Harry laat een Dumbledore baard groeien zie ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Fijn al die giga spoilers mbt Jon overal op het internet.
psst welke?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Waarom denk je dat het spoilers zijn? Niemand weet wat er gebeurd en GoT kijkers en boekenlezers speculeren nogal graag.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:03 schreef Gezicht het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]Dat zijn inderdaad gewoon theorieën vd kijkertjes, lijkt me niet echt een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
A Game of Thrones is de naam van het eerste boek.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon terugkeert als een white walker of iets in die richting. Dus niet echt als Jon Snow, want die is gewoon deaudt.
Misschien dat Bran ook nog wel wat te maken heeft met de uitroeiing van de walkers, ja. Ik hoop het iig. Het heet ook Game of Thrones, en je kunt het oneindig uitbreiden met allerlei verhaallijnen van de verschillende houses en generaties daarna, elke keer weer een machts-shift die plaatsvindt. Daar kun je verder niks meer mee (met de Game of Thrones) als iedereen wordt uitgeroeid door een leger van fucking zombies.
Mja, ik hoop dus op zo min mogelijk zombie-shit het komende seizoen, maar ik vrees dat die toch de overhand gaan nemen
Ja, dus t is redelijk duidelijk waar het uiteindelijk op uit gaat draaien. Vuur tegen ijs. Draken tegen white walkers. Lijkt me.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
A Game of Thrones is de naam van het eerste boek.
De serie zelf het A Song of Fire and Ice
yup! Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dus t is redelijk duidelijk waar het uiteindelijk op uit gaat draaien. Vuur tegen ijs. Draken tegen white walkers. Lijkt me.
De serie nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
A Game of Thrones is de naam van het eerste boek.
De serie zelf het A Song of Fire and Ice
Snap ik, maar ik had het over de serie. Die wel als geheel GoT heet en imo dus wel een game of thrones moet blijven en geen zombieapocalypsequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de boekenserie wordt bedoeld.
GoT klinkt beter voor een serie, maar verder gaat het geen invloeden hebben op het verhaal. Helaas voor jou.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik had het over de serie. Die wel als geheel GoT heet en imo dus wel een game of thrones moet blijven en geen zombieapocalypse
Serie is vaker afgeweken van het boek toch?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:07 schreef Nic1 het volgende:
[..]
GoT klinkt beter voor een serie, maar verder gaat het geen invloeden hebben op het verhaal. Helaas voor jou.
quote:
Klopt, maar in hele grote lijnen wordt het wel gevolgd, dus het einde zal niet opeens compleet anders van elkaar zijnquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serie is vaker afgeweken van het boek toch?
[..]![]()
Hmm de piramide in Meereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |