Ja, ik heb altijd premium gehad maar ik dacht inderdaad dat het zo werkte. Als je niet alle maps hebt die een bepaalde server runt kan je gewoon niet joinen. Heel gaar systeem.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:11 schreef Woods het volgende:
Ik heb eindelijk Second Assault aangeschaft(Metro etc.) maar er zijn nog amper actieve servers. Een van de weinige die ik kan joinen moet je perse de andere DLC ook aanschaffen![]()
Gooi mij er dan uit als ze daadwerkelijk naar een van de andere maps gaan.
[ afbeelding ]
Ik heb ¤5,- betaald. Premium was ¤20 maar ik ga voornamelijk Metro spelen. Voor de overige heb ik waarschijnlijk geen tijd en zin. Er zijn overigens wel actieve servers maar niet heel veel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd premium gehad maar ik dacht inderdaad dat het zo werkte. Als je niet alle maps hebt die een bepaalde server runt kan je gewoon niet joinen. Heel gaar systeem.
Los daarvan kom ik genoeg servers tegen die metro runnen. Als ik zin heb om metro te doen heb ik iig nooit problemen om er eentje te vinden.
Hoeveel had je betaald voor second assault btw? Ik zag vorige week namelijk een aanbieding voorbij komen waar je geloof ik 15 euro hoefde te betalen voor heel premium
Al dan niet afgewisseld met locker.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kan prima 24/7 1000tickets metroservers vinden anders?
Nightvision-tijd bedoel jequote:Op zaterdag 19 september 2015 13:27 schreef Papadiouf het volgende:
Oman is leuk, tot het gaat stormen.
Er zijn nog redelijk wat Firestorm servers... Laatst eindelijk die GOL Magnum unlocked op zo'n server. Als je 'm dan eenmaal hebt kan je 'm meteen gebruiken om alle andere mensen die 'm ook willen van die toren af te schietenquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:24 schreef Woods het volgende:
Metro is nog uiterst populair in tegenstelling tot Firestorm en Oman helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb indertijd de Multiplayer beta gespeeld, maar die vond ik toch niet interessant genoeg om hem aan te schaffen, zeker niet voor ¤60,- (!!). Hij is nu afgeprijsd in op Origin, maar Premium kost alsnog ¤50,-quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:40 schreef Gezicht het volgende:
Laatst even Hardline singleplayer geprobeerd trouwens maar dat is toch geen Battlefield meer man, beetje de politie uithangen. Multiplayer heb ik daarentegen nog niet kunnen proberen.
Heb indertijd ook de Beta gespeeld maar het was net wat anders spelen dan de rest. Overwoog hem toch aan te schaffen maar als er niemand meer speelt...quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb indertijd de Multiplayer beta gespeeld, maar die vond ik toch niet interessant genoeg om hem aan te schaffen, zeker niet voor ¤60,- (!!). Hij is nu afgeprijsd in op Origin, maar Premium kost alsnog ¤50,-Het schijnt dat de PC multiplayer ook zo goed als dood is, zeker vergeleken met BF4.
Idd proppenschieters.. Ik gebruik de 1911 omdat 1911, deagle voor DMG en .44 Magnum voor langere afstand. Probeer trouwens de CZ75 eens, die is op langere afstand nuttig dan de meesten.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:34 schreef ems. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het gros van de pistolen nutteloos?
Shorty is goed. G18 is erg sterk. Voor de magnum/deagle/unica valt iets te zeggen en zelfs de mare's leg is situationeel handig. Deze guns zijn vooral 'goed' omdat ze een bepaalde zwakheid in de rest van je gear kunnen compenseren.
Qua "normaal" pistool gebruik ik eigenlijk alleen de compact .45. En zelfs dan kom ik grotendeels in situaties terecht waar danwel de shorty/G18 of juist de zwaardere handcannons beter van pas komen.
Ik speel alleen hardcore en je zou denken dat die lichtere proppenschieters daar wat meer op hun plaats zouden zijn maar alsnog voelen ze imo een beetje zwak aan.
Fijne gun, maar ik vind hem lelijk. Als ik wil "assaultsupporten" neem ik altijd de RPK12. Heb ik ook de meeste kills meequote:Op donderdag 24 september 2015 18:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat ik niet snap is dat de QBB-95-1 zeer weinig wordt gebruikt. Is mijns inziens gewoon een assault rifle 2.0.
Degelijke mag size + RPM. Daar kan je wel mee grinden jaquote:Op donderdag 24 september 2015 18:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Fijne gun, maar ik vind hem lelijk. Als ik wil "assaultsupporten" neem ik altijd de RPK12. Heb ik ook de meeste kills mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |