Het is serieus een maandje wennen en dan valt het prima te doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb al een (lees)bril, maar ik bak gewoon niks van HC.
Dan maar gamen met zijwieltjes, als ik frustraties wil, dan ga ik wel FOK!'en
(of CS:GO'en, daar ben ik de laatste tijd een beetje mee aan het vogelen).
V.
Net zo sneu als wallhacks dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel handig bij smokegrenades/ andere rook.
Ducky Shine II en Logitech G502 Proteus Core.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:17 schreef Woods het volgende:
Welke muis en toetsenbord gebruiken jullie.
Ben sinds kort over op Hardcore (rush) en het is een stuk leuker. Wel kut als je weer terugkomt op normal en denkt iemand neer te hebben gemaaid, maar even vergeet dat ze 40% extra health hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:00 schreef ems. het volgende:
Sowieso handig, maar doodsaaiIk kan het echt niet als meer zien dan ingebouwde cheats. Om nog maar te zwijgen over de minimap.
Maar laten we er niet meer een hardcore vs watjes-mode discussie van maken, die hebben we al genoeg gehad
Ja, muismat is niet onbelangrijk. Heb nu een Roccat, maar dat ding valt vies tegen. Sowieso te klein, maar de toplaag laat nú al - minder dan een jaar niet overdreven heavy use - los.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:57 schreef ems. het volgende:
Vergeet trouwens muismat niet. Voor fps games minimaal even belangrijk als de muis zelf. Daarvoor gebruik ik ook een razer (exactmat speed) die al ondertussen ook al 8 jaar oud is. Perfect ding, en als hij vies is gooi ik hem gewoon in de vaatwas.
Ik ook, maar daarna een aantal jaar een andere franchise.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is serieus een maandje wennen en dan valt het prima te doen.
Magoed, ik speel dan ook al sinds BF1942...
Dat heeft deze 'harde' mat van mij dus niet, hoewel hij na 8 jaar toch ook wel op bepaalde plekken begint te slijtenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, muismat is niet onbelangrijk. Heb nu een Roccat, maar dat ding valt vies tegen. Sowieso te klein, maar de toplaag laat nú al - minder dan een jaar niet overdreven heavy use - los.
Dat dus nooit meer. Ben er nog niet aan toegekomen, maar volgende wordt een Steelseries.
V.
BF2 is van 2005, BC2 kwam in 2010 geloof ik. Die jaren ertussen heb ik ook andere spellen gespeeld,maar die 3D-spotting heb je gewoon echt niet nodig en je leer echt snel omgaan met de veranderingen van hardcore.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarna een aantal jaar een andere franchise.
V.
Ja, zal ook wel gewoon een kwestie van doen zijn. Misschien moet ik BF maar weer eens een keertje opstarten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF2 is van 2005, BC2 kwam in 2010 geloof ik. Die jaren ertussen heb ik ook andere spellen gespeeld,maar die 3D-spotting heb je gewoon echt niet nodig en je leer echt snel omgaan met de veranderingen van hardcore.
Veel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:15 schreef Questular het volgende:
Hoeveel wordt dit spel nog gespeeld (online)?
Premiumquote:En mocht ik het willen kopen is er dan een bepaalde release (met dlc's en zulks) die ik het beste kan halen?
3d spotting?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF2 is van 2005, BC2 kwam in 2010 geloof ik. Die jaren ertussen heb ik ook andere spellen gespeeld,maar die 3D-spotting heb je gewoon echt niet nodig en je leer echt snel omgaan met de veranderingen van hardcore.
Die Doritos dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
3d spotting?
Ik vind de normale spotting wel tof en bij hardcore mis ik de minimap en ga je iets te snel dood.
Het spel zou beter zijn zonder die zooi, maar omdat het in het spel zit ben je haast genoodzaakt om het te spammen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die Doritos dus.
Totaal niet nodig en alleen voor mensen die te lui zijn om goed te kijken.
Je krijgt in HC ook punten hiervoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het spel zou beter zijn zonder die zooi, maar omdat het in het spel zit ben je haast genoodzaakt om het te spammen.
Nog meer c4 nodig om een tank te killenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:17 schreef inslagenreuring het volgende:
C4 is wel goed generfd, geen C4 buggies meer en 3 ladingen voor een tank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |