De zoveelste financiële meevaller al. Eerder ontvingen wel al een miljoen prestatiebonus van Lazio Roma voor de transfer van Stefan de Vrij.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel geld voor die jongen, maar dat levert inderdaad een mooie meevaller op!
Als Sleegers en Schuurman aantoonbaar beter zijn dan El Ahmadi Immers of Toornstra moet ik het nog maar zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In ons 2e elftal ja.
Overigens hoop ik zelf dat Sleegers bij de selectie blijft (als wisselspeler) en dat Verdonk en Schuurman worden verhuurd. Want hun kwaliteit zie ik zeker, maar ik denk niet dat ze veel aan spelen gaan toekomen dit seizoen.
Ja, lekker hoor! Wel benieuwd of dit nog wat doet met de prijs van Clasie. Kan me voorstellen dat die nu ook wat hoger wordt dan die 10-12mln die wel eens genoemd wordt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De zoveelste financiële meevaller al. Eerder ontvingen wel al een miljoen prestatiebonus van Lazio Roma voor de transfer van Stefan de Vrij.
Overigens vind ik het ook enorm veel geld voor Wijnaldum (overpriced), uiteindelijk komt hij ook gewoon bij Newcastle United terecht. Niet bepaald een hoogvlieger.
Ik geloof wel dat Gio daar naar kijkt. Maar die jonge jongens hebben normaliter wel diepere dalen in hun prestaties (nog los van een over het algemeen lagere fitheid) dan de wat ervarener jongens.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Sleegers en Schuurman aantoonbaar beter zijn dan El Ahmadi Immers of Toornstra moet ik het nog maar zien.
Beter dan Immers vast wel. Op het gebied van techniek, passing en afronding dan. Fysiek nog niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Sleegers en Schuurman aantoonbaar beter zijn dan El Ahmadi Immers of Toornstra moet ik het nog maar zien.
Die Schuurman kan wel een grote worden volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beter dan Immers vast wel. Op het gebied van techniek, passing en afronding dan. Fysiek nog niet.
Maar op dit moment zijn ze natuurlijk nog niet beter dan El Ahmadi of Toornstra.
Sleegers lijkt me ook prima bruikbaar op de linkervleugel als het moet, en Schuurman en Verdonk moeten eerst maar eens minuten gaan maken in de Eredivisie. Ik zie ze graag verhuurd worden, omdat het zonde is om ze een heel seizoen op de bank of tribune te laten plaatsnemen.
Sleegers heeft bij Eindhoven ook wel echt indruk op me gemaakt. Keer of 10 aan het werk gezien, scherpe speler, goede focus. Ik zie hem nog wel een basisplek afdwingen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Schuurman kan wel een grote worden volgens mij.
Zou ook leuk zijn als onze talenten voor het middenveld echt eens bij ons doorbreken zo als Clasie dat heeft gedaan.
Pleister op de wondquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gini waarschijnlijk voor 20 miljoen weg.
Feyenoord krijgt 3% van het totaal bedrag (6 ton)
En 7,5% van de winst. Van 15 miljoen komt dat dus neer op 1.225.000.
Toch lekker 1.825.000 euro
+ vijf miljoen van PSV+ eventuele latere transfers en dat voor een speler die geen cent gekost heeft. Netjes hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gini waarschijnlijk voor 20 miljoen weg.
Feyenoord krijgt 3% van het totaal bedrag (6 ton)
En 7,5% van de winst. Van 15 miljoen komt dat dus neer op 1.225.000.
Toch lekker 1.825.000 euro
Ach, prima bedrag toch voor een speler die destijds nog niets bijzonders was. Nu heeft hij jullie in totaal bijna 7 miljoen opgeleverd. Dat is toch best aardig voor iemand die bij zijn transfer werd weggezet als domme draver die hooguit op de bank zou belanden bij PSV.quote:
Plus het feit dat hij nog maar een eenjarig contract had. Overigens is het ook gewoon een dravertje hoor. Veruit slechtste speler van Nederlands elftal van afgelopen WKquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, prima bedrag toch voor een speler die destijds nog niets bijzonders was. Nu heeft hij jullie in totaal bijna 7 miljoen opgeleverd. Dat is toch best aardig voor iemand die bij zijn transfer werd weggezet als domme draver die hooguit op de bank zou belanden bij PSV.
Eens, maar ik heb al vaker gepost dat hij overschat wordt, voetbaltechnisch. Enorm belangrijk als aanvoerder en door zijn mentaliteit. Echte voorbeeldprof, maar voetballend voor minder dan 6 miljoen één-op-één te vervangen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Plus het feit dat hij nog maar een eenjarig contract had. Overigens is het ook gewoon een dravertje hoor. Veruit slechtste speler van Nederlands elftal van afgelopen WK
Jammer dat er geen reacties van Feyenoordsupporters onder staan. Kan me toen nog herinneren dat de ene helft van het Feyenoordkamp bloedlink was en Wijnaldum de ernstigste ziektes toewenste, en de andere helft net deed alsof ze het niet erg vonden en moesten lachen om het enorme bedrag dat PSV voor hem betaalde.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)voor-Wijnaldum.dhtml
Het was een prima deal toen. En voor PSV is het positief dat hij zich zo goed heeft ontwikkeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jammer dat er geen reacties van Feyenoordsupporters onder staan. Kan me toen nog herinneren dat de ene helft van het Feyenoordkamp bloedlink was en Wijnaldum de ernstigste ziektes toewenste, en de andere helft net deed alsof ze het niet erg vonden en moesten lachen om het enorme bedrag dat PSV voor hem betaalde.
Ach prima allemaal. Uiteindelijk profiteren beide clubs van zijn mentaliteit en getoonde inzet.
Voor beide teams een prima deal inderdaad, zeker achteraf.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het was een prima deal toen. En voor PSV is het positief dat hij zich zo goed heeft ontwikkeld.
Maar dat heeft Feyenoord wel aan hem verdiend natuurlijk. Plus het bedrag nu, maakt toch dat ze aardig wat hebben te danken aan Wijnaldum. Ik denk dat de transferbedragen+salarissen van Verhoek, Immers, Vermeer en Boulahrouz hier wel mee te dekken zijn.quote:
Een 'substantieel' bedrag inderdaad ..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:58 schreef Henrys het volgende:
Wist wel nog dat Wijnaldum een bedrag schonk aan de Feyenoordacademie zodat hij zijn oma in Rotterdam kon bezoeken zonder bedreigd te worden
Vermeer tussen die prutsers zetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar dat heeft Feyenoord wel aan hem verdiend natuurlijk. Plus het bedrag nu, maakt toch dat ze aardig wat hebben te danken aan Wijnaldum. Ik denk dat de transferbedragen+salarissen van Verhoek, Immers, Vermeer en Boulahrouz hier wel mee te dekken zijn.
Geen euro aan verloren gegaan dus.
Dat zeg toch ook nergens, ik vond het grappig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is geen Feyenoord Netwerk dus ik zie niet in waarom we niet mogen posten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |