abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2015 @ 10:16:03 #251
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_157178556
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:17 schreef inslagenreuring het volgende:
C4 is wel goed generfd, geen C4 buggies meer en 3 ladingen voor een tank
Belachelijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:19:33 #252
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157181575
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nog meer c4 nodig om een tank te killen :?
Ja de damage is teruggebracht van 500 naar 400. Blast radius is een meter teruggebracht en je kunt het nu minder ver gooien. Dus 3 pakketjes voor een kill en echt op de tank zelf.

Daarnaast is ook het resupplyen aangepast. Dat duurt verdomme een seconde of 6 a 7 om 1 C4 te supplyen :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:21:23 #253
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157181602
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Belachelijk.
Ja pantser is ineens behoorlijk hinderlijk aan het worden, vooral met 2
+. Maar anderzijds hoort dat natuurlijk wel zo :)
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_157181608
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:24 schreef Questular het volgende:
Even om te checken:

https://www.origin.com/nl(...)game/premium-edition

Dit is alles wat ik nodig heb om online te kunnen gamen en toegang te hebben tot alles?
Ja! :)
Conscience do cost.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:31:24 #255
12888 Skull-splitter
pi_157181748
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja de damage is teruggebracht van 500 naar 400. Blast radius is een meter teruggebracht en je kunt het nu minder ver gooien. Dus 3 pakketjes voor een kill en echt op de tank zelf.

Daarnaast is ook het resupplyen aangepast. Dat duurt verdomme een seconde of 6 a 7 om 1 C4 te supplyen :')
totale bullshit, zeker als het spel al zo lang zo gebalanceerd is om dan nog eens alles overhoop te gooien...
pi_157181885
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja! :)
thx :)
vanavond eens aanschaffen ^O^
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:47:14 #257
97079 Jeff89
Conquer All
pi_157182034
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam na bijna 2 jaar ineens de C4 zo hard nerfen? Nu zijn MBTs helemaal niet meer te stoppen :') (Niet dat ik dat erg vind.. Ik ben best goed met MBTs)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:47:21 #258
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157182036
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

totale bullshit, zeker als het spel al zo lang zo gebalanceerd is om dan nog eens alles overhoop te gooien...
Ben ik het met je eens hoor. Het is erg laat, en daarom opmerkelijk dat ze cruciale spelelementen nog omgooien.

Maar goed, er zitten ook een aantal aanpassingen bij die ik toejuich zoals de MAA downgraden zodat ze niet kunnen basecampen, het waard maken om daadwerkelijk de objectives te spelen door van 150 naar 400 punten te gaan voor een capture bijv. Etc.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:50:57 #259
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157182105
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:47 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam na bijna 2 jaar ineens de C4 zo hard nerfen? Nu zijn MBTs helemaal niet meer te stoppen :') (Niet dat ik dat erg vind.. Ik ben best goed met MBTs)
Mwah de MBT zelf is ook flink generfd maar overall ga je er wel op vooruit als tankist :)
pi_157182202
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:38 schreef Questular het volgende:

[..]

thx :)
vanavond eens aanschaffen ^O^
Vergeet niet dat het hele pakket ~60 gig groot is, dus als je toch van plan bent om vanavond nog te spelen zou ik de download iets vroeger aanzetten :P
Conscience do cost.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:12:53 #261
136 V.
Like tears in rain...
pi_157183305
Olla, naast C4 ook de netcode generfd?

Paar maanden geleden voor het laatst gespeeld, gisteren weer geprobeerd en laggy als de neten.

Anyone?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157184106
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:12 schreef Verbal het volgende:
Olla, naast C4 ook de netcode generfd?

Paar maanden geleden voor het laatst gespeeld, gisteren weer geprobeerd en laggy als de neten.

Anyone?

V.
Nee sorry, wederom geen problemen met fps noch connectie ;(
Conscience do cost.
pi_157187118
Premium gekocht, geinstalleerd en nu krijg ik een foutmelding dat ik de singleplayer niet kan spelen omdat ik geen verbinding met de ea server kan maken....
pi_157187284
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Questular het volgende:
Premium gekocht, geinstalleerd en nu krijg ik een foutmelding dat ik de singleplayer niet kan spelen omdat ik geen verbinding met de ea server kan maken....
Heb je origin enzo allemaal aan staan?

Probeer anders even een multiplayer te joinen, kijken wat hij dan zegt.
Conscience do cost.
pi_157188092
Uiteraard was het mn firewall :)
pi_157188640
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:23 schreef Questular het volgende:
Uiteraard was het mn firewall :)
Nice, enjoy :)

Zie trouwens dat de vehicle met welke ik de meeste kills heb gehaald UCAV is 8-)
Conscience do cost.
pi_157190327
Ik heb echt een shitload aan battlepacks, is dat gewoon een kwestie van allemaal openen en zien wat er in zit?
pi_157190767
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:43 schreef Questular het volgende:
Ik heb echt een shitload aan battlepacks, is dat gewoon een kwestie van allemaal openen en zien wat er in zit?
Ja, dat is de enige manier om te zien wat er inzit en uiteindelijk het gene ook te gebruiken.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:04:45 #269
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157191078
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Nice, enjoy :)

Zie trouwens dat de vehicle met welke ik de meeste kills heb gehaald UCAV is 8-)
UCAV is ook gedowngrade :)
pi_157191445
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

UCAV is ook gedowngrade :)
Was hij vorige patch al, ik gebruikte hem sindsdien ook nauwelijks meer.

Het is alleen makkelijk om er roadkills mee te krijgen :P Vandaar top vehicle. Voor die explosies telt de roadkill niet dacht ik.
Conscience do cost.
pi_157197866
Gisteren een uurtje of 2 gespeeld en het bevalt me wel, het geluid in de game vind ik heerlijk en hij loopt ook soepel :) Het kunnen zoeken naar servers is echt een dikke plus, gisteren gezocht op "noob" en ik vond meteen servers voor beginners waardoor ik rustig kon wennen aan de aim, movement en maps. Mensen op de server waren ook erg sportief en behulpzaam :)
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:14:42 #272
136 V.
Like tears in rain...
pi_157199600
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 07:53 schreef Questular het volgende:
Mensen op de server waren ook erg sportief en behulpzaam :)
Mooi. Want dat is vaak ook wel anders.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157202172
Ik vind het anders altijd heerlijk als mensen mij uitschelden. Het fijnst is natuurlijk als je wordt uitgemaakt voor cheater.

Voor de rest doe ik eigenlijk niet aan chat :P Zit toch altijd op skype met homies.
Conscience do cost.
pi_157202318
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:41 schreef ems. het volgende:
Ik vind het anders altijd heerlijk als mensen mij uitschelden. Het fijnst is natuurlijk als je wordt uitgemaakt voor cheater.

Voor de rest doe ik eigenlijk niet aan chat :P Zit toch altijd op skype met homies.
Er zijn ook wel vaak van die Polen die zo belachelijk goed zijn dat het lijkt of ze cheaten. Maak mezelf ook wel eens schuldig aan dat soort gefrustreerde rants moet ik zeggen :@
Flesje bier
pi_157202691
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:48 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Er zijn ook wel vaak van die Polen die zo belachelijk goed zijn dat het lijkt of ze cheaten. Maak mezelf ook wel eens schuldig aan dat soort gefrustreerde rants moet ik zeggen :@
Ik begin soms aan zo'n rant en dan halverwege besef ik me dat ik te oud voor dit soort shit ben en dat het een futiliteitsoefening is en dat de hele wereld toch relatief is en dan stop ik weer :P
Conscience do cost.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:34:12 #276
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157203090
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik begin soms aan zo'n rant en dan halverwege besef ik me dat ik te oud voor dit soort shit ben en dat het een futiliteitsoefening is en dat de hele wereld toch relatief is en dan stop ik weer :P
Hahaha knap dat je dat dan nog kunt relativeren op het moment :P
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:36:33 #277
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157203138
Persoonlijk begin ik goed te ranten op lvl 120+ die aan het hillcampen zijn met een MBT/MAA net buiten een objective.

Of 2 lvl 140's die in een MI havoc attack helicopter zitten en heel hoog vliegen zodat je niet kunt stingen/igla maar ondertussen alles naar de cholera bombarderen.
pi_157205689
Heb die nieuwe map even geprobeerd maar ik vind het drie keer niks. Tevens trekt m'n laptoppie de nieuwe map maar amper. Krijg alle andere maps wel nog vrij stabiel gedraaid rond de 40 - 50 fps maar op de nieuwe zak ik al snel naar de 20. Daarnaast ziet het er behoorlijk slecht uit, terwijl ik verder niks aan m'n settings heb veranderd.
Flesje bier
pi_157205796
Vreemd. De map ziet er in mijn ogen prima uit en mijn computer gaat er niet anders mee om dan de andere maps.

En ik vind de map best leuk :P
Conscience do cost.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:45:34 #280
12888 Skull-splitter
pi_157214945
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:41 schreef ems. het volgende:

De duidelijkste hits leveren me soms een opmerking "cheater" op, maar totale lucky shots hoor je nooit iemand over...
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:17:20 #281
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_157215750
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:00 schreef Gezicht het volgende:
Heb die nieuwe map even geprobeerd maar ik vind het drie keer niks.
Heb hem ook paar keer gespeeld en heb hetzelfde gevoel. Had liever geen voertuigen gezien en kleinere afstand tussen de punten. Van de jungle was ook niks meer over rondom C sowieso op een 1600 tickets server. Die rotsen aan beide kanten van het capture punt zijn ook vervelend. Ze zijn voor mij een beetje te ver gegaan met alle hoogteverschillen en zichtblokkades maken.

Schijt er trouwens ook op dat ze die bonus voor headshots van bolt actions weg hebben gehaald. Geef die bonus gewoon tot een paar 100 meter of zo. De enige reden die ik nu zie om een bolt action te gebruiken is puur plezier of om (een aantal) vijandige bolt action spelers aan te pakken van een afstand. Alsof er al niet genoeg mensen zijn die duizenden kills met hetzelfde wapen hebben omdat de stats daar het beste van zijn, zulk gedrag moedigen ze zo wel aan ook.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:03:58 #282
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157221225
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 23:17 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Heb hem ook paar keer gespeeld en heb hetzelfde gevoel. Had liever geen voertuigen gezien en kleinere afstand tussen de punten. Van de jungle was ook niks meer over rondom C sowieso op een 1600 tickets server. Die rotsen aan beide kanten van het capture punt zijn ook vervelend. Ze zijn voor mij een beetje te ver gegaan met alle hoogteverschillen en zichtblokkades maken.

Schijt er trouwens ook op dat ze die bonus voor headshots van bolt actions weg hebben gehaald. Geef die bonus gewoon tot een paar 100 meter of zo. De enige reden die ik nu zie om een bolt action te gebruiken is puur plezier of om (een aantal) vijandige bolt action spelers aan te pakken van een afstand. Alsof er al niet genoeg mensen zijn die duizenden kills met hetzelfde wapen hebben omdat de stats daar het beste van zijn, zulk gedrag moedigen ze zo wel aan ook.
Die marksman bonus is weggehaald omdat het spelen van objectives minder nodig maakte. Heel logisch dus want hoe vaak zag je snipers campen aan de rand van de map? Terwijl je soms totaal verzuipt als team .
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:15:08 #283
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_157221380
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Die marksman bonus is weggehaald omdat het spelen van objectives minder nodig maakte. Heel logisch dus want hoe vaak zag je snipers campen aan de rand van de map? Terwijl je soms totaal verzuipt als team .
Best vaak, maar iedereen mag van mij spelen zoals ze willen. Als mensen daar plezier aan hebben en een dikke marksman bonus pakken eens in de 5 minuten en verder geen reet doen dan moeten ze dat zelf weten.

Maar ja als 50% van een groep iets gebruikt zoals de dev het niet bedoeld heeft dan benadeel je gewoon de volle 100% van die groep, dat is logisch hoor. Beter halen ze om te beginnen gewoon alles boven een 8x scope uit het spel, dat zou het al veel lastiger maken voor zulke spelers. Maar dat zal wel weer te veel werk zijn, liever goedkoop scoren bij mensen die nooit met een bolt action spelen.
[/quote]
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:37:28 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157221776
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:15 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Best vaak, maar iedereen mag van mij spelen zoals ze willen. Als mensen daar plezier aan hebben en een dikke marksman bonus pakken eens in de 5 minuten en verder geen reet doen dan moeten ze dat zelf weten.

Maar ja als 50% van een groep iets gebruikt zoals de dev het niet bedoeld heeft dan benadeel je gewoon de volle 100% van die groep, dat is logisch hoor. Beter halen ze om te beginnen gewoon alles boven een 8x scope uit het spel, dat zou het al veel lastiger maken voor zulke spelers. Maar dat zal wel weer te veel werk zijn, liever goedkoop scoren bij mensen die nooit met een bolt action spelen.
Tjah dat is de reden die ze op hebben gegeven in de patchnote (is een heel document kan je zo downloaden als pdf)

Ik snap het wel want snipers die bovenaan in het scorebord staan zonder ook maar een objective oid te hebben gecaptured, dat past niet echt in conquest of domination. In Tdm zou ik het nog wel begrijpen als ze het erin lieten maar goed.

Mensen met een 40x Hunter die met een heli out of bounds gaan zijn het met je oneens wat betreft scopes :P
pi_157221919
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:15 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dat mag nog steeds toch? Nu krijg je er gewoon minder punten voor.

Ik zie het probleem niet zo :P Als je zo graag punten wilt scoren dan was marksmannen in de eerste instantie al niet erg effectief in vergelijking met run & gun.
Conscience do cost.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:58:26 #286
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_157222132
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat mag nog steeds toch? Nu krijg je er gewoon minder punten voor.

Ik zie het probleem niet zo :P Als je zo graag punten wilt scoren dan was marksmannen in de eerste instantie al niet erg effectief in vergelijking met run & gun.
Niet erg effectief naar totaal niet effectief voor je eigen score. Risk & reward was het, nu is het alleen nog maar risk als je het gevecht van dichterbij opzoekt met een bolt action.

Iemand over 500 meter in zijn kop schieten vereist nog altijd meer skills dan iemand met een AEK neersprayen en 4 mensen volledig te reviven. Om maar een vergelijking te maken met een andere class waar je de punten nog net niet gratis krijgt.
[/quote]
pi_157222500
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Niet erg effectief naar totaal niet effectief voor je eigen score. Risk & reward was het, nu is het alleen nog maar risk als je het gevecht van dichterbij opzoekt met een bolt action.
Maar dat bedoel ik, je hoeft niet nu opeens dichtbij te gaan liggen als recon. Aan de gameplay van die class is niets veranderd met de patch. Je krijgt alleen minder punten voor je long-range headshots, boeiend.
quote:
Iemand over 500 meter in zijn kop schieten vereist nog altijd meer skills dan iemand met een AEK neersprayen en 4 mensen volledig te reviven. Om maar een vergelijking te maken met een andere class waar je de punten nog net niet gratis krijgt.
Allicht, maar die mensen voegen in mijn ogen ook meer toe aan het team en bij battlefield is dat hetgeen wat ze willen motiveren. Of iets meer "skill" vereist vind ik niet zo relevant. Je krijgt ook niet meer punten omdat je met een mare's leg zonder scope in plaats van de SRR61 iemand sniped.

En dat allemaal even los van dat als je je zo druk maakt om punten dat je misschien battlefield op de verkeerde manier speelt :P Als ik recon op lange afstand doe ik dat voor het lekkere gevoel dat ik krijg als ik iemand van ver neerschiet. Het aantal punten dat ik ervoor krijg doet me eigenlijk niets.
Conscience do cost.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:54:17 #288
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157223156
Speel gewoon SRR-61 met ACOG, straight pull, ironsights en silencer.

Kan je Run and gun combineren met snipen :)

Blijf wel zoveel mogelijk uit CQ
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:06:25 #289
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157223373
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja vereist "skill" is zo'n onzin joh. Vanaf 1500 meter vanuit een scout heli een tank raken met een RPG vereist ook skill. Maar zet die skill dan doelmatig in, door bijv een objective te capturen :)

Dan zet je je skill namelijk in. Anders ben je maar wat aan het freewheelen.1
pi_157227152
Sowieso, ik haal makkelijker met een sniper heli's uit de lucht dan met rpg :P
Conscience do cost.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:22:47 #291
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157228399
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:27 schreef ems. het volgende:
Sowieso, ik haal makkelijker met een sniper heli's uit de lucht dan met rpg :P
Kan je een "apache" ook snipen? Of alleen scouts/transports?
pi_157228509
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kan je een "apache" ook snipen? Of alleen scouts/transports?
Apache kan ook gewoon.
Conscience do cost.
  zondag 1 november 2015 @ 18:43:43 #293
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_157251503
30hz servers :N

60hz servers :{

120hz servers ^O^
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 1 november 2015 @ 20:11:28 #294
12888 Skull-splitter
pi_157253881
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 18:43 schreef cherrycoke het volgende:
30hz servers :N

60hz servers :{

120hz servers ^O^
Ik snap ook niet zo goed waarom er veel gewoon 30Hz blijven...
pi_157261005
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik snap ook niet zo goed waarom er veel gewoon 30Hz blijven...
Ik vermoed dat servers met een hoger aantal Hz duurder zijn.
pi_157263533
Dit weekend een paar uur gespeeld, vooral TDM maar ik ben nog echt zoekende naar het juiste wapen/class. Zijn momenten waarin ik, voor mij gevoel, aardig wat hits heb op mijn tegenstander om vervolgens te zien dat hij met 100 health vrolijk weg loopt na mij te downen. Ook is het nog ff zoeken welke sight ik het fijnste vind. Gameplay voelt wel lekker aan, spel loopt prima op mijn pc en movement is wel iets waar ik snel aan kan wennen :)

Gisteren een twitch stream gekeken van Rekk1e....damn
  maandag 2 november 2015 @ 10:42:26 #297
12888 Skull-splitter
pi_157264789
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:14 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Ik vermoed dat servers met een hoger aantal Hz duurder zijn.
Scheelt idd aanzienlijk als ik zo een rondje maak, en dan te bedenken dat sommige servers het met 30Hz niet eens fatsoenlijk trekken... Een van mijn fav's draait gewoon nog 30Hz maar rubberbandt als de neten sinds de laatste patch...
pi_157296767
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 08:43 schreef Questular het volgende:
Dit weekend een paar uur gespeeld, vooral TDM maar ik ben nog echt zoekende naar het juiste wapen/class.
Kleine tips:

- Leg je niet vast op wat class/weapon. Als je nog nieuw in het spel bent heb je heel snel de neiging om een setup die je toevallig bevalt te willen behouden. Speel met alles, gebruik verschillende attachments, leer op welke afstand welke wapens goed zijn en pas je spel daarop aan, maar probeer te blijven varieren. Ik heb regelmatig gehad dat ik wapens een paar keer probeerde en niet kon begrijpen waarom iemand die ooit zou gebruiken, om er vervolgens later achter te komen dat ik simpelweg het verkeerde idee had van hoe ik het moest inzetten.

- Qua wapen en class is het het best om te kijken wat je team en de map nodig hebben. "Ik ben juist goed in engineer dus ik kan beter geen assault spelen" is iets wat men alleen zegt als ze het spel nog niet begrijpen :P

- Het 'beste' wapen is het wapen waarmee jij de meeste kills maakt, niet waarvan de meeste mensen zeggen dat hij het beste is. Als je goed bent in het spel kan je ook met het wapen wat jij waarschijnlijk het kutst vindt om mee te spelen topscores halen. Hoe jij je beweegt en positioneert is veel belangrijker dan het wapen wat je draagt.

- Biased, maar probeer ook eens op hardcore te spelen. Geen doritos boven mensen hun hoofd, geen minimap en jij en de enemy gaan veel sneller dood. Ik persoonlijk prefereer het boven normal (core) maar smaken verschillen natuurlijk.

- Attachments op je wapen zijn optioneel. Je kan helemaal operator gaan en je wapen volstouwen met allerlei soort barrels en weetikveelwat maar het maakt je wapen niet 'sterker'. Hoogstens anders. Varieer, evalueer en concludeer.

- TDM is leuk, maar in mijn ogen mis je nogal wat van de 'echte battlefield ervaring'. Speel conquest, speel rush en probeer de andere gamemodes. TDM is leuk voor tussendoor maar eigenlijk is het gewoon iets wat je in elk ander spel al kon doen maar dan in een ander jasje.

Oh, trouwens. Field of View kan je aanpassen in options. Ook dit is weer subjectief maar ik vind de standaard van Battlefield 4 (ik geloof dat dat 60 was?) ietwat beperkt en heb het opgeschroeft naar 90. Probeer dat ook eens, zou ik zeggen :P
Conscience do cost.
pi_157371987
Vanavond Battlefield 4 aangeschaft (premium natuurlijk). Vroeger Battlefield 3 helemaal kapot gespeeld, maar nooit behoefte gehad om BF4 te spelen, nu toch maar begonnen.

Is wel weer erg wennen, alle chaos, ken de mappen niet en wapens ken je natuurlijk ook niet. Misschien toch maar meteen moeten beginnen met BF4, heb nu een hele sloot aan maps die je opeens wilt/moet kennen.

Ik vind shit zoals wanneer je in een koude map bent je scherm 'bevriest' en de lighting van bijvoorbeeld die rode flares op sommige maps echt zeer irritant. Is misschien weer even wennen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157372054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
de lighting van bijvoorbeeld die rode flares op sommige maps echt zeer irritant.
Dat is ook de bedoeling :P
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')