Aldus Emilia Clarke.quote:Ooooh. Oooooh there’s so much in store for her. I’m saying that obviously because I’ve read the script for next season. Muwah ha ha! I know stories. It’s really exciting. Next season, I’ve said this before, but there’s a lot of season where you need to (rightly so) kind of need to set the scene. And you have a couple of episodes where you’re like, “OK, feeding information, I get it. We’re finding out about this person. And we know about that person. And oh, there’s that person.” But this season coming up, that we’re about to film, there’s none of that. It’s just go, go, go, go. Shocking moment to shocking moment. Epic moment to epic moment. It’s mental; it’s epic. And definitely Dany’s a part of it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2015 10:10 schreef Em31 het volgende:
Groot deel van de cast is ondertussen in Belfast om te beginnen met filmenbron dat hij in belfast is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel vd cast in belfast idd
http://watchersonthewall.(...)reland-for-season-6/
leuke behind the scenes fotos
http://www.jarty.net/18-game-of-thrones-behind-the-scenes-photos/
[ Bericht 7% gewijzigd door Slayage op 20-07-2015 10:57:58 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 20 juli 2015 10:10 schreef Em31 het volgende:
Groot deel van de cast is ondertussen in Belfast om te beginnen met filmenDat zegt natuurlijk niets, zal ongetwijfeld wel een scene met zijn lijk zijn, als die echt echt dood is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die had echt en een bijzondere uitstraling!quote:
En van die zelfde site:quote:Op maandag 20 juli 2015 10:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
bron dat hij in belfast is?![]()
veel vd cast in belfast idd
http://watchersonthewall.(...)reland-for-season-6/
[ afbeelding ]
leuke behind the scenes fotos
http://www.jarty.net/18-game-of-thrones-behind-the-scenes-photos/
10 Struggles Only "Game Of Thrones" Fans Understandtwitter:canofwormstwo twitterde op maandag 20-07-2015 om 16:16:28ISIS commander forced to do Game of Thrones-style walk of shame http://t.co/2RAfUbzOB0 via @MailOnline reageer retweet
Komt wel terug tot leven.quote:
Voor de 14 jarige fangirls zou het een goede zet zijn, maar voor het merendeel van de mensen die de serie serieus nemen zou dat wel echt een dooddoener zijn.quote:
uhuquote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor de 14 jarige fangirls zou het een goede zet zijn, maar voor het merendeel van de mensen die de serie serieus nemen zou dat wel echt een dooddoener zijn.
de vooropzetjes mrt banners people, priests etc maakt het toch geen dooddoenerquote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor de 14 jarige fangirls zou het een goede zet zijn, maar voor het merendeel van de mensen die de serie serieus nemen zou dat wel echt een dooddoener zijn.
Die andere kerel is 7x terug tot leven gekomen, zou het niet echt zo'n dooddoener vindenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
You know nothing..quote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En in de boeken is hij juist ook een heel kleurrijk personage, en mysterieus. Nou hoeft het in de serie niet hetzelfde te zijn, maar een wat minder easy to love personage is toch leuk. Ik vind hem beter gecast als Daario dan Michiel Huisman.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die had echt en een bijzondere uitstraling!Misschien wat over the top, maar de nieuwe is meer een 13-in-een-dozijn gozer.
Dan ben je denk ik niet echt in touch met het merendeel van de mensen die de serie serieus nemen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet haar populariteit toeneemt als ze Jon weer tot leven wektquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Zelf zou ik het overigens een dooddoener vinden als Jon Snow niet weer terug komt. Melissandra is toch teruggekomen met een reden. Zo geliefd was ze nou ook weer niet bij de nightswatch.
Kleinigheidje hou je altijdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben weer opnieuw begonnen met de serie. Na 4 afleveringen ben ik alweer zoveel dingen tegen gekomen die ik was vergeten. Bijvoorbeeld dat Gendry koning Robert Baratheon buitenechtelijke zoon is.
Was een goed idee om weer eens opnieuw te beginnen. Iets meer dan een aflevering per week en ik ben op tijd klaar voor het nieuwe seizoen!
Zelf zou ik het overigens een dooddoener vinden als Jon Snow niet weer terug komt. Melissandra is toch teruggekomen met een reden. Zo geliefd was ze nou ook weer niet bij de nightswatch.
ze waren al verkleumd door de kou, de boltons hadden met hun aanslag alle voedsel en battlements vernietigd, dus om succesvol winterfell te belegeren zat er toch al niet echt meer in en de mensen die deserteerden waren sellswords die het doen voor het geld, dus puur zakelijk kijkend naar de situatiequote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik snap trouwens nogsteeds niet dat het halve leger van Stannis deserteerde.
Het gebeurde allemaal nadat hij zn dochter had verbrand, maar dat kan toch niet de reden zijn?
En waarom viel hij toch de Boltons aan met dat kleine kut legertje?
Als hij idd dood isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze waren al verkleumd door de kou, de boltons hadden met hun aanslag alle voedsel en battlements vernietigd, dus om succesvol winterfell te belegeren zat er toch al niet echt meer in en de mensen die deserteerden waren sellswords die het doen voor het geld, dus puur zakelijk kijkend naar de situatie
the king who fled? we go forward only forward
hij is mooi ten onder gegaan
Boeken gelezen/R+L=J theorie bekeken? If not, is het misschien handig om dat alsnog te gaan doen. Geen spoilers, aangezien de serie de gepubliceerde werken ondertussen heeft ingehaald.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
geloof er niks van dat brienne haar mission in life binnen handbereik heeft en het vervolgens niet uitvoert. stannis is doodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |