SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door GotC op 09-07-2015 21:15:00 ]![]()
Ja, dat doe ik uiteraard, maar echt zweet werkt toch beter in mijn ervaringquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:20 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
In de handleiding van mijn hsm stond dat ik de elektrodes voor het gebruik licht vochtig moet maken. Misschien helpt dat bij jou ook om correcte waardes te meten als het koud is?
Maandag heb ik nog een rondje gedaan, maar het was mijn dag niet. Ik had meteen al het gevoel dat er een blok op mijn maag lag, er waren te veel medeweggebruikers rare fratsen aan het uithalen en mijn linkerheup ging ook nog flink zeer doen. Uiteindelijk heb ik daardoor meer gewandeld dan gelopen.
Een lichtpuntje: mijn hartslag is duidelijk lager tijdens de inspanning dan vorige week, wat betekent dat het goed gaat met opbouwen van mijn conditie.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Aw damnquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik wilde net de WLWW gaan aanpassenWat vervelend voor je!
![]()
Ik maak mijn hartslagband tegenwoordig gewoon onder de kraan nat.Eerst maakte ik hem vochtig maar dan werkt het niet zo.
Ik heb zo'n softband en die moet je echt goed nat maken omdat anders de stof het vocht absorbeert en hij dus niet werkt.![]()
Misschien ga ik zaterdag ook wel meelopen in Oosterhout. Wordt last minute beslissing, want ik ben de afgelopen dagen wat vermoeid. Maar het is dichtbij en denk ik leuk rondje.
Is het een technisch parcours? (Heb geen trailervaring/trailschoeneb)![]()
Het parcours kan daar nooit te technisch zijn, dus mijn vermoeden is dat je het met gewone schoenen af kuntquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:03 schreef steffelonio het volgende:
Misschien ga ik zaterdag ook wel meelopen in Oosterhout. Wordt last minute beslissing, want ik ben de afgelopen dagen wat vermoeid. Maar het is dichtbij en denk ik leuk rondje.
Is het een technisch parcours? (Heb geen trailervaring/trailschoeneb)F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:23 schreef Gogo83 het volgende:
@YUR: mossel wil vast wel even op mini passen. Hij is nu te druk voor fok, maar ga er maar vanuit dat het geen probleem is.In dat geval ga ik misschien ook wel lopen. Als ik me goed genoeg voel. Morgen even langs de dokter voor continue vermoeidheid, slecht slapen, lusteloosheid, ik krijg mijn hartslag met veeeeeeeeel moeite richting de hogere zones...Al maanden eigenlijk. Maar dit is een mooi moment om toch nog even te gaanquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Was ook een beetje druk overdag, maar als Mini het aandurft, durf ik het ook wel aan
F means you're fucked![]()
Ik begin al aardig wat spierpijn te voelen. Mag ook wel zeg. Opdrukken, situps, over bankjes heen rennen, en dat was alleen nog maar de warming-up. De kern betrof 4 circuits van 10 minuten. Elk circuit had één oefening: opdrukken, squats, burpees, planken. Na de oefening even een sprintje om een pion heen en weer herhalen.
Het toetje betrof de TU bieb op, er weer af, de trappen van de TU aula op en weer af. En dat x3! Pijn deed het. Maar fijne pijn.
TU bieb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TU aula:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan alleen niet opdrukken met mijn armNu vind ik dat het minst leuk, dat scheelt. Heb er maar situps van gemaakt.
Weer heb ik een voornemen om een paar van deze oefeningen thuis voor de buis te doen. Zo laagdrempelig, maar tegelijkertijd ook makkelijk te skippen.![]()
Dat kan uiteraard ook meespelen. Toch heb ik wel het gevoel dat er een stijgende lijn in zit. Ik herstel ook sneller van de pijntjes van het lopen zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Was het vorige week ook niet iets warmer?Dat scheelt behoorlijk wb hartslag.
Probeer anders eens water waarin wat zout opgelost is. Dat zou de geleiding moeten verbeteren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik uiteraard, maar echt zweet werkt toch beter in mijn ervaring![]()
Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn hartslagmeter, maar toch bedankt voor de tipquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:27 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard ook meespelen. Toch heb ik wel het gevoel dat er een stijgende lijn in zit. Ik herstel ook sneller van de pijntjes van het lopen zelf.
[..]
Probeer anders eens water waarin wat zout opgelost is. Dat zou de geleiding moeten verbeteren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Had jij dit soort klachten niet ook na de roparun?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:26 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
In dat geval ga ik misschien ook wel lopen. Als ik me goed genoeg voel. Morgen even langs de dokter voor continue vermoeidheid, slecht slapen, lusteloosheid, ik krijg mijn hartslag met veeeeeeeeel moeite richting de hogere zones...Al maanden eigenlijk. Maar dit is een mooi moment om toch nog even te gaan
Het klinkt een beetje als wat ik deze winter had, alleen kwamen er bij mij nog duizelingen en soms bijna flauwvallen bij. Dat bleek na bloedonderzoek dus vitamine D-tekort te zijn, maar dat lijkt me in dit jaargetijde onwaarschijnlijk.
Ga je de Eiger nu zoveel mogelijk in wandeltempo lopen? Zelfs dat lijkt me al behoorlijk zwaar gezien het parkoers en de lengte. Heb je de afgelopen maanden nog wat LDL's kunnen lopen hiervoor? Blessure gehad toch?![]()
Dat was wat anders volgens mij...ik kan het me in ieder geval niet meer voor de geest halen. Maar de laatste keer dat ik voor dit soort kwalen naar de dokter ging was ik 17 en had ik de ziekte van Pfeifferquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Had jij dit soort klachten niet ook na de roparun?
Het klinkt een beetje als wat ik deze winter had, alleen kwamen er bij mij nog duizelingen en soms bijna flauwvallen bij. Dat bleek na bloedonderzoek dus vitamine D-tekort te zijn, maar dat lijkt me in dit jaargetijde onwaarschijnlijk.
Ga je de Eiger nu zoveel mogelijk in wandeltempo lopen? Zelfs dat lijkt me al behoorlijk zwaar gezien het parkoers en de lengte. Heb je de afgelopen maanden nog wat LDL's kunnen lopen hiervoor? Blessure gehad toch?Niet dat ik dat nu heb hoor...
Vwb de Eiger: Ik zie welHeb idd een blessure gehad en als enige LDL heb ik de Vaalsbergtrail kunnen lopen
Vanavond een wat meer intervalachtige training gedaan met iets meer lopen dan anders. Telkens 1,5km lopen afgewisseld met 5 minuten op hoge intensiteit hindernissen pakken. Lopen dus voor herstel. Op het einde nog even onbenullig sprintje aangezet. Was wel mooi.
https://www.endomondo.com/workouts/557473445/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Pfff. Ik hoor dat ik moet babysitten. Prima! Kan wel wat afleiding gebruiken. Superdruk bezig. Maar ik ben met één van de mooiste verhalen bezig die ik ooit heb gemaakt. Binnenkort ook bij jullie in de krant.
Morgen nog even tijd vinden om te hollen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Benieuwd!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:46 schreef mosselmossel het volgende:
Pfff. Ik hoor dat ik moet babysitten. Prima! Kan wel wat afleiding gebruiken. Superdruk bezig. Maar ik ben met één van de mooiste verhalen bezig die ik ooit heb gemaakt. Binnenkort ook bij jullie in de krant.
Morgen nog even tijd vinden om te hollen.![]()
Correct!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:05 schreef steffelonio het volgende:
De Eiger... Dat was een 5 km family fun run toch?
Tof!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:46 schreef mosselmossel het volgende:
Morgen nog even tijd vinden om te hollen.
Op mijn schema voor morgen staat: "2 uur stevig wandelen met stokken".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
En kijk hoe blij ze allemaal zijn! Met stokken wandelen wordt het nieuwe trailen/nieuwe spibelt/nieuwe whey, jullie mogen me quoten!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hier een beetje schuiven met het trainingschema, ik ben nog steeds wat zwak, ziek en misselijk maar hoop morgen een klein rondje te kunnen doen.
En mijn sollicitatiebrief van 10 dagen geleden was succesvol, ik mag mijzelf vanaf nu Station Officer rechtsedirecte noemen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gefeliciteerd.
Ik ben zelf ook weer begonnen aan een nieuwe baan (naast ander werk) met als bonus een fietstochtje van 11km (2x per dag). Dat doet wonderen voor de conditie (want ik trap meestal toch wel in een stevig tempo door).![]()
En de bollen dan, rd?
TEvens: gisteren in m'n eentje een rustige 6km gerend, met een wat zeurderige rug, die zich juist na het loopje een stuk beter voelde, en nu nog steeds. Vreemd lichaam._!
Ja doei.![]()
Heb jij een foamroller? Misschien ook handig om je rug los te houden?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
En de bollen dan, rd?
TEvens: gisteren in m'n eentje een rustige 6km gerend, met een wat zeurderige rug, die zich juist na het loopje een stuk beter voelde, en nu nog steeds. Vreemd lichaam._!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef YUR het volgende:
Tof!
Op mijn schema voor morgen staat: "2 uur stevig wandelen met stokken".De eerste keer dat ik het traject van de Zevenheuvelen liep kwam ik op dat steilste stuk op de Postweg ook zo´n clubje tegen. Viel me toen nog vies tegen om ze in te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what you make it.![]()
Ideaal voor tractorpullingquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:28 schreef Mercy het volgende:
het schijnt aanstaande zaterdag weer flink warm te worden. ideaal voor een Trail![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ideaal voor rustig rondje uitjoggenquote:Oja en meubels schuren op het balkon!
En? Doorverwezen naar het priklab gok ik?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:26 schreef YUR het volgende:
Morgen even langs de dokter voor continue vermoeidheid, slecht slapen, lusteloosheid, ik krijg mijn hartslag met veeeeeeeeel moeite richting de hogere zones...Al maanden eigenlijk. Maar dit is een mooi moment om toch nog even te gaan![]()
Zoals verwachtquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En? Doorverwezen naar het priklab gok ik?Morgen even prikken
IJzertekort wellicht?
Ik heb een leuk loopje voor zaterdag![]()
http://www.walkjogrun.net(...)0EE-2C25440C3C8EAC71
Begint ook pas om 3 uur, dus dat is precies in mijn straatje![]()
Ja doei.![]()
Ik gok dat het 't standaardpakket wordt met 5 buisjes aftappen. Zoals mo zegt zal ijzer erbij zitten, maar ook glocuse, vitamine D, schildklierfunctie, leukocyten, et cetera et cetera.quote:
Ik hoop dat je uiteindelijk een papier krijgt met allemaal gezonde resultaten en dat de dokter dan zegt dat je niet moet miepen maar lopen.![]()
Het maakt mij niet uit wat het is, als ik er maar voor kan zorgen dat ik me beter ga voelenquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik gok dat het 't standaardpakket wordt met 5 buisjes aftappen. Zoals mo zegt zal ijzer erbij zitten, maar ook glocuse, vitamine D, schildklierfunctie, leukocyten, et cetera et cetera.
Ik hoop dat je uiteindelijk een papier krijgt met allemaal gezonde resultaten en dat de dokter dan zegt dat je niet moet miepen maar lopen.
Slaap je wel goed/genoeg?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wat het is, als ik er maar voor kan zorgen dat ik me beter ga voelenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoe moe ik ook ben, ik slaap belabberd. Tig keer per nacht wakker enzo, iedere keer weerquote:F means you're fucked![]()
Mja, dat heb ik ook vaak in periodes van slecht herstel. Wat daar dan de oorzaak van is, geen idee, maar het maakt het wel van kwaad naar erger.. Stom!quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe moe ik ook ben, ik slaap belabberd. Tig keer per nacht wakker enzo, iedere keer weer
YUR, dit klinkt zo ontzettend bekend in de oren. Niet dat ik denk dat het vitamine D bij jou is. Het gaat nu veel beter, maar een goede slaper zal ik nooit worden. Overigens denk ik wel dat het mogelijk is dat je in al je enthousiasme wel veel gevergd hebt van je lichaam de laatste tijd.![]()
Dat is zo, maar eigenlijk heb ik sinds de Sallandtrail al niet heel veel meer gevraagd/kunnen vragen aan mijn lichaam.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:55 schreef Zwabberhark het volgende:
YUR, dit klinkt zo ontzettend bekend in de oren. Niet dat ik denk dat het vitamine D bij jou is. Het gaat nu veel beter, maar een goede slaper zal ik nooit worden. Overigens denk ik wel dat het mogelijk is dat je in al je enthousiasme wel veel gevergd hebt van je lichaam de laatste tijd.
Nouja...we gaan het meemaken. Huisarts vermoedde wellicht schildklierproblemen (familie) of eventueel diep liggende stress. Maar die moet dan wel heel diep liggen...
Misschien is juist de Eiger wel de oorzaak van die stress ofzoF means you're fucked![]()
Ik ben geen ervaren babysit hoor...quote:
Hoe meer kids, des te groter de kans dat er een kwijtraakt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoe meer kids, des te minder erg is het als er een kwijt is. Relatief gezien.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben geen ervaren babysit hoor...
Hoe meer kids, des te groter de kans dat er een kwijtraakt![]()
N=4. Of voor de puristen (ze hebben gelijk) T=4.
Hartslagband boven de tieten: https://connect.garmin.com/modern/activity/827942508
Hartslagband onder de tieten: https://connect.garmin.com/modern/activity/816584471
Als jullie willen heb ik er ook nog wel een foldertje over, zodat jullie het rustig kunnen nalezen.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben geen ervaren babysit hoor...
Hoe meer kids, des te groter de kans dat er een kwijtraakthoe kan je die nou kwijtraken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:41 schreef Mercy het volgende:
[..]hoe kan je die nou kwijtraken ?
Ik ben een goudvis, na 5 sec ben ik vergeten waar ik ook alweer mee bezig wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Guard
De meeste mini's zijn uitgerust met een luchtalarm voor het terug vinden....
@Zwabberhark
En band boven de tieten ziet er inderdaad beter uit. Maar krijg toch het idee dat dat bij mij niet gaat werken.![]()
![]()
Ik snap dat het voor dames niet mogelijk is om de band op deze manier te dragen. Maar het lijkt echt de problemen op te lossen die veroorzaakt worden een gebrek aan zweet in het begin (de band bevochtigen helpt nauwelijks) en vooral de aanwezigheid van statische elektriciteit in het shirt. Waarom het werkt, daar ben ik nog niet over uit.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:05 schreef Oceanonix het volgende:
@Zwabberhark
En band boven de tieten ziet er inderdaad beter uit. Maar krijg toch het idee dat dat bij mij niet gaat werken.![]()
Dat zeg ik ook altijd als ik op kamp ga met 3 klassen. Als we er dan 2 a 3 kwijtraken hebben we nog steeds een score van ruim boven de 90%.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:17 schreef pijll het volgende:
[..]
Hoe meer kids, des te minder erg is het als er een kwijt is. Relatief gezien.Life is what you make it.![]()
Maar... echt boven de manboobs dus? Ik begin een striem te ontwikkelen op de plek waar nu mijn band zit, dus het is het experiment wel eens waar. Al heb ik volgens mij een te ontwikkeld torso om in die zone de contactpunten ook nog lijf te laten raken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor dames niet mogelijk is om de band op deze manier te dragen. Maar het lijkt echt de problemen op te lossen die veroorzaakt worden een gebrek aan zweet in het begin (de band bevochtigen helpt nauwelijks) en vooral de aanwezigheid van statische elektriciteit in het shirt. Waarom het werkt, daar ben ik nog niet over uit.Life is what you make it.![]()
"Een ontwikkeld torso", is dat hetzelfde als "een welvarend postuur", of heb je het lichaam van een bodybuilder?![]()
Nou, mijn welvarende postuur is nogal geslonken, maar mijn manboobs zijn behoorlijk ontwikkeld.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:46 schreef Zwabberhark het volgende:
"Een ontwikkeld torso", is dat hetzelfde als "een welvarend postuur", of heb je het lichaam van een bodybuilder?Life is what you make it.![]()
Vandaag weer een stukje gelopen. Nog wel flink gehoest zo nu en dan, maar het ergste lijkt achter de rug. Ik baal er wel van dat alle segmenten altijd al gepakt zijn in van die onmogelijke tijden, daar zit voor mij geen uitdaging in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:00 schreef Schanulleke het volgende:
Vandaag weer een stukje gelopen. Nog wel flink gehoest zo nu en dan, maar het ergste lijkt achter de rug. Ik baal er wel van dat alle segmenten altijd al gepakt zijn in van die onmogelijke tijden, daar zit voor mij geen uitdaging in.Lekker boeiend die segmenten, je merkt toch pas achteraf dat je er op één loopt. Als je het echt heel belangrijk vindt, zou je speciaal kunnen opwarmen om op die éne km voluit te sprinten, en dan heb je hem misschien, maar wat heb je daar dan aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tja, ik vind het gewoon leuk om te vergelijken. En de meeste segmenten in de buurt ken ik inmiddels wel. Maarom alleen segmentje te lopen, dat zie ik dan weer als valsspelen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker boeiend die segmenten, je merkt toch pas achteraf dat je er op één loopt. Als je het echt heel belangrijk vindt, zou je speciaal kunnen opwarmen om op die éne km voluit te sprinten, en dan heb je hem misschien, maar wat heb je daar dan aan?Life is what you make it.![]()
Hoe is dat in godsnaam valsspelen? Zolang je het loopt en niet fietst is het toch gewoon een maatstaf wie het snelste van A naar B loopt? En wanneer telt het volgens jou dan wel, als het segment geintegreerd is in een loopje van 3km of pas bij 10km of 20quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon leuk om te vergelijken. En de meeste segmenten in de buurt ken ik inmiddels wel. Maarom alleen segmentje te lopen, dat zie ik dan weer als valsspelen.
Daarnaast is het ook nog eens gebaseerd op vaak onbetrouwbare GPS data, dus daarom zeker niet teveel waarde aan hechten. Ik zie ook wel eens mensen QRs of QOMs van me afpakken met rondjes die hele vreemde GPS fuckups hebben. Soms flag ik ze, maar meestal denk ik, och, boeiend.
Ander voorbeeld; iemand heeft voor elke km van de halve marathon (rondje van 7km) die ik laatst liep een segment aangemaakt. Ik heb daar de CR op km 1 en 5 (geloof ik), en iemand anders op alle ander kms, terwijl ik sneller liep. Maar mijn GPS lijn liep daar blijkbaar net te ver weg van het uitgestippelde parcours
Mijn vrouw was met de hondjes en wat leerlingen in de tuin voor een agilityklas, dus ik ben maar weer 10km gaan hobbelen. En, is dat nou zo bijzonder dat je dat hier moet melden? Mwa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gefeliciteerd RD!
Guard, ik heb ook nog 2 mini's in de aanbieding hoor. Niet dat ik loop in Oosterhout overigens.![]()
![]()
ik wil even duidelijk maken dat ik geen mini's spaar...
Ik had nog heel, heel even overwogen om zelf mee te lopen in Oosterhout. Vanavond hadden wel een halve trail als training. Ik loop zeker niet in Oosterhout. Het is echt niks voor mij
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou voor jou ook een klein testje gedaan, gelukkig zijn borsten daar klein genoeg voor. Vanmiddag even de deur uitgegaan om even 10x 400m met 400 meter relatieve rust ertussen. In het begin boven de tieten bij het warmlopen en de eerste 5 intervallen zo gelopen, na de 5e interval de borstband weer op de normale plek gedaan. Na de tweede interval moest ik even een vetertje opnieuw strikken vandaar een dipje daar. Na de laatste interval even rustig van het uitzicht staan genieten en even de bidon bijvullen om daarna relatief rustig naar te lopen. Gek genoeg heeft hij daar geen lijntje getrokken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:37 schreef Zwabberhark het volgende:
N=4. Of voor de puristen (ze hebben gelijk) T=4.
Hartslagband boven de tieten: https://connect.garmin.com/modern/activity/827942508
Hartslagband onder de tieten: https://connect.garmin.com/modern/activity/816584471
Als jullie willen heb ik er ook nog wel een foldertje over, zodat jullie het rustig kunnen nalezen.
alsjeblieft het logje om het in je onderzoek mee te nemen.
https://connect.garmin.com/modern/activity/828093358![]()
Ik zag op de foto's van de trailclinics bij Oosterhout vooral heeeeeel veel mul zand. Nu ga ik ook twijfelenquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had nog heel, heel even overwogen om zelf mee te lopen in Oosterhout. Vanavond hadden wel een halve trail als training. Ik loop zeker niet in Oosterhout. Het is echt niks voor mij
Kak, de OP staat er weer. Ik heb alle meiden toegevoegd voor de Oosterhout trail. Mocht er nog iets anders zijn, sssst.
![]()
Thanks voor het meewerken, cowboy. Alleen vinden de foutieve metingen die ik bedoel plaats in de eerste 1,5 a 2 km. Vermoedelijk door statische elektriciteit. Dit is een vrij extreem voorbeeld hiervan: https://connect.garmin.com/modern/activity/809548716quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nou voor jou ook een klein testje gedaan, gelukkig zijn borsten daar klein genoeg voor. Vanmiddag even de deur uitgegaan om even 10x 400m met 400 meter relatieve rust ertussen. In het begin boven de tieten bij het warmlopen en de eerste 5 intervallen zo gelopen, na de 5e interval de borstband weer op de normale plek gedaan. Na de tweede interval moest ik even een vetertje opnieuw strikken vandaar een dipje daar. Na de laatste interval even rustig van het uitzicht staan genieten en even de bidon bijvullen om daarna relatief rustig naar te lopen. Gek genoeg heeft hij daar geen lijntje getrokken.
alsjeblieft het logje om het in je onderzoek mee te nemen.
https://connect.garmin.com/modern/activity/828093358
Punt is dat ik soms toch begon te twijfelen, "heeft mijn hart in het begin zoveel moeite"? Ondanks dat het niet voelde als HS>180.![]()
Niet miepen maar graven.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag op de foto's van de trailclinics bij Oosterhout vooral heeeeeel veel mul zand. Nu ga ik ook twijfelen
Lekker technisch.![]()
Het lijkt wel een ladiesrunquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:49 schreef GotC het volgende:
Kak, de OP staat er weer. Ik heb alle meiden toegevoegd voor de Oosterhout trail. Mocht er nog iets anders zijn, sssst.
![]()
![]()
eigenlijk loop ik de Tilburg Ten Milesquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:49 schreef GotC het volgende:
Nou vooruit. Omdat jij het bent en ik de macht heb.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:08 schreef Guard het volgende:
[..]
eigenlijk loop ik de Tilburg Ten Miles![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou vooruit. Omdat jij het bent en ik de macht heb.
Zooo, heerlijk getraind weer! 4x1000 ipv 6x1000 vanwege de baan 3000 morgen. Het is wel weer bevestigd hoe slecht ik ben in rekenen tijdens het lopen, ik heb nieuwe trainingstempo's dus ik had berekend dat 4.30 100 seconden per rondje was. Nou, toen kwam ik op 4.11 uit, oepsMaar het voelde niet geforceerd of zo, scheelde dat het de eerste was denk ik. Daarna wel netjes 4.27-4.28-4.30 of zo.
Nou ja zoals je kan zien bij mijn grafiek ben ik via jouw draag methode ook gebombadeerd tot god. Pas bij het aanzetten van de eerste interval ongeveer begint hij een beetje realistische waardes aan te geven.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Thanks voor het meewerken, cowboy. Alleen vinden de foutieve metingen die ik bedoel plaats in de eerste 1,5 a 2 km. Vermoedelijk door statische elektriciteit. Dit is een vrij extreem voorbeeld hiervan: https://connect.garmin.com/modern/activity/809548716
Punt is dat ik soms toch begon te twijfelen, "heeft mijn hart in het begin zoveel moeite"? Ondanks dat het niet voelde als HS>180.
het statische electriciteitrobleem hoop ik te voorkomen door een soort van plakband op de hartslagsensor te plakken, het wekt zo vermoedelijk minder op op deze manier hopelijk.![]()
Maar wie zegt dat de vlakke, boven de tieten-metingen meer kloppen? Het is toch wel een bekend feit dat hartslagen erg schommelen in de eerste 10-15 minuten..?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Thanks voor het meewerken, cowboy. Alleen vinden de foutieve metingen die ik bedoel plaats in de eerste 1,5 a 2 km. Vermoedelijk door statische elektriciteit. Dit is een vrij extreem voorbeeld hiervan: https://connect.garmin.com/modern/activity/809548716
Punt is dat ik soms toch begon te twijfelen, "heeft mijn hart in het begin zoveel moeite"? Ondanks dat het niet voelde als HS>180.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik moet misschien nu alweer afscheid nemen van mijn LunarTempo's. Ik was vandaag begonnen met de LunarTempo's maar na 2 kilometer kreeg ik weer last van mijn enkel. Ik heb toen mijn Pegasus 31's aangetrokken en ik had gelijk nauwelijks meer last van. Het zou wel zonde zijn, want ik heb er nog geen 160 kilometer op gelopen. Maar ja, beter nu vervangen dan door blijven lopen. Ik kan op de Pegasus 31 nog wel een marathon lopen. Die staat nu op ruim 500 kilometer.
![]()
Het kost wat (vroeg opstaan), maar dan heb je ook wat (mooie zonsopgang, de weg voor jezelf en aangename temperaturen (7 gr)).
Het was weer heerlijk vanochtend
Nu 3 dagen niet gelopen ivm mijn verkoudheid maar het voelt alsof ik al weken uit de rolatie ben
Hahaha zo herkenbaar! Gaat t alweer beter inmiddels?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 06:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nu 3 dagen niet gelopen ivm mijn verkoudheid maar het voelt alsof ik al weken uit de rolatie benSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, gaat beter. Ik hoop zondag weer een rondje te kunnen lopen met mijn FB hardloopgroep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het zal inderdaad niet druk zijn geweest, om 5 uur s ochtends.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 06:49 schreef Guard het volgende:
Het kost wat (vroeg opstaan), maar dan heb je ook wat (mooie zonsopgang, de weg voor jezelf en aangename temperaturen (7 gr)).
Het was weer heerlijk vanochtend![]()
![]()
Je zal toch vier dagen vrij zijn en een paar nachtjes naar Breda* gaan?![]()
* Markdal, tegen het Mastbos aan, maar toch ook dichtbij de Ginnekenmarkt![]()
Wat vervelend!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:52 schreef Quoi het volgende:
* Markdal, tegen het Mastbos aan, maar toch ook dichtbij de Ginnekenmarkt![]()
![]()
Lijkt me nixquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:52 schreef Quoi het volgende:
* Markdal, tegen het Mastbos aan, maar toch ook dichtbij de GinnekenmarktF means you're fucked![]()
gewoon lange sokken aantrekken en inschrijven voor de 7km, is net lang genoeg om beetje moe te worden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag op de foto's van de trailclinics bij Oosterhout vooral heeeeeel veel mul zand. Nu ga ik ook twijfelen![]()
![]()
Hartslagbandtest gedaan tijdens mijn 2-wekelijkse krachttraining. In het begin zat de band raar onder mijn oksels. Na de band wat lager gedaan te hebben zat hij wel lekker.
Gedurende de training had ik nu niet dat ik tussendoor geen hartslag had, iets wat ik normaal wel vaak heb.
Mijn gemiddelde hartslag lag gedurende deze training iets hoger ten opzichte van andere trainingen op vrijdagmorgen (een vergelijk met de woensdagavondtraining is zeker niet eerlijk).
Voor een beter vergelijk probeer ik het ook nog een keer tijdens het hardlopen en trek daarna definitieve conclusies.
Voorlopige uitslag: het is wel mogelijk bij vrouwen.![]()
![]()
klopt maar je sokken nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:49 schreef Angel-A het volgende:
Waarom lange sokken? Dan lopen je schoenen toch evengoed vol met zand?en schuurt het dus iets minder snel.
![]()
pfft wat een gedoe met die hopeloos gedateerde hartslagbandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik neem de tip ter harte!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:14 schreef Mercy het volgende:
[..]
klopt maar je sokken nieten schuurt het dus iets minder snel.
![]()
Ik ben erg blij dat ik geen band meer om hoef te doen. Het is 2015 mensen. Dan ga je toch niet meer met een band lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de band meestal maar bij 1 a 2 trainingen per week om en dan weet ik ook ondertussen wel wat en wanneer stabiele waarden zijn en wat niet. En mijn trainingstempo's zijn ook wel redelijk nauwkeurig berekend dus als ik binnen die zones blijf zullen de hartslagen ook wel kloppen. Vorig jaar tijdens de marathontraining had ik hem echt elke training om en kreeg ik op een gegeven moment ook schuurplekken
Vanavond tijdens de 3000m doe ik hem lekker niet om, dat gaat op standje through-the-roof maar dat weet ik zonder band ook wel. Alleen nog een dingetje met mijn nieuwe wedstrijdschoenen, die mag ik vanavond omruilen voor de kapotte, maar ik weet niet of ze er na mijn race nog staan dus misschien moet ik direct een race erop lopenMaar dat kan ik wel even vragen zodra ik er ben. En in principe is het dezelfde schoen, alleen nieuwer model, dus moet het prima kunnen voor zo'n korte afstand. Erg goede service iig van Nike/Runnersworld!
Ze zijn nog hipper dan de vorige:
Succes vanavondquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb de band meestal maar bij 1 a 2 trainingen per week om en dan weet ik ook ondertussen wel wat en wanneer stabiele waarden zijn en wat niet. En mijn trainingstempo's zijn ook wel redelijk nauwkeurig berekend dus als ik binnen die zones blijf zullen de hartslagen ook wel kloppen. Vorig jaar tijdens de marathontraining had ik hem echt elke training om en kreeg ik op een gegeven moment ook schuurplekken
Vanavond tijdens de 3000m doe ik hem lekker niet om, dat gaat op standje through-the-roof maar dat weet ik zonder band ook wel. Alleen nog een dingetje met mijn nieuwe wedstrijdschoenen, die mag ik vanavond omruilen voor de kapotte, maar ik weet niet of ze er na mijn race nog staan dus misschien moet ik direct een race erop lopenMaar dat kan ik wel even vragen zodra ik er ben. En in principe is het dezelfde schoen, alleen nieuwer model, dus moet het prima kunnen voor zo'n korte afstand. Erg goede service iig van Nike/Runnersworld!
Ze zijn nog hipper dan de vorige:
[ afbeelding ]
Ik deed 'm voorheen ook altijd om. Met fietsen en hardlopen. Hoewel ik een telefoon meesleuren in zo'n band om de arm totaal geen probleem vind, zat de hartslagband totaal niet en het contact was ook niet even super en ik keek ook nauwelijks naar mijn hartslagmetingen. Ik heb 'm nog een paar keer gedragen,min of meer om te checken of de gemeten waardes overeenkomen met hoe ik het zelf aanvoel en dat klopt redelijk. Goed genoeg voor mij dus en de band blijft voorlopig thuis.>quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:31 schreef GotC het volgende:
Ik ben wel blij dat ik zonder hartslagmeter loop als ik dit allemaal zo lees
Dat wil niet zeggen dat ik er nooit eentje zal dragen. Ooit zal ik mijn GPS metingen ook wel upgraden zodat de telefoon gewoon thuis kan blijven. Tegen die tijd verdiep ik me wel weer in de wereld van de hartslagmetingen. Voorlopig kom ik ook zonder nog wel vooruit![]()
![]()
Succes vanavond LT, zal wel weer een pr-verbetering worden![]()
Heb afgelopen dagen niet gelopen, want benen voelden niet helemaal lekker. Nu weekendje weg, dus hardloopschoenen mee en lekker in onbekende omgeving rond hobbelen![]()
![]()
Ik snap ook echt niet dat mensen zo klagen over een paar onnauwkeurige waarden in het begin. Deal with it. Ik heb altijd een hartslagmeter om. Een band ja, want net als in 2013 heb ik ook nu nog steeds vrijwel nooit last van die band.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:31 schreef GotC het volgende:
Ik ben wel blij dat ik zonder hartslagmeter loop als ik dit allemaal zo leesZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop niet te zeuren, ik was nieuwsgierig omdat af en toe ik geen hartslag heb. Ik had er nooit over nagedacht dat de band ook wel eens hoger kan. Mijn isolatiewaarde is onder de tieten nou eenmaal nog behoorlijk hoog en boven minder. Door het afvallen zijn de metingen al een stuk beter geworden.![]()
![]()
Succes vanavond LT!
En de Oosterhoutse trailers en andere lopers ook alvast, mocht ik er later niet meer aan toe komen.![]()
Ja, dat is mogelijk, maar niet in deze mate: https://connect.garmin.com/modern/activity/809548716quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat de vlakke, boven de tieten-metingen meer kloppen? Het is toch wel een bekend feit dat hartslagen erg schommelen in de eerste 10-15 minuten..?
En al helemaal niet dat mijn hartslag boven mijn HFmax uitkomt en ik nergens last van heb. In bovenstaand voorbeeld ben ik onderweg ook even gestopt om handmatig te meten (twee vingers tegen de halsslagader) en toen wist ik zeker dat het niet klopte.
Overigens is er ook in de meting boven de tieten gewoon sprake van een schommeling. Zo vlak is de meting niet, zoom maar eens in.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:17 schreef Guard het volgende:
pfft wat een gedoe met die hopeloos gedateerde hartslagbandenIk heb vorig jaar serieus gekeken naar sporthorloges met optische meting. De beperkingen die er (nog) aan kleven kan ik wel mee leven omdat iedere kCal-berekening toch maar een benadering is, maar over het algemeen konden die horloges sowieso verder ook te weinig voor mij. De garmin 225 zou ik nu wel overwegen, ondanks dat hij een aantal features mist die mijn 920XT wel heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:23 schreef Devv het volgende:
Ik ben erg blij dat ik geen band meer om hoef te doen. Het is 2015 mensen. Dan ga je toch niet meer met een band lopen.
Ik heb nooit last van die band. Binnen een paar seconden heb je 'm om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens, of je nou optisch, boven of onder tieten meet: niet gelogd is niet geklopt.![]()
Kunnen we dat extrapoleren naar: zonder hartslagmeter-gegevens ben je dood?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Overigens, of je nou optisch, boven of onder tieten meet: niet gelogd is niet geklopt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zombie meldtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kunnen we dat extrapoleren naar: zonder hartslagmeter-gegevens ben je dood?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je hebt wel gelijk, maar toch hoef ik zelf niet segmenten los te benaderen. En ja, het is me ook wel eens gebeurd dat een segment niet registreerde door slechte gps.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe is dat in godsnaam valsspelen? Zolang je het loopt en niet fietst is het toch gewoon een maatstaf wie het snelste van A naar B loopt? En wanneer telt het volgens jou dan wel, als het segment geintegreerd is in een loopje van 3km of pas bij 10km of 20Life is what you make it.![]()
![]()
Mooi filmpje voor RD, of misschien heb je hem al gezien, dan ook voor de rest
Wel grappig dat hij zegt dat de motivatie voor het rennen van een 135 mijl race is, om goed te praten aan zijn vriendin hoeveel uren hij aan het trainen besteedt
Brrrr die voeten op het einde,quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel grappig dat hij zegt dat de motivatie voor het rennen van een 135 mijl race is, om goed te praten aan zijn vriendin hoeveel uren hij aan het trainen besteedt![]()
dit lijkt mij verschrikkelijk. en trouwens bijna een week lang rennen zou ik ook niet trekken hoor.![]()
Hij deed er minder dan 33 uur over, dat is toch niet bijna een week?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:37 schreef Mercy het volgende:
[..]
Brrrr die voeten op het einde,![]()
dit lijkt mij verschrikkelijk. en trouwens bijna een week lang rennen zou ik ook niet trekken hoor.
werkweekquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hij deed er minder dan 33 uur over, dat is toch niet bijna een week?
Ik heb het voorbij zien komen maar nog niet gekeken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel grappig dat hij zegt dat de motivatie voor het rennen van een 135 mijl race is, om goed te praten aan zijn vriendin hoeveel uren hij aan het trainen besteedt
Buiten de race zelf, heel herkenbaar!
"Maybe this is what I do with my time..... " spot on!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga het filmpje niet kijken. Maar echt. Wat doen mensen hun voeten aan?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Blaren verdwijnen, het voldane gevoel blijft... ( totdat je je inschrijf voor je volgende race)
Maar dat is voor mij makkelijk praten, ik heb in al die jaren hardlopen nagenoeg nooit blaren gehad'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het filmpje gaat verder totaal niet over voeten gelukkig, dit is alleen het allerlaatste shot. Vond het wel een aardig filmpje, alleen vind ik het zo jammer dat ze niet echt alles rennend afleggenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga het filmpje niet kijken. Maar echt. Wat doen mensen hun voeten aan?
Ja ik snap ook wel dat dat gewoon niet kan...Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Daarom zie ik mijn 100 miler ook niet als een hardloopwedstrijd maar als een voetracequote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
alleen vind ik het zo jammer dat ze niet echt alles rennend afleggen
Ja ik snap ook wel dat dat gewoon niet kan...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En daarom nog steeds allequote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Daarom zie ik mijn 100 miler ook niet als een hardloopwedstrijd maar als een voetracerespect
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik vond de schade nog wel mee vallen voor die afstand. Voeten van Marathon des Sables zien er erger uitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga het filmpje niet kijken. Maar echt. Wat doen mensen hun voeten aan?
Over de Marathon des Sables gesproken, zouden we daar geen update over krijgen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Potver, da's waar ja. WIe was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Over de Marathon des Sables gesproken, zouden we daar geen update over krijgen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zou het niet eens meer weten...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:04 schreef raptorix het volgende:
Verklaren jullie me voor gek als ik nu vertel dat ik serieus van plan ben om in 2016 aan de marathon des sables mee te doen![]()
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het filmpje gaat verder totaal niet over voeten gelukkig, dit is alleen het allerlaatste shot. Vond het wel een aardig filmpje, alleen vind ik het zo jammer dat ze niet echt alles rennend afleggen
Ja ik snap ook wel dat dat gewoon niet kan...
En ik vroeger maar steeds denken dat ze echt alles hardlopen..... Maar ikzelf wil alles hardlopend doen: als ik ga wandelen telt de hele run niet: wandelen=/ hardlopen.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Hoe gaat dat eigenlijk bij bijv
een HM? Als je een gel neemt, blijf je dan rennen of stop je dan even? (Zal wel weer per persoon verschillen, maar toch, wat is gebruikelijk?)![]()
Heb je dat Scott Jurek ook al gemeldt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vind ik ook!
En ik vroeger maar steeds denken dat ze echt alles hardlopen..... Maar ikzelf wil alles hardlopend doen: als ik ga wandelen telt de hele run niet: wandelen=/ hardlopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gel gaat er rennend in, en een bekertje drinken klots ik liefst ook al lopend over me heen. Er vliegen altijd wel een paar druppels mijn mond in. Bij de MVB heb ik tegen mijn gewoonte in bij elke drankpost gewandeld om goed te drinken omdat een goede tijd er toch niet in zat. En eigenlijk beviel me dat wel. Maar volgende keer jongleer ik het weer lopend naar binnen.![]()
Dat rennend drinken gaat bij mij ook niet echt soepel. (Bij mij: gebrek aan ervaring)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gel gaat er rennend in, en een bekertje drinken klots ik liefst ook al lopend over me heen. Er vliegen altijd wel een paar druppels mijn mond in. Bij de MVB heb ik tegen mijn gewoonte in bij elke drankpost gewandeld om goed te drinken omdat een goede tijd er toch niet in zat. En eigenlijk beviel me dat wel. Maar volgende keer jongleer ik het weer lopend naar binnen.![]()
Kent iemand het parcours van Oosterhout? Ik wil misschien de 14 lopen, maar dan moet het niet 14 km mul zand worden...![]()
Met plastic bekers is het bij mij ook een ramp. Kartonnen bekers kun je aan de bovenkant tot een tuitje knijpen en dan drinkt het een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:07 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Dat rennend drinken gaat bij mij ook niet echt soepel. (Bij mij: gebrek aan ervaring)![]()
het tijdverlies van 20 meter lopen om goed te kunnen drinken is imo te verwaarozen tov het profijtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gel gaat er rennend in, en een bekertje drinken klots ik liefst ook al lopend over me heen. Er vliegen altijd wel een paar druppels mijn mond in. Bij de MVB heb ik tegen mijn gewoonte in bij elke drankpost gewandeld om goed te drinken omdat een goede tijd er toch niet in zat. En eigenlijk beviel me dat wel. Maar volgende keer jongleer ik het weer lopend naar binnen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nope! Het is 1 grote verrassingquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:11 schreef steffelonio het volgende:
Kent iemand het parcours van Oosterhout? Ik wil misschien de 14 lopen, maar dan moet het niet 14 km mul zand worden...![]()
![]()
Dan moet ik maar mijn best gaan doen om op tijd te finishen...quote:![]()
(Al moet het net wel lukken om binnen 3 uur binnen te zijn, als ik in vorm ben)
Misschien staan nog wat praktische bezwaren aan deelname in de weg.![]()
Zo, dat was weer een latertje. PR van 14 seconden, nu 11.28.75, maar het ging echt een stuk minder lekker dan vorige keer. Toen kon ik de laatste 2 rondes nog versnellen, nu was ik alleen maar bezig met de schade beperken. Ik denk dat ik een pannenkoek teveel gegeten had, het kwam de hele avond al naar boven en het zat tijdens het lopen ook in de weg. Ik kon iig niet echt lekker ontspannen hoge frequentie lopen. Was ook veel te snel hersteld erna. Maar goed, PR = PR, en was maar 5 seconden langzamer dan ik wilde. En ik ga pas vanaf komende maandag mijn 200tjes op dit tempo lopen, dus had uberhaupt nog nooit langer dan een steigerung op dit tempo gelopen, dus wat dat betreft moet ik ook wel tevreden zijn..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit inderdaad, ik laat het een beetje van de dag en de plaatsing van de drankposten afhangen of ik wandelend of joggend drink tijdens races, maar dat maakt het niet meer of minder hardlopenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het tijdverlies van 20 meter lopen om goed te kunnen drinken is imo te verwaarozen tov het profijtDe één zijn wandeltempo is ook de ander zijn hardlooptempo dus het is sowieso nogal arbitrair..
Ik begin vandaag weer met marathontraining. Ben wel een beetje gaar, maar het moet maar. Wordt vast ook weer gezellig
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Succes en wat dat gare betreft, opoe zei altijd "geen zin werkt ook"quote:Op zaterdag 11 juli 2015 06:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik begin vandaag weer met marathontraining. Ben wel een beetje gaar, maar het moet maar. Wordt vast ook weer gezellig
Mijn verkoudheid zit nog dusdanig vast in mijn keel dat hardlopen morgen niet mee zal vallen. Dus indien nodig schakel ik om naar "plan YUR", terwijl mijn hardloopvrienden ook daadwerkelijk gaan hardlopen ga ik desnoods een uurtje of vier stevig doorwandelen onder het nom van "time on my feet", if it is good for Eiger it got to be good for Naseby.
Op facebook hebben we een vrij hechte groep trailrunners die regelmatig bijeenkomt. Twee trouwe leden gaan binnenkort verhuizen en dit wordt dus onze laatste run op "hun" Mt.Linton station.
Zoals gezegd, hardlopen zal niet super gaan maar dat is niet belangrijk, morgen is puur een dag die in het teken staat van de mensen die in mijn leven zijn gekomen door hardlopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
-edit-'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi dat je weer een PR heb gelopen LT! En volgens mij ben ik ook nog nooit tevreden geweest bij een PR race
Verder iedereen succes en veel plezier in Oosterhout
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Succes, train je weer met die marathon trainingsgroep?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 06:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben weer geweldig goed in uitslapen maar niet heus
Het is misschien dan wel geen wedstrijd, maar ik ga eind deze maand een coopertest lopen. Dat is voor het eerst in 20 jaar denk ik. En ook weer voor het eerst sinds tijden dat ik op een atletiekbaan ben. Het wordt dus een nul-meting en dus een manier om mijn voortgang te kunnen meten. Nauwkeurig is dat natuurlijk geenszins maar als ik er in de komende 12 maanden nog twee of drie doe, hoop ik daar wel een stijgende lijn in te kunnen ontdekken.![]()
Zo ook maar beginnen aan de eerste duurloop in aanloop naar de marathon. Nog 12 weken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
LT, alweer een PR!
Ik drink en eet zoveel mogelijk rennend. Vooral om niet uit mijn ritme te raken. Maar ik neem ook altijd mijn eigen drinken mee, zodat ik niet afhankelijk ben van de drankposten.![]()
Zo'n baanwedstrijd is trouwens wel een goed lesje nederigheid, al doe je bij regionale wegwedstrijdjes leuk mee, hier zijn er van de 93 mensen wel 3 onder mij gefinishten nog een paar niet gefinisht.. Dat is nog eens rechter rijtje
Nou is de 3000 meestal wel de meest competitieve afstand omdat het zo laat is, dus de meeste junioren zijn dan al naar huis. Al liepen er uiteraard ook junioren knoepertje hard. Ik heb mijn horloge gisteren niet meteen uitgezet dus heb ook een nieuw PR op de coopertest, maar doordat de afstand op mijn horloge niet klopt met de baan voelt dat toch wel erg slecht. Hij zegt nu 3.3km, dan zou ik in de 32 seconden na de finish 300m gelopen hebben, dat kan natuurlijk nooit. Evenals mijn snelste km, volgens endomondo is die nu 3.29 of zo maar als ik het met mijn ronde tijden optel kom ik op 3.41. Misschien kan ik het nog handmatig aanpassen of zo..
Dat kan ik me goed voorstellen. Als ik zie wat ik liep toen ik zelf nog braaf 2 keer per week naar de atletiekbaan ging als 13-jarige en dat vergelijk met nu, dan mag ik nog wel even aan de bak. En ik was destijds nog een van de langzaamste n.
Maar ik vind het wel een prestatie van formaat hoor, die 3km tijd van je.![]()
Zo..gisterenavond hebben we ons goed kunnen focussen op hydratatie, dus het zal vandaag wel goed komen
LT, puike tijd weer!F means you're fucked![]()
Hoi, het plan staat nog steeds, alleen denk ik dat ik een jaar opschuif omdat ik qua werkzaamheden gewoon niet uitkom de komende 8 maanden, mijn plan is om een sabatical te gaan nemen zodat ik me gedegen kan voorbereiden, zoiets is naast een bestaande baan gewoon bijna niet te doen.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
geen tijd is geen prioriteitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoi, het plan staat nog steeds, alleen denk ik dat ik een jaar opschuif omdat ik qua werkzaamheden gewoon niet uitkom de komende 8 maanden, mijn plan is om een sabatical te gaan nemen zodat ik me gedegen kan voorbereiden, zoiets is naast een bestaande baan gewoon bijna niet te doen.
[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-07-2015 09:26:53 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jazeker, maar pas toen ie al 30 uur bezig was. Hij was het met me eens en stopte direct de wedstrijd. Goeie vent, valt tenminste mee te praten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Heb je dat Scott Jurek ook al gemeldt?
Maar goed zometeen weer een kleine stap nemen om de halve marathon te lopen
[ Bericht 13% gewijzigd door RobertoCarlos op 11-07-2015 10:08:39 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jazeker, maar pas toen ie al 30 uur bezig was. Hij was het met me eens en stopte direct de wedstrijd. Goeie vent, valt tenminste mee te praten.
![]()
![]()
Weet trouwens iemand wat er in een trainingsschema van Asics bedoeld wordt met:
"7 km Snel
7:59–7:19"
en met name dan het vetgedrukte. Ik moet dit gaan trainen. Bedoelen ze dan dat je van een starttempo van 7:59 opbouwt naar een sneller tempo van 7:19 aan het einde?Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik denk dat het de marge is waarbinnen je moet lopen. Wel vrij breed.. maar ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
Weet trouwens iemand wat er in een trainingsschema van Asics bedoeld wordt met:
"7 km Snel
7:59–7:19"
en met name dan het vetgedrukte. Ik moet dit gaan trainen. Bedoelen ze dan dat je van een starttempo van 7:59 opbouwt naar een sneller tempo van 7:19 aan het einde?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thx, dat moet het wel zijn dan. Nou ja, dan maak ik er zelf wel de training van die ik nodig heb/waar ik zin in hebquote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat het de marge is waarbinnen je moet lopen. Wel vrij breed.. maar ja.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Op basis waarvan zijn die tijden ingeschat dan? Een recente 10km prestatie?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thx, dat moet het wel zijn dan. Nou ja, dan maak ik er zelf wel de training van die ik nodig heb/waar ik zin in hebIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, alleen zijn de tempo's die uit dat schema rollen zelfs voor mij te langzaam. Mijn PR op de 10km is iets van 1:08. Het wordt mijn eerste halve marathon, dus eerst maar eens gewoon zonder blessures enigszins acceptabel uitlopen. Sneller is dan altijd meegenomenTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik heb nog wat oude gear die ik niet meer gebruik. Misschien kan ik een van jullie er blij mee maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar verderop in je schema zal het wel sneller gaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ja, alleen zijn de tempo's die uit dat schema rollen zelfs voor mij te langzaam. Mijn PR op de 10km is iets van 1:08. Het wordt mijn eerste halve marathon, dus eerst maar eens gewoon zonder blessures enigszins acceptabel uitlopen. Sneller is dan altijd meegenomen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan zijn die tempo's niks te langzaam hoor. ik liep net ook mijn duurloop op 6.50 ofzo. En mijn pr staat op 49.38.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ja, alleen zijn de tempo's die uit dat schema rollen zelfs voor mij te langzaam. Mijn PR op de 10km is iets van 1:08. Het wordt mijn eerste halve marathon, dus eerst maar eens gewoon zonder blessures enigszins acceptabel uitlopen. Sneller is dan altijd meegenomenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou, ook niet echt, het wedstrijd-tempo is 7:06 min/km met dan een eindtijd van iets van 2:30 dus. Die opgegeven tempo's uit het schema ga ik niet lopen, ik wil zo rond de 7:10 min/km blijven lopen. En dan zie ik wel of dat langzaamaan sneller gaatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar verderop in je schema zal het wel sneller gaan?
Ok, dus dat is bij anderen ook zo... goed om te weten. Nou ja, ik vertrouw het schema van Asics en volg dat dan ook gewoon slaafs. Ik probeer een rustig LDL tempo te lopen, bij mij is dat zo rond de 7:10 min/km, denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan zijn die tempo's niks te langzaam hoor. ik liep net ook mijn duurloop op 6.50 ofzo. En mijn pr staat op 49.38.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Als je op de 10 een pr van 1.08 hebt is 7.10 geen 'rustig LDL tempo'.Probeer het eens op minstens een halve minuut per kilometer langzamer dan je pr-tijd. Op z'n minst.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dus dat is bij anderen ook zo... goed om te weten. Nou ja, ik vertrouw het schema van Asics en volg dat dan ook gewoon slaafs. Ik probeer een rustig LDL tempo te lopen, bij mij is dat zo rond de 7:10 min/km, denk ik.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ok, ga ik doen. Het voelt iig wel als erg langzaam, maar ik ga niet eigenwijs zijn
Die schema's zijn er niet voor niks. Langzaam lopen werkt echt. Je herstelt dan namelijk veel beter, waardoor je kwalitatief beter kan trainen. En uiteindelijk op die wedstrijd kan je dan harder.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, ga ik doen. Het voelt iig wel als erg langzaam, maar ik ga niet eigenwijs zijn
Langzamer lopen is wel even wennen. Maar na een keer of drie voelt het wel normaal relaxed aan. Maar kom niet aan met: ik kan het niet. Iedereen kan het.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat snap ik, hoor. Ik heb altijd alles al heel erg rustig opgebouwd, zonder blessures. Ik snap ook dat mijn lichaam moet wennen aan langere afstanden en dat dat niet 123 gebeurt. Bedankt, ik ga gewoon de tempo's van het schema volgenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die schema's zijn er niet voor niks. Langzaam lopen werkt echt. Je herstelt dan namelijk veel beter, waardoor je kwalitatief beter kan trainen. En uiteindelijk op die wedstrijd kan je dan harder.
Eigenlijk heeft mosselmossel het allemaal al verteld, maar ik kan me voorstellen dat het je heel langzaam lijkt. Wij hebben hetzelfde PR op de 10km, en toen ik aan m'n schema voor de Zevenheuvelenloop kreeg leek het me ook heel langzaam. Maar als je gaat terugrekenen, klopt het wel. Je wilt namelijk je afstand uitbouwen, en niet per se je snelheid. Dat zijn twee verschillende dingen. Keuzes keuzesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, ga ik doen. Het voelt iig wel als erg langzaam, maar ik ga niet eigenwijs zijn![]()
Het komt goed![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Relaxquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Langzamer lopen is wel even wennen. Maar na een keer of drie voelt het wel normaal relaxed aan. Maar kom niet aan met: ik kan het niet. Iedereen kan het.Ik kan het natuurlijk wel, daar gaat het niet om. Maar als ik zie hoe ik nu sjok en als ik dat vergelijk met de lage tempo's van het schema kon ik mij niet voorstellen dat dat de bedoeling was.
Nogmaals: ik ga die tempo's gewoon volgen
Potver. Ik heb trouwens volgens mij nog nooit met zo veel temperatuursverschil gelopen. Ik ging weg met 17 graden en op het eind was het als 25.Was behoorlijk pittig.Wel 19km op de teller. Iets minder dan ik eigenlijk had gewild, maar ach. Boeien.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ook goed gehydrateerd gisterenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:29 schreef YUR het volgende:
Zo..gisterenavond hebben we ons goed kunnen focussen op hydratatie, dus het zal vandaag wel goed komen
LT, puike tijd weer!![]()
En ik ga niet eens lopen vandaag
Maar moet natuurlijk wel topfit zijn voor morgen, streamnl komt een rondje lopen
Ja, is onderdeel van mijn eigen vereniging. Dit jaar voor het eerst 10,5km p/u ipv 10. Wel ff wennen met die warmte, maar het ging lekker en we hebben een leuk klein groepje (de 10km is dit jaar namelijk bijna 20 man groot, wij zijn met zijn zevenen).quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Succes, train je weer met die marathon trainingsgroep?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zeker wel!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft mosselmossel het allemaal al verteld, maar ik kan me voorstellen dat het je heel langzaam lijkt. Wij hebben hetzelfde PR op de 10km, en toen ik aan m'n schema voor de Zevenheuvelenloop kreeg leek het me ook heel langzaam. Maar als je gaat terugrekenen, klopt het wel. Je wilt namelijk je afstand uitbouwen, en niet per se je snelheid. Dat zijn twee verschillende dingen. Keuzes keuzes![]()
Het komt goed!![]()
"Deze finish van de Halve Marathon werd mede mogelijk gemaakt door het Hardlooptopic op Fok!"
(en nu ga ik buitenspelen)
Probeer ook in de langzame tempi met een actieve dribbel te lopen. Dus kleine pasjes, maar wel snel je voeten optillen. Dan word je loopstijl snel efficienter en zullen ook de hogere tempo's makkelijker gaan. Sjokken is nooit de bedoeling, je moet wel actief blijven afzetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
RelaxIk kan het natuurlijk wel, daar gaat het niet om. Maar als ik zie hoe ik nu sjok en als ik dat vergelijk met de lage tempo's van het schema kon ik mij niet voorstellen dat dat de bedoeling was.
Nogmaals: ik ga die tempo's gewoon volgenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah lekker zo'n kleine groep! 10.5 is inmiddels ook wel een lekker rustig duurlooptempo voor jou toch lijkt me?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, is onderdeel van mijn eigen vereniging. Dit jaar voor het eerst 10,5km p/u ipv 10. Wel ff wennen met die warmte, maar het ging lekker en we hebben een leuk klein groepje (de 10km is dit jaar namelijk bijna 20 man groot, wij zijn met zijn zevenen).
Ik moet nog even denken hoe ik mijn écht lange duurlopen aan ga pakken qua bevoorrading, doe nu niet meer mee met de A'damse bos trainingslopen omdat het niet uitkomt, maar ik wil eigenlijk zo min mogelijk met rugzak lopen. Misschien tactische verstopplaatsen vinden of zo, of drinken achterlaten bij de atletiekbaan en daar rondjes langs lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als LDL tempo, die 10,5?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, is onderdeel van mijn eigen vereniging. Dit jaar voor het eerst 10,5km p/u ipv 10. Wel ff wennen met die warmte, maar het ging lekker en we hebben een leuk klein groepje (de 10km is dit jaar namelijk bijna 20 man groot, wij zijn met zijn zevenen).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ga ik proberen. Is wel een goeie idd, ik heb nog wat overgewicht dus dan is het wat lastig om omhoog te komen. En des te beter om te oefenen om los van de grond te komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Probeer ook in de langzame tempi met een actieve dribbel te lopen. Dus kleine pasjes, maar wel snel je voeten optillen. Dan word je loopstijl snel efficienter en zullen ook de hogere tempo's makkelijker gaan. Sjokken is nooit de bedoeling, je moet wel actief blijven afzetten.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
ja, op alle LDL's, van 21 tot 35.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mooie tijd LT! Op de 3000m zomaar14 seconden van je PR aflopen is niet mis. En dan is het ook niet gek dat je dat niet lekker makkelijk en ontspannen doetquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, dat was weer een latertje. PR van 14 seconden, nu 11.28.75, maar het ging echt een stuk minder lekker dan vorige keer. Toen kon ik de laatste 2 rondes nog versnellen, nu was ik alleen maar bezig met de schade beperken. Ik denk dat ik een pannenkoek teveel gegeten had, het kwam de hele avond al naar boven en het zat tijdens het lopen ook in de weg. Ik kon iig niet echt lekker ontspannen hoge frequentie lopen. Was ook veel te snel hersteld erna. Maar goed, PR = PR, en was maar 5 seconden langzamer dan ik wilde. En ik ga pas vanaf komende maandag mijn 200tjes op dit tempo lopen, dus had uberhaupt nog nooit langer dan een steigerung op dit tempo gelopen, dus wat dat betreft moet ik ook wel tevreden zijn..![]()
Misschien dat ik in agustus en/of september ook weer eens een trackmeeting ga doen. Is toch elke keer weer leuk![]()
Zo. Net terug van 7km en heb nu met een gemiddelde pace van 8:40 gelopen. En ik heb erop gelet om mijn voeten echt hoger op tillen zodat de zool/neus niet over de grond sleept. Work in progress!
Ik ga trouwens wel mijn HSLmeter boven de pols dragen...... dat ding zegt dat ik een 'poor recovery' heb. Maar daar ben ik het niet mee eens, dus die meting kan niet kloppen
Die meting is denk ik gebaseerd op het aantal slagen dat je hartslag zakt na je training. Kan best zijn dat dat nog niet zoveel is, als je nog niet zoveel intervaltraining gedaan hebt. Wil idd niet per se zeggen dat je dan ook langere hersteltijd nodig hebt tot de volgende training.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zo. Net terug van 7km en heb nu met een gemiddelde pace van 8:40 gelopen. En ik heb erop gelet om mijn voeten echt hoger op tillen zodat de zool/neus niet over de grond sleept. Work in progress!
Ik ga trouwens wel mijn HSLmeter boven de pols dragen...... dat ding zegt dat ik een 'poor recovery' heb. Maar daar ben ik het niet mee eens, dus die meting kan niet kloppenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sorry...was eigenlijk een beetje een grapje....(mss flauw ok).... parodie op het hele "hsl-boven-de-manboobs-gebeuren"quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die meting is denk ik gebaseerd op het aantal slagen dat je hartslag zakt na je training. Kan best zijn dat dat nog niet zoveel is, als je nog niet zoveel intervaltraining gedaan hebt. Wil idd niet per se zeggen dat je dan ook langere hersteltijd nodig hebt tot de volgende training.![]()
Ik let niet zoveel op zo'n melding hoor, het was bovendien behoorlijk warm en ik liep de 7km zonder schaduw in de polder, dus dat zou het ook kunnen verklaren. Het fijne van zo'n langzamer tempo is idd wel dat je meer op jouw eigen manier van lopen kunt letten.
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 11-07-2015 15:39:20 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik ga volgende week trouwens naar Noorwegen..... eens kijken of ik het lopen daar volhoud zonder de Randstedelijke zware metalenHeb er veel zin in! En wie weet is daar nog wel een loopje
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 11-07-2015 15:11:34 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Bij de 620 inieder geval niet. je krijgt die melding ergens in het begin van je training. Kan er niet echt een tijd of afstand aan verbinden wanneer hij dat geeft. Ook of ik nu dan met een hoge hartslag omdat ik dan vrijwel meteen op een redelijk tempo ga lopen of rustig blijf lopen met lage hartslag maakt niet zo gek veel uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die meting is denk ik gebaseerd op het aantal slagen dat je hartslag zakt na je training. Kan best zijn dat dat nog niet zoveel is, als je nog niet zoveel intervaltraining gedaan hebt. Wil idd niet per se zeggen dat je dan ook langere hersteltijd nodig hebt tot de volgende training.![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb nog wat oude gear die ik niet meer gebruik. Misschien kan ik een van jullie er blij mee maken?Nou in dat geval stuur dan die Iphone 5 maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rug was een beetje aan het zeuren, klein beetje maar, zou het normaal niet noemenswaardig vinden, maar toch zekere voor het onzekere genomen en niet gerend. Morgen wel als het goed Is. Ook trail, ook 3 a 4 mijl, en hopelijk wat koeler ook
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nou in dat geval stuur dan die Iphone 5 maar op.![]()
![]()
Gingen er niet een stel Fokkers trailen in Oosterhout? Wat is er met ze gebeurd eigenlijk?Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
de weg terugvinden met trailen schjnt niet zo makkelijk te zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gingen er niet een stel Fokkers trailen in Oosterhout? Wat is er met ze gebeurd eigenlijk?![]()
![]()
Weer lekker door de sneeuw geploegd, ben toch maar gelijk doorgegaan met het 10-20km schema. Dus deze week meer dan 20km gerend, dat is een unicum. Ging prima, alleen tijdens de eerste rondjes even met de buurman gekletst die hier met zijn kinderen sleetje rijden was, vervolgens ontsnapte Nita (nieuwste aanwinst, hond #4) en halverwege opeens een duidelijk geval van Yurkak. Pincho, ik niet gelukkig
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Live beelden uit OosterhoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Wow, toch best veel mensen die het op teenslippers aandurfden
De 620 en 920XT geven 12 minuten na het indrukken van start een herstelstatus. Ik heb nog nooit meegemaakt dat dit niet gelijk was aan "goed", ook in situaties waarbij de hartslagmeting duidelijk niet klopte (195 en zo). Dat doet al vermoeden dat de absolute waarde geen rol speelt bij het bepalen van je herstelstatus (officieel warm-up readiness).quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Bij de 620 inieder geval niet. je krijgt die melding ergens in het begin van je training. Kan er niet echt een tijd of afstand aan verbinden wanneer hij dat geeft. Ook of ik nu dan met een hoge hartslag omdat ik dan vrijwel meteen op een redelijk tempo ga lopen of rustig blijf lopen met lage hartslag maakt niet zo gek veel uit.
Hoe het precies wordt bepaald is mij niet bekend, maar de HRV-meting wordt gebruikt om het aantal ademhalingen te kunnen bepalen. Dit gaat in een ingewikkeld algoritme waar dan uiteindelijk je VO2max uitrolt. Die wordt vergeleken met je berekende VO2max van de laatste workout. Hoe dichter die twee waardes bij elkaar liggen bepaalt je warm-up readiness.
Vermoedelijk verschijnt er "uitstekend" als die waarde hoger geworden is.
N.B. optische sensoren kunnen dit soort geintjes dus niet uithalen omdat die nog geen HRV kunnen meten.![]()
hahaha, helemaal mee eens, maar voor zoiets moet je toch serieus je tijd nemen, qua zwaarte zie ik er totaal niet tegen op, ik ben niet de snelste loper, maar qua hardheid maak ik me geen enkele zorgenquote:
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:03 schreef YUR het volgende:
Live beelden uit OosterhoutLeuke foto van leuke mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:03 schreef YUR het volgende:
Live beelden uit OosterhoutLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke foto mensen![]()
Ik heb donderdag niet gelopen. Had voor het eerst echt geen zin om te gaan, o.a. omdat ik steeds de laatste ben van de groep. Normaal vind ik dat niet erg maar toen wel(en stiekem nu nog een beetje).
Heb denk ik gewoon een dipje ofzo. Ik denk soms echt waar ben ik aan begonnen...
Afijn, gister dus mn sportsteunzolen aan laten meten en kreeg ze direct mee. Was best apart werd verwarmd en dan zo direct gemaakt zoals het het beste is voor de voeten. Gisteravond meteen in de sportschoenen gedaan en eerst halfuur gaan wandelen, toen dacht ik laat ik het even een paar minuten proberen om te rennen. Nou dat voelde dus al een stuk beter dan met mijn gewone st.zolen. Lekker zacht. Naja toen ging ik dus wandelen en voelde ik wel weer wat pijn in mn knie. Het goede nieuws is dat tijdens het hardlopen zelf voelde het een stuk beter dus dat is fijn. Hoop dat het zo blijft . En de nieuwe schoenen lopen ook heerlijk![]()
![]()
Het was gezellig in Oosterhout.
Leuk om iedereen te zien en weer wat nieuwe mensen te ontmoeten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wel heel veel zand las ik net in een ander verslagquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:08 schreef Guard het volgende:
Het was gezellig in Oosterhout.
Leuk om iedereen te zien en weer wat nieuwe mensen te ontmoeten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had nergens last van, op een bankje langs de baanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Wel heel veel zand las ik net in een ander verslag
Het is maar net wat je gewend bentquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Wel heel veel zand las ik net in een ander verslag
Guard en mossel onwijs bedankt voor het in leven houden van mini
Erg leuk was het, ondanks dat ik het onderweg stom vond.
Nog een stuk verkeerd gelopen waardoor ik finishte met 5.6km ipv 7 kmDat was niet wat ik wilde, dus mentale uitdaging aangegaan en doorgelopen na de finish tot ik de 7km had gehaald. Trots daarop
Leuke dag! Toffe mensen, topweer, verwarrende route (véél mensen liepen verkeerd), gezellig gelopen met Gogo, Fok oppasservice
: Voor herhaling vatbaar!
![]()
Onderweg stom vinden hoortquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:32 schreef GotC het volgende:
Erg leuk was het, ondanks dat ik het onderweg stom vond.
Nog een stuk verkeerd gelopen waardoor ik finishte met 5.6km ipv 7 kmDat was niet wat ik wilde, dus mentale uitdaging aangegaan en doorgelopen na de finish tot ik de 7km had gehaald. Trots daarop
Leuke dag! Toffe mensen, topweer, verwarrende route (véél mensen liepen verkeerd), gezellig gelopen met Gogo, Fok oppasservice
: Voor herhaling vatbaar!
en wat klinkt het leuk! Ik ben een beetje jaloers
Het was inderdaad gezellig! Niet lekker gelopen. Na 2 kilometer hield m'n garmin er mee op. Op een gegeven moment was de dame voor me niet meer te zien en zag ik ook de (nogal belabberde) bewegwijzering niet meer. Na een minuut of vijf zag ik weer anderen, even gevraagd of die ook de 7 liepen en dat deden ze, dus daar meer weer achteraan. Het was wandelen/rennen, want ik had hoofdpijn en het was warm. Op eens hoorde ik GotC achter me en hebben we de rest samen gelopen. Ik liep nog steeds niet lekker, maar het was wel een stuk gezelliger.
Oh ja, het mysterie van de lege garmin is opgelost (ik had m'n garmin opgeladen en die bleek voor vertrek vrijwel leeg): mossel had in de haast zijn garmin gepakt in plaats van de mijne.![]()
![]()
Frosty wint de Hardrock 100
Ik zat ineens tussen de dronken mensen omdat mijn gebruikelijke rondje was afgezet ivm een of ander stom festival. Eén van de feestgangers ging nog commentaar geven op mijn loopstijl ook
Verder wel prima gelopen, 5.32 op herstelhartslag 145. Klein beetje stijfheid in mijn rechterkuit van gisteren, maar dat is morgen wel over.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuke foto!
Ik heb vandaag ook een lekker rustig loopje gedaan. Ik kon ook niet anders met deze temperaturen.
Mijn benen optillen vind ik echt wel moeilijk, vooral als het langzaam gaat. Dat kost mij echt veel energie en kracht, loopt ook helemaal niet fijn en ik krijg dan last van iets (ik weet niet meer wat ...), merkte ik vanmorgen toen ik het probeerde.![]()
Wel gek trouwens dat je bij die trail door slechte bewegwijzering gelijk 1.4 km minder liep! Liepen er bij de langere afstanden ook veel verkeerd?
En leuke foto ja, ziet er gezellig uit. Wel een mooie tegenstelling, een atletiekbaan en een trail
@wyccie, bij mij voelt het ook nog niet helemaal natuurlijk en soms krijg ik ook wel moeie kuiten als ik probeer mijn knieen hoger in te zetten. Blijft ook mijn grootste verbeterpunt..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb echt heerlijk gelopen! En genoten zelfsIk liep door al het routegedoe een halve kilometer teveel. Eindigen op de atletiekbaan was
![]()
Gezellige middag! Voor herhaling vatbaar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is maar net wat je gewend bent
Guard en mossel onwijs bedankt voor het in leven houden van miniMini bedankt voor een leuke avond
Mensen met teveel alcohol in het bloed én in de beschermde omgeving van een groep zijn vaak heel dapper. Troost je met de gedachte dat de meesten die dan wat tegen je roepen zonder die 2 randvoorwaarden helemaal niets waard zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zat ineens tussen de dronken mensen omdat mijn gebruikelijke rondje was afgezet ivm een of ander stom festival. Eén van de feestgangers ging nog commentaar geven op mijn loopstijl ook![]()
Mja, ik had nog een quasi-gevatte reactie; oja, zullen we een wedstrijdje doen dan, kijken wie wint?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mensen met teveel alcohol in het bloed én in de beschermde omgeving van een groep zijn vaak heel dapper. Troost je met de gedachte dat de meesten die dan wat tegen je roepen zonder die 2 randvoorwaarden helemaal niets waard zijn.
Maar daarna ging ik wel mijn hele rondje twijfelen; loop ik zo raar, en dan zo ja alleen vandaag of altijd? Dus ging ook allemaal gekke dingen proberen anders te doen en mijn loopstijl proberen te bekijken in spiegelende ramen..
Tja.
Leuke foto en leuke verslagen!Klinkt echt gezellig
Dit wordt een traditie, ik voel het!
En dronken festivalgangers moeten hun snater houden over de loopstijl van LTSukkels!
Fijn hè, dat anderen met een laffe opmerking jouw vrijheid beperken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, ik had nog een quasi-gevatte reactie; oja, zullen we een wedstrijdje doen dan, kijken wie wint?
Maar daarna ging ik wel mijn hele rondje twijfelen; loop ik zo raar, en dan zo ja alleen vandaag of altijd? Dus ging ook allemaal gekke dingen proberen anders te doen en mijn loopstijl proberen te bekijken in spiegelende ramen..
Tja.
Kijk, ik wéét dat ik raar en lelijk loop. Daar valt heel weinig aan te doen. Het alternatief is binnen blijven zitten en niet lopen. Dat is ook zonde.
Je hebt twee middelvingers, gebruik ze.![]()
Hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Fijn hè, dat anderen met een laffe opmerking jouw vrijheid beperken.
Kijk, ik wéét dat ik raar en lelijk loop. Daar valt heel weinig aan te doen. Het alternatief is binnen blijven zitten en niet lopen. Dat is ook zonde.
Je hebt twee middelvingers, gebruik ze.![]()
Waar ik me ook aan stoor is dat er gewoon vaak nul rekening gehouden wordt met voetgangers en fietsers als wegen afgesloten worden. Je komt gewoon opeens ergens waar je niet verder kunt en dan moet je weer het hele eind terugkeren. Hoeveel moeite is het om ergens een bordje neer te zetten of omleiding aan te geven?
Al heb ik wel het idee dat ze daar vooral in Utrecht echt in uitblinken. Vaak genoeg moet je ook gewoon op volstrekt gevaarlijke plekken met je fiets op de autoweg als ze besluiten bomen te gaan snoeien met trucks op het fietspad of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik heb vanavond toch 7.2km geklokt. misschien door het verkeerd lopen toch genoeg kilometers gemaakt. precies op de baan haalde ik de 7km.
leuk om even de hardloop fokkers irl te zien. ☺![]()
Ik heb ook 7.2 gelopenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:54 schreef Mercy het volgende:
ik heb vanavond toch 7.2km geklokt. misschien door het verkeerd lopen toch genoeg kilometers gemaakt. precies op de baan haalde ik de 7km.
leuk om even de hardloop fokkers irl te zien. ☺![]()
Maar wie was jij nou? Ik bedoel: hebben wij elkaar nu wel of niet gezien?![]()
Ik heb even bij de oppas centale gestaan. om even kennis te maken. (was met Quoi meegelopen)quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:55 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik heb ook 7.2 gelopen![]()
Maar wie was jij nou? Ik bedoel: hebben wij elkaar nu wel of niet gezien?
Heb ook wat handjes geschud voordat ik weer naar mijn zolderkamer terug ging 😊![]()
Heerlijk dagje gehad met de zolderkamerautisten, vriendinnetje en een lekker ding
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oosterhout was leuk. Ik liep de 14km, en deed daar slechts 12,28km over![]()
Werd 2x ingehaald door snellere lopers. Bijzondere ervaring, vooral omdat het één ronde was.
Leuk om gezichten te zien irl. En toen idd weer snel naar de zolderkamer.![]()
![]()
Dan heb ik je gezienquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:11 schreef Mercy het volgende:
[..]
Ik heb even bij de oppas centale gestaan. om even kennis te maken. (was met Quoi meegelopen)
Heb ook wat handjes geschud voordat ik weer naar mijn zolderkamer terug ging 😊![]()
![]()
Ochtendloop zit er op. 20km/1:52 op de nuchtere maag zonder problemen.
Dit is wel een teken dat de M eindelijk uit de benen is.![]()
![]()
Gisteren was leuk! Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens lekker gelopen (recept: een Radler drinken een paar uur voor de start). Heerlijk weer, prima sfeer en ondanks het feit dat niemand de route meer kon vinden was het samen met Mr.Q erg fijn lopen is het bos bij Oosterhout
Tju. Ik zat al een tijdje te twijfelen om ook in Oosterhout te lopen maar ik vond/vind de tijdstip niet fijn dat ze startte.
Als ik had geweten dat er een aantal van hier meeliepen... dan had ik hem zeker gelopen.
Eigen schuld, had ik de WLW maar moeten bekijken.
Maar fijn om te horen dat het zo goed bevallen was.![]()
![]()
Misschien eens aan je trainer vragen? Zijn mening is een stuk waardevoller dan die van een dronken gast. En waarschijnlijk heeft hij ook nog wel een paar goede tips.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, ik had nog een quasi-gevatte reactie; oja, zullen we een wedstrijdje doen dan, kijken wie wint?
Tja.
Ik werd vanmorgen juist weer nageroepen door een wielrenner dat ik zo'n mooie loopstijl heb, terwijl ik jou met geen mogelijkheid bij kan houden![]()
![]()
Paula Radcliff loopt ook raar. Enough saidquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja.
Ik heb regelmatig achter je gelopen, L_T en ik vind dat je heel sierlijk en rechtop loopt. Ben zelf meer een zwabberaar, gooi mijn benen teveel opzij, heb ik het idee. Iedereen zijn eigen gekke loopje.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jammer dat je er niet bij was idd! Volgende keer beterquote:Op zondag 12 juli 2015 09:53 schreef streamnl het volgende:
Tju. Ik zat al een tijdje te twijfelen om ook in Oosterhout te lopen maar ik vond/vind de tijdstip niet fijn dat ze startte.
Als ik had geweten dat er een aantal van hier meeliepen... dan had ik hem zeker gelopen.
Eigen schuld, had ik de WLW maar moeten bekijken.
Maar fijn om te horen dat het zo goed bevallen was.Veel plezier vandaag!
![]()
Ja van mijn trainer krijg ik genoeg tips hoor, dus ik weet best wat de goede en slechte punten zijn. Maar je hoopt toch dat het er voor de gemiddelde niet-loper er nog oké uitzietquote:Op zondag 12 juli 2015 10:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien eens aan je trainer vragen? Zijn mening is een stuk waardevoller dan die van een dronken gast. En waarschijnlijk heeft hij ook nog wel een paar goede tips.
Ik werd vanmorgen juist weer nageroepen door een wielrenner dat ik zo'n mooie loopstijl heb, terwijl ik jou met geen mogelijkheid bij kan houden
Ik zou overigens best wel eens mezelf willen video-tapen of zo en dan verschillende dingen proberen, want volgens mij is wat je denkt te doen in je hoofd en wat je echt doet vaak nog best heel verschillend.. zeker als je iets moet aanpassen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
goed idee, gewoon doenquote:Op zondag 12 juli 2015 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja van mijn trainer krijg ik genoeg tips hoor, dus ik weet best wat de goede en slechte punten zijn. Maar je hoopt toch dat het er voor de gemiddelde niet-loper er nog oké uitziet
Ik zou overigens best wel eens mezelf willen video-tapen of zo en dan verschillende dingen proberen, want volgens mij is wat je denkt te doen in je hoofd en wat je echt doet vaak nog best heel verschillend.. zeker als je iets moet aanpassen.
En wedstrijdvideo's?quote:Op zondag 12 juli 2015 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja van mijn trainer krijg ik genoeg tips hoor, dus ik weet best wat de goede en slechte punten zijn. Maar je hoopt toch dat het er voor de gemiddelde niet-loper er nog oké uitziet
Ik zou overigens best wel eens mezelf willen video-tapen of zo en dan verschillende dingen proberen, want volgens mij is wat je denkt te doen in je hoofd en wat je echt doet vaak nog best heel verschillend.. zeker als je iets moet aanpassen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lekker boeiend wat mensen vinden van hoe je loopt. Je maakt je naar mijn mening veel te druk over zaken die er gewoon echt niet toedoen.![]()
Ik heb al een tijdje geen wedstrijd meer gedaan waar een video bij was, maar vind je dat je daar veel aan ziet? Het is meestal van voren en niet opzij, en in zo'n mega grote groep. De duidelijkste video's zijn dan vaak nog de finishvideos maar dan loopt niemand meer soepelquote:![]()
Maar een keer op een verlaten moment naar de atletiekbaan gaan en mijn telefoon op een paaltje zetten of zo kan wel
Natuurlijk, dat geef ik ook zelf toe dat het nergens op slaat dat ik er de rest van de loop over ging nadenken wat die 2 debielen zeiden. Maar het is meer een algemeen punt, ik weet wel dat er in mijn loopstijl of 'loopeconomie' volgens de trainer nog grote verbeteringen mogelijk zijn, en ik weet bij roeien dat het altijd heel erg hielp om terug te zien wat je zelf fout doet. Ik ben gewoon altijd op zoek naar wat ik kan verbeteren, jij noemt het drukmaken maar voor mij is dat één van de mooiste dingen van sporten.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:43 schreef Devv het volgende:
Lekker boeiend wat mensen vinden van hoe je loopt. Je maakt je naar mijn mening veel te druk over zaken die er gewoon echt niet toedoen.
Maar goed, nu ga ik de deur uit en als het goed is mijn first ever 70+km week volbrengen
Vraag gewoon of je trainer je de volgende keer eens wil filmen met je telefoon
Denk zelf dat jij je enorme progressie van de laatste tijd te danken hebt aan je looptechniek en je drukmakerij.
Verder: T=5. Ik ben nu echt overtuigd.
Vanochtend de Kerkpolderloop gelopen van de vereniging van Quoi.
Ik startte achteraan, want weinig getraind dit jaar. Pijll ging weg voor een PR en wrong zich naar de eerste paar rijen. Ik vond het na de eerste paar 100 meter al zwaar, want ondanks dat het lekker loopweer leek, waren de dauwpunten hoog (dus het was vochtig).
Pijll liep snel uit, maar ik bleef hem zien. Tijdens de race kwam hij zelfs steeds dichterbij, dus ik had toen al het vermoeden dat de PR-poging helaas niet ging slagen bij hem. De laatste kilometers overwoog ik nog om hem bij te halen en in te halen, maar mijn eigen lichaam voelde ook niet meer heel erg levend aan.
Met 5:25 - 5:14 - 5:13 - 5:05 en vermoedelijk 5:00 liep ik naar vermoedelijk 25:59 in een negatieve split. Ik zeg vermoedelijk, omdat mijn tijd werd omgeroepen voordat ik finishte en ik niet weet of ze rekening houden bij het omroepen met de laatste 2 meters. Hoe dan ook ben ik er na ruim 5 maanden weinig training en enkelproblemen heel tevreden mee.
Mijn horloge drukte ik uit op 26:02, maar dat was dan weer enkele meters ná de streep. Nu zal niemand die paar tellen boeien, en ze hebben gelijk, maar bij mij knaagt dat enorm in mijn kop.
https://connect.garmin.com/modern/activity/830660698![]()
Al 2 weken niet gelopen, was al niet helemaal 100% toen ik Roosendaal liep en daarna werd ik pas echt goed ziek. Dat is gelukkig over maar heb wel last van m'n linker achillesspees dus ik kijk het nog een weekje aan...
Trail van gisteren klinkt leuk, onthouden voor volgend jaar![]()
![]()
Potverdikkie, dat is een mooie tijd en opbouw voor iemand die er even uit is geweestquote:Op zondag 12 juli 2015 11:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Denk zelf dat jij je enorme progressie van de laatste tijd te danken hebt aan je looptechniek en je drukmakerij.
Ik startte achteraan, want weinig getraind dit jaar. Pijll ging weg voor een PR en wrong zich naar de eerste paar rijen. Ik vond het na de eerste paar 100 meter al zwaar, want ondanks dat het lekker loopweer leek, waren de dauwpunten hoog (dus het was vochtig).
Pijll liep snel uit, maar ik bleef hem zien. Tijdens de race kwam hij zelfs steeds dichterbij, dus ik had toen al het vermoeden dat de PR-poging helaas niet ging slagen bij hem. De laatste kilometers overwoog ik nog om hem bij te halen en in te halen, maar mijn eigen lichaam voelde ook niet meer heel erg levend aan.
Met 5:25 - 5:14 - 5:13 - 5:05 en vermoedelijk 5:00 liep ik naar vermoedelijk 25:59 in een negatieve split. Ik zeg vermoedelijk, omdat mijn tijd werd omgeroepen voordat ik finishte en ik niet weet of ze rekening houden bij het omroepen met de laatste 2 meters. Hoe dan ook ben ik er na ruim 5 maanden weinig training en enkelproblemen heel tevreden mee.
Mijn horloge drukte ik uit op 26:02, maar dat was dan weer enkele meters ná de streep. Nu zal niemand die paar tellen boeien, en ze hebben gelijk, maar bij mij knaagt dat enorm in mijn kop.
https://connect.garmin.com/modern/activity/830660698![]()
En Pijll ook ondanks het verval een goede tijd!
In de zomer wordt de Kerkpolderloop om de week door onze club georganiseerd. De andere week door De Delftse Trimclub, die nog slechts op papier bestaat. Zij gaan nóg verder terug naar de basis: met een megafoon omroepen, kartonnen startbewijzen ed. Past wel goed bij jouw 'back to the basics' instelling
Jammer dat ik het heb gemist. En deze tijden liggen nu zelfs in mijn vizier, dus volgende keer loop ik achter jullie aan!![]()
Deze keer waren het de kartonnen startbewijzen. Is die trimclub de club van G.R.? Die was er natuurlijk ook.
Het was leuk, heb ervan genoten. De volgende keer loop jij je eerste echte 26'er.
Back to basics![]()
![]()
Zou zomaar kunnen, maar nee. Er trimt daar niemand (meer).quote:Op zondag 12 juli 2015 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Deze keer waren het de kartonnen startbewijzen. Is die trimclub de club van G.R.? Die was er natuurlijk ook.
Het was leuk, heb ervan genoten. De volgende keer loop jij je eerste echte 26'er.
Back to basics
Ik heb weleens een 26'er gelopenMaar het wordt weer eens tijd!
![]()
Net mijn verlengde rondje gelopen. Ik heb nu een stijging van 71 meter te pakken op 9,2 km. Voor nederland is dat heel erg beroerd. Ik was nog niet op topsnelheid maar dat was ook niet het doel. Het uitlopen van deze nieuwe afstand wel.
Onderweg kwam ik nog wel een tovenaar tegen.![]()
(filmopnames ofzo)
In iets meer als een half jaar van niet hardlopend naar bijna 10 km in een rondje. Best wel een beetje trots op mezelf.![]()
![]()
Ja, maar dat PR van je zus...quote:Op zondag 12 juli 2015 12:24 schreef Quoi het volgende:
Ik heb weleens een 26'er gelopenMaar het wordt weer eens tijd!
Ik liep trouwens de eerste paar 100 m achter iemand die dit jaar nog niet gedoucht had. Gelukkig was hij sneller, maar na 3 km kwam ik hem weer tegen![]()
Toen maar ingehaald.![]()
150 m stijgen binnen een km? Dat is een aardige bult.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Netjes Zwab!
Ik ga zodadelijk deze doen: https://www.strava.com/segments/4728493
Bij de afdaling die daarop volgt zou mijn enkel na afloop klinisch dood verklaard moeten worden vrees ik.![]()
kom ik aan met mijn 71 meter....quote:Op zondag 12 juli 2015 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Netjes Zwab!
Ik ga zodadelijk deze doen: https://www.strava.com/segments/4728493Sterkte!
![]()
Die persoon kom ik ook regelmatig tegen bij evenementenquote:Op zondag 12 juli 2015 13:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar dat PR van je zus...
Ik liep trouwens de eerste paar 100 m achter iemand die dit jaar nog niet gedoucht had. Gelukkig was hij sneller, maar na 3 km kwam ik hem weer tegen![]()
Toen maar ingehaald.
Komt er geen officiele tijd ergens? Maar alsnog; je loopt in dit tempo zo'n 1000m in ongeveer 300 seconden, dus in één seconde leg je wel 3 meter af. Dus al riepen ze je tijd te vroeg om, dan nog denk ik dat die 25.59 wel kan kloppen! Mooie tijd!quote:Op zondag 12 juli 2015 11:55 schreef Zwabberhark het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/830660698
Zelf de eerste echte marathontrainingsweek overleefd, met 72,3km op de teller!
Ik zag best een beetje op tegen deze training, 10km op D2. Lange tempoblokken zijn sowieso altijd mentaal wel pittig in training. Daarnaast vind ik D2 altijd een lastige zone, als je een beetje aanzet ga je al gauw te hard en als je echt ontspannen probeert te lopen zit je al gauw weer in D1. Maar het viel alles mee!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker 23 km met streamnl door de bossen gelopen en vervolgens een goede lunch genoten op een terras wat uitkeek op de NK outdoor handboogschieten
Het is ook pas juli.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik liep trouwens de eerste paar 100 m achter iemand die dit jaar nog niet gedoucht had.
Mijn km-tijden vandaag: 4:45 - 4:51 - 5:24 - 5:32 - 5:18. En die vertellen het hele verhaal wel.
Maar voor een PR moet ik toch echt rondetijden rond de 4:50 lopen.![]()
Waren alle Ekiden namen al bekend? Fokking weird had er ook bij gekund geloof ikquote:Op zondag 12 juli 2015 11:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb regelmatig achter je gelopen, L_T en ik vind dat je heel sierlijk en rechtop loopt. Ben zelf meer een zwabberaar, gooi mijn benen teveel opzij, heb ik het idee. Iedereen zijn eigen gekke loopje.
quote:Op zondag 12 juli 2015 13:13 schreef Oceanonix het volgende:
In iets meer als een half jaar van niet hardlopend naar bijna 10 km in een rondje. Best wel een beetje trots op mezelf.
Mooie tijden ook van zwabber
En iets minder mooi van pijll![]()
En een bizar weektotaal van LT
Zo, nu aan het werk![]()
En morgen weer lopen, 55 minuten waarvan 10 minuten op 80%. Wat moet ik me daar bij voorstellen
Flipsen
Er zijn foto's van de Oosterhoutse Treelgezelligheid. Op één foto is te zien hoe ik er over 40 jaar uitzie. De andere twee zijn wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:03 schreef Quoi het volgende:
Flipsen
Er zijn foto's van de Oosterhoutse Treelgezelligheid. Op één foto is te zien hoe ik er over 40 jaar uitzie. De andere twee zijn wel leukCoole foto's, vooral die op de baan! Loop je op die eerste nou vlak achter murmeli, helemaal links, of is dat een andere haribobeertjeskotsliefhebber?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt! Toen nog wel, daarna ben ik haar verloren![]()
Ik was in asfalt-zwart
Op de baan had ik zojuist ca 6 mensen ingehaald. Whoei!
[ Bericht 4% gewijzigd door Quoi op 12-07-2015 17:17:15 ]![]()
De snelheden die Mr.Q en ik tijdens de eindsprint haalden lagen zo ongekend hoog dat de fotograaf op de finish volkomen kansloos wasF means you're fucked![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finishfoto![]()
![]()
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:29 schreef Angel-A het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finishfoto![]()
![]()
Ja doei.![]()
Tof Q en Angel-A! Jullie staan er goed op![]()
Mijn foto laat vooral zien dat ik het zwaar vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel benieuwd naar de foto's van een andere fotograaf. Die sadist stond bovenop een zandheuvel.
![]()
En warm! Ik vind jouw foto ook tof! Het was ook zwaar vond ik, het zachte zand en de heuveltjes en dan nog af en toe een boom waar we over heen moesten stappen. Maar wel erg leuk! Iemand zei het al, dit zou zomaar een jaarlijkse Fok!meet kunnen worden.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:56 schreef GotC het volgende:
Mijn foto laat vooral zien dat ik het zwaar vond![]()
Lijkt me ook leuk! Het toffe is dat er voor iedereen een afstand is, dus heel toegankelijkquote:Op zondag 12 juli 2015 20:07 schreef Angel-A het volgende:
[..]
En warm! Ik vind jouw foto ook tof! Het was ook zwaar vond ik, het zachte zand en de heuveltjes en dan nog af en toe een boom waar we over heen moesten stappen. Maar wel erg leuk! Iemand zei het al, dit zou zomaar een jaarlijkse Fok!meet kunnen worden.![]()
![]()
Ik werd een beetje lamlendig van op de bank de tour kijken, merk dat er nu het roeiseizoen is afgelopen ineens meer tijd in een weekend zit.. dus ben ook nog even een rondje gaan racefietsen. Dat was training 7 van deze week, doe eens gek
Geef mij eens wat van jouw energie... Ik lig alleen maar op de bank boeken te lezen sinds ik vakantie heb.![]()
Mooie loopjes en foto's weer van dit weekend. Ik heb het rondje hardlopen van gisteren ruimschoots gecompenseerd met alcohol en (slecht) eten dit weekend. Ook nog stuk op de grens met Duitsland gelopen. Hopelijk kan ik komende week wel weer al m'n trainingen doen die op de planning staan.![]()
Scott Jurek (ondanks dat hij waarschijnlijk af en toe een stukje gewandeld heeft)
Je kan zelf je eigen afstand maken, trailen is vooral spoorzoekertje spelen, volgens de microfonist aan de finish.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk! Het toffe is dat er voor iedereen een afstand is, dus heel toegankelijk
Ik kom volgend jaar ook wel weer langs, misschien dan zelfs wel meedoen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dan ben ik dus kansloos verlorenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kan zelf je eigen afstand maken, trailen is vooral spoorzoekertje spelen, volgens de microfonist aan de finish.
Ik kom volgend jaar ook wel weer langs, misschien dan zelfs wel meedoen.zelfs al heb ik m'n hele jeugd bij de scouting doorgebracht.
gister was ons laatste rondje op Mt.Linton station.... even wat foto's en jullie
zullen waarschijnlijk wel begrijpen waarom we dit gaan missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik voelde me idd wel een spoorzoekerquote:Op zondag 12 juli 2015 21:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kan zelf je eigen afstand maken, trailen is vooral spoorzoekertje spelen, volgens de microfonist aan de finish.
Ik kom volgend jaar ook wel weer langs, misschien dan zelfs wel meedoen.![]()
![]()
Bij mij is het vaak zo dat hoe meer ik op de bank lig, hoe minder energie ik krijgquote:Op zondag 12 juli 2015 20:36 schreef Angel-A het volgende:
Geef mij eens wat van jouw energie... Ik lig alleen maar op de bank boeken te lezen sinds ik vakantie heb.Dus dat probeer ik vaak te voorkomen door preventief actief te worden op zulke momenten.. klinkt paradoxaal maar het werkt wel bij mij
Maar ik ben dan wel weer al maanden in hetzelfde boek bezig..
hear hear!quote:Op zondag 12 juli 2015 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak zo dat hoe meer ik op de bank lig, hoe minder energie ik krijg'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ach die man lulde maar watquote:Op zondag 12 juli 2015 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan ben ik dus kansloos verlorenzelfs al heb ik m'n hele jeugd bij de scouting doorgebracht.
Iedere Fok!er heeft zijn of haar weg terug naar de baan gevonden, en anders kan de achterfietser (op de Solex) je nog wel opsporen
En anders stond het noodnr van de organisatie op elk startnummerquote:Op zondag 12 juli 2015 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ach die man lulde maar wat
Iedere Fok!er heeft zijn of haar weg terug naar de baan gevonden, en anders kan de achterfietser (op de Solex) je nog wel opsporen
![]()
![]()
Nog twee dagen en dan mag ik eindelijk weer aan een marathontraining beginnen. Ik heb er echt veel zin in na de enigszins mislukte marathon van Parijs. De tijd die ik in New York wil verslaan is 4:46:08. Ik heb nog geen richttijd in gedachte voor New York maar net iets onder de 4 uur zou mooi zijn
.
![]()
Solexquote:Op zondag 12 juli 2015 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ach die man lulde maar wat
![]()
Er komt later deze week een mooi pdf-bestand met daarin de uitslagen. Ik verwacht inderdaad dat het 25:59 zal zijn. Iets waarvan ik nog steeds niet denk dat ik daar nu toe in staat ben, maar ja, blijkbaar toch wel. Na de eerste kilometer dacht ik dat ik dat tempo niet ging volhouden, maar het ging iedere kilometer sneller. Ik lijk jou wel met m'n gemiep (alleen dan oneindig veel langzamer).quote:Op zondag 12 juli 2015 13:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Komt er geen officiele tijd ergens? Maar alsnog; je loopt in dit tempo zo'n 1000m in ongeveer 300 seconden, dus in één seconde leg je wel 3 meter af. Dus al riepen ze je tijd te vroeg om, dan nog denk ik dat die 25.59 wel kan kloppen! Mooie tijd!
Goed getraind jij, BTWquote:En 4:47 voor een 23'er. Ik heb vorig jaar een keer iets soortgelijks meegemaakt, toen zagen mijn kilometertijden er als volgt uit: 4:39 - 4:53 - 5:02 - 5:03 - 5:03 >> 24:43. Toen blies ik mezelf op na 300 m, volgens mijn begeleidende tekst op Garmin. Die waren namelijk op een atletiekbaan.quote:Mijn km-tijden vandaag: 4:45 - 4:51 - 5:24 - 5:32 - 5:18. En die vertellen het hele verhaal wel.
Maar voor een PR moet ik toch echt rondetijden rond de 4:50 lopen.![]()
Troost je, ik liep langer over mijn 5 km dan jij vandaag?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:34 schreef pijll het volgende:
[..]
Het is ook pas juli.
Mijn km-tijden vandaag: 4:45 - 4:51 - 5:24 - 5:32 - 5:18. En die vertellen het hele verhaal wel.
Maar voor een PR moet ik toch echt rondetijden rond de 4:50 lopen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een ultiem charmante heuvelaf zweef! Heb d'r wel ruim ingehaald! Ik vloog naar benedenben daar best goed in, die technische dingen naar beneden, al zeg ik 't zelf. Was met iets grippier schoenen nog wat beter/sneller gegaan. Het was modderiger dan gedacht, dus had m'n Sense aangedaan, waar ik m'n Fellraisers prima aan had gekund
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:56 schreef GotC het volgende:
Mijn foto laat vooral zien dat ik het zwaar vond
Ziet er warm uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel benieuwd naar de foto's van een andere fotograaf. Die sadist stond bovenop een zandheuvel.
maar eindelijk weer een GotC foto!
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:03 schreef Quoi het volgende:
Flipsen
Er zijn foto's van de Oosterhoutse Treelgezelligheid. Op één foto is te zien hoe ik er over 40 jaar uitzie. De andere twee zijn wel leukLeuke foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hardlopend op de foto gaan maakt je altijd 40 jaar ouder lijkt het soms
Ja doei.![]()
Op 4.45 weggaan als je maar 4.47 hoeft is ook gewoon niet slim.
Maargoed, ik heb er geen verstand van
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
Waaaa je vliegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een ultiem charmante heuvelaf zweef! Heb d'r wel ruim ingehaald! Ik vloog naar benedenben daar best goed in, die technische dingen naar beneden, al zeg ik 't zelf. Was met iets grippier schoenen nog wat beter/sneller gegaan. Het was modderiger dan gedacht, dus had m'n Sense aangedaan, waar ik m'n Fellraisers prima aan had gekund
[..]
Ziet er warm uit!maar eindelijk weer een GotC foto!
En die andere mevrouw loopt in haar onderbroek![]()
![]()
Poms... geen enkele schaamtequote:Op zondag 12 juli 2015 23:17 schreef Angel-A het volgende:
En die andere mevrouw loopt in haar onderbroek
Ik ben nu eenmaal ambitieus, zoals je weetquote:Op zondag 12 juli 2015 23:15 schreef Murmeli het volgende:
Op 4.45 weggaan als je maar 4.47 hoeft is ook gewoon niet slim.
Maargoed, ik heb er geen verstand van
Er komen deze zomer nog heel veel Kerkpolderlopen, dus dat record gaat er nog wel aan (hoop ik!)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: