Ja joh, prima tochquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is anders. Ik deed dat echt en nu niet meer. Zelfs tegenover Kaneel opgebiecht.
Yv aan de date? Tof!quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hoezo gemauw? Dat is (nogsteeds) mijn mening.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh, prima tochSnapte alleen dat gemauw van te voren niet zo, je wist toch ook echt wel dat je weer eens een leuke bink tegen zou komen.
nee, maar gewoon niet zoals ik "werk" en dus voor mij wel ongewenst. Iedereen moet doen wat ie wil, maar ik hou er niet van zo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jeutje, dat is toch niet zo raar?
Rap dan zo opeens uit het nietsquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Wat dat je celibatair moet leven? Maar ondertussen wel aan het daten?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo gemauw? Dat is (nogsteeds) mijn mening.
Iemand heeft het beest in haar los laten komem....quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat dat je celibatair moet leven? Maar ondertussen wel aan het daten?
Dan weet je dat het een goede catch isquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iemand heeft het beest in haar los laten komem....
Wauw
huehuehue komenquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iemand heeft het beest in haar los laten komem....
Wauw
Ho ho ik heb nooit gezegd dat mensen zo moeten leven. Het is voor mij alleen jarenlang een verstandige keuze geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat dat je celibatair moet leven? Maar ondertussen wel aan het daten?
En nu niet meer. Ok. Duidelijk. Wat heeft je laten inzien dat het nu tijd was voor een andere levensvisie?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ho ho ik heb nooit gezegd dat mensen zo moeten leven. Het is voor mij alleen jarenlang een verstandige keuze geweest.
Nou ben er nog steeds van overtuigd dat dat voor veel mensen kan werken. Genoeg andere prioriteiten dan mannen (of vrouwen) en seks. En kijk hier maar naar sommige mensen en het 'gezeur' erover. Zonde om daar je energie aan te verspillen. Dus heb nog steeds die mening alleen nadat ik iemand maanden ken en leuker ben gaan vinden dan verschuift er soms wat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En nu niet meer. Ok. Duidelijk. Wat heeft je laten inzien dat het nu tijd was voor een andere levensvisie?
Zolang het van beide kanten goed voelt, lekker mee doorgaanquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ben er nog steeds van overtuigd dat dat voor veel mensen kan werken. Genoeg andere prioriteiten dan mannen (of vrouwen) en seks. En kijk hier maar naar sommige mensen en het 'gezeur' erover. Zonde om daar je energie aan te verspillen. Dus heb nog steeds die mening alleen nadat ik iemand maanden ken en leuker ben gaan vinden dan verschuift er soms wat.
haha okayquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dit is het bewijs dat zelfs ik dingen kan leren.
Ja, ik zou vooral het volk hier als testpopulatie nemen voor een dergelijke hypothesequote:Op woensdag 8 juli 2015 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ben er nog steeds van overtuigd dat dat voor veel mensen kan werken. Genoeg andere prioriteiten dan mannen (of vrouwen) en seks. En kijk hier maar naar sommige mensen en het 'gezeur' erover. Zonde om daar je energie aan te verspillen. Dus heb nog steeds die mening alleen nadat ik iemand maanden ken en leuker ben gaan vinden dan verschuift er soms wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |