Eensch, maar goed... Doorgaans is HBO niet heel erg bang om een executie te tonen. Dat is in dit geval niet gebeurt. Biedt perspectieven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
geloof er niks van dat brienne haar mission in life binnen handbereik heeft en het vervolgens niet uitvoert. stannis is dood
tijdens het eten got kijken?quote:
SPOILER: Jon is niet doodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt het wel prettig omdat je vrouw dat anders niet prettig vindt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eensch, maar goed... Doorgaans is HBO niet heel erg bang om een executie te tonen. Dat is in dit geval niet gebeurt. Biedt perspectieven.
Sowieso vond ik dat er veel minder gore aanwezig was dit seizoen tov de andere seizoenen... Eerlijk gezegd vind ik dat wel prettig, aangezien mijn liefhebbende vrouw dat niet prettig vind tijdens het eten en wij GoT veelal tijden het eten kijken
Leg mij eerst maar eens uit hoe je een serie waarin vuurspuwende draken, zombies, heksen, reuzen en elke denkbare vorm van magie al voorbij zijn gekomen serieus kan nemen. En leg me daarna dan ook nog even uit hoe de resurrectie van ene Jon Snow diezelfde serie opeens geweld zou aandoen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor de 14 jarige fangirls zou het een goede zet zijn, maar voor het merendeel van de mensen die de serie serieus nemen zou dat wel echt een dooddoener zijn.
Wss is hij jaloers dat iemand wel een partner heeft en hij alleen maar z'n rechterhand. Iets anders kan ik niet bedenken.quote:
Nou ja, teergevoelig niet echt... Ze houdt alleen niet van gore tijdens het eten. Ervoor en erna is geen probleem.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:08 schreef underground1009 het volgende:
Wilde gok? Chiren verlangt zo naar een partner dat hij zijn frustraties van dat gemis botviert op iemand die aangeeft dat hij een liefhebbende, blijkbaar teergevoelige vrouw heeft.
Komt wel goed Chiren, op ieder potje... Je kent het wel
Maar dit is maar amateurpsychologie hoor
Oh, en alle bloederige scènes kijk ik ook niet per se het liefste onder het genot van een maaltijdsalade hoor. Een bloederige biefstuk is nog wat anders
GoT valt prima serieus te nemen, ín de wereld waarin de serie zich bevindt. De reden dat ik het niet raar zou vinden dat Jon terugkeert is omdat de magie waarop dat kan eerder uitgelegd is en alle middelen voor handen zijn om het uit te voeren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Leg mij eerst maar eens uit hoe je een serie waarin vuurspuwende draken, zombies, heksen, reuzen en elke denkbare vorm van magie al voorbij zijn gekomen serieus kan nemen. En leg me daarna dan ook nog even uit hoe de resurrectie van ene Jon Snow diezelfde serie opeens geweld zou aandoen.
Omdat Fantasy.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Leg mij eerst maar eens uit hoe je een serie waarin vuurspuwende draken, zombies, heksen, reuzen en elke denkbare vorm van magie al voorbij zijn gekomen serieus kan nemen. En leg me daarna dan ook nog even uit hoe de resurrectie van ene Jon Snow diezelfde serie opeens geweld zou aandoen.
Hoi Maanvis.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, dit is iets dat ik wel vaker zie op het forum, vooral bij beta mannetjes die zich aanpassen aan hun vrouw, je bericht kwam namelijk over als ''Phew ik ben blij dat er niet zoveel gore inzit tijdens het eten, anders had ik weer een zeurend wijf naast mequote:Op woensdag 22 juli 2015 08:15 schreef RvLaak het volgende:
Wss is hij jaloers dat iemand wel een partner heeft en hij alleen maar z'n rechterhand. Iets anders kan ik niet bedenken.
Nou ja, teergevoelig niet echt... Ze houdt alleen niet van gore tijdens het eten. Ervoor en erna is geen probleem.
Ik merk al dat je geen enkel empathisch vermogen hebt mbt de relatie van een ander persoon... Duidelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:51 schreef chiren het volgende:
[..]
Nee, dit is iets dat ik wel vaker zie op het forum, vooral bij beta mannetjes die zich aanpassen aan hun vrouw, je bericht kwam namelijk over als ''Phew ik ben blij dat er niet zoveel gore inzit tijdens het eten, anders had ik weer een zeurend wijf naast me''. Fuck dat dan lekker, het is GoT, je weet toch wat je kunt verwachten, dan kijk je het op een ander tijdstip
Dat rechterhand argument is ook wel erg 1995 hoor jongens, dat kan beter!
zeik niet man! hardhome was vet!quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:30 schreef Khaleesi het volgende:
Beetje laat misschien om nu nog mee te komen maar ik keek gisteren voor het eerst World War Z en Jezus, dat was echt net die ep. van Hardhome. Die zombies echt precies hetzelfde, hoe ze in 1 grote berg over muren klimmen, hoe ze zich van rotsen storten en precies hetzelfde hoe ze bewegen en rennen enzo. Zelfs de geluiden die ze maakten klonken precies hetzelfde ____!!!Ik denk dat iemand hier toch effetjes de mosterd bij de ander gehaald heeft, kan niet anders.
Mnaah dat verwijt krijg ik wel vaker ja, misschien zit er wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik merk al dat je geen enkel empathisch vermogen hebt mbt de relatie van een ander persoon... Duidelijk.
Goh, zou je denkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:45 schreef chiren het volgende:
[..]
Mnaah dat verwijt krijg ik wel vaker ja, misschien zit er wel een kern van waarheid in
Dat verandert niets aan het feit dat ik het overgrote deel van de getrouwde mannen een stel pussies vind en dat ook regelmatig zie terugkomen in comments hier op het forum. Iets waar ik heel slecht tegen kan en, omdat het een forum is, ook niet onder stoelen of banken steekquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goh, zou je denken
Misschien helpt het als je in het vervolg (voor je reageert) het volgende in je gedachten houdt: "Andere mensen kunnen op een andere manier van dingen genieten dan ik"...
GoT kennende zal het geen ressurection zijn zoals in een (bijvoorbeeld) Dragon Ball Z, waarin Goku weer als vanouds rondwandelt alsof er niets gebeurd is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:14 schreef ems. het volgende:
Ik ben dol op GoT, maar ressurections zijn altijd slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |