??quote:
Ik speel hem nu juist weer regelmatig.. Heb m vorige zomer een tijdje gespeeld, en nu weer 'n tijdje. Anders was ik 'm denk wel zat geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik speel het nog met regelmaat, maar begint wel op zijn einde te lopen.
Bedoel die donkere shit.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
??
Bedoel je Zavod Graveyard Shift?
[..]
Ik speel hem nu juist weer regelmatig.. Heb m vorige zomer een tijdje gespeeld, en nu weer 'n tijdje. Anders was ik 'm denk wel zat geweest.
Speelt iemand hier Hardline trouwens? Ik heb de Beta indertijd gespeeld, maar ik vond 't toch niet echt het 'Battlefield gevoel' hebben..
Ik vind 'm opzich wel geinig, alleen maakt het INRV/FLIR bijna verplicht.. En tanks zijn ondanks de lampen vrij lastig te spotten, terwijl je vanuit een tank met infrared+HMG gewoon kan prijsschieten.quote:
4x 25% xp boost, 1x 50% xp boostquote:CONGRATULATIONS, BF4 PLAYERS! YOU’VE RECEIVED A GOLD BATTLEPACK (SITTING IN YOUR INVENTORY) FOR GETTING 50,000,002 KILLS IN THE BATTLEFEST 50M ASSAULT RIFLE KILLS COMMUNITY MISSION. OPEN IT UP AND SEE WHAT YOU GOT!
Bijna niemand wist ook dat die community mission liepquote:Op zaterdag 12 september 2015 14:30 schreef ems. het volgende:
[..]
4x 25% xp boost, 1x 50% xp boost
Dat ze zich niet schamen. En dan ook echt van die "missions" geven waar niemand echt iets voor hoeft te doen om vervolgens te doen alsof we iets bereikt hebben.
dat ligt niet aan het spel, ik heb glasvezel extra gekocht ofzo en bij mij is er nooit wat mis dan wat ragende kleuters in gamequote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds de laatste patch raak ik iig geen flikker meer. Deels lag/netwerkzooi, deels nerfs.
Ofzo.quote:Op zondag 13 september 2015 14:06 schreef henkdedikketeen het volgende:
[..]
dat ligt niet aan het spel, ik heb glasvezel extra gekocht ofzo en bij mij is er nooit wat mis dan wat ragende kleuters in game
maakt niet uit wat ze nerfen UTS blijft one shot kill met bullshit rangequote:Op zondag 13 september 2015 22:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ofzo.
K.
Maar stabiel een ping van 17-20 hebben zou gewoon goed speelbaar moeten zijn. En opvallend dat het na een patch plaatsvindt, non?
Daarnaast is er belachelijk veel generft met de laatste patch...
Battlefront is toch een day-one-buyquote:Op vrijdag 11 september 2015 08:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik speel het nog met regelmaat, maar begint wel op zijn einde te lopen.
Battlefront wellicht maar kopen, maar zolang dat alleen matchmaking kent...
Nouja omdat het matchmaking is hoeft het niet per se onmogelijk te zijn natuurlijk. We weten niet wat voor uitgebreide voorkeursfilters er bestaan, en of je wellicht een party kunt starten. Alleen de blauwdruk is matchmaking gebaseerd op vaardigheid.quote:Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef ems. het volgende:
Jammer dat ze zijn vergeten hoe ze een fucking server browser moeten maken anders had ik battlefront misschien nog gekocht ook.
Maar daar gaat het denk ik al een beetje fout. Juist servers zijn voor battlefield hetgeen wat community creëert omdat je daar terug blijft komen. Om nog maar te zwijgen over de servers met specifieke custom rules die ik niet zo snel in de matchmaking terug verwacht te zien.quote:Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja omdat het matchmaking is hoeft het niet per se onmogelijk te zijn natuurlijk. We weten niet wat voor uitgebreide voorkeursfilters er bestaan, en of je wellicht een party kunt starten. Alleen de blauwdruk is matchmaking gebaseerd op vaardigheid.
Mja, voor mij is het een dealbreaker. Ik haal het spel niet als ze geen fatsoenlijke browser regelenquote:Het is wel een klein nadeeltje maar evengoed wordt dat spel meesterlijk. Gegarandeerde topper.
Ik begrijp je standpunt volledigquote:Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar daar gaat het denk ik al een beetje fout. Juist servers zijn voor battlefield hetgeen wat community creëert omdat je daar terug blijft komen. Om nog maar te zwijgen over de servers met specifieke custom rules die ik niet zo snel in de matchmaking terug verwacht te zien.
[..]
Mja, voor mij is het een dealbreaker. Ik haal het spel niet als ze geen fatsoenlijke browser regelenBattlefield 4 is vooralsnog meer dan genoeg FPS voor mij.
Mee eens. MW2 heeft mij daar al een keer mee gefopt en het is echt schijt.quote:Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar daar gaat het denk ik al een beetje fout. Juist servers zijn voor battlefield hetgeen wat community creëert omdat je daar terug blijft komen. Om nog maar te zwijgen over de servers met specifieke custom rules die ik niet zo snel in de matchmaking terug verwacht te zien.
[..]
Mja, voor mij is het een dealbreaker. Ik haal het spel niet als ze geen fatsoenlijke browser regelenBattlefield 4 is vooralsnog meer dan genoeg FPS voor mij.
COD1 wordt nog veel gespeeld toch? Beetje vergelijkbaar met Battlefield:Vietnam en 1942quote:Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mee eens. MW2 heeft mij daar al een keer mee gefopt en het is echt schijt.
Spelen hier mensen trouwens nog wel eens oude fps zoals mohaa en cod 1?
Ja ik zit er aan te denken om het weer te installeren. Voor mijn gevoel was dat spel leuker en betere maps. Van mij mag er trouwens wel eens een remake van komen van oorlog in een andere setting.quote:Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
COD1 wordt nog veel gespeeld toch? Beetje vergelijkbaar met Battlefield:Vietnam en 1942![]()
Ikzelf niet maar door nostalgisten natuurlijk genoeg
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja ik zit er aan te denken om het weer te installeren. Voor mijn gevoel was dat spel leuker en betere maps. Van mij mag er trouwens wel eens een remake van komen van oorlog in een andere setting.
WW2, korea, vietnam of een alternatieve in de jaren 80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |