Ik rook niet meer, maar ik zal er eens op letten .. Sigaar zou moeten mogen wanneer niet over de longen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:19 schreef Iwanius het volgende:
Als je bedoelt Nicaraguaanse sigaren dan is het antwoord:
Daar komen momenteel de beste sigaren wereldwijd vandaan. Cubaanse zijn allang 'passé' en is 3/4 alleen maar marketing en hype.(merk Cohiba en iedereen valt in zwijm en gaat ervan uit dat het dus goed is.)
Paar nieuwe sokken of een ouderwetse boeren zakdoekquote:Op woensdag 8 juli 2015 02:24 schreef Impressme het volgende:
Ik mis weleens de geur van de kleine sigaartjes van mijn vader, hij is alweer een tijdje gestopt. En sindsdien weet ik geen kado meer voor hemHij houdt ook van whiskey maar daar heeft ie een kelder vol van +wijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Paar nieuwe sokken of een ouderwetse boeren zakdoekKan allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
Wanneer feestje bij je vader?quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:24 schreef Impressme het volgende:
Hij houdt ook van whiskey maar daar heeft ie een kelder vol van
Gecondoleerd Piet, ik wist wel dat je zwager ernstig ziek was, maar ik wist niet dat hij al overleden was. Ik lees ook niet meer allesquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kist gedragen in mijn normale kledij, schoonbroer was net zo en wilde het informeel.
Melding was ook nog eens in Radio49 topoc...quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Gecondoleerd Piet, ik wist wel dat je zwager ernstig ziek was, maar ik wist niet dat hij al overleden was. Ik lees ook niet meer alles
Ah... ja daar lees ik eigenlijk nooit, dus dan had ik het ook niet kunnen weten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Melding was ook nog eens in Radio49 topoc...
nee, hij deed niet veel, hij leefde wel, ik gooide hem de lucht in, maar ik zag hem meteen naar beneden vallen die heg in, misschien was ie een beetje duf ofzo, weetikveelquote:
Nee beademen gaat niet lukken... Wel vreemd.. vorige week was het een stuk warmer om aan de hitte te bezwijkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, hij deed niet veel, hij leefde wel, ik gooide hem de lucht in, maar ik zag hem meteen naar beneden vallen die heg in, misschien was ie een beetje duf ofzo, weetikveelik kan hem moeilijk gaan beademen
Vorige week bezweek ik zelfs bijna van de hitte, wie weet hoelang dat beestje al in huis zit, geen idee...quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee beademen gaat niet lukken... Wel vreemd.. vorige week was het een stuk warmer om aan de hitte te bezwijken
Dat kan natuurlijk ook... Ah kijk huis van Fann, lekker donker daar... Misschien dat ik daar ergens bij kan komen van de hitte...quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Vorige week bezweek ik zelfs bijna van de hitte, wie weet hoelang dat beestje al in huis zit, geen idee...
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook... Ah kijk huis van Fann, lekker donker daar... Misschien dat ik daar ergens bij kan komen van de hitte...
Ja van duiven had ik vroeger ook last....Maar ik zag laatst bij de beneden buren wat zwarte kraaien op de rand van het balkon zitten.... En die zitten er al tijden en ze gaan niet weg... Dus misschien is dat een goed idee om een kunstof Kraai of ander beest aan te schaffen..quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ja zo denken de duiven er ook over, maar die hebben het met mijn balkonnetje, lekker
beschut plekje, maar ik jaag ze tegenwoordig weg, geen zin meer in al die duivenpoep en zooi...
want dan willen ze een nestje bouwen, heb ik wel één keer laten doen hoor, maar doe ik niet meer...
Mwa... ik denk dat ze ondertussen wel een ander plekkie hebben gevonden voor hun nestje,quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van duiven had ik vroeger ook last....Maar ik zag laatst bij de beneden buren wat zwarte kraaien op de rand van het balkon zitten.... En die zitten er al tijden en ze gaan niet weg... Dus misschien is dat een goed idee om een kunstof Kraai of ander beest aan te schaffen..
Was ook maar een ideetjequote:Op woensdag 8 juli 2015 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mwa... ik denk dat ze ondertussen wel een ander plekkie hebben gevonden voor hun nestje,
want ik heb ze de laatste 2 of 3 weken niet meer gezien, of ze weten nu wel dat ik ze hier niet wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook maar een ideetjeDie duiven durven nu niet eens meer in de buurt van je balkon te komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt voor geen meter joh, die duiven zijn achterlijk maar niet zo achterlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van duiven had ik vroeger ook last....Maar ik zag laatst bij de beneden buren wat zwarte kraaien op de rand van het balkon zitten.... En die zitten er al tijden en ze gaan niet weg... Dus misschien is dat een goed idee om een kunstof Kraai of ander beest aan te schaffen..
Je hebt best wel veel hulpmiddelen om ze te verjagenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Werkt voor geen meter joh, die duiven zijn achterlijk maar niet zo achterlijk.
Brutale kut beesten zijn het, ik wil ze niet op mijn balkon, wilde ze ook nooit hebben en ik jaag ze weg.
Mijn achterlijke overlast gevende buurman heeft er eentje, dat beest staat er maar die lul blijft wel vogels voeren dus die beesten schijten regelmatig ook mijn balkon onder.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt best wel veel hulpmiddelen om ze te verjagen![]()
http://ongedierteproducten.nl/vogelwering.html
maar wat Chuf zegt bestaat ook, dat wist ik niet![]()
[ afbeelding ]
Ja, dan helpt het ook niet, da's gewoon dom....quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn achterlijke overlast gevende buurman heeft er eentje, dat beest staat er maar die lul blijft wel vogels voeren dus die beesten schijten regelmatig ook mijn balkon onder.
Dat zei ik al, maar die vent spoort sowieso niet, daar is niks aan te doen, ik wacht wel af tot ie het loodje legt, het is een ouwe vent, maar daarom niet minder aso.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dan helpt het ook niet, da's gewoon dom....
Ik heb tegenover me nieuwe buren en onder me, maar dat zijn gelukkig aardige mensen, totquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik al, maar die vent spoort sowieso niet, daar is niks aan te doen, ik wacht wel af tot ie het loodje legt, het is een ouwe vent, maar daarom niet minder aso.
Mijn andere buurman is wel in orde, daar heb ik nooit last van (hij ook niet van mij) en maak ik wel een normaal praatje mee.
Onder me zijn ook OK en boven me zit niks.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb tegenover me nieuwe buren en onder me, maar dat zijn gelukkig aardige mensen, tot
nu toe heb ik wel mazel met de buren eigenlijk
Mijn nieuwe onderbuurvrouw had haar afzuigkap op het centrale luchtingssysteem (ofzoiets)quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onder me zijn ook OK en boven me zit niks.
Omdat het het balkon van buren schuinonder me is ....quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
waarom staat daar een asbak Chuf, je rookt toch niet meer
o ja was ook zoquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het het balkon van buren schuinonder me is ....
Nu hebben andere buren lastquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn nieuwe onderbuurvrouw had haar afzuigkap op het centrale luchtingssysteem (ofzoiets)
aangesloten, dus alles werd regelrecht mijn keuken ingeblazenen het zijn Pakistanen
dus véél knoflook.......... Ik was al twee dagen aan het denken waar die lucht vandaan kwam
die begon 's morgens vroeg al met koken, makreel met veeeeeeeeeeeeel knoflook, dus toen
ging ik zoeken waar het vandaan kwam. Ik naar beneden, uitgelegd dat dat niet kon, staat
ook in het huurcontract, Ze baalde wel, maar ze heeft hem wél meteen uitgezet die afzuigkap
en nu heeft haar zoon het anders opgelost zei ze laatst, dus viel mee
Nee, het wordt nu naar buiten geblazenquote:
Waarom ? voor die paprika'squote:Op woensdag 8 juli 2015 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het wordt nu naar buiten geblazenwij hebben er eentje met koolstoffilters dat kan ook...
ik kon niks leuks bedenken, dus sla ik het maar over, maar ik kijk af en toe wel, misschienquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:01 schreef Soury het volgende:
Doe je niet meer mee in het onz topic. Ik heb er één gemist en de laatste zag en kon ik alleen maar rasistische dingen verzinnen, dus nee
Volgende ronde, we staan kop aan kop.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kon niks leuks bedenken, dus sla ik het maar over, maar ik kijk af en toe wel, misschien
doe ik er nog wel eentje als ik iets leuks weet tenminste...
nu weer wel...quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:01 schreef Soury het volgende:
Doe je niet meer mee in het onz topic. Ik heb er één gemist en de laatste zag en kon ik alleen maar rasistische dingen verzinnen, dus nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |