Ja klopt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hebben die nog steeds citroen voorop?
Van Geel haalde 5,5 miljoen binnen destijds. Dat noemde iedereen een enorm bedrag voor een draver met een één jarig contract. Als je de hoofdprijs krijgt kan je niet ook nog allemaal clausules vragen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij zulke transfers moet je altijd een clausule toevoegen aan het verkoopcontract. Dat je dat straks bij Lex Immersgenot niet doet zal inderdaad geen haai naar kraaien, maar bij een de Vrij, Wijnaldum, Pelle dat soort transfers. Kan je best 10 procent afdwingen
Yepquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hebben die nog steeds citroen voorop?
Dit. Van Geel valt in deze niets te verwijten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Geel haalde 5,5 miljoen binnen destijds. Dat noemde iedereen een enorm bedrag voor een draver met een één jarig contract. Als je de hoofdprijs krijgt kan je niet ook nog allemaal clausules vragen.
Volgens mij heb je maar de helft van de geschiedenis helder. Er waren er ook genoeg bij Feyenoord die er heel ziek van waren dat 1 van hun grootste talenten voor zo weinig vertrok naar een concurrent. Tot aan doodsbedreigingen aan het adres van Wijnaldum toe.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Geel haalde 5,5 miljoen binnen destijds. Dat noemde iedereen een enorm bedrag voor een draver met een één jarig contract. Als je de hoofdprijs krijgt kan je niet ook nog allemaal clausules vragen.
Hij was op dat moment een groot talent maar een enorm ruwe diamant. Met een beperkt contract. Er waren ook zat PSV'ers die het niet zagen zitten. 5,5 miljoen was destijds echt een enorm bedragquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij heb je maar de helft van de geschiedenis helder. Er waren er ook genoeg bij Feyenoord die er heel ziek van waren dat 1 van hun grootste talenten voor zo weinig vertrok naar een concurrent. Tot aan doodsbedreigingen aan het adres van Wijnaldum toe.
Je doet het nu net voorkomen alsof men bij Feyenoord dolgelukkig was met die 5 miljoen. Wijnaldum was toen gewoon nog 1 van de grootste talenten van Feyenoord. Daar was een doorverkoop clausule meer dan op zijn plaats geweest.
Feitelijk bezien was 5,5 miljoen voor Wijnaldum toen, in die fase van zijn carriere, met een nog één-jarig contract, gewoon een goede deal.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij heb je maar de helft van de geschiedenis helder. Er waren er ook genoeg bij Feyenoord die er heel ziek van waren dat 1 van hun grootste talenten voor zo weinig vertrok naar een concurrent. Tot aan doodsbedreigingen aan het adres van Wijnaldum toe.
Je doet het nu net voorkomen alsof men bij Feyenoord dolgelukkig was met die 5 miljoen. Wijnaldum was toen gewoon nog 1 van de grootste talenten van Feyenoord. Daar was een doorverkoop clausule meer dan op zijn plaats geweest.
6 van de 10 vind ik eerlijk gezegd wel vrij optimistisch voor onsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, wij wonnen van Sevilla weet je nog?
Niet structureel, 6 van de 10 keer zal Sevilla winnen, maar dat terzijde.
Zal vast wel ergens een slechte stream opduiken, FOX zendt het iig niet uitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Morgen eindelijk weer een zondag met voetbal tegen een redelijke tegenstander.
Wordt de wedstrijd tegen Fortuna Dusseldorf nog ergens uitgezonden?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zit die tyfus Krabbedam er gewoon weeeer naast. Je verwacht het niet he
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 20:32:38@JandeKnecht1970 Iemand die echt bij transfer betrokken was zei 15%, maar PSV zal t wel weten. Kan me niet voorstellen dat Fey niks pakt.. reageer retweet
twitter:JandeKnecht1970 twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 20:34:37@Mkrabby wat zegt van Geel daarover dan , hij zal toch een antwoord moeten geven lijkt mij @Plakplaat63 reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 20:36:33@JandeKnecht1970 @Plakplaat63 Ik heb t nog een keer gevraagd, zo antwoord reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:28 schreef Divje het volgende:
Zoals ik het heb begrepen wou Geel gewoon direct geld hebben gezien de financiële situatie toen.
Maargoed, waarom gaat iedereen nog in op die Haring?
Ja ben ik te optimistisch / onrealistisch wat dat betreft denk je?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
6 van de 10 vind ik eerlijk gezegd wel vrij optimistisch voor ons
Met de elftallen van afgelopen seizoen denk ik toch dat het er toch erg van afhangt wanneer je ze treft. Groepsfase, thuis, oke, dan is het nog wel realistisch. Maar knock-outfase stellen ze toch een wat sterker elftal op, dan denk ik dat het wat te positief is (maar wellicht ben ik gewoon erg negatief)quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja ben ik te optimistisch / onrealistisch wat dat betreft denk je?
6 keer verliezen, 2 keer een gelijkspelletje uit het vuur slepen en 2 keer winnen van Sevilla op de 10 keer lijkt me toch wel haalbaar? Zeker in ons eigen stadion.
Eigenlijk is er ook maar een echte haring, hiero..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:28 schreef Divje het volgende:
Zoals ik het heb begrepen wou Geel gewoon direct geld hebben gezien de financiële situatie toen.
Maargoed, waarom gaat iedereen nog in op die Haring?
Deze haring is oké ^^quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eigenlijk is er ook maar een echte haring, hiero..
Is hier nog wat uitgekomen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 20:32:38@JandeKnecht1970 Iemand die echt bij transfer betrokken was zei 15%, maar PSV zal t wel weten. Kan me niet voorstellen dat Fey niks pakt.. reageer retweet
twitter:JandeKnecht1970 twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 20:34:37@Mkrabby wat zegt van Geel daarover dan , hij zal toch een antwoord moeten geven lijkt mij @Plakplaat63 reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 20:36:33@JandeKnecht1970 @Plakplaat63 Ik heb t nog een keer gevraagd, zo antwoord reageer retweet
neequote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is hier nog wat uitgekomen?
@Mkrabby heeft mij geblokt
Had die lager salaris moeten vragen, kon Feyenoord hem wel halen. Zijn schuld dusquote:Op zondag 12 juli 2015 04:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Guidetti wilde ook gewoon graag komen, maar hij was te duur voor Fey. Is niet zijn schuld
Sevilla Bquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, wij wonnen van Sevilla weet je nog?
Niet structureel, 6 van de 10 keer zal Sevilla winnen, maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |