Ik rook niet meer, maar ik zal er eens op letten .. Sigaar zou moeten mogen wanneer niet over de longen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:19 schreef Iwanius het volgende:
Als je bedoelt Nicaraguaanse sigaren dan is het antwoord:
Daar komen momenteel de beste sigaren wereldwijd vandaan. Cubaanse zijn allang 'passé' en is 3/4 alleen maar marketing en hype.(merk Cohiba en iedereen valt in zwijm en gaat ervan uit dat het dus goed is.)
Paar nieuwe sokken of een ouderwetse boeren zakdoekquote:Op woensdag 8 juli 2015 02:24 schreef Impressme het volgende:
Ik mis weleens de geur van de kleine sigaartjes van mijn vader, hij is alweer een tijdje gestopt. En sindsdien weet ik geen kado meer voor hemHij houdt ook van whiskey maar daar heeft ie een kelder vol van +wijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Paar nieuwe sokken of een ouderwetse boeren zakdoekKan allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
Wanneer feestje bij je vader?quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:24 schreef Impressme het volgende:
Hij houdt ook van whiskey maar daar heeft ie een kelder vol van
Gecondoleerd Piet, ik wist wel dat je zwager ernstig ziek was, maar ik wist niet dat hij al overleden was. Ik lees ook niet meer allesquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kist gedragen in mijn normale kledij, schoonbroer was net zo en wilde het informeel.
Melding was ook nog eens in Radio49 topoc...quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Gecondoleerd Piet, ik wist wel dat je zwager ernstig ziek was, maar ik wist niet dat hij al overleden was. Ik lees ook niet meer alles
Ah... ja daar lees ik eigenlijk nooit, dus dan had ik het ook niet kunnen weten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Melding was ook nog eens in Radio49 topoc...
nee, hij deed niet veel, hij leefde wel, ik gooide hem de lucht in, maar ik zag hem meteen naar beneden vallen die heg in, misschien was ie een beetje duf ofzo, weetikveelquote:
Nee beademen gaat niet lukken... Wel vreemd.. vorige week was het een stuk warmer om aan de hitte te bezwijkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, hij deed niet veel, hij leefde wel, ik gooide hem de lucht in, maar ik zag hem meteen naar beneden vallen die heg in, misschien was ie een beetje duf ofzo, weetikveelik kan hem moeilijk gaan beademen
Vorige week bezweek ik zelfs bijna van de hitte, wie weet hoelang dat beestje al in huis zit, geen idee...quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee beademen gaat niet lukken... Wel vreemd.. vorige week was het een stuk warmer om aan de hitte te bezwijken
Dat kan natuurlijk ook... Ah kijk huis van Fann, lekker donker daar... Misschien dat ik daar ergens bij kan komen van de hitte...quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Vorige week bezweek ik zelfs bijna van de hitte, wie weet hoelang dat beestje al in huis zit, geen idee...
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook... Ah kijk huis van Fann, lekker donker daar... Misschien dat ik daar ergens bij kan komen van de hitte...
Ja van duiven had ik vroeger ook last....Maar ik zag laatst bij de beneden buren wat zwarte kraaien op de rand van het balkon zitten.... En die zitten er al tijden en ze gaan niet weg... Dus misschien is dat een goed idee om een kunstof Kraai of ander beest aan te schaffen..quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ja zo denken de duiven er ook over, maar die hebben het met mijn balkonnetje, lekker
beschut plekje, maar ik jaag ze tegenwoordig weg, geen zin meer in al die duivenpoep en zooi...
want dan willen ze een nestje bouwen, heb ik wel één keer laten doen hoor, maar doe ik niet meer...
Mwa... ik denk dat ze ondertussen wel een ander plekkie hebben gevonden voor hun nestje,quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van duiven had ik vroeger ook last....Maar ik zag laatst bij de beneden buren wat zwarte kraaien op de rand van het balkon zitten.... En die zitten er al tijden en ze gaan niet weg... Dus misschien is dat een goed idee om een kunstof Kraai of ander beest aan te schaffen..
Was ook maar een ideetjequote:Op woensdag 8 juli 2015 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mwa... ik denk dat ze ondertussen wel een ander plekkie hebben gevonden voor hun nestje,
want ik heb ze de laatste 2 of 3 weken niet meer gezien, of ze weten nu wel dat ik ze hier niet wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook maar een ideetjeDie duiven durven nu niet eens meer in de buurt van je balkon te komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt voor geen meter joh, die duiven zijn achterlijk maar niet zo achterlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van duiven had ik vroeger ook last....Maar ik zag laatst bij de beneden buren wat zwarte kraaien op de rand van het balkon zitten.... En die zitten er al tijden en ze gaan niet weg... Dus misschien is dat een goed idee om een kunstof Kraai of ander beest aan te schaffen..
Je hebt best wel veel hulpmiddelen om ze te verjagenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Werkt voor geen meter joh, die duiven zijn achterlijk maar niet zo achterlijk.
Brutale kut beesten zijn het, ik wil ze niet op mijn balkon, wilde ze ook nooit hebben en ik jaag ze weg.
Mijn achterlijke overlast gevende buurman heeft er eentje, dat beest staat er maar die lul blijft wel vogels voeren dus die beesten schijten regelmatig ook mijn balkon onder.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt best wel veel hulpmiddelen om ze te verjagen![]()
http://ongedierteproducten.nl/vogelwering.html
maar wat Chuf zegt bestaat ook, dat wist ik niet![]()
[ afbeelding ]
Ja, dan helpt het ook niet, da's gewoon dom....quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn achterlijke overlast gevende buurman heeft er eentje, dat beest staat er maar die lul blijft wel vogels voeren dus die beesten schijten regelmatig ook mijn balkon onder.
Dat zei ik al, maar die vent spoort sowieso niet, daar is niks aan te doen, ik wacht wel af tot ie het loodje legt, het is een ouwe vent, maar daarom niet minder aso.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dan helpt het ook niet, da's gewoon dom....
Ik heb tegenover me nieuwe buren en onder me, maar dat zijn gelukkig aardige mensen, totquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik al, maar die vent spoort sowieso niet, daar is niks aan te doen, ik wacht wel af tot ie het loodje legt, het is een ouwe vent, maar daarom niet minder aso.
Mijn andere buurman is wel in orde, daar heb ik nooit last van (hij ook niet van mij) en maak ik wel een normaal praatje mee.
Onder me zijn ook OK en boven me zit niks.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb tegenover me nieuwe buren en onder me, maar dat zijn gelukkig aardige mensen, tot
nu toe heb ik wel mazel met de buren eigenlijk
Mijn nieuwe onderbuurvrouw had haar afzuigkap op het centrale luchtingssysteem (ofzoiets)quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onder me zijn ook OK en boven me zit niks.
Omdat het het balkon van buren schuinonder me is ....quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
waarom staat daar een asbak Chuf, je rookt toch niet meer
o ja was ook zoquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het het balkon van buren schuinonder me is ....
Nu hebben andere buren lastquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn nieuwe onderbuurvrouw had haar afzuigkap op het centrale luchtingssysteem (ofzoiets)
aangesloten, dus alles werd regelrecht mijn keuken ingeblazenen het zijn Pakistanen
dus véél knoflook.......... Ik was al twee dagen aan het denken waar die lucht vandaan kwam
die begon 's morgens vroeg al met koken, makreel met veeeeeeeeeeeeel knoflook, dus toen
ging ik zoeken waar het vandaan kwam. Ik naar beneden, uitgelegd dat dat niet kon, staat
ook in het huurcontract, Ze baalde wel, maar ze heeft hem wél meteen uitgezet die afzuigkap
en nu heeft haar zoon het anders opgelost zei ze laatst, dus viel mee
Nee, het wordt nu naar buiten geblazenquote:
Waarom ? voor die paprika'squote:Op woensdag 8 juli 2015 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het wordt nu naar buiten geblazenwij hebben er eentje met koolstoffilters dat kan ook...
ik kon niks leuks bedenken, dus sla ik het maar over, maar ik kijk af en toe wel, misschienquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:01 schreef Soury het volgende:
Doe je niet meer mee in het onz topic. Ik heb er één gemist en de laatste zag en kon ik alleen maar rasistische dingen verzinnen, dus nee
Volgende ronde, we staan kop aan kop.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kon niks leuks bedenken, dus sla ik het maar over, maar ik kijk af en toe wel, misschien
doe ik er nog wel eentje als ik iets leuks weet tenminste...
nu weer wel...quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:01 schreef Soury het volgende:
Doe je niet meer mee in het onz topic. Ik heb er één gemist en de laatste zag en kon ik alleen maar rasistische dingen verzinnen, dus nee
quote:
Het zomaar te binnen schieten is het. Dat gaat je 4 punten op leveren.quote:
Denk je?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zomaar te binnen schieten is het. Dat gaat je 4 punten op leveren.
Nee ik moest hard lachen, ik haal je wel weer inquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Denk je?misschien... dan lig ik voor
je kan toch wel ''iets'' verzinnen?
o ja, dat haal je ook wel weer in, is maar 1 puntje voor dan...quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik moest hard lachen, ik haal je wel weer in
Ik zat wel te denken hoor, maar ik kwam niet verder dan bloemen"stal" en bloemen "stelen"quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, dat haal je ook wel weer in, is maar 1 puntje voor dan...
ONZ / Verzin een leuk onderschrift #57! Spiegeltje, spiegeltje aan de wandquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:13 schreef chufi het volgende:
Ik mis hier het topic...... volgens mij ites in ONZ
Ja ik had het al gevonden... Soms verdwijne topics uit mn AT lijst...quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
ONZ / Verzin een leuk onderschrift #57! Spiegeltje, spiegeltje aan de wand
Is leuk, ik volg het al jaren, en doe soms mee
ah..maar toch ook wel iets met bloemen, dat is volgens mij nog niemand opgevallen datquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat wel te denken hoor, maar ik kwam niet verder dan bloemen"stal" en bloemen "stelen"
Ik sla maar even over
Doe jij ook mee?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik had het al gevonden... Soms verdwijne topics uit mn AT lijst...
Soms kijk ik wel eens in onz. Deze staat al lang in mijn lijstje maar er zijn ook pareltjes, meeste is onzin en dom gekut. De paint topics zijn vaak super lachwekkendquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik had het al gevonden... Soms verdwijne topics uit mn AT lijst...
Ik let meestal op de details maar wat ik al zei. Ik vond het nogal op het randje en niet grappig.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..maar toch ook wel iets met bloemen, dat is volgens mij nog niemand opgevallen dat
daar een bloemenstal staat...
Ja, dat krijg je dan wel weer met zulke foto's, dat is denk ik het eerste waar mensen aan denken...quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik let meestal op de details maar wat ik al zei. Ik vond het nogal op het randje en niet grappig.
Als jij geen 4 punten krijgt snap ik het niet, de rest is nogal lamequote:Op woensdag 8 juli 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je dan wel weer met zulke foto's, dat is denk ik het eerste waar mensen aan denken...
Nou ja, ik hoop het dan maarquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij geen 4 punten krijgt snap ik het niet, de rest is nogal lame
Ik was er ook een tijdje mee gestopt omdat vriendje die en dat. Maar je moet het voor de lol zien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop het dan maarik zie het wel...
o ja, ik doe ook gewoon voor de lol mee, als je wint is het dan wél weer leuk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er ook een tijdje mee gestopt omdat vriendje die en dat. Maar je moet het voor de lol zien.
Preciesquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, ik doe ook gewoon voor de lol mee, als je wint is het dan wél weer leuk.
Maar dan moet jezelf een vaag plaatje uitzoeken toch?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, ik doe ook gewoon voor de lol mee, als je wint is het dan wél weer leuk.
Ja, dat is ook wel weer grappig juistquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan moet jezelf een vaag plaatje uitzoeken toch?
Dat is het klote als je wint, zit je uren te zoeken naar een plaatjequote:Op woensdag 8 juli 2015 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan moet jezelf een vaag plaatje uitzoeken toch?
Ik heb een reserve paarquote:
oh... ik begin eigenlijk pas met zoeken als het nodig is, maar dat is geloof ik maar 1x geweest...quote:
serieus? ik tik gewoon iets in bij google en dan zie je altijd wel iets.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het klote als je wint, zit je uren te zoeken naar een plaatje
Ben je toch al gewend?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
Nah, wie weet plaats ik ooit eens een onzinnig comment daar
Ja maar dan zie ik weer te veel, en dan sla ik het maar op. Ik weet uiteraard dat ik weer ga winnenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus? ik tik gewoon iets in bij google en dan zie je altijd wel iets.
tenminste zo deed ik het die ene keer, geen idee meer wat ik heb ingetikt toen...
Uiteraard.... ik ben niet anders gewend van je..quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik weer te veel, en dan sla ik het maar op. Ik weet uiteraard dat ik weer ga winnen
Let the games beginquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Uiteraard.... ik ben niet anders gewend van je..
Hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga je verslaannu ga ik pas écht mijn best doen...
Jij gaat naar 13 en ik zit op 11. Ik moet de op nog even lezen wanneer het ophoudt btw. Maar ik neem mijn verlies met je briljante laatstequote:
er waren misschien nog geen genoeg reacties om uit te kiezen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:45 schreef chufi het volgende:
Maar er is nog steeds geen winnaar bekend..... Duurt lang
Dat kan soms lang duren ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
er waren misschien nog geen genoeg reacties om uit te kiezen...
Je gaat er al helemaal vanuit dat ik win, misschien komt Chuf straks wel met een briljante, of iemand anders...quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij gaat naar 13 en ik zit op 11. Ik moet de op nog even lezen wanneer het ophoudt btw. Maar ik neem mijn verlies met je briljante laatste
Chuuf staat op nulquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat er al helemaal vanuit dat ik win, misschien komt Chuf straks wel met een briljante, of iemand anders...
Heb je de rest gezien, ohh ik zit stiekem te broedenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat er al helemaal vanuit dat ik win, misschien komt Chuf straks wel met een briljante, of iemand anders...
Chuuf heeft het niet in zichquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,maar dan heb ik jou niet ingehaald bedoel ik...
Ja, de rest vond ik ook niet grappig eigenlijk, broed maar even dan schiet je misschien nog ietsquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je de rest gezien, ohh ik zit stiekem te broeden
Met die hond schoot het me te binnen in de auto, en ik kon niet snel naar huis om het in te voerenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, de rest vond ik ook niet grappig eigenlijk, broed maar even dan schiet je misschien nog iets
te binnen...
moet ik even terugzoeken, want dat ben ik alweer vergeten, ik ben zelfs vergeten waarom ik die ene keer won om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met die hond schoot het me te binnen in de auto, en ik kon niet snel naar huis om het in te voeren
Ik zat de hele dag op hete kolen omdat ik zo fucking briljant dacht te zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik even terugzoeken, want dat ben ik alweer vergeten, ik ben zelfs vergeten waarom ik die ene keer won om eerlijk te zijn
Ja, ik heb hem gevondenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat de hele dag op hete kolen omdat ik zo fucking briljant dacht te zijn![]()
Beam me up scotty
Ik weet het, krijg je nog punten ook. Dat kan me wel eens de nek doen omdraaienquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gevonden![]()
ONZ / Verzin een leuk onderschrift #57! Spiegeltje, spiegeltje aan de wand
ik kreeg punten terwijl ik gewoon de boel doorelkaar gehaald had, was niet eens per ongeluk
mja, soms heb je een beetje mazzel..quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het, krijg je nog punten ook. Dat kan me wel eens de nek doen omdraaien
Volgende foto ga ik met gestrekt been in. dat je het maar even weetquote:
Is goedquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgende foto ga ik met gestrekt been in. dat je het maar even weet
Nou ik ga ervoor of zoiets, voetbalterm denk ik. Maar googel het evenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Is goedga ik er met twee gestrekte benen in
![]()
geen flauw idee wat dat betekent trouwens, is dat een uitdrukking, want dan is het iets voor dat
topic
Jij hebt toch al een tijdje vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
Tis dat het bijna vakantie is , dus ik wacht nog even
zat ik net te doen en ik zag hetquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ga ervoor of zoiets, voetbalterm denk ik. Maar googel het even
Wanneer ga je? En komt je dochter nou nog hierheen om bij jou te wonen of gaat dat niet door?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
Tis dat het bijna vakantie is , dus ik wacht nog even
De beuk erin dus, ik googel die ook maarquote:
Spanje is Europa dus stel je niet zo aanquote:
Als het een beetje goed blijft gaan, dan ga ik misschien... héél misschien een weekje naar Griekenlandquote:
Volgende week.. Nee voorlopig gaat dat niet door want ze heeft al een baan gevonden en verhuist per september naar Madridquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Wanneer ga je? En komt je dochter nou nog hierheen om bij jou te wonen of gaat dat niet door?
De beuk erin ken ik wel, die hoef ik niet te googelen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De beuk erin dus, ik googel die ook maar
Ik niet maar pas op je tellen. (ken je die?)quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
De beuk erin ken ik wel, die hoef ik niet te googelen...
Ik vind uitdrukkingen en gezegden wel grappig, vooral de herkomst ervan
Ah. volgende week alquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week.. Nee voorlopig gaat dat niet door want ze heeft al een baan gevonden en verhuist per september naar Madrid
En ik dan en Chufiquote:
ja die ken ik, de herkomst ervan ken ik niet, maar ik ga het nu niet googelenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet maar pas op je tellen. (ken je die?)
Valt me tegen, ik heb ook geen ideequote:Op woensdag 8 juli 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die ken ik, de herkomst ervan ken ik niet, maar ik ga het nu niet googelen
Oh jaquote:
Ja dat zou weer even oefenen voor dr zijn geweest.. Maar nu moet ze wel Engels praten ... (daarom is ze juist aangenomen, omdat zij de enigste is die dat kan)quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah. volgende week al![]()
ah... misschien beter dat ze daar een baan heeft gevonden, hier lijkt het me best moeilijk, maar
dat ligt eraan, als ze gewoon goed Nederlands kan praten en schrijven, dan misschien wel...
Hoef ik het niet te doenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[
[..]
oké nu wil ik het weten... ga ik toch googelen...
Aha! Ja dat kan ook nog natuurlijk!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou weer even oefenen voor dr zijn geweest.. Maar nu moet ze wel Engels praten ... (daarom is ze juist aangenomen, omdat zij de enigste is die dat kan)
Niet iets heel verrassends hoor...quote:
quote:Op je tellen passen
Waar komt op je tellen passen vandaan?
Op je tellen passen betekent 'goed opletten, voorzichtig zijn'. Volgens het Groot Uitdrukkingenwoordenboek van Van Dale (2006) is 'Je moet op je tellen passen!' vaak een waarschuwing; misschien is het soms zelfs wel een dreigement.
Tellen betekent in deze zegswijze letterlijk 'getallen in een bepaalde volgorde opnoemen'. Iemand die goed op zijn tellen past, let dus goed op dat hij/zij zich niet vergist bij het tellen. Het Woordenboek der Nederlandsche Taal vermeldt "op zijne woorden -, op zijn tellen passen, 'acht geven op wat men zegt of doet'".
Een andere bekende zegswijze met tellen is in tel zijn ('populair zijn, gewild zijn'). Dit betekende oorspronkelijk letterlijk 'geteld worden', oftewel: belangrijk genoeg zijn om meegeteld te worden.
Ik kan me niet anders voorstellen dan kut Fijnquote:
quote:
Jammer dat je weer moet overtreffen op één of andere manier.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
om eerlijk te zijn was het aan deze kant ook zwaaaaaaaaaar kut, maar het gaat weer iets
beter, dus ik klaag niet![]()
en morgen komen mijn UV shirt plús een broek
ow..quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat je weer moet overtreffen op één of andere manier.
Ik ben tweede dit keer.... dus je staat nog voor...quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer , maar het is niet andersquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben tweede dit keer.... dus je staat nog voor...
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh god ik mis weer van alles. Dochter, Spanje, dat volg ik. Bol.fok.nl ken ik niet. Foto? Punten? Been? Ik word oud :-(
Been? wie had het over zijn been dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh god ik mis weer van alles. Dochter, Spanje, dat volg ik. Bol.fok.nl ken ik niet. Foto? Punten? Been? Ik word oud :-(
Been.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Koud? Dan heb je vast iets onder de leden...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:02 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat daarom, en nu ga ik slapen want koud
Slaap gevarieerd en droom zachtquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:02 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat daarom, en nu ga ik slapen want koud
Ik draai links, ik draai rechts.. Ik verander van kussen en allerlei andere movers... Ja meestal te kort dus.... Net zoals afgelopen nacht ...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
moet dat niet omgekeerd?
hoe slaap jij gevarieerd?
ah... bedoel je zo.... ja daar heb ik ook vaak last van, met die hitte was het helemaal knudde...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik draai links, ik draai rechts.. Ik verander van kussen en allerlei andere movers... Ja meestal te kort dus.... Net zoals afgelopen nacht ...
Oud worden, en minder slaap nodigquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik draai links, ik draai rechts.. Ik verander van kussen en allerlei andere movers... Ja meestal te kort dus.... Net zoals afgelopen nacht ...
Ik heb ze wel, maar om te slapen nooit geprobeerd.. Misschien eens doenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
Heb je wel eens oordopjes geprobeerd Chuf?
Sinds ik die gebruik gaat het beter
Ja maar dan ben ik vaak wel gewoon een uurtje offline (dutje) of zo....quote:
Oude mensen dutjes ... héérlijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, maar om te slapen nooit geprobeerd.. Misschien eens doen
[..]
Ja maar dan ben ik vaak wel gewoon een uurtje offline (dutje) of zo....
Wegdutten op de bank zo verfrissend... Ja en dan wordt het weer te laat en begint het weer opnieuw... Misschien ook nog eens zo'n masker op doen... Maar zoveel licht komt er nu ook weer niet in mn slaapkamerquote:
Ik heb geen maskertje, maar wel verduisteringsgordijnen, dus is lekker donker...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Wegdutten op de bank zo verfrissend... Ja en dan wordt het weer te laat en begint het weer opnieuw... Misschien ook nog eens zo'n masker op doen... Maar zoveel licht komt er nu ook weer niet in mn slaapkamer
Als ik een wegtrekker krijg, dan is het meestal een kwestie van minuten voordat ik pit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef Soury het volgende:
Ik kan dat niet. Dutjes, powernaps dat soort crap. Ik haal wel door
Ik heb wel donkere gordijnen + een soort zonwerend rolscherm aan de buitenkant...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen maskertje, maar wel verduisteringsgordijnen, dus is lekker donker...
Jeeeee, dan komt er toch geen licht meer binnen of wel?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel donkere gordijnen + een soort zonwerend rolscherm aan de buitenkant...
Aan de duisternis zal het niet liggenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeeeee, dan komt er toch geen licht meer binnen of wel?
De kleur van de gordijnen doen er niet toe, verduisteringsgordijnen zijn gewoon van een apart
stofje, makkelijk te wassen ook én het kreukt niethéél belangrijk, want ik zie mezelf
écht geen gordijnen strijken, wél nat ophangen, dan ben je klaar...
Dan koop je gewoon van die kneedbare oordopjes bij de Apotheek, zijn niet duur, werken goed, kan jequote:
Ik heb al dopjes... misschien probeer ik ze vannacht welquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon van die kneedbare oordopjes bij de Apotheek, zijn niet duur, werken goed, kan je
het proberen, misschien helpt het je...
Oké... ben benieuwd, hoop voor je dat het scheelt...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al dopjes... misschien probeer ik ze vannacht wel
Wat zei je?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké... ben benieuwd, hoop voor je dat het scheelt...
quote:
Ah.. ja, dan moet je het niet doen, je hoort geen wekker niks, dus ook geen deurbel...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
Andere dag ... Ik ontvang een pakketje tussen 9-11 ..
Trusten fannquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. ja, dan moet je het niet doen, je hoort geen wekker niks, dus ook geen deurbel...
Alleen gebruiken als je niet vroeg op moet dus!![]()
Nah... Truste, ik ben er van tussen
Ok die sigaar hoef niet ..quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:35 schreef Iwanius het volgende:
Ben ik nou de enige nachtbraker die lekker aan het acclimatiseren is met deze combinatie?
Ha tweede, ik vond je eerste waard maar ik ga er met gestrekte been vol inquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. ja, dan moet je het niet doen, je hoort geen wekker niks, dus ook geen deurbel...
Alleen gebruiken als je niet vroeg op moet dus!![]()
Nah... Truste, ik ben er van tussen
Eerst een nieuwe en dan praten we verderquote:Op donderdag 9 juli 2015 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha tweede, ik vond je eerste waard maar ik ga er met gestrekte been vol in
graag gedaanquote:
Nu ga ik naar de Kringloop alhier we krijgen 500mē erbij.quote:
Das best wel veel. Succes er meequote:Op donderdag 9 juli 2015 09:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nu ga ik naar de Kringloop alhier we krijgen 500mē erbij.
[ afbeelding ]
ik check ze ook rondom mijn vakantieadresjes in het buitenland en als ik naar de familie in Zeeland ga plan ik vaak onderweg een stop bij een kringloopwinkel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:40 schreef sacha het volgende:
als ik aan de wal ben scan ik de buurt op dat soort winkels
Dat is een grote....quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nu ga ik naar de Kringloop alhier we krijgen 500mē erbij.
[ afbeelding ]
Is je pakketje al binnen? Ik zit op de mijne te wachten, ze zijn onderwegquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
Andere dag ... Ik ontvang een pakketje tussen 9-11 ..
er zit ook een weggeefwinkel in Noord, vriendin komt er graag, ze brengt er vaak wat en soms scoort ze er iets leuks (zoals 2 vazen die perfect bij mijn lelijke vazen zouden passen, maar ja, ze vindt ze zelf veel te mooi)quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is een grote....
Wij hebben er hier ook een paar in de buurt, maar ik kom er eigenlijk nooit meer, ik kom al om in de
troep...ik zou best iets kunnen brengen eigenlijk...
De laatste keer dat ik er was zocht ik van die ouderwetse grote bierpullen van dat dikke glas
meestal met opdruk, wél gevonden maar ze zijn inmiddels allemaal al gebroken![]()
Het waren er 3, ik zal weer eens kijken of ze nog hebben
Ja,dat zou ook nog kunnen, maar als ik tóch naar de kringloopwinkel ga, neem ik het welquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er zit ook een weggeefwinkel in Noord, vriendin komt er graag, ze brengt er vaak wat en soms scoort ze er iets leuks (zoals 2 vazen die perfect bij mijn lelijke vazen zouden passen, maar ja, ze vindt ze zelf veel te mooi)
ah... als ik ga, neem ik gewoon álles mee wat ik heb, ook de kleding, er liggen nog wel eenquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb 1 kringloop in Utrecht waar ik mijn spulletjes breng, die mensen gun ik het en die gooien het ook niet zomaar weg omdat het even te lang ligt. Kleding dump ik bij het Leger des Heils, ook in Utrecht, die halen zelf die container leeg, dat vind ik wel prettig. Ik kom er toch een paar keer per jaar in de buurt.
nepplanten ftw! Ik heb nep-orchideen staanquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:12 schreef FANN het volgende:
En in het berghok heb ik nog een zooi plantenpotten en zo, plantjes doen het niet meer
hier in huis, vanwege die folie op de ramen, dus ik heb al heel lang geen planten meer
in huis staan, vroeger wel, een hele palmboom zelfs
Nouuuuuuuuu, ik vind échte planten toch wel leuker, bloemen vond ik altijd een ramp,quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nepplanten ftw! Ik heb nep-orchideen staan
Maar ik heb nooit een tuin gehad...quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:29 schreef sacha het volgende:
ik heb alleen planten in mijn tuin, niets binnen
Ik heb trouwens je foto's gezien, die waren prachtigquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:29 schreef sacha het volgende:
ik heb alleen planten in mijn tuin, niets binnen
dank!quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb trouwens je foto's gezien, die waren prachtig
Ik bedoel dat ik al 15 jaar geen planten in huis heb... Als dat een depressie is dan is ie wel heel lang...quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
De zomer of je depressie?Ben je een beetje depri Chuf?
ah....... bedoel je zo... ik snap...quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik al 15 jaar geen planten in huis heb... Als dat een depressie is dan is ie wel heel lang...
De nieuwe foto staat er, dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 juli 2015 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha tweede, ik vond je eerste waard maar ik ga er met gestrekte been vol in
dat was bij mij het geval, anders had ik ook overgeslagenquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze sla ik over... Het moet wel spontaan komen is mijn idee
De mijne was binnen de tijdspanne. Ik ga even een fruitdosis vloeibaar makenquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje, ik ga een tosti maken...
Nee dank je, maar ik zie dat je de juiste plaats al gevonden hebtquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:10 schreef drakin het volgende:
Kringloop? Ik heb zat zooi te koop, iemand nog een oude goedwerkende piano?
Welke plaats zie je?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dank je, maar ik zie dat je de juiste plaats al gevonden hebt
Duh, die is bekend, maar werkt voor geen meter dus daar haal ik juist mijn advertenties weer weg.quote:
Je kan dat ding ook op Fok te koop zettenquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Duh, die is bekend, maar werkt voor geen meter dus daar haal ik juist mijn advertenties weer weg.
postnl?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:48 schreef FANN het volgende:
Datum Tijd Plaats Pakketstatus
09.07.2015 08:20 AMSTERDAM (NL)
Onderweg voor uitlevering
duurdt wel lang
Je hebt wel een broek gekocht?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:10 schreef FANN het volgende:
Ah, de shirts zijn super, de broek had wel iets kleiner gemogen, maar dit was de kleinste maat,
ik kom een paar heupen te kort, maar misschien kan mijn zus het een stukje innemen,
ga ik effe over denken, als ik het terugstuur hebben ze geen kleinere maat meer, was uitverkocht...
kan niet.... is deze... https://www.uv-fashions.c(...)uv-broek-dames-zwartquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt wel een broek gekocht?
Riem om dus
Strikje aantrekken dus.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:26 schreef FANN het volgende:
[..]
kan niet.... is deze... https://www.uv-fashions.c(...)uv-broek-dames-zwart
Ja die strik kan je wel strak aantrekken dan blijft hij wel zitten, maar bij de heupen zie je welquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Strikje aantrekken dus.
Of je zus vragen er elastiek in te zetten? Dat moet goed kunnen met deze broek omdat er al een tunnel in zit voor de strik.
Dat is het belangrijkste, en anders kan je altijd nog wat minder bewegen en meer eten.quote:
Ik had er nog nooit van gehoord, maar goed hij is netjes geleverd, dus geen probleem....quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook een koeriersdienst... Niet mn favoriet
Ja, lekker een paar heupen kwekenquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste, en anders kan je altijd nog wat minder bewegen en meer eten.
Nee, het is superdun en heel zacht, het lijkt op zijde, wel mooiquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:07 schreef chufi het volgende:
Hoe kan dun UV protect zijn.. Je zou toch iets dikkere stof verwachten
Hmm.. klinkt zelfs sexyquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is superdun en heel zacht, het lijkt op zijde, wel mooi
Niks mis met DPD, nog nooit problemen mee gehad en die hebben me ooit behoorlijk grote en zware pakketten bezorgd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook een koeriersdienst... Niet mn favoriet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:32 schreef Treehut362 het volgende:
De komende nacht kan het op sommige plaatsen gaan vriezen. Vlak boven de grond kunnen de temperaturen dalen tot iets onder nul. Dat meldt NOS-weerman Marco Verhoef.
Vorst aan de grond in juli is erg zeldzaam. De afgelopen 45 jaar is het maar vijf keer voorgekomen.
Bij windstil weer en weinig bewolking koelt het in een groot deel van het land behoorlijk af, schrijft Weerplaza.Dat had ik in Spanje in juli ook.... koud brrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, laat je winterbanden maar weer monteren dan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik in Spanje in juli ook.... koud brrrr
In een tentje op zeg 1000 meter hoog in de binnenlanden kan het best koud zijn somsquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, laat je winterbanden maar weer monteren dan.
(Wat een kolder, ik geloof er niets van)
Zo'n zwerfsterquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)tief-in-warmondbuurt
Misschien is het wel een wilde vrouw......
Het hoogste punt van Nederland ligt in Limburg en dat is de Vaalserberg van 323 m.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
In een tentje op zeg 1000 meter hoog in de binnenlanden kan het best koud zijn soms
De binnenlanden van Spanje hebben een landklimaat en daar kan het extreem toegaan...quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het hoogste punt van Nederland ligt in Limburg en dat is de Vaalserberg van 323 m.
En zelfs daar zal geen vorst aan de grond zitten morgenochtend.
Ja, maar ik heb te maken met het klimaat in Nederland, want daar bevind ik me nu eenmaal.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
De binnenlanden van Spanje hebben een landklimaat en daar kan het extreem toegaan...
Zitten we samen 4hoogquote:
Ehhhnnnn nog één op 4 hoogquote:
En Piet ook al... Mo zat 1 hoger volgens mijquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ehhhnnnn nog één op 4 hoog [ afbeelding ]
Die valt afquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En Piet ook al... Mo zat 1 hoger volgens mij
Ik zit indd op 5, de bovenste van dit appartementencomplex (mooi woord voor een kut flat waar lui van allerlei pluimage wonen). Heb wel de mazzel dat ik in het 'mooiste' gedeelte woon.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En Piet ook al... Mo zat 1 hoger volgens mij
Wil je katten? Pas maar op ik heb behoorlijke klauwen hoor.quote:
Ik denk ook in een net complex te wonen, maar de helft is onderverhuurt of wordt verhuurt aan toeristen.. Verder ruik ik weer wiet op de begane grond... Al 2 keer eerder is er hier een plantage verwijdert....quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit indd op 5, de bovenste van dit appartementencomplex (mooi woord voor een kut flat waar lui van allerlei pluimage wonen). Heb wel de mazzel dat ik in het 'mooiste' gedeelte woon.
Wiet is het probleem niet vind ik, zolang het geen plantage is. En als je verder een nette bewoner (lees geen overlast veroorzaakt) bent heb ik nergens moeite mee.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk ook in een net complex te wonen, maar de helft is onderverhuurt of wordt verhuurt aan toeristen.. Verder ruik ik weer wiet op de begane grond... Al 2 keer eerder is er hier een plantage verwijdert....
2 keer een heel vol appartement dus plantage... Op zich verder geen overlast, behalve weten we niet of de stroom afgetapt wordt ... De bewoners zijn er nooitquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wiet is het probleem niet vind ik, zolang het geen plantage is. En als je verder een nette bewoner (lees geen overlast veroorzaakt) bent heb ik nergens moeite mee.
Aftappen gebeurt volgens mij ook niet.. Zou idd opvallen lijkt me.. Maar ik zal me eens focussen op de in mijn ogen verdachte flat..quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zolang ik geen last van je heb, maakt het me geen bal uit wie er woont. En aftappen van stroom is misdadig en gevaarlijk, maar daar kom je hier niet lang mee weg, ze pakken je dan vrij snel.
Je kunt bijna elke dag uitslapen!quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
Nou heb ik weer wat besteld en kan ik morgen weer niet uitslapen waarschijnlijk...
Ja maar ik word te vroeg wakker weer de laatste tijd en maak te weinig uur.. Idee van FANN was om oordoppen te gebruiken... Maar als er tussen 9-11 weer een pakje komt kun je ze maar beter uit hebbenquote:
eerder naar bed een optie ? En misschien komen ze pas tegen 11.00 uur!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik word te vroeg wakker weer de laatste tijd en maak te weinig uur.. Idee van FANN was om oordoppen te gebruiken... Maar als er tussen 9-11 weer een pakje komt kun je ze maar beter uit hebben
Ja eerder naar bed zou een oplossing zijn... Maar meestal ben ik nog te wakker.. (stiekem heb ik dan ergens op de dag een dutje gedaan)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:14 schreef just me het volgende:
[..]
eerder naar bed een optie ? En misschien komen ze pas tegen 11.00 uur!
Welke is het geworden? Ik heb de mijne al een tijdje niet meerhoeven gebruikenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:18 schreef just me het volgende:
Heb ik vanmiddag ook gedaan hoorMorgen krijg ik n pakje tussen 1 en 3 uur en zaterdag komt mijn brace!
Ziet er behoorlijk stevig uit en met baleinen aan de zijkant... Komt goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:21 schreef just me het volgende:
http://www.podobrace.nl/s(...)race-knieschijfbrace
Bij mij zouden ze afgelopen zaterdag tussen 12 u. en 14 u. een pakketje komen bezorgen, en ze kwamen op maandag om 11 u.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:14 schreef just me het volgende:
[..]
eerder naar bed een optie ? En misschien komen ze pas tegen 11.00 uur!
maak me nu niet ongerust!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij zouden ze afgelopen zaterdag tussen 12 u. en 14 u. een pakketje komen bezorgen, en ze kwamen op maandag om 11 u.
Lijkt wel iets voor een ijshockeyer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er behoorlijk stevig uit en met baleinen aan de zijkant... Komt goed
ben ook een stoer wijf !quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt wel iets voor een ijshockeyer.
Ik was hockey keeperquote:
in mijn tijd was je amper beschermd...quote:
Ja misschien een vaag masker en je leggardsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
in mijn tijd was je amper beschermd...
geen maskerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien een vaag masker en je leggards
ik was al even bang dat je mij aan het stalken wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |