Kunnen ze eindelijk een comfortabelere stoel neerzetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de iron throne vernietigd gaat worden in de oorlog met de white walkers!
Whehe idd!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk een comfortabelere stoel neerzetten.
uitquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef Slayage het volgende:
zoals verwacht
Game of Thrones: Bran Stark actor confirms he's in season 6
quote:“I can’t say a lot, but I am back this season, and it’s going to get particularly interesting with Bran,” Wright said. “He has some interesting visions.”
Zou een mooie seizoensopener zijn. Die flashback, dan Bran die wakker wordt en we meteen zien wat hij allemaal geleerd heeft in die tussentijdquote:
Hoe die gast zich kleedtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:22 schreef Fylax het volgende:
Bran Stark terug in nieuw seizoen Game of Thrones
Wat denk je dan dat er met die toren gebeurd?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:33 schreef Fylax het volgende:
Ik denk trouwens niet dat we een flashback krijgen.
Dit. Dany and her dragons to save the day.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:28 schreef drakin het volgende:
Die zombies worden gewoon straks in 1 keer afgemaakt door drakenvuur, zo los je makkelijk die hele apocalyps op.
Zal wel op het laatste moment pas gebeuren, eerst even spanning opbouwen.
Eens. Draakjes zijn tof, direwolves cool, die White walker dudes vind ik nog wel intrigerend maar dat hersendode voetvolk van ze vind ik niks. Doe dan ekte skelletons zoals Bran, Meera en Jojen over zich heen kregen. Skelletons zijn toffer dan undeads.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat sowieso ja
Maar ik vind elke zombieserie of -film gewoon kut. Ik vind GoT wél tof. Dus ik wil niet dat die toffe serie verneukt wordt door zombies. Het moet wel een game of thrones blijven.
Mja, matter of opinion he.
Ze worden niet alleen door Daenarys bereden, ook Bran zal er een grote rol in krijgen en waarschijnlijk zal het vliegen wat hij zal gaan doen op een draak slaan. Op de rug van een draak of vanaf de grond als warg?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze daarna ook even gaat koersen naar Westeros.
Wat heeft ze nou nog meer te winnen in Meereen? Alleen Tyrion gaat daar nog even een seizoentje leuk rulen en problemen oplossen gok ik, terwijl Dany weer een khalasar voor haar wint hoop ik. En dan einde seizoen 6 op naar Westeros
Ik denk eerder als wargquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze worden niet alleen door Daenarys bereden, ook Bran zal er een grote rol in krijgen en waarschijnlijk zal het vliegen wat hij zal gaan doen op een draak slaan. Op de rug van een draak of vanaf de grond als warg?
Ik denk niet zo vet als jij, omdat ik echt gewoon geen zombiefan ben. Maar afgezien van dat zat dat hele stuk wel goed in elkaar en is het heel goed uitgespeeld en directed enzoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach we moeten maar afwachten hoe het zich uiteindelijk ontwikkeld.
Maar vond jij die aflevering met Hardhome in seizoen 5 dan niet onwijs vet? Met die WW aanval?
Ik denk dat ook, maar op de rug met zo'n zadel als hij eerst had voor een paard ziet er natuurlijk wel spectaculairder uit.quote:
Denk dat het wel geleidelijk komt hoor. Zal wel een voor een de verhaallijnen opslokken (in mate van hoe dichtbij ze bij de Wall zitten). Sowieso moet eerst die Wall nog kapot voor ze er langs kunnen en dan kan best gaaf worden danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk niet zo vet als jij, omdat ik echt gewoon geen zombiefan ben. Maar afgezien van dat zat dat hele stuk wel goed in elkaar en is het heel goed uitgespeeld en directed enzoVond het zeker wel een vet stuk hoor.
Maar voor mij zolang het dus maar in 1 verhaallijn blijft en niet de rest van de verhaallijnen ook gaat overnemen
Maar hoe komt hij dan op die draak? Die zijn eerst nog bij Dany toch, of zou hij ze dan roepen en naar zich toe laten komen. Lijkt me niet dat je van zo ver verbinding kan maken tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat ook, maar op de rug met zo'n zadel als hij eerst had voor een paard ziet er natuurlijk wel spectaculairder uit.
Dat gaan we de volgende seizoenen bekijken gewoon, ik heb geen voorspellende gaven verder hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe komt hij dan op die draak? Die zijn eerst nog bij Dany toch, of zou hij ze dan roepen en naar zich toe laten komen. Lijkt me niet dat je van zo ver verbinding kan maken toch
Of misschien heeft die Three Eyed Raven nog wel wat ijsdraken in zijn achtertuin vliegen
Hele witte draak met felblauwe ogen zou er wel heel gaaf uit kunnen zien hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat gaan we de volgende seizoenen bekijken gewoon, ik heb geen voorspellende gaven verder hoor.
Ijsdraakjes? Ik hoop niet dat dode draken ook van die felblauwe ogen krijgen.
Smaug is een ander verhaal he? Ook leuk, maar ie hoort niet in deze wereld thuis.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele witte draak met felblauwe ogen zou er wel heel gaaf uit kunnen zien hoor![]()
En dan echt een bizar grote draakGewoon eentje van 100x de size van Smaug oid
Is een ander verhaal, maar dan kan je hem nog wel vergelijken qua grootte van een draak.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Smaug is een ander verhaal he? Ook leuk, maar ie hoort niet in deze wereld thuis.
Zat nog even over valerian steel die de WW kan doden, net als dragonglas of obsidiaan. Valerian steel was toch ook gesmeden door het vuur van draken? Of vergis ik me nu.
ok vooruit dan maarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een ander verhaal, maar dan kan je hem nog wel vergelijken qua grootte van een draak.
Harry laat een Dumbledore baard groeien zie ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Fijn al die giga spoilers mbt Jon overal op het internet.
psst welke?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Waarom denk je dat het spoilers zijn? Niemand weet wat er gebeurd en GoT kijkers en boekenlezers speculeren nogal graag.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:03 schreef Gezicht het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]Dat zijn inderdaad gewoon theorieën vd kijkertjes, lijkt me niet echt een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
A Game of Thrones is de naam van het eerste boek.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon terugkeert als een white walker of iets in die richting. Dus niet echt als Jon Snow, want die is gewoon deaudt.
Misschien dat Bran ook nog wel wat te maken heeft met de uitroeiing van de walkers, ja. Ik hoop het iig. Het heet ook Game of Thrones, en je kunt het oneindig uitbreiden met allerlei verhaallijnen van de verschillende houses en generaties daarna, elke keer weer een machts-shift die plaatsvindt. Daar kun je verder niks meer mee (met de Game of Thrones) als iedereen wordt uitgeroeid door een leger van fucking zombies.
Mja, ik hoop dus op zo min mogelijk zombie-shit het komende seizoen, maar ik vrees dat die toch de overhand gaan nemen
Ja, dus t is redelijk duidelijk waar het uiteindelijk op uit gaat draaien. Vuur tegen ijs. Draken tegen white walkers. Lijkt me.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
A Game of Thrones is de naam van het eerste boek.
De serie zelf het A Song of Fire and Ice
yup! Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dus t is redelijk duidelijk waar het uiteindelijk op uit gaat draaien. Vuur tegen ijs. Draken tegen white walkers. Lijkt me.
De serie nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
A Game of Thrones is de naam van het eerste boek.
De serie zelf het A Song of Fire and Ice
Snap ik, maar ik had het over de serie. Die wel als geheel GoT heet en imo dus wel een game of thrones moet blijven en geen zombieapocalypsequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de boekenserie wordt bedoeld.
GoT klinkt beter voor een serie, maar verder gaat het geen invloeden hebben op het verhaal. Helaas voor jou.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik had het over de serie. Die wel als geheel GoT heet en imo dus wel een game of thrones moet blijven en geen zombieapocalypse
Serie is vaker afgeweken van het boek toch?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:07 schreef Nic1 het volgende:
[..]
GoT klinkt beter voor een serie, maar verder gaat het geen invloeden hebben op het verhaal. Helaas voor jou.
quote:
Klopt, maar in hele grote lijnen wordt het wel gevolgd, dus het einde zal niet opeens compleet anders van elkaar zijnquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serie is vaker afgeweken van het boek toch?
[..]![]()
Hmm de piramide in Meereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |