je geen betere keeper.
pi_154242169
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit klopt gewoon als een bus. Vermeer is positioneel waardeloos en compenseert dat vaak met sprongkracht en reflexen. Maar eigenlijk is het een waardeloze keeper, als je tenminste iets snapt van hoe een keeper moet werken.

Je gelul over Mulder is trouwens lachwekkend. Want wat je ook van Vermeer vindt, hij is beter dan Mulder.
Jajaja

vermeer heeft de afgelopen jaren meer blunders gemaakt dan mulder...

ik heb de ene na de andere blunder van hem gezien

cilessen is ook zo een keeper die de meest belachelijke blunders maakt, ik snap sowieso niet waarom dit soort keepers zo opgehemeld worden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_154242202
Waar blijft de spits of wordt dirkie de spits...

vorige seizoen was scoren het grote probleem

wat denkt die sufkut van een martin van geel dat die sufkutten nu wel in eens gaan scoren.....

hij haalt een middenvelders voor 10 miljoen euro, maar een spits is te duur

oprotten met die vent
  zaterdag 11 juli 2015 @ 08:47:12 #165
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154242232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jajaja

vermeer heeft de afgelopen jaren meer blunders gemaakt dan mulder...

ik heb de ene na de andere blunder van hem gezien

cilessen is ook zo een keeper die de meest belachelijke blunders maakt, ik snap sowieso niet waarom dit soort keepers zo opgehemeld worden.
Omdat ze er procentueel de meeste ballen uithalen. Cillessen en Zoet zijn op dat punt de nummers 1 en 2 van de Eredivisie. Mulder en Vermeer zijn beide van het niveau Piet Velthuisen.

Nou zeggen die reddingen percentages niet alles, maar het is een hele goede start als je een keeper wilt beoordelen.
pi_154242243
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Omdat ze er procentueel de meeste ballen uithalen. Cillessen en Zoet zijn op dat punt de nummers 1 en 2 van de Eredivisie. Mulder en Vermeer zijn beide van het niveau Piet Velthuisen.

Nou zeggen die reddingen percentages niet alles, maar het is een hele goede start als je een keeper wilt beoordelen.
interresant, cillessen krijgt natuurlijk met die verdediging van ajax ook de ene na de andere bal op zich geschoten... :Z
  zaterdag 11 juli 2015 @ 08:49:12 #167
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154242247
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Waar blijft de spits of wordt dirkie de spits...

vorige seizoen was scoren het grote probleem

wat denkt die sufkut van een martin van geel dat die sufkutten nu wel in eens gaan scoren.....

hij haalt een middenvelders voor 10 miljoen euro, maar een spits is te duur

oprotten met die vent
_O-

Man wacht gewoon ff rustig af man. De markt is nog vrij relaxed.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 11 juli 2015 @ 08:49:51 #168
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154242249
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

interresant, cillessen krijgt natuurlijk met die verdediging van ajax ook de ene na de andere bal op zich geschoten... :Z
Percentages drol. Geen absolute aantallen.
pi_154242369
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 08:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Percentages drol. Geen absolute aantallen.
percentages ontstaan uit aantallen drolletje
pi_154242409
quote:

[..]

Krijg je deze kansloze discussie weer :O
pi_154242451
quote:

[..]

Percentages zeggen geen reet als je niet weet wat voor kansen keepers te verwerken kregen.

Als dat vooral afstandschoten zijn bijvoorbeeld, of spelhervattingen dan is een laag percentage inderdaad erg slecht, maar als een keeper vooral kansen in z'n eigen strafschopgebied en van dichtbij te verwerken krijgt kan een laag percentage juist weer best goed zijn verhoudingsgewijs.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:04:07 #172
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154244356
Wijnaldum voor 20 mil naar Engeland. Dan is Clasie dat zeker waard.
pi_154244442
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:04 schreef Sunri5e het volgende:
Alleen is Feyenoord geen PSV.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:25:13 #174
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154244712
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 09:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Percentages zeggen geen reet als je niet weet wat voor kansen keepers te verwerken kregen.

Als dat vooral afstandschoten zijn bijvoorbeeld, of spelhervattingen dan is een laag percentage inderdaad erg slecht, maar als een keeper vooral kansen in z'n eigen strafschopgebied en van dichtbij te verwerken krijgt kan een laag percentage juist weer best goed zijn verhoudingsgewijs.
En jij denkt dat dat over een heel seizoen, tegen dezelfde tegenstanders, niet ongeveer vergelijkbaar is? Dat dat een wereld van verschil is of je dat beoordeelt bij de nummer 4 of de nummers 1 en 2?

Zoals ik al aangaf, het zegt niet alles. Maar het is zeker een begin. En als je vervolgens aandraagt dat Vermeer substantieel meer doelpogingen heeft tegen gehad van binnen de 16 als bijvoorbeeld Jeroen Zoet of Cillessen, dan heb je het hele seizoen geen seconde voetbal van Feyenoord, Ajax en PSV gekeken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:04 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, voetballend zijn ze allebei maximaal Europese subtop. Beide zijn ze natuurlijk geen 20 miljoen waard, maar de Engelse voetbalwereld is gestoord geworden. En Wijnaldum is mijns inziens geschikter voor de Engelse competitie dan Clasie. Veelzijdiger, meer scorend vermogen. Sowieso zijn in het internationale voetbal meer aanvallend ingestelde middenvelders meer waard dan controlerende/verdedigende middenvelders.

Er zijn dus makkelijk 3 redenen te bedenken waarom je stelling niet klopt. Los daarvan gun ik Clasie wel een mooie transfer, maar ik denk dat hij in Frankrijk of Italië (en misschien zelfs Spanje) beter past dan in Engeland.
pi_154244966
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En jij denkt dat dat over een heel seizoen, tegen dezelfde tegenstanders, niet ongeveer vergelijkbaar is? Dat dat een wereld van verschil is of je dat beoordeelt bij de nummer 4 of de nummers 1 en 2?

Zoals ik al aangaf, het zegt niet alles. Maar het is zeker een begin. En als je vervolgens aandraagt dat Vermeer substantieel meer doelpogingen heeft tegen gehad van binnen de 16 als bijvoorbeeld Jeroen Zoet of Cillessen, dan heb je het hele seizoen geen seconde voetbal van Feyenoord, Ajax en PSV gekeken.
Ik volg de competitie uitstekend, en natuurlijk is dat niet ongeveer vergelijkbaar. :')

De ene club heeft nu eenmaal een betere verdediging dan de andere club. Feyenoord krijgt bijvoorbeeld bijzonder weinig doelpogingen tegen, en de organisatie stond afgelopen seizoen, behoudens de eerste en de laatste wedstrijden, bijzonder goed. Tonen ook de aangehaalde statistieken aan.

Het is dus best aannemelijk te maken dat de kansen die Feyenoord dan toch nog wel tegenkrijgt meteen uitgespeelde kansen zijn die moeiljker te stoppen zijn dan "halve" kansen of schoten van verder af, of kansen waar nog verdedigers bij zijn betrokken.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:47:50 #176
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_154245074
Guidetti naar Celta de Vigo. Wat zou hij daar gaan verdienen? Allicht meer dan bij Feyenoord, wat moet je anders bij zo'n nietszeggend clubje.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_154245138
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:47 schreef PIETR het volgende:
Guidetti naar Celta de Vigo. Wat zou hij daar gaan verdienen? Allicht meer dan bij Feyenoord, wat moet je anders bij zo'n nietszeggend clubje.
Een fortuin. Dat was toch ongeveer het enige waar die geldwolf op uit is?
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:54:00 #178
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154245178
quote:
Daarmee ga je er dus vanuit dat Feyenoord een meerzeggend clubje is?

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik volg de competitie uitstekend, en natuurlijk is dat niet ongeveer vergelijkbaar. :')

De ene club heeft nu eenmaal een betere verdediging dan de andere club. Feyenoord krijgt bijvoorbeeld bijzonder weinig doelpogingen tegen, en de organisatie stond afgelopen seizoen, behoudens de eerste en de laatste wedstrijden, bijzonder goed. Tonen ook de aangehaalde statistieken aan.

Het is dus best aannemelijk te maken dat de kansen die Feyenoord dan toch nog wel tegenkrijgt meteen uitgespeelde kansen zijn die moeiljker te stoppen zijn dan "halve" kansen of schoten van verder af, of kansen waar nog verdedigers bij zijn betrokken.
Mwa, of het betekent dat er meer schoten van afstand komen, als de verdedigende organisatie zo goed staat. Dat is aannemelijker dan dat een goede verdediging zorgt voor ene hoger percentage uitgespeelde kansen.

En dat zou dan weer een goede onderbouwing zijn van de stelling dat Vermeer positioneel verschrikkelijk slecht is. Iets waar je overigens geen statistieken voor nodig hebt, want dat kan iedere blinde idioot zien.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:56:05 #179
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154245224
Mensen die Mulder beter vinden dan Vermeer neem ik niet meer serieus.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 12:59:39 #180
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_154245301
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Daarmee ga je er dus vanuit dat Feyenoord een meerzeggend clubje is?
Feyenoord is een grotere club dan Celta inderdaad.
pi_154245335
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:59 schreef PIETR het volgende:

[..]

Feyenoord is een grotere club dan Celta inderdaad.
quote:
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een fortuin. Dat was toch ongeveer het enige waar die geldwolf op uit is?
Haha. Die gozer gaat daar ongeveer vier keer zoveel verdienen bij een club die behoorlijk meer voorstelt dan Feyenoord. Nummer 8 in Spanje > Feyenoord.
Geen
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:01:20 #182
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_154245348
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:56 schreef satecl het volgende:
Mensen die Mulder beter vinden dan Vermeer neem ik niet meer serieus.
Dit. Mulder was een ontzettend onzekere factor, met zn bange hoofd altijd, blij dat we daar vanaf zijn. Vermeer is veel beter.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:03:47 #183
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_154245395
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:01 schreef Ikbenintopvorm het volgende:

[..]

[..]

[..]

Haha. Die gozer gaat daar ongeveer vier keer zoveel verdienen bij een club die behoorlijk meer voorstelt dan Feyenoord. Nummer 8 in Spanje > Feyenoord.
:D

Ze hebben meer geld te besteden omdat ze daar mee televisiegelden krijgen, maar dat maakt je nog niet een grotere club.
pi_154245522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:01 schreef Ikbenintopvorm het volgende:

[..]

[..]

[..]

Misschien wel, maar Guidetti tekent natuurlijk alleen maar omdat ze genoeg geld bieden en niet om de club. Anders was hij wel bij Sporting gaan voetballen of zo (toch een grotere naam nog dan Celta de Vigo).
pi_154245534
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

:D

Ze hebben meer geld te besteden omdat ze daar mee televisiegelden krijgen, maar dat maakt je nog niet een grotere club.
Ik stel nergens dat ze een grotere club zijn omdat ze meer geld te besteden hebben. Gefeliciteerd met deze belachelijke wijze van redeneren.
Geen
pi_154245544
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Misschien wel, maar Guidetti tekent natuurlijk alleen maar omdat ze genoeg geld bieden en niet om de club. Anders was hij wel bij Sporting gaan voetballen of zo (toch een grotere naam nog dan Celta de Vigo).
Argumentum ad ignorantiam. Of ben jij persoonlijk vriendjes met hem?
Geen
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:15:25 #187
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_154245631
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:09 schreef Ikbenintopvorm het volgende:

[..]

Ik stel nergens dat ze een grotere club zijn omdat ze meer geld te besteden hebben. Gefeliciteerd met deze belachelijke wijze van redeneren.
Het is de enige reden die ik kon bedenken waarom ze groter zouden zijn dan Feyenoord. Want Feyenoord is verder op alle vlakken groter.
pi_154245656
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:15 schreef PIETR het volgende:

[..]

Het is de enige reden die ik kon bedenken waarom ze groter zouden zijn dan Feyenoord. Want Feyenoord is verder op alle vlakken groter.
Haha. Op basis waarvan?
Geen
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:20:50 #189
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_154245739
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:16 schreef Ikbenintopvorm het volgende:

[..]

Haha. Op basis waarvan?
Kun je niet lezen ofzo?
pi_154245785
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:20 schreef PIETR het volgende:

[..]

Kun je niet lezen ofzo?
"Alle vlakken" is voor mij een leeg begrip.
Geen
pi_154245795
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:10 schreef Ikbenintopvorm het volgende:

[..]

Argumentum ad ignorantiam. Of ben jij persoonlijk vriendjes met hem?
Het is toch vrij algemeen bekend dat Guidetti veel salaris vraagt? Feyenoord bood een miljoen per jaar en dat was te weinig. Sporting bood meer dan dat, en het was te weinig.

Dit vertelt je dus dat hij ineens zijn eisen uit het raam heeft gegooid... Of dat Celta wel genoeg biedt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tchock op 11-07-2015 13:30:39 ]
pi_154245835
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:16 schreef Ikbenintopvorm het volgende:

[..]

Haha. Op basis waarvan?
Nationale prijzen, internationale prijzen, stadion, seizoenen op hoogste niveau, thuisstad...

Echt alles aan Feyenoord is groter, behalve waarschijnlijk de begroting.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:26:41 #193
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_154245846
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:23 schreef Ikbenintopvorm het volgende:

[..]

"Alle vlakken" is voor mij een leeg begrip. Daarbij is het gewoon onzin.
Leeg begrip? :') Onzin? Simpel ventje. Op basis van successen / prijzen / stadion / supportersschare is Feyenoord een grotere club dan Celta.

Nu ga ik van de zon genieten. Doei.
pi_154245849
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is toch vrij algemeen bekend dat Guidetti veel salaris vraagt? Feyenoord bood een miljoen per jaar en dat was te weinig. Sporting bood meer dan dat, en het was te weinig.

Dit vertelt je dus dat hij ineens zijn eisen uit het raam heeft gegooid... Of die Celta wel genoeg biedt.
Post hoc ergo propter hoc.
Geen
pi_154245866
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:26 schreef PIETR het volgende:

[..]

Leeg begrip? :') Onzin? Simpel ventje. Op basis van successen / prijzen / stadion / supportersschare is Feyenoord een grotere club dan Celta.

Nu ga ik van de zon genieten. Doei.
Is dit je volledige definitie van "alle vlakken"?
Geen
pi_154245885
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:27 schreef Ikbenintopvorm het volgende:

[..]

Beetje irritant om steeds met Latijn te reageren. Vooral omdat je het nu fout gebruikt, want ik suggereer helemaal niet dat er een verband is. Vandaar dat ik twee opties gaf.

Maar inhoudelijk heb je weinig te melden merk ik wel.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 13:30:08 #197
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_154245901
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:27 schreef Ikbenintopvorm het volgende:

[..]

Blijf je zulk soort termen roepen? Triestheid ten top :')
pi_154245907
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nationale prijzen, internationale prijzen, stadion, seizoenen op hoogste niveau, thuisstad...

Echt alles aan Feyenoord is groter, behalve waarschijnlijk de begroting.
Celta de Vigo doet grotere Tifo's dan Feyenoord.

Op dat vlak zijn ze groter dan Feyenoord.

Falsificatie van de bewering dat "Celta de Vigo" groter is "in alles behalve financieel" dan Feyenoord is hiermee bereikt.

Baken je beweringen eens af.

Kusjekroel.
Geen
pi_154245942
Welke spelers gaat Gio nog meer afstoten ?
pi_154245943
Om het even uit het geretardeerde te trekken. Mijn hypothese is dat goed presteren bij Celta de Vigo, je sneller op de kaart zet bij de internationale top dan goed presteren bij Feijenoord.

Zo, zomaar eens een gedurfde stelling. Wie durft er tegenin te gaan. 8-)
Geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')