abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155973908
Heb battlefield allang van de harde schijf afgeknikkerd :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 11 september 2015 @ 08:23:01 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155991478
Ik speel het nog met regelmaat, maar begint wel op zijn einde te lopen.

Battlefront wellicht maar kopen, maar zolang dat alleen matchmaking kent... :N
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 11 september 2015 @ 11:11:30 #103
97079 Jeff89
Conquer All
pi_155994152
quote:
4s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:42 schreef Leonos het volgende:
Die nieuwe maps :') Gvd wat kansloos.
??
Bedoel je Zavod Graveyard Shift?

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 08:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik speel hem nu juist weer regelmatig.. Heb m vorige zomer een tijdje gespeeld, en nu weer 'n tijdje. Anders was ik 'm denk wel zat geweest.

Speelt iemand hier Hardline trouwens? Ik heb de Beta indertijd gespeeld, maar ik vond 't toch niet echt het 'Battlefield gevoel' hebben..
pi_155994232
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:11 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

??
Bedoel je Zavod Graveyard Shift?

[..]

Ik speel hem nu juist weer regelmatig.. Heb m vorige zomer een tijdje gespeeld, en nu weer 'n tijdje. Anders was ik 'm denk wel zat geweest.

Speelt iemand hier Hardline trouwens? Ik heb de Beta indertijd gespeeld, maar ik vond 't toch niet echt het 'Battlefield gevoel' hebben..
Bedoel die donkere shit.
  vrijdag 11 september 2015 @ 11:43:27 #105
97079 Jeff89
Conquer All
pi_155994708
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:16 schreef Leonos het volgende:

[..]

Bedoel die donkere shit.
Ik vind 'm opzich wel geinig, alleen maakt het INRV/FLIR bijna verplicht.. En tanks zijn ondanks de lampen vrij lastig te spotten, terwijl je vanuit een tank met infrared+HMG gewoon kan prijsschieten.

Ach. Hij is iig gratis :')
pi_156023664
quote:
CONGRATULATIONS, BF4 PLAYERS! YOU’VE RECEIVED A GOLD BATTLEPACK (SITTING IN YOUR INVENTORY) FOR GETTING 50,000,002 KILLS IN THE BATTLEFEST 50M ASSAULT RIFLE KILLS COMMUNITY MISSION. OPEN IT UP AND SEE WHAT YOU GOT!
4x 25% xp boost, 1x 50% xp boost :')

Dat ze zich niet schamen. En dan ook echt van die "missions" geven waar niemand echt iets voor hoeft te doen om vervolgens te doen alsof we iets bereikt hebben.
Conscience do cost.
  zondag 13 september 2015 @ 11:30:45 #107
97079 Jeff89
Conquer All
pi_156044307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:30 schreef ems. het volgende:

[..]

4x 25% xp boost, 1x 50% xp boost :')

Dat ze zich niet schamen. En dan ook echt van die "missions" geven waar niemand echt iets voor hoeft te doen om vervolgens te doen alsof we iets bereikt hebben.
Bijna niemand wist ook dat die community mission liep :') Volgens mij heb ik die pack 2x gehad.. Een paar dagen geleden dumpte iemand al de link van deze actie in m'n platoonchat. Alleen had je toen maar 24 uur om 'm te claimen, en kreeg je 'm niet automatisch. Volgens mij heeft bijna niemand hem toen geclaimt, dus hebben ze hem nog maar 'n keer gegeven met een duidelijk bericht :')

Over battlepacks gesproken trouwens. Wanneer zijn ze eigenlijk gestopt met maandelijks battlepacks, messen etc geven aan Premiummembers? Die kalender is nog steeds ergens bij October 2014 :{
  zondag 13 september 2015 @ 13:29:56 #108
12888 Skull-splitter
pi_156046614
Double XP is ook totaal random of gekoppeld aan promotie van nieuwe DLC/patch, verder nauwelijks.

Nu vind ik dat soort fratsen sowieso het verhoeren van je fanbase, maar toch...
  zondag 13 september 2015 @ 14:06:22 #109
446563 henkdedikketeen
ik heb een dikke teen
pi_156047556
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 14:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds de laatste patch raak ik iig geen flikker meer. Deels lag/netwerkzooi, deels nerfs.
dat ligt niet aan het spel, ik heb glasvezel extra gekocht ofzo en bij mij is er nooit wat mis dan wat ragende kleuters in game
  zondag 13 september 2015 @ 22:10:59 #110
12888 Skull-splitter
pi_156063205
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:06 schreef henkdedikketeen het volgende:

[..]

dat ligt niet aan het spel, ik heb glasvezel extra gekocht ofzo en bij mij is er nooit wat mis dan wat ragende kleuters in game
Ofzo.
K.
Maar stabiel een ping van 17-20 hebben zou gewoon goed speelbaar moeten zijn. En opvallend dat het na een patch plaatsvindt, non?

Daarnaast is er belachelijk veel generft met de laatste patch...
  maandag 14 september 2015 @ 10:29:14 #111
446563 henkdedikketeen
ik heb een dikke teen
pi_156072221
quote:
10s.gif Op zondag 13 september 2015 22:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ofzo.
K.
Maar stabiel een ping van 17-20 hebben zou gewoon goed speelbaar moeten zijn. En opvallend dat het na een patch plaatsvindt, non?

Daarnaast is er belachelijk veel generft met de laatste patch...
maakt niet uit wat ze nerfen UTS blijft one shot kill met bullshit range :Y
  maandag 14 september 2015 @ 11:38:50 #112
12888 Skull-splitter
pi_156073704
Najah, ik schoot snipers uit hun nest met een AA, dat hoef ik nu niet meer te proberen. Ook vliegtuigen op een flinke afstand weet je er niet meer mee te raken terwijl dat eerst prima kon...
  maandag 14 september 2015 @ 13:53:10 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156077107
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 08:23 schreef Skull-splitter het volgende:

Battlefront wellicht maar kopen, maar zolang dat alleen matchmaking kent... :N
Battlefront is toch een day-one-buy :P

Dat spel wordt monsterlijk episch _O_ Dat mag ook wel na 10 jaar wachten overigens :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156077253
Jammer dat ze zijn vergeten hoe ze een fucking server browser moeten maken anders had ik battlefront misschien nog gekocht ook.
Conscience do cost.
  maandag 14 september 2015 @ 14:00:32 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156077332
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef ems. het volgende:
Jammer dat ze zijn vergeten hoe ze een fucking server browser moeten maken anders had ik battlefront misschien nog gekocht ook.
Nouja omdat het matchmaking is hoeft het niet per se onmogelijk te zijn natuurlijk. We weten niet wat voor uitgebreide voorkeursfilters er bestaan, en of je wellicht een party kunt starten. Alleen de blauwdruk is matchmaking gebaseerd op vaardigheid.

Het is wel een klein nadeeltje maar evengoed wordt dat spel meesterlijk. Gegarandeerde topper.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156077804
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nouja omdat het matchmaking is hoeft het niet per se onmogelijk te zijn natuurlijk. We weten niet wat voor uitgebreide voorkeursfilters er bestaan, en of je wellicht een party kunt starten. Alleen de blauwdruk is matchmaking gebaseerd op vaardigheid.
Maar daar gaat het denk ik al een beetje fout. Juist servers zijn voor battlefield hetgeen wat community creëert omdat je daar terug blijft komen. Om nog maar te zwijgen over de servers met specifieke custom rules die ik niet zo snel in de matchmaking terug verwacht te zien.
quote:
Het is wel een klein nadeeltje maar evengoed wordt dat spel meesterlijk. Gegarandeerde topper.
Mja, voor mij is het een dealbreaker. Ik haal het spel niet als ze geen fatsoenlijke browser regelen :P Battlefield 4 is vooralsnog meer dan genoeg FPS voor mij.
Conscience do cost.
  maandag 14 september 2015 @ 14:29:27 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156078017
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar daar gaat het denk ik al een beetje fout. Juist servers zijn voor battlefield hetgeen wat community creëert omdat je daar terug blijft komen. Om nog maar te zwijgen over de servers met specifieke custom rules die ik niet zo snel in de matchmaking terug verwacht te zien.

[..]

Mja, voor mij is het een dealbreaker. Ik haal het spel niet als ze geen fatsoenlijke browser regelen :P Battlefield 4 is vooralsnog meer dan genoeg FPS voor mij.
Ik begrijp je standpunt volledig :P

Ook dat je hem gewoon niet koopt kan ik goed snappen. Maar persoonlijk heb ik zoveel plezier gehad in de vorige delen, ook al zouden de servers de eerste 8 weken platliggen zou ik hem nog halen. Ben dus niet helemaal objectief :P

Daarnaast staat Battlefront al zolang op de rol sinds SW:BF 2, dat "liefhebbers" abnormaal lang hebben moeten wachten. Ik volg de ontwikkeling al jaren dus het spel eindelijk hebben is gewoon een absolute climax :P :P
pi_156078067
Leuk voor je, sowieso :P Ik verwacht ook verder dat het een hartstikke toffe game gaat worden. Ik hoop alleen dat ze last minute toch nog besluiten om de server browser erin te gooien.
Conscience do cost.
pi_156078102
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Mee eens. MW2 heeft mij daar al een keer mee gefopt en het is echt schijt.
Spelen hier mensen trouwens nog wel eens oude fps zoals mohaa en cod 1?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 14 september 2015 @ 14:35:15 #120
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156078160
Tjah snap het zelf ook niet zo goed. Met de server browser en de mogelijkheid om een server te huren haal je meer omzet binnen lijkt mij.

Maar goed, even kijken hoe ze dat vormgeven. Als ze genoeg servers faciliteren en je hebt map voorkeur, kan de level range aangeven, spelmodi etc. Dan zie ik ook nog wel voordelen ergens mits je gelijk ergens wordt ingedeeld. :)
  maandag 14 september 2015 @ 14:39:11 #121
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156078262
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Mee eens. MW2 heeft mij daar al een keer mee gefopt en het is echt schijt.
Spelen hier mensen trouwens nog wel eens oude fps zoals mohaa en cod 1?
COD1 wordt nog veel gespeeld toch? Beetje vergelijkbaar met Battlefield:Vietnam en 1942 :P

Ikzelf niet maar door nostalgisten natuurlijk genoeg ;)
pi_156078426
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

COD1 wordt nog veel gespeeld toch? Beetje vergelijkbaar met Battlefield:Vietnam en 1942 :P

Ikzelf niet maar door nostalgisten natuurlijk genoeg ;)
Ja ik zit er aan te denken om het weer te installeren. Voor mijn gevoel was dat spel leuker en betere maps. Van mij mag er trouwens wel eens een remake van komen van oorlog in een andere setting.
WW2, korea, vietnam of een alternatieve in de jaren 80.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 14 september 2015 @ 14:47:53 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156078544
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja ik zit er aan te denken om het weer te installeren. Voor mijn gevoel was dat spel leuker en betere maps. Van mij mag er trouwens wel eens een remake van komen van oorlog in een andere setting.
WW2, korea, vietnam of een alternatieve in de jaren 80.
Helemaal mee eens.

Niet alleen omdat het supergaaf is om WO:2 of Vietnam in UHD te beleven, maar ook gewoon om de "nieuwe generatie" een beetje mee te geven :P

Ben daarnaast wel zat van die 'futuristische' en dus onrealistische settings.
  maandag 14 september 2015 @ 22:49:40 #124
12888 Skull-splitter
pi_156094218
Bullshit dat battlefront zo lang ontwikkeld is overigens, de oude studio is op zijn bek gegaan en ook de oude delen waren hoewel tof niet geniaal.

Wat DICE goed voor elkaar krijgt is sfeer en authenticiteit, en ik ben een enorme Star Wars fan en Battlefieldspeler.
Maar ik krijg het van Battlefront nog niet heel warm als ik eerlijk moet zijn. Die tien minuten van onlangs oogden redelijk braaf en generiek, enkele leuke elementen maar zeker niet in de categorie Jedi Knight en X-wing (dat waren nog eens goede Star Wars games).

DICE vertrouw ik sinds BF4 eigenlijk ook niet echt meer op hun beloftes en grootspraak.

En als de dan nog eens de serverbrowser geheel eruit gesloopt wordt ben ik er eigenlijk al klaar mee.
  vrijdag 18 september 2015 @ 14:11:03 #125
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_156197295
Ik heb eindelijk Second Assault aangeschaft(Metro etc.) maar er zijn nog amper actieve servers. Een van de weinige die ik kan joinen moet je perse de andere DLC ook aanschaffen :? :') Gooi mij er dan uit als ze daadwerkelijk naar een van de andere maps gaan.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_156198086
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:11 schreef Woods het volgende:
Ik heb eindelijk Second Assault aangeschaft(Metro etc.) maar er zijn nog amper actieve servers. Een van de weinige die ik kan joinen moet je perse de andere DLC ook aanschaffen :? :') Gooi mij er dan uit als ze daadwerkelijk naar een van de andere maps gaan.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb altijd premium gehad maar ik dacht inderdaad dat het zo werkte. Als je niet alle maps hebt die een bepaalde server runt kan je gewoon niet joinen. Heel gaar systeem.

Los daarvan kom ik genoeg servers tegen die metro runnen. Als ik zin heb om metro te doen heb ik iig nooit problemen om er eentje te vinden.

Hoeveel had je betaald voor second assault btw? Ik zag vorige week namelijk een aanbieding voorbij komen waar je geloof ik 15 euro hoefde te betalen voor heel premium :P
Conscience do cost.
  vrijdag 18 september 2015 @ 14:53:34 #127
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_156198421
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, ik heb altijd premium gehad maar ik dacht inderdaad dat het zo werkte. Als je niet alle maps hebt die een bepaalde server runt kan je gewoon niet joinen. Heel gaar systeem.

Los daarvan kom ik genoeg servers tegen die metro runnen. Als ik zin heb om metro te doen heb ik iig nooit problemen om er eentje te vinden.

Hoeveel had je betaald voor second assault btw? Ik zag vorige week namelijk een aanbieding voorbij komen waar je geloof ik 15 euro hoefde te betalen voor heel premium :P
Ik heb ¤5,- betaald. Premium was ¤20 maar ik ga voornamelijk Metro spelen. Voor de overige heb ik waarschijnlijk geen tijd en zin. Er zijn overigens wel actieve servers maar niet heel veel.
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:30:56 #128
12888 Skull-splitter
pi_156201877
Ik kan prima 24/7 1000tickets metroservers vinden anders?
pi_156202315
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kan prima 24/7 1000tickets metroservers vinden anders?
Al dan niet afgewisseld met locker.
Conscience do cost.
pi_156217833
Phantom bow laatst unlocked :') Wat een belachelijke assignments.. Vooral die dogtags zoeken :') Ik moet alleen nog de dogtag van Operation Whiteout, maar die laat ik denk lekker zitten aangezien ik die boog toch al heb.
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:24:46 #131
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_156218941
Metro is nog uiterst populair in tegenstelling tot Firestorm en Oman helaas
pi_156218952
Ik vind metro ook duizend keer leuker dan Oman en firestorm :P
Conscience do cost.
pi_156218974
Oman is leuk, tot het gaat stormen. Bij parcel vind ik die weersverandering juist wel tof.
pi_156219035
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:27 schreef Papadiouf het volgende:
Oman is leuk, tot het gaat stormen.
Nightvision-tijd bedoel je 8-) Ik ben gewoon niet zo'n fan van de map, maar ik vind hem wel alsnog leuker dan firestorm.
Conscience do cost.
pi_156219094
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:24 schreef Woods het volgende:
Metro is nog uiterst populair in tegenstelling tot Firestorm en Oman helaas
Er zijn nog redelijk wat Firestorm servers... Laatst eindelijk die GOL Magnum unlocked op zo'n server. Als je 'm dan eenmaal hebt kan je 'm meteen gebruiken om alle andere mensen die 'm ook willen van die toren af te schieten })
Voor de mensen die hem trouwens niet hebben, kleine tip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156220291
Laatst even Hardline singleplayer geprobeerd trouwens maar dat is toch geen Battlefield meer man, beetje de politie uithangen. Multiplayer heb ik daarentegen nog niet kunnen proberen.
Flesje bier
pi_156220482
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:40 schreef Gezicht het volgende:
Laatst even Hardline singleplayer geprobeerd trouwens maar dat is toch geen Battlefield meer man, beetje de politie uithangen. Multiplayer heb ik daarentegen nog niet kunnen proberen.
Ik heb indertijd de Multiplayer beta gespeeld, maar die vond ik toch niet interessant genoeg om hem aan te schaffen, zeker niet voor ¤60,- (!!). Hij is nu afgeprijsd in op Origin, maar Premium kost alsnog ¤50,- :') Het schijnt dat de PC multiplayer ook zo goed als dood is, zeker vergeleken met BF4.
  zondag 20 september 2015 @ 13:13:22 #138
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_156240142
Jammer dat die sales zo snel voorbij zijn en vrij random plaatsvinden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:50 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik heb indertijd de Multiplayer beta gespeeld, maar die vond ik toch niet interessant genoeg om hem aan te schaffen, zeker niet voor ¤60,- (!!). Hij is nu afgeprijsd in op Origin, maar Premium kost alsnog ¤50,- :') Het schijnt dat de PC multiplayer ook zo goed als dood is, zeker vergeleken met BF4.
Heb indertijd ook de Beta gespeeld maar het was net wat anders spelen dan de rest. Overwoog hem toch aan te schaffen maar als er niemand meer speelt...
pi_156264154
  donderdag 24 september 2015 @ 14:59:57 #140
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_156349869
Ook heel tof dat EA mij er steeds aan herinnert dat ik m'n wapen kan draaien in customization menu ^O^

:')
  donderdag 24 september 2015 @ 15:15:51 #141
136 V.
Like tears in rain...
pi_156351366
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 15:15 schreef Verbal het volgende:

[..]

WDN?

V.
Wat is dat voor hippe afkorting?

R.
  donderdag 24 september 2015 @ 16:11:39 #143
136 V.
Like tears in rain...
pi_156351462
Wat De Neuk

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156351917
Ligt het trouwens aan mij of is het gros van de pistolen nutteloos?

Shorty is goed. G18 is erg sterk. Voor de magnum/deagle/unica valt iets te zeggen en zelfs de mare's leg is situationeel handig. Deze guns zijn vooral 'goed' omdat ze een bepaalde zwakheid in de rest van je gear kunnen compenseren.

Qua "normaal" pistool gebruik ik eigenlijk alleen de compact .45. En zelfs dan kom ik grotendeels in situaties terecht waar danwel de shorty/G18 of juist de zwaardere handcannons beter van pas komen.

Ik speel alleen hardcore en je zou denken dat die lichtere proppenschieters daar wat meer op hun plaats zouden zijn maar alsnog voelen ze imo een beetje zwak aan.
Conscience do cost.
pi_156352454
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 16:34 schreef ems. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het gros van de pistolen nutteloos?

Shorty is goed. G18 is erg sterk. Voor de magnum/deagle/unica valt iets te zeggen en zelfs de mare's leg is situationeel handig. Deze guns zijn vooral 'goed' omdat ze een bepaalde zwakheid in de rest van je gear kunnen compenseren.

Qua "normaal" pistool gebruik ik eigenlijk alleen de compact .45. En zelfs dan kom ik grotendeels in situaties terecht waar danwel de shorty/G18 of juist de zwaardere handcannons beter van pas komen.

Ik speel alleen hardcore en je zou denken dat die lichtere proppenschieters daar wat meer op hun plaats zouden zijn maar alsnog voelen ze imo een beetje zwak aan.
Idd proppenschieters.. Ik gebruik de 1911 omdat 1911, deagle voor DMG en .44 Magnum voor langere afstand. Probeer trouwens de CZ75 eens, die is op langere afstand nuttig dan de meesten.
pi_156352740
Al een paar keer geprobeerd maar ik kan er niet echt aan wennen. Zoals ik al zei, eigenlijk val ik altijd terug op de C .45 als proppenschieter. Elke keer dat ik voor de afwisseling een M9, FN57 of CZ75 probeer voel ik me alsof ik mezelf nerf. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon persoonlijk zijn :P In de praktijk loop ik 90% van de tijd rond met een shorty of G18.

Sowieso is de enige echt goede reden voor mij om een lange afstandspistool te nemen als ik engineer speel omdat de PDW/Carbine vaak niet toereikend zijn voor dat soort dingen (en ik niet echt fan ben van DMR's). Dan prefereer ik toch de handcannons of, als de map vrij open is, dus de mare's leg.
Conscience do cost.
pi_156353713
Wat ik niet snap is dat de QBB-95-1 zeer weinig wordt gebruikt. Is mijns inziens gewoon een assault rifle 2.0.

Zeer aardige hipfire accuracy, nauwelijks recoil en een tamelijk grote mag. Vergeleken met andere LMG's ga je gewoon heersen op middellange afstand, op korte afstanden word je wel vernederd door M249, PKP's etc.
pi_156354366
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat ik niet snap is dat de QBB-95-1 zeer weinig wordt gebruikt. Is mijns inziens gewoon een assault rifle 2.0.
Fijne gun, maar ik vind hem lelijk. Als ik wil "assaultsupporten" neem ik altijd de RPK12. Heb ik ook de meeste kills mee O+
Conscience do cost.
pi_156354498
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Fijne gun, maar ik vind hem lelijk. Als ik wil "assaultsupporten" neem ik altijd de RPK12. Heb ik ook de meeste kills mee O+
Degelijke mag size + RPM. Daar kan je wel mee grinden ja :s)

Overigens jammer dat de L86 zo weinig bullets heeft. Anders was dat wel echt een lekkere gun.
pi_156354923
En ik vind die L8 juist de gaarste gun eigenlijk. Om de zoveel tijd probeer ik weer eens om vervolgens scheldend weer snel een andere te equippen. Dan toch liever die MK5.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')