Gewoon de pleister eruit halen en verder gaan. Wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:52 schreef Karina het volgende:
Ik wilde al zeggen, gadverdamme, maar hij doet het goed, meteen wegmieteren dat deeg.
Als je hem kunt vinden, denk dat dat het grootste probleem is. Had ik ook gedaan trouwens hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gewoon de pleister eruit halen en verder gaan. Wat niet weet wat niet deert
Vooral zo een huidkleurige pleisterquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je hem kunt vinden, denk dat dat het grootste probleem is. Had ik ook gedaan trouwens hoorDe bacterieen gaan er wel uit tijdens het bakken.
Omdat hij het voor zijn zoontjes ook altijd doet...quote:
Daar komen veel vriendengroepen op afquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
Even off topic hoor, moest eraan denken toen ik die kinderen zag:
http://www.parool.nl/paro(...)or-volwassenen.dhtml
Hoe cool is dat
Sta je daar met je wouse kop en buik vol drank.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
Hoe cool is dat
Huisvrouw zijn is zwaar...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
Ze heeft geen kinderen dus is niet gewend aan stress? Wat is dat voor logica.
Echt he. Doen alsof een tafel vol bruin eten iets slechts is of zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Als ik een kind was zou ik die groene ballen niet eten denk ikDat van de mannen ziet er meer uit als jongens/kindereten.
Pizza/cheeseburgers... Ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Als ik een kind was zou ik die groene ballen niet eten denk ikDat van de mannen ziet er meer uit als jongens/kindereten.
No doubtquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
Hoe cool is dat
quote:'Iemand reageerde zelfs dat hij op de dag van het festival getuige is op een bruiloft, maar dat het bruidspaar maar op zoek moet naar iemand anders. Hij wil dit niet missen. Dat soort reacties is goud waard.'
En het dan tennisballen noemen... Die zijn geel mutsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
Wat zei ik? Kinderen eten geen groene ballen.
haha jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
Wat zei ik? Kinderen eten geen groene ballen.
Ja of wit, maar groen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En het dan tennisballen noemen... Die zijn geel muts
nou idd ;pquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Ja een paar stukjes paprika is kinderen groente laten etenKom op man het is een verjaardagsfeestje.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Ja een paar stukjes paprika is kinderen groente laten etenKom op man het is een verjaardagsfeestje.
Och, gelukkig is gele paprika nagenoeg smaakloosquote:
Scratchquote:
jaaaaquote:
Ik hoop hetquote:
Kids mochten stemmen, ouders mochten mee-eten...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik denk ook blauw met dikke voorsprong.
Ah de ouders ook! Dat hadden ze volgens mij nog niet gezegd.
77-40quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
Maakt het wel spannender dat beide taarten 5 punten kregen.
Van wie waren die dan?quote:
fionaquote:
Ik vind dat die 5 punten voor de taart bij fiona erbij mogen... Geen idee of ze het dan wel haalt, maar jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
En hoeveel punten had Fiona dan? Nul?
Hoezo is het nou weer niet eerlijk. sjongejonge.
zeggen ze blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
Denk het. Minder dan 8 in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
Wel een rare eliminatie zo hoor. Je bedenkt als groep deze gerechten daar wordt dan 1 persoon op afgerekend..zeker in haar geval lullig omdat ze dit deed nadat ze al die taart had gemaakt. Maar ach..zal haar niet missen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
Oh ja die had ze ook gemaakt. Misschien hebben ze dat wel gedaan en had ze alsnog minder. 8 is ook super weinig natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind dat die 5 punten voor de taart bij fiona erbij mogen... Geen idee of ze het dan wel haalt, maar ja
Maar de taart was best goed, dus in die zin snap ik dat het als oneerlijk voelt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
Als ze je een gerecht door je strot duwen "omdat ze zo moe zou zijn" en er vervolgens zelf mee akkoord gaat... Tsja.
Of dit is een eufemisme waar ik onbekend mee ben, of je zit aardig onder de plak bij je ex.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:58 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga vandaag missen.. Mijn ex komt nog even de katten knuffelen nu ze nog hier zijn
Jawel. Stu mag vertrekken gok ik.quote:
Echt he. Begint lekker.quote:
Hoe zie je dat voor je dan? Elke 10 minuten met je tong over het scherm?quote:
Kan me niet schelen, als ze het maar fiksenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Elke 10 minuten met je tong over het scherm?
Of Anthony...quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jawel. Stu mag vertrekken gok ik.
Ja die kwam er ook niet zo goed van af, net als Cam dus.quote:
Iedereen behalve Jax is gewoon slecht.quote:
Wij hadden 2 katten die we hadden toen we nog samen warenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of dit is een eufemisme waar ik onbekend mee ben, of je zit aardig onder de plak bij je ex.
anthonyquote:
Chocolade-tower-of-terror.... Met cupcakesquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:45 schreef LPFAN het volgende:
wat moeten ze doen? ik heb ff stuk gemist omdat mijn pa sleutels kwam halen anders komt ie morgen mijn huis niet in voor de spullen ;p
omg ;pquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Chocolade-tower-of-terror.... Met cupcakes
holy crap ;pquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
Een kegel van een meter hoog (van choco) met 4 schijven erop (van choco).. met daarop 48 kleine cupcakes
Ik vrees voor Cameron... hij noemde zijn handen zelf al: sasquatch hands.. Not made for this stuffquote:
Ik schrik vaker van het formaat door de chocoladequote:Op donderdag 9 juli 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb ook altijd last van geschrokken chocolade
Mijn chocolade schrikt altijd van de houdbaarheidsdatum... Dat gaat er altijd overheenquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik schrik vaker van het formaat door de chocolade
zeg dat omgquote:
I hope notquote:
Ja, das ff schrikken als je begin niet gezien hebtquote:
Ahhh, jury is liefquote:
prettig gestoord dusquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Geschrokken choco en geschifte cupcakes
Ik eet het beide niet eigenlijkquote:
Hij had er zelf al geen vertrouwen inquote:
nee iddquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij had er zelf al geen vertrouwen in
Het is even wennen er aan inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
Cam is ook degene met de minste gezellige stem.
ontcijferen wel, lekker om naar te luisteren niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is even wennen er aan inderdaadmaar op den duur is het wel te ontcijferen
Ik vind het wel relaxt.. Hij zou van die suffe natuurfilms moeten inspreken van rondspringende hertjes en zo... Val je zo in slaapquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ontcijferen wel, lekker om naar te luisteren niet.
Heel veel succes ermeequote:Op donderdag 9 juli 2015 19:27 schreef LPFAN het volgende:
ik ben er morgen niet bij, ik ga morgen namelijk verhuizen ;p hopelijk maandag wel maar dat hangt van tele2 af
dat zegt toch genoegquote:
Tele2quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:27 schreef LPFAN het volgende:
ik ben er morgen niet bij, ik ga morgen namelijk verhuizen ;p hopelijk maandag wel maar dat hangt van tele2 af
haha jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxt.. Hij zou van die suffe natuurfilms moeten inspreken van rondspringende hertjes en zo... Val je zo in slaap
thnxx!quote:
jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tele2
Zie je bij het volgende masterchefprogramma wel weer
Anders klagen op twitterquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
jawou dat ik ook bij ze weg kon maar ze zijn helaas het goedkoopst.
hahaha ja ;pquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Anders klagen op twitterDat werkt verrassend goed
jaquote:
Ik zou denk ik binnen 2 minuten knallende ruzie hebben met die gastquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik lach me rot om die chef, het is net Herr Flick
Lief zei ook al, die kan zo in Allo Alloquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik lach me rot om die chef, het is net Herr Flick
Zou hij er om kunnen lachen? "klap" en handje omhoogquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lief zei ook al, die kan zo in Allo Allo
Op dit moment bedachten wij ons dat wij dit gewoon al gezien hebben. Waarschijnlijk bij deze aflevering er in gevallen vorige keer aangezien de chocolade van vorige keer ons helemaal niet bekend voor kwam.quote:
Seizoen is 4 jaar oud, dus best goed mogelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Op dit moment bedachten wij ons dat wij dit gewoon al gezien hebben. Waarschijnlijk bij deze aflevering er in gevallen vorige keer aangezien de chocolade van vorige keer ons helemaal niet bekend voor kwam.
Ik wacht geduldig op een nieuwe met onze Aussie boys!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Seizoen is 4 jaar oud, dus best goed mogelijk
Nog 1 week, dan komt er weer wat anders.. Iemand die een gok wil wagen?
ze hadden 10 minuten om van de keuken naar de kamers te gaan. Daar heeft ze dus 6 in de keuken van verbruikt dus ze moest hardlopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Herr Flick: minus 6!!
Josh: 4 minutes to go
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig op een nieuwe met onze Aussie boys!
Klopt, maar ging me om het verschil in zeggen dat ze nog 4 minuten hadquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hadden 10 minuten om van de keuken naar de kamers te gaan. Daar heeft ze dus 6 in de keuken van verbruikt dus ze moest hardlopen.
Meeste hier weten vanaf aflevering 1 al wie er wintquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:28 schreef Nizno het volgende:
idd, maar nu niet zo spannend meer aangezien ik me nu ook weer herinner wie er gewonnen heeft.
Jah maar ik kan niet kijken alsof ik van niets weet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meeste hier weten vanaf aflevering 1 al wie er wint
Als je weet wie er naar huis gaat heb je tijd om te letten op de details en fouten die iemand maaktquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jah maar ik kan niet kijken alsof ik van niets weet.
das wel weer waar iddquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je weet wie er naar huis gaat heb je tijd om te letten op de details en fouten die iemand maakt
Ik zat ook al te rekenen. Misschien alvast de eerste van de volgende serie.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
Top 4, nog 3 afleveringen (de laatste is een dubbele denk ik..) maar dan hebben we nog 1 dag over deze week
Ik wilde zeggen: ziet er uit als een geschifte rocker, maar Beelen zou ook kunnenquote:
Zo zag het wel uit jaquote:
Is het nog vers hequote:
Koken met inheemse Australische producten als je niet uit Aussie komt lijkt me sowieso wel een lastige opdrachtquote:Op maandag 13 juli 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat al dat spul is wat ze moest kopenZij ook niet dus.
Nou ook bij MC Holland kende ik sommige ingredienten niet. Maar ik doe dan ook niet mee.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Koken met inheemse Australische producten als je niet uit Aussie komt lijkt me sowieso wel een lastige opdracht
Gun ze het allemaal wel om te blijven.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Ik gok nu Nadia naar huis. Maar ik hoop die mutserige huisvrouw.
Eigenlijk is het me een beetje om het even. Cameron was de enige die ik wel had willen zien winnen.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gun ze het allemaal wel om te blijven.
Ik weet niet hoe makkelijk kangoeroe etc verkrijgbaar is overalquote:Op maandag 13 juli 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ook bij MC Holland kende ik sommige ingredienten niet. Maar ik doe dan ook niet mee.
Snap trouwens niet dat als je met zoiets meedoet je niet van te voren even dat soort dingen uitprobeert, je kunt op je vingers natellen dat het misschien een keer ter sprake komt.
Nee OK dat is wel zo. Maar je kunt er iig wel over lezen en over die gekke kruiden/groentes.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe makkelijk kangoeroe etc verkrijgbaar is overal
Mwoa, als je meedoet in NZ, ga je niet alle vage inheemse kruiden en zo van Aussie leren/lezenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee OK dat is wel zo. Maar je kunt er iig wel over lezen en over die gekke kruiden/groentes.
Oh ja het is MC NZquote:Op maandag 13 juli 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, als je meedoet in NZ, ga je niet alle vage inheemse kruiden en zo van Aussie leren/lezen
Tataki is rondom dichtschroeien en dan heel dun snijden... (zei Simon netquote:Op maandag 13 juli 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja het is MC NZJe hebt helemaal gelijk.
Lijkt me wel kut om te moeten koken in die hitte zeg.
Tataki?
Daikon?
Ja dat hoorde ik net toen ik aan het typen wasquote:Op maandag 13 juli 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tataki is rondom dichtschroeien en dan heel dun snijden... (zei Simon net)
In Melbourne in de zomer bovenop het dak een skyscraper gaan staan koken vind ik uberhaupt niet echt handig gekozenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
Die zwarte petten in de hitte vind ik nou niet zo handig gekozen.
Beetje zoals kalkoen en kip misschien?quote:Op maandag 13 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Wel beetje apart dat ze er zo een verschil in maken tussen kangoeroe en wallaby.. Zouden ze zo veel verschillen in smaak?
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Jury heeft 1 voordeel: het eten is voor de verandering eens warm
Een wallaby is een kleine kangoeroequote:Op maandag 13 juli 2015 18:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Beetje zoals kalkoen en kip misschien?
Cool! Wallaby's zijn ook rood dacht ik en kangoeroes bruin. Maar dat zal niks met de smaak te doen hebben verder.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
(mijn zwager heeft kangoeroes (of wallaby's ) in de tuin )
Hij had een heel groot en sterk mannetje (een kangoeroe) maar heeft die helaas moeten laten inslapen afgelopen weekquote:Op maandag 13 juli 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Cool! Wallaby's zijn ook rood dacht ik en kangoeroes bruin. Maar dat zal niks met de smaak te doen hebben verder.
Achquote:Op maandag 13 juli 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij had een heel groot en sterk mannetje (een kangoeroe) maar heeft die helaas moeten laten inslapen afgelopen week![]()
Heb je een grote wc voor nodigquote:
2 meter hoog, 100 kg spier... Als ze boos zijn moet je maken dat je weg komt iddquote:Op maandag 13 juli 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
AchVind ze altijd wel cute maar volgens mij zijn ze best gevaarlijk.
Goede vraag. Vast langer dan we denken, heb vaak het idee: dat kun je nooit in 5 minuten hebben bedacht.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe lang zouden ze krijgen om gerechten te bedenken?
Vlijmscherpe nagels he.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
2 meter hoog, 100 kg spier... Als ze boos zijn moet je maken dat je weg komt idd
Zo dichtbij ben ik nog nooit geweestquote:
Overigens las ik ook dat beiden in Australië niet eens zoveel worden gegeten. Het meeste wordt geëxporteerd.quote:How does the flavour and texture of wallaby meat differ from kangaroo?
The flavour of the wallaby is quite unique. It lacks the “gamey” taste of kangaroo, which customers find very appealing, and the texture is also much finer. It’s almost similar to veal.
Best logisch ook... Zijn toch een beetje de favo dieren daar...quote:Op maandag 13 juli 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Het was even zoeken, maar het verschil in smaak tussen wallaby en kangoeroe:
[..]
Overigens las ik ook dat beiden in Australië niet eens zoveel worden gegeten. Het meeste wordt geëxporteerd.
Werd ook als grootste reden genoemd, het 'Bambie-effect'.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Best logisch ook... Zijn toch een beetje de favo dieren daar...
Met kerst zo een heel groot braadstuk/beenham lam gehad bij mijn pa... Die je echt moet snijden met een groot mesquote:Op maandag 13 juli 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd ook als grootste reden genoemd, het 'Bambie-effect'.
Ja die kan inpakken.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
Doei Stu![]()
Nadia had de eerste test wel goed gedaan.
Bambie-effect... dat is het trucje dat Nadia elke keer speelt zodat ze niet weg hoeft met haar tranen.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd ook als grootste reden genoemd, het 'Bambie-effect'.
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met kerst zo een heel groot braadstuk/beenham lam gehad bij mijn pa... Die je echt moet snijden met een groot mes
Ik begon over lieve springende lammetjes in de groene weide.....
2 mensen haakten meteen af, meer voor pap en mij![]()
Zolang je ze zelf niet hoeft te slachten bedoel je?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]Lam is zo lekker he. Gewoon simpel met wat knoflooksaus
![]()
Mij zou je er niet mee hebben, kalfsvlees is ook lekker, aaaahhhh kleine kalfjes. Doet me niks.
Jankmuil is ze...quote:Op maandag 13 juli 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge ze vindt het sneu dat ze haar gerechten moesten proeven
dat kan ik niet he. Ik bak ook niet mijn eigen brood of melk mijn eigen koe.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zolang je ze zelf niet hoeft te slachten bedoel je?
Met rauwe vis door.quote:
idem, lief moppert altijd als ik lam neem in een restaurant... Ik vind het gewoon lekker...quote:Op maandag 13 juli 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]Lam is zo lekker he. Gewoon simpel met wat knoflooksaus
![]()
Mij zou je er niet mee hebben, kalfsvlees is ook lekker, aaaahhhh kleine kalfjes. Doet me niks.
Ik zou dat wel eens willen proberen eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 19:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zolang je ze zelf niet hoeft te slachten bedoel je?
Zal wel lekker geroken hebben in huis dan.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou dat wel eens willen proberen eigenlijk
Pap houdt van rare dingen... Dus uit Italie had hij een complete (gerookte) varkenspoot meegenomen..
Hing in de keuken en sneed daar af en toe stukje vanaf en at het op![]()
nope..... die blijft nog ffquote:
Raar want die Stu heeft zich niet eens aan de opdracht gehouden.quote:
Sowieso de naam al: Tracey-Lee... White trash naamquote:
Beter 2 goede dingen, dan 3 keer kutquote:Op maandag 13 juli 2015 19:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Raar want die Stu heeft zich niet eens aan de opdracht gehouden.
En ook zo een jankerd. Vond haar maar vervelend. Ik gok iig Jax in de finale de andere eigenlijk geen idee.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Sowieso de naam al: Tracey-Lee... White trash naam
Geef die Jax de grootste kans om te winnen.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook zo een jankerd. Vond haar maar vervelend. Ik gok iig Jax in de finale de andere eigenlijk geen idee.
Ja ik ook, de andere 2 zijn te wisselvallig.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geef die Jax de grootste kans om te winnen.
Tot nu toe hebben ze alle 3, 4 challenges gewonnen en alle 3, 1 keer in de bottom 2 geëindigd. Dus zo wisselvallig zijn ze nietquote:Op maandag 13 juli 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, de andere 2 zijn te wisselvallig.
Oh dan is het alleen in mijn perceptie zoquote:Op maandag 13 juli 2015 21:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben ze alle 3, 4 challenges gewonnen en alle 3, 1 keer in de bottom 2 geëindigd. Dus zo wisselvallig zijn ze niet
Ik weet niet of deze site accuraat is maar bij volgende week maandag staat dit:quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:43 schreef LPFAN het volgende:
jeetje zijn we nu al bij de top 3? verdomde hard gegaan ;p is er al bekend wat hier na er op komt? ik hoop aussie!
hmm ja, onzin om dan een nieuw topic te maken iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze site accuraat is maar bij volgende week maandag staat dit:
18:30 Ontspanning MasterChef Nieuw-Zeeland Kookwedstrijd
Als het klopt stel ik voor dat we gewoon in dit topic verder gaan, dan pas ik alleen de TT en de foto van de deelnemers aan.. Verder is het toch hetzelfde.
hmm ja, onzin om dan een nieuw topic te maken iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
accuraat is maar bij volgende week maandag staat dit:
18:30 Ontspanning MasterChef Nieuw-Zeeland Kookwedstrijd
Als het klopt stel ik voor dat we gewoon in dit topic verder gaan, dan pas ik alleen de TT en de foto van de deelnemers aan.. Verder is het toch hetzelfde.
Sluit ik me bij aan.... Heerlijk die eensgezindheid hierquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hmm ja, onzin om dan een nieuw topic te maken idd
WBquote:
wb!quote:
quote:
Graziquote:
eet smakelijkquote:
vast wel ja, jankerd ;pquote:
Volgens mij is het vrijdag niet meer. Alleen woensdag en donderdag nog.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
eet smakelijk
en hoe lang willen ze de finale gaan rekken om woensdag donderdag en vrijdag door te komen?
Morgen en donderdag lukt nog wel (finale over 2 dagen), Maar de vrijdag.. geen idee...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
eet smakelijk
en hoe lang willen ze de finale gaan rekken om woensdag donderdag en vrijdag door te komen?
vraag ik me ook af iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
eet smakelijk
hmm, hebben ze inderdaad wel eens eerder gedaan bij sbs, dat de weken niet gelijk liepen met de weekdagen zoals zij ze noemden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat er vrijdag al afgelopen was? Misschien beginnen ze vrijdag gewoon met het volgende seizoen.
ze moeten ergens tijd mee rekkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:38 schreef LPFAN het volgende:
pfff zijn lekker op tijd met de reclame vandaag het is nog geen 20 voor ;p
hahah dat is zo ;pquote:
ja iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Beetje lullig dat door het kletsen met de jury dat mengsel van Jax werd verpest.
Verbaasd me ook wel... Ik dacht dat vrouwen altijd gewoon door konden kletsen, ongeacht wat ze doenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Beetje lullig dat door het kletsen met de jury dat mengsel van Jax werd verpest.
Er zijn momenten dat vrouwen niet kletsen Burnerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verbaasd me ook wel... Ik dacht dat vrouwen altijd gewoon door konden kletsen, ongeacht wat ze doen
Ow ok. Ik heb geen verstand van vrouwen verderquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat vrouwen niet kletsen Burner
Ze deed er op kletssnelheid gewoon in 1 keer 3 dooiers in.. iets te snel dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Daarom legde ik het even uitquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow ok. Ik heb geen verstand van vrouwen verder
ik merk hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow ok. Ik heb geen verstand van vrouwen verder
Geglaceerdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom legde ik het even uit![]()
Ik dacht dat het lam te zwart was...
het ziet er meer uit als pizzaachtige pannekoekdingetjes...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
Stokvisbeignets zijn volgens mij gewoon een soort vissticks
nogmaals smakelijk etenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Ik ga eten mensen. Hamburgers en gebakken aardappeltjes met spek.
Kijkze nog
Ik twijfel nog wat ik ga eten... Loempiaatjes, broodjes hamburger of pizzaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Kijkze nog
eetse!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Kijkze nog
ik heb net rijstloempia's op ;pquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik ga eten... Loempiaatjes, broodjes hamburger of pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |