Fredsj zal goed zijn best hebben gedaan ze te demotiveren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Leuk die bonus die we krijgen voor Wijnaldum en De Vrij, maar tot nu toe hebben Ajax en PSV al aardig wat euro's binnen geharkt met transfers en wij moeten de eerste speler nog zien te slijten. Dat is ook lastig na zo'n dramatisch seizoen.. ik begrijp die gasten niet. Als ze een tandje hadden bijgeschakeld de laatste wedstrijden waren ze 3e geworden en was er misschien meer interesse gekomen..
In het profvoetbal is geld verdienen essentieel inderdaad (en helaas). Althans, als je aan de top wilt blijven meedoen (zover mogelijk).quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moeten we zo nodig elk jaar geld verdienen dan.
Van mijn part hou je de groep lekker bij elkaar.
Vraag me alleen af wie er dan op het middenveld komen te spelen.
Ach, hij is van dat zooitje de beste. Misschien had ik Mathijssen er nog bij moeten zetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vermeer tussen die prutsers zetten.
allemaal dom gelulquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik heb Vermeer ook meer punten zien pakken voor ons dit seizoen dan Mulder in al zijn seizoenen bij elkaar. Trouwens, hoeveel blunders zaten daarbij waardoor we ook echt de wedstrijd verloren? Juist ja.
Dit klopt gewoon als een bus. Vermeer is positioneel waardeloos en compenseert dat vaak met sprongkracht en reflexen. Maar eigenlijk is het een waardeloze keeper, als je tenminste iets snapt van hoe een keeper moet werken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat is het? slecht positioneel opstellen. Vermeer is meer een reactiekeeper, daarom ziet het bij hem er zo spectaculair uit.
Leg eens uit wat er zo goed is aan hem dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:50 schreef Vasion het volgende:
Vermeer is geen waardeloze keeper.
Vanwaar al die kritiek op hem?
Waar Mulder slecht in is, is Vermeer goed en andersom. Vanwaar al die kritiek op Mulder?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:50 schreef Vasion het volgende:
Vermeer is geen waardeloze keeper.
Vanwaar al die kritiek op hem?
Hij is Surinamer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er zo goed is aan hem dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is Surinamer.Goed punt. Maar een grote lul maakt je geen betere keeper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajajaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon als een bus. Vermeer is positioneel waardeloos en compenseert dat vaak met sprongkracht en reflexen. Maar eigenlijk is het een waardeloze keeper, als je tenminste iets snapt van hoe een keeper moet werken.
Je gelul over Mulder is trouwens lachwekkend. Want wat je ook van Vermeer vindt, hij is beter dan Mulder.
Omdat ze er procentueel de meeste ballen uithalen. Cillessen en Zoet zijn op dat punt de nummers 1 en 2 van de Eredivisie. Mulder en Vermeer zijn beide van het niveau Piet Velthuisen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jajaja
vermeer heeft de afgelopen jaren meer blunders gemaakt dan mulder...
ik heb de ene na de andere blunder van hem gezien
cilessen is ook zo een keeper die de meest belachelijke blunders maakt, ik snap sowieso niet waarom dit soort keepers zo opgehemeld worden.
interresant, cillessen krijgt natuurlijk met die verdediging van ajax ook de ene na de andere bal op zich geschoten...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat ze er procentueel de meeste ballen uithalen. Cillessen en Zoet zijn op dat punt de nummers 1 en 2 van de Eredivisie. Mulder en Vermeer zijn beide van het niveau Piet Velthuisen.
Nou zeggen die reddingen percentages niet alles, maar het is een hele goede start als je een keeper wilt beoordelen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Waar blijft de spits of wordt dirkie de spits...
vorige seizoen was scoren het grote probleem
wat denkt die sufkut van een martin van geel dat die sufkutten nu wel in eens gaan scoren.....
hij haalt een middenvelders voor 10 miljoen euro, maar een spits is te duur
oprotten met die vent
Percentages drol. Geen absolute aantallen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
interresant, cillessen krijgt natuurlijk met die verdediging van ajax ook de ene na de andere bal op zich geschoten...
percentages ontstaan uit aantallen drolletjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Percentages drol. Geen absolute aantallen.
Krijg je deze kansloze discussie weerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat ze er procentueel de meeste ballen uithalen. Cillessen en Zoet zijn op dat punt de nummers 1 en 2 van de Eredivisie. Mulder en Vermeer zijn beide van het niveau Piet Velthuisen.
Nou zeggen die reddingen percentages niet alles, maar het is een hele goede start als je een keeper wilt beoordelen.
Percentages zeggen geen reet als je niet weet wat voor kansen keepers te verwerken kregen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen is Feyenoord geen PSV.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:04 schreef Sunri5e het volgende:
Wijnaldum voor 20 mil naar Engeland. Dan is Clasie dat zeker waard.
En jij denkt dat dat over een heel seizoen, tegen dezelfde tegenstanders, niet ongeveer vergelijkbaar is? Dat dat een wereld van verschil is of je dat beoordeelt bij de nummer 4 of de nummers 1 en 2?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Percentages zeggen geen reet als je niet weet wat voor kansen keepers te verwerken kregen.
Als dat vooral afstandschoten zijn bijvoorbeeld, of spelhervattingen dan is een laag percentage inderdaad erg slecht, maar als een keeper vooral kansen in z'n eigen strafschopgebied en van dichtbij te verwerken krijgt kan een laag percentage juist weer best goed zijn verhoudingsgewijs.
Ik heb het al vaker gezegd, voetballend zijn ze allebei maximaal Europese subtop. Beide zijn ze natuurlijk geen 20 miljoen waard, maar de Engelse voetbalwereld is gestoord geworden. En Wijnaldum is mijns inziens geschikter voor de Engelse competitie dan Clasie. Veelzijdiger, meer scorend vermogen. Sowieso zijn in het internationale voetbal meer aanvallend ingestelde middenvelders meer waard dan controlerende/verdedigende middenvelders.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:04 schreef Sunri5e het volgende:
Wijnaldum voor 20 mil naar Engeland. Dan is Clasie dat zeker waard.
Ik volg de competitie uitstekend, en natuurlijk is dat niet ongeveer vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat over een heel seizoen, tegen dezelfde tegenstanders, niet ongeveer vergelijkbaar is? Dat dat een wereld van verschil is of je dat beoordeelt bij de nummer 4 of de nummers 1 en 2?
Zoals ik al aangaf, het zegt niet alles. Maar het is zeker een begin. En als je vervolgens aandraagt dat Vermeer substantieel meer doelpogingen heeft tegen gehad van binnen de 16 als bijvoorbeeld Jeroen Zoet of Cillessen, dan heb je het hele seizoen geen seconde voetbal van Feyenoord, Ajax en PSV gekeken.
Een fortuin. Dat was toch ongeveer het enige waar die geldwolf op uit is?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:47 schreef PIETR het volgende:
Guidetti naar Celta de Vigo. Wat zou hij daar gaan verdienen? Allicht meer dan bij Feyenoord, wat moet je anders bij zo'n nietszeggend clubje.
Daarmee ga je er dus vanuit dat Feyenoord een meerzeggend clubje is?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:47 schreef PIETR het volgende:
Guidetti naar Celta de Vigo. Wat zou hij daar gaan verdienen? Allicht meer dan bij Feyenoord, wat moet je anders bij zo'n nietszeggend clubje.
Mwa, of het betekent dat er meer schoten van afstand komen, als de verdedigende organisatie zo goed staat. Dat is aannemelijker dan dat een goede verdediging zorgt voor ene hoger percentage uitgespeelde kansen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik volg de competitie uitstekend, en natuurlijk is dat niet ongeveer vergelijkbaar.
De ene club heeft nu eenmaal een betere verdediging dan de andere club. Feyenoord krijgt bijvoorbeeld bijzonder weinig doelpogingen tegen, en de organisatie stond afgelopen seizoen, behoudens de eerste en de laatste wedstrijden, bijzonder goed. Tonen ook de aangehaalde statistieken aan.
Het is dus best aannemelijk te maken dat de kansen die Feyenoord dan toch nog wel tegenkrijgt meteen uitgespeelde kansen zijn die moeiljker te stoppen zijn dan "halve" kansen of schoten van verder af, of kansen waar nog verdedigers bij zijn betrokken.
Feyenoord is een grotere club dan Celta inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarmee ga je er dus vanuit dat Feyenoord een meerzeggend clubje is?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feyenoord is een grotere club dan Celta inderdaad.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:47 schreef PIETR het volgende:
Haha. Die gozer gaat daar ongeveer vier keer zoveel verdienen bij een club die behoorlijk meer voorstelt dan Feyenoord. Nummer 8 in Spanje > Feyenoord.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een fortuin. Dat was toch ongeveer het enige waar die geldwolf op uit is?
Dit. Mulder was een ontzettend onzekere factor, met zn bange hoofd altijd, blij dat we daar vanaf zijn. Vermeer is veel beter.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:56 schreef satecl het volgende:
Mensen die Mulder beter vinden dan Vermeer neem ik niet meer serieus.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:01 schreef Ikbenintopvorm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha. Die gozer gaat daar ongeveer vier keer zoveel verdienen bij een club die behoorlijk meer voorstelt dan Feyenoord. Nummer 8 in Spanje > Feyenoord.
Misschien wel, maar Guidetti tekent natuurlijk alleen maar omdat ze genoeg geld bieden en niet om de club. Anders was hij wel bij Sporting gaan voetballen of zo (toch een grotere naam nog dan Celta de Vigo).quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:01 schreef Ikbenintopvorm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha. Die gozer gaat daar ongeveer vier keer zoveel verdienen bij een club die behoorlijk meer voorstelt dan Feyenoord. Nummer 8 in Spanje > Feyenoord.
Ik stel nergens dat ze een grotere club zijn omdat ze meer geld te besteden hebben. Gefeliciteerd met deze belachelijke wijze van redeneren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ze hebben meer geld te besteden omdat ze daar mee televisiegelden krijgen, maar dat maakt je nog niet een grotere club.
Argumentum ad ignorantiam. Of ben jij persoonlijk vriendjes met hem?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien wel, maar Guidetti tekent natuurlijk alleen maar omdat ze genoeg geld bieden en niet om de club. Anders was hij wel bij Sporting gaan voetballen of zo (toch een grotere naam nog dan Celta de Vigo).
Het is de enige reden die ik kon bedenken waarom ze groter zouden zijn dan Feyenoord. Want Feyenoord is verder op alle vlakken groter.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:09 schreef Ikbenintopvorm het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat ze een grotere club zijn omdat ze meer geld te besteden hebben. Gefeliciteerd met deze belachelijke wijze van redeneren.
Haha. Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is de enige reden die ik kon bedenken waarom ze groter zouden zijn dan Feyenoord. Want Feyenoord is verder op alle vlakken groter.
Het is toch vrij algemeen bekend dat Guidetti veel salaris vraagt? Feyenoord bood een miljoen per jaar en dat was te weinig. Sporting bood meer dan dat, en het was te weinig.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:10 schreef Ikbenintopvorm het volgende:
[..]
Argumentum ad ignorantiam. Of ben jij persoonlijk vriendjes met hem?
Nationale prijzen, internationale prijzen, stadion, seizoenen op hoogste niveau, thuisstad...quote:
Leeg begrip?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:23 schreef Ikbenintopvorm het volgende:
[..]
"Alle vlakken" is voor mij een leeg begrip. Daarbij is het gewoon onzin.
Post hoc ergo propter hoc.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is toch vrij algemeen bekend dat Guidetti veel salaris vraagt? Feyenoord bood een miljoen per jaar en dat was te weinig. Sporting bood meer dan dat, en het was te weinig.
Dit vertelt je dus dat hij ineens zijn eisen uit het raam heeft gegooid... Of die Celta wel genoeg biedt.
Is dit je volledige definitie van "alle vlakken"?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Leeg begrip?Onzin? Simpel ventje. Op basis van successen / prijzen / stadion / supportersschare is Feyenoord een grotere club dan Celta.
Nu ga ik van de zon genieten. Doei.
Beetje irritant om steeds met Latijn te reageren. Vooral omdat je het nu fout gebruikt, want ik suggereer helemaal niet dat er een verband is. Vandaar dat ik twee opties gaf.quote:
Celta de Vigo doet grotere Tifo's dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nationale prijzen, internationale prijzen, stadion, seizoenen op hoogste niveau, thuisstad...
Echt alles aan Feyenoord is groter, behalve waarschijnlijk de begroting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |