Nu naar je moeder?quote:
Gvdquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind zo ver vooruit plannen irritant, want tegen de tijd dat die afspraak is heb ik er soms helemaal geen zin in
Ik kom wel naar die strandmeet, zal ik even mijn technieken op je toepassen.quote:
Niks, want kan het toch niet waarmakenquote:
Meestal komt de zin wel weer als het eenmaal zover is hoorquote:
Ik neem neem aantekenblok meequote:Op woensdag 8 juli 2015 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom wel naar die strandmeet, zal ik even mijn technieken op je toepassen.
Nou danquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks, want kan het toch niet waarmaken
Kom anders gewoon heel spontaan naar de strandmeetquote:
Ik sta toch al op de misschienlijst?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom anders gewoon heel spontaan naar de strandmeet
Nee ok, dan is het goedquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal komt de zin wel weer als het eenmaal zover is hoor
quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blufte. Ik durf niet naar meets.
Ja, maar niet op de 'zeker'-lijstquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sta toch al op de misschienlijst?
Meestal he. Dus pin me er niet aan opquote:
Dat maak ik zelf wel uit, missyquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal he. Dus pin me er niet aan op
Oh wow, weet niet of ik dat wel kan handelen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom wel naar die strandmeet, zal ik even mijn technieken op je toepassen.
Gelukkigquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blufte. Ik durf niet naar meets.
Correct, maar ik ga er vanuit dat ik wel kom hoor, hou alleen even een slag om de arm omdat ik zelf niet van HGA houquote:
Dan ziet iedereen dat ik een dikke kalende lelijkerd ben wiens vriendin de comfort van andere mannen opzoekt maar bij mij blijft wegens mijn geld.quote:
En van misschien naar nee telt niet?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, maar ik ga er vanuit dat ik wel kom hoor, hou alleen even een slag om de arm omdat ik zelf niet van HGA hou.
HGA?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, maar ik ga er vanuit dat ik wel kom hoor, hou alleen even een slag om de arm omdat ik zelf niet van HGA hou.
Maar, dat weten we toch al lang?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen dat ik een dikke kalende lelijkerd ben wiens vriendin de comfort van andere mannen opzoekt maar bij mij blijft wegens mijn geld.
komt er hier dan op neer dat we elkaar nauwelijks zien... want ik ga de 2e zaterdag van augustug nu nog niet vastleggen voor "iemand te zien"quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Toen we nog scharrelden was het ook echt, nou aankomende weken kan ik die en die dag, en dat was het dan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |