Toen was hij een jaar of 20 dus lijkt me niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:42 schreef DutchSL het volgende:
Als de Tower Of Joy in een flashback komt, zal Sean Bean dan ook weer mogen komen opdraven?
Lena Headeyquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:15 schreef ToT het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)voor-game-of-thrones
"Game of Thrones is de grootste kanshebber voor een Emmy. De rete populaire fantasyserie sleepte maar liefst 24 Emmy-nominaties in de wacht, zo maakte de organisatie bekend. "
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]Niet naar zoeken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de laatste 3 eps hebben toch veel goed gemaaktquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:17 schreef VeX- het volgende:
Zoveel nominaties voor het slechtste GoT seizoen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:17 schreef VeX- het volgende:
Zoveel nominaties voor het slechtste GoT seizoen.
Klopt, maar dan nog blijf ik het geheel gemiddeld echt zwakker vinden dan de voorgaande seizoenen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
de laatste 3 eps hebben toch veel goed gemaakt
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nice![]()
[ afbeelding ]
Starks going Lannisters?
komkommertijd posts FTWquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:49 schreef Joosie200 het volgende:
Daario is de held voor Dany, Huisman voor een Amsterdamse vrouw
http://www.nu.nl/achterkl(...)olen-vrouw-hulp.html
twitter:DazedMagazine twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 17:15:09GoT star Gwendoline Christie is Vivienne @FollowWestwood’s new muse: http://t.co/004ve2zF1f @lovegwendoline http://t.co/WuD8H4gLwu reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nice![]()
[ afbeelding ]
Starks going Lannisters?
Seizoen 2 en 3 weleens herkeken?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog blijf ik het geheel gemiddeld echt zwakker vinden dan de voorgaande seizoenen.
als een van de weinige vond ik de oorspronkelijke Daario eigenlijk veel leukerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:49 schreef Joosie200 het volgende:
Daario is de held voor Dany, Huisman voor een Amsterdamse vrouw
http://www.nu.nl/achterkl(...)olen-vrouw-hulp.html
quote:Op zondag 19 juli 2015 14:50 schreef wipes66 het volgende:
[..]
als een van de weinige vond ik de oorspronkelijke Daario eigenlijk veel leuker
Ik ook. Maar in het kader van komkommernieuws.. Die oude had echt een gluiperige kop, paste prima bij Daario in mijn ogen. Huisman is the nice Guy qua looks. Past niet bij Daario in mijn ogen. Maar die oude dude koos voor een rolletje in Transformers meen ikquote:Op zondag 19 juli 2015 14:50 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Ik ook. Een stuk lelijker, maar wel veel boeiender om naar te kijken. Charismatischer, opvallender.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:50 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Misschien is het meer z'n acteerwerk dan z'n looks, maar ik vind Michiel Huisman's Daario juist heel erg overkomen als iemand die vooral het eindresultaat belangrijk vindt en niet zozeer let op het aantal lijken dat hij daarvoor nodig heeft.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar in het kader van komkommernieuws.. Die oude had echt een gluiperige kop, paste prima bij Daario in mijn ogen. Huisman is the nice Guy qua looks. Past niet bij Daario in mijn ogen. Maar die oude dude koos voor een rolletje in Transformers meen ik
Aldus Emilia Clarke.quote:Ooooh. Oooooh there’s so much in store for her. I’m saying that obviously because I’ve read the script for next season. Muwah ha ha! I know stories. It’s really exciting. Next season, I’ve said this before, but there’s a lot of season where you need to (rightly so) kind of need to set the scene. And you have a couple of episodes where you’re like, “OK, feeding information, I get it. We’re finding out about this person. And we know about that person. And oh, there’s that person.” But this season coming up, that we’re about to film, there’s none of that. It’s just go, go, go, go. Shocking moment to shocking moment. Epic moment to epic moment. It’s mental; it’s epic. And definitely Dany’s a part of it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2015 10:10 schreef Em31 het volgende:
Groot deel van de cast is ondertussen in Belfast om te beginnen met filmenbron dat hij in belfast is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel vd cast in belfast idd
http://watchersonthewall.(...)reland-for-season-6/
leuke behind the scenes fotos
http://www.jarty.net/18-game-of-thrones-behind-the-scenes-photos/
[ Bericht 7% gewijzigd door Slayage op 20-07-2015 10:57:58 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 20 juli 2015 10:10 schreef Em31 het volgende:
Groot deel van de cast is ondertussen in Belfast om te beginnen met filmenDat zegt natuurlijk niets, zal ongetwijfeld wel een scene met zijn lijk zijn, als die echt echt dood is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die had echt en een bijzondere uitstraling!quote:
En van die zelfde site:quote:Op maandag 20 juli 2015 10:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
bron dat hij in belfast is?![]()
veel vd cast in belfast idd
http://watchersonthewall.(...)reland-for-season-6/
[ afbeelding ]
leuke behind the scenes fotos
http://www.jarty.net/18-game-of-thrones-behind-the-scenes-photos/
10 Struggles Only "Game Of Thrones" Fans Understandtwitter:canofwormstwo twitterde op maandag 20-07-2015 om 16:16:28ISIS commander forced to do Game of Thrones-style walk of shame http://t.co/2RAfUbzOB0 via @MailOnline reageer retweet
Komt wel terug tot leven.quote:
Voor de 14 jarige fangirls zou het een goede zet zijn, maar voor het merendeel van de mensen die de serie serieus nemen zou dat wel echt een dooddoener zijn.quote:
uhuquote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor de 14 jarige fangirls zou het een goede zet zijn, maar voor het merendeel van de mensen die de serie serieus nemen zou dat wel echt een dooddoener zijn.
de vooropzetjes mrt banners people, priests etc maakt het toch geen dooddoenerquote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor de 14 jarige fangirls zou het een goede zet zijn, maar voor het merendeel van de mensen die de serie serieus nemen zou dat wel echt een dooddoener zijn.
Die andere kerel is 7x terug tot leven gekomen, zou het niet echt zo'n dooddoener vindenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
You know nothing..quote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En in de boeken is hij juist ook een heel kleurrijk personage, en mysterieus. Nou hoeft het in de serie niet hetzelfde te zijn, maar een wat minder easy to love personage is toch leuk. Ik vind hem beter gecast als Daario dan Michiel Huisman.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die had echt en een bijzondere uitstraling!Misschien wat over the top, maar de nieuwe is meer een 13-in-een-dozijn gozer.
Dan ben je denk ik niet echt in touch met het merendeel van de mensen die de serie serieus nemen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet haar populariteit toeneemt als ze Jon weer tot leven wektquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Zelf zou ik het overigens een dooddoener vinden als Jon Snow niet weer terug komt. Melissandra is toch teruggekomen met een reden. Zo geliefd was ze nou ook weer niet bij de nightswatch.
Kleinigheidje hou je altijdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben weer opnieuw begonnen met de serie. Na 4 afleveringen ben ik alweer zoveel dingen tegen gekomen die ik was vergeten. Bijvoorbeeld dat Gendry koning Robert Baratheon buitenechtelijke zoon is.
Was een goed idee om weer eens opnieuw te beginnen. Iets meer dan een aflevering per week en ik ben op tijd klaar voor het nieuwe seizoen!
Zelf zou ik het overigens een dooddoener vinden als Jon Snow niet weer terug komt. Melissandra is toch teruggekomen met een reden. Zo geliefd was ze nou ook weer niet bij de nightswatch.
ze waren al verkleumd door de kou, de boltons hadden met hun aanslag alle voedsel en battlements vernietigd, dus om succesvol winterfell te belegeren zat er toch al niet echt meer in en de mensen die deserteerden waren sellswords die het doen voor het geld, dus puur zakelijk kijkend naar de situatiequote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik snap trouwens nogsteeds niet dat het halve leger van Stannis deserteerde.
Het gebeurde allemaal nadat hij zn dochter had verbrand, maar dat kan toch niet de reden zijn?
En waarom viel hij toch de Boltons aan met dat kleine kut legertje?
Als hij idd dood isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze waren al verkleumd door de kou, de boltons hadden met hun aanslag alle voedsel en battlements vernietigd, dus om succesvol winterfell te belegeren zat er toch al niet echt meer in en de mensen die deserteerden waren sellswords die het doen voor het geld, dus puur zakelijk kijkend naar de situatie
the king who fled? we go forward only forward
hij is mooi ten onder gegaan
Boeken gelezen/R+L=J theorie bekeken? If not, is het misschien handig om dat alsnog te gaan doen. Geen spoilers, aangezien de serie de gepubliceerde werken ondertussen heeft ingehaald.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
geloof er niks van dat brienne haar mission in life binnen handbereik heeft en het vervolgens niet uitvoert. stannis is doodquote:
Eensch, maar goed... Doorgaans is HBO niet heel erg bang om een executie te tonen. Dat is in dit geval niet gebeurt. Biedt perspectieven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
geloof er niks van dat brienne haar mission in life binnen handbereik heeft en het vervolgens niet uitvoert. stannis is dood
tijdens het eten got kijken?quote:
SPOILER: Jon is niet doodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt het wel prettig omdat je vrouw dat anders niet prettig vindt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eensch, maar goed... Doorgaans is HBO niet heel erg bang om een executie te tonen. Dat is in dit geval niet gebeurt. Biedt perspectieven.
Sowieso vond ik dat er veel minder gore aanwezig was dit seizoen tov de andere seizoenen... Eerlijk gezegd vind ik dat wel prettig, aangezien mijn liefhebbende vrouw dat niet prettig vind tijdens het eten en wij GoT veelal tijden het eten kijken
Leg mij eerst maar eens uit hoe je een serie waarin vuurspuwende draken, zombies, heksen, reuzen en elke denkbare vorm van magie al voorbij zijn gekomen serieus kan nemen. En leg me daarna dan ook nog even uit hoe de resurrectie van ene Jon Snow diezelfde serie opeens geweld zou aandoen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wss is hij jaloers dat iemand wel een partner heeft en hij alleen maar z'n rechterhand. Iets anders kan ik niet bedenken.quote:
Nou ja, teergevoelig niet echt... Ze houdt alleen niet van gore tijdens het eten. Ervoor en erna is geen probleem.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:08 schreef underground1009 het volgende:
Wilde gok? Chiren verlangt zo naar een partner dat hij zijn frustraties van dat gemis botviert op iemand die aangeeft dat hij een liefhebbende, blijkbaar teergevoelige vrouw heeft.
Komt wel goed Chiren, op ieder potje... Je kent het wel
Maar dit is maar amateurpsychologie hoor
Oh, en alle bloederige scènes kijk ik ook niet per se het liefste onder het genot van een maaltijdsalade hoor. Een bloederige biefstuk is nog wat anders
GoT valt prima serieus te nemen, ín de wereld waarin de serie zich bevindt. De reden dat ik het niet raar zou vinden dat Jon terugkeert is omdat de magie waarop dat kan eerder uitgelegd is en alle middelen voor handen zijn om het uit te voeren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Leg mij eerst maar eens uit hoe je een serie waarin vuurspuwende draken, zombies, heksen, reuzen en elke denkbare vorm van magie al voorbij zijn gekomen serieus kan nemen. En leg me daarna dan ook nog even uit hoe de resurrectie van ene Jon Snow diezelfde serie opeens geweld zou aandoen.
Omdat Fantasy.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Leg mij eerst maar eens uit hoe je een serie waarin vuurspuwende draken, zombies, heksen, reuzen en elke denkbare vorm van magie al voorbij zijn gekomen serieus kan nemen. En leg me daarna dan ook nog even uit hoe de resurrectie van ene Jon Snow diezelfde serie opeens geweld zou aandoen.
Hoi Maanvis.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, dit is iets dat ik wel vaker zie op het forum, vooral bij beta mannetjes die zich aanpassen aan hun vrouw, je bericht kwam namelijk over als ''Phew ik ben blij dat er niet zoveel gore inzit tijdens het eten, anders had ik weer een zeurend wijf naast mequote:Op woensdag 22 juli 2015 08:15 schreef RvLaak het volgende:
Wss is hij jaloers dat iemand wel een partner heeft en hij alleen maar z'n rechterhand. Iets anders kan ik niet bedenken.
Nou ja, teergevoelig niet echt... Ze houdt alleen niet van gore tijdens het eten. Ervoor en erna is geen probleem.
Ik merk al dat je geen enkel empathisch vermogen hebt mbt de relatie van een ander persoon... Duidelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:51 schreef chiren het volgende:
[..]
Nee, dit is iets dat ik wel vaker zie op het forum, vooral bij beta mannetjes die zich aanpassen aan hun vrouw, je bericht kwam namelijk over als ''Phew ik ben blij dat er niet zoveel gore inzit tijdens het eten, anders had ik weer een zeurend wijf naast me''. Fuck dat dan lekker, het is GoT, je weet toch wat je kunt verwachten, dan kijk je het op een ander tijdstip
Dat rechterhand argument is ook wel erg 1995 hoor jongens, dat kan beter!
zeik niet man! hardhome was vet!quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:30 schreef Khaleesi het volgende:
Beetje laat misschien om nu nog mee te komen maar ik keek gisteren voor het eerst World War Z en Jezus, dat was echt net die ep. van Hardhome. Die zombies echt precies hetzelfde, hoe ze in 1 grote berg over muren klimmen, hoe ze zich van rotsen storten en precies hetzelfde hoe ze bewegen en rennen enzo. Zelfs de geluiden die ze maakten klonken precies hetzelfde ____!!!Ik denk dat iemand hier toch effetjes de mosterd bij de ander gehaald heeft, kan niet anders.
Mnaah dat verwijt krijg ik wel vaker ja, misschien zit er wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik merk al dat je geen enkel empathisch vermogen hebt mbt de relatie van een ander persoon... Duidelijk.
Goh, zou je denkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:45 schreef chiren het volgende:
[..]
Mnaah dat verwijt krijg ik wel vaker ja, misschien zit er wel een kern van waarheid in
Dat verandert niets aan het feit dat ik het overgrote deel van de getrouwde mannen een stel pussies vind en dat ook regelmatig zie terugkomen in comments hier op het forum. Iets waar ik heel slecht tegen kan en, omdat het een forum is, ook niet onder stoelen of banken steekquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goh, zou je denken
Misschien helpt het als je in het vervolg (voor je reageert) het volgende in je gedachten houdt: "Andere mensen kunnen op een andere manier van dingen genieten dan ik"...
GoT kennende zal het geen ressurection zijn zoals in een (bijvoorbeeld) Dragon Ball Z, waarin Goku weer als vanouds rondwandelt alsof er niets gebeurd is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:14 schreef ems. het volgende:
Ik ben dol op GoT, maar ressurections zijn altijd slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet. Klinkt naar mijn mening nogal voorspelbaar. Sowieso het idee dat Jon terug tot leven komt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
GoT kennende zal het geen ressurection zijn zoals in een (bijvoorbeeld) Dragon Ball Z, waarin Goku weer als vanouds rondwandelt alsof er niets gebeurd is.
Eerder een pijnlijke aangelegenheid waarin Jon zijn oude wonden behoudt (net als Beric Dondarrion), maar teruggehaald wordt omdat hij nog een taak te volbrengen heeft. Vond dat wel een aardige opmerking van iemand (geloof in dit topic): de jongen Jon moet sterven om de man te laten opstaan.
Wat dat betreft zou ik het niet zo'n slecht idee vinden. Een goede undead die het leger aanvoert tegen een evil undead. Melisandre zal hem dus wel zien als de échte verlosser (ipv Stannis).
Dat werd bijna letterlijk zo door Aemon gezegd in de serie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vond dat wel een aardige opmerking van iemand (geloof in dit topic): de jongen Jon moet sterven om de man te laten opstaan.
Zijn dat losse verhalen, of de boeken in stripvorm?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag een paar Game of Thrones stripboeken gekocht.
Die zijn best leuk getekend, jammer van de Nederlandse namen alleen
Zijn de boeken in stripvorm. Maar dan getekend zoals ze beschreven worden in de boeken.quote:Op maandag 27 juli 2015 07:08 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zijn dat losse verhalen, of de boeken in stripvorm?
twitter:Kerry_Ingram twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 22:36:33Oh ffs not again... http://t.co/LSPr5BK3n4 reageer retweet
De prequel lijkt me gaafquote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:55 schreef GGMM het volgende:
Er komen 8 seizoenen en een prequel.
(om even wat inhoudelijks toe te voegen tussen al deze "humor")
Zo, nieuws verbastert snelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:55 schreef GGMM het volgende:
Er komen 8 seizoenen en een prequel.
(om even wat inhoudelijks toe te voegen tussen al deze "humor")
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De prequel lijkt me gaafEr is zoveel mooie geschiedenis wat nog onderbelicht is in de serie.
idd, ging ook meteen zoeken naar bronnen, maar 8 seizoenen idd en een prequel zou goed kunnen wordt er gezegd door HBOquote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:20 schreef Young_David het volgende:
[..]
Zo, nieuws verbastert snel
Er komen waarschijnlijk 8 seizoenen en het hoofd van HBO zou geen nee zeggen tegen een prequel, dat betekent niet dat die er komt.
aegons conquest of westerosquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:33 schreef Funzel het volgende:
Robert's Rebellion wil ik wel heel graag zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |