Het was er oke.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]En daar zijn we allemaal beter van geworden inderdaad
Het was beter dan de Veluwe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stockholm syndroom noemen ze dat.
Mijn oom is tandarts en gaat ieder jaar een maand samen met een aantal vakgenoten gratis tandheelkundige zorg verlenen in Afrika, per jaar helpen ze zo zo'n 6000 mensen van de meest verschrikkelijke kwalen af. Maar ze hebben zeker wel een legereenheid bij die ze bewaakt anders zouden ze beroofd, verkracht en vermoord worden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bepaalde mensen ook nogal een gekleurde blik door ze verkrachters te noemen.
Ja, net zoals Joburg waarschijnlijk beter is dan de hel, zou er allebei niet willen wonen.quote:
Ook in die poel des doods genaamd Flevoland?quote:
Ik ben alleen in Almere geweest voor meer dan 15 minuten. Het overgrote deel van die stad zou ik nooit willen wonen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook in die poel des doods genaamd Flevoland?
Nee, maar in de buurt wel, hoop ik danquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, net zoals Joburg waarschijnlijk beter is dan de hel, zou er allebei niet willen wonen.
Werd de was niet gejat?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Flevoland mocht je tenminste op zondag de auto wassen en de was buiten ophangen. :$
Je weet het niet hè waar die verkrachters allemaal wel niet komen.quote:
Vind ik een beetje een matige en stigmatiserende blik, had ik niet achter je gezochtquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je weet het niet hè waar die verkrachters allemaal wel niet komen.
Het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een matige en stigmatiserende blik, had ik niet achter je gezocht
Ik heb eerlijk geen enkel idee, ik kijk geen nieuws, lees enkel dingen die me boeien, dus gepolariseerde jankartikels over allochtonen en andere stemmingsmakende onzin vermijd ik meestalquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat ene AZC dat bekend is van de steekpartij, weet je wel.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk geen enkel idee, ik kijk geen nieuws, lees enkel dingen die me boeien, dus gepolariseerde jankartikels over allochtonen en andere stemmingsmakende onzin vermijd ik meestal
Toch veel te groot/niet mooi zo'n grotequote:Op woensdag 8 juli 2015 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]. Als je al hoort wat een herrie er uit de kleine komt
.
Nee geen idee, is er nog anders nieuws dan Griekenland dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat ene AZC dat bekend is van de steekpartij, weet je wel.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch veel te groot/niet mooi zo'n grote
Lijkt een beetje zo'n kattenmeeneemding (wat oneerbiedig gezegd)quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben 3 soorten, allemaal qua speakers hetzelfde alleen een andere jas eromheen.
Ik vind ze niet zo mooi.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben 3 soorten, allemaal qua speakers hetzelfde alleen een andere jas eromheen.
Boeiend, das weer zo'n vrouwenblikquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt een beetje zo'n kattenmeeneemding (wat oneerbiedig gezegd)
Ja, da's waarquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Maar statisch gezien is de dag van elke willekeurige FOK!meet echt een dag om binnen te blijven, geen enkele andere dag per jaar zijn er procentueel gezien zoveel mensen ziek, overlijden er familieleden en is er sprake van onoverkomelijke overmacht.
Uh, ja?quote:
Wel beter dan misschienquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's waar
Veel eerlijker zou zijn om een categorie 'Ik kijk nog even of er wat leukers voorbij komt' toe te voegen
Gadgets heb ik ook niet zoveel mee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Mannen met de hebbeding-gadget-ziekte, ik snap echt dat vrouwen daar gillend voor weg rennen, zo eindeloos saai
Ja, dat kan natuurlijk altijd, en wees dan eerlijk en zet jezelf niet op definitief. Want ik heb het dus meegemaakt dat ik echt zin had in een meeting die dan gewoon niet doorging. nou kan ik me opzich wel weer vermaken met wat anders, maar je verneukt wel iemand anders plannenquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's waar
Veel eerlijker zou zijn om een categorie 'Ik kijk nog even of er wat leukers voorbij komt' toe te voegen
Duidelijk. Eerlijker.quote:
En dat is dan je dode oma met blote handen ontleden en roosteren aan het spit alvorens we een regensdans doen en haar op een vlot de zee in sturen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:15 schreef MissMSX het volgende:
En de autisten die niet durven. (al dan niet vanwege iemand die komt)quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's waar
En je ziet de ironie van je eigen post niet in?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gadgets heb ik ook niet zoveel mee.
Zo zonde van het geld waar je ook leuke dingen mee had kunnen kopen. :$
Laatst was er een meeting waar iedereen op laatste moment af zei en er 1 persoon wel was gekomen zonder dat hij (nog) wist dat er verder niemand kwamquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk altijd, en wees dan eerlijk en zet jezelf niet op definitief. Want ik heb het dus meegemaakt dat ik echt zin had in een meeting die dan gewoon niet doorging. nou kan ik me opzich wel weer vermaken met wat anders, maar je verneukt wel iemand anders plannen.
Wel herkenbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk altijd, en wees dan eerlijk en zet jezelf niet op definitief. Want ik heb het dus meegemaakt dat ik echt zin had in een meeting die dan gewoon niet doorging. nou kan ik me opzich wel weer vermaken met wat anders, maar je verneukt wel iemand anders plannen.
wat voor leuke dingen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gadgets heb ik ook niet zoveel mee.
Zo zonde van het geld waar je ook leuke dingen mee had kunnen kopen. :$
Ik drink liever een biertje met fokkersquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is dan je dode oma met blote handen ontleden en roosteren aan het spit alvorens we een regensdans doen en haar op een vlot de zee in sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |