Gewoon de pleister eruit halen en verder gaan. Wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:52 schreef Karina het volgende:
Ik wilde al zeggen, gadverdamme, maar hij doet het goed, meteen wegmieteren dat deeg.
Als je hem kunt vinden, denk dat dat het grootste probleem is. Had ik ook gedaan trouwens hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gewoon de pleister eruit halen en verder gaan. Wat niet weet wat niet deert
Vooral zo een huidkleurige pleisterquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je hem kunt vinden, denk dat dat het grootste probleem is. Had ik ook gedaan trouwens hoorDe bacterieen gaan er wel uit tijdens het bakken.
Omdat hij het voor zijn zoontjes ook altijd doet...quote:
Daar komen veel vriendengroepen op afquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
Even off topic hoor, moest eraan denken toen ik die kinderen zag:
http://www.parool.nl/paro(...)or-volwassenen.dhtml
Hoe cool is dat
Sta je daar met je wouse kop en buik vol drank.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
Hoe cool is dat
Huisvrouw zijn is zwaar...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
Ze heeft geen kinderen dus is niet gewend aan stress? Wat is dat voor logica.
Echt he. Doen alsof een tafel vol bruin eten iets slechts is of zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Als ik een kind was zou ik die groene ballen niet eten denk ikDat van de mannen ziet er meer uit als jongens/kindereten.
Pizza/cheeseburgers... Ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Als ik een kind was zou ik die groene ballen niet eten denk ikDat van de mannen ziet er meer uit als jongens/kindereten.
No doubtquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
Hoe cool is dat
quote:'Iemand reageerde zelfs dat hij op de dag van het festival getuige is op een bruiloft, maar dat het bruidspaar maar op zoek moet naar iemand anders. Hij wil dit niet missen. Dat soort reacties is goud waard.'
En het dan tennisballen noemen... Die zijn geel mutsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
Wat zei ik? Kinderen eten geen groene ballen.
haha jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
Wat zei ik? Kinderen eten geen groene ballen.
Ja of wit, maar groen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En het dan tennisballen noemen... Die zijn geel muts
nou idd ;pquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Ja een paar stukjes paprika is kinderen groente laten etenKom op man het is een verjaardagsfeestje.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Ja een paar stukjes paprika is kinderen groente laten etenKom op man het is een verjaardagsfeestje.
Och, gelukkig is gele paprika nagenoeg smaakloosquote:
Scratchquote:
jaaaaquote:
Ik hoop hetquote:
Kids mochten stemmen, ouders mochten mee-eten...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik denk ook blauw met dikke voorsprong.
Ah de ouders ook! Dat hadden ze volgens mij nog niet gezegd.
77-40quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
Maakt het wel spannender dat beide taarten 5 punten kregen.
Van wie waren die dan?quote:
fionaquote:
Ik vind dat die 5 punten voor de taart bij fiona erbij mogen... Geen idee of ze het dan wel haalt, maar jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
En hoeveel punten had Fiona dan? Nul?
Hoezo is het nou weer niet eerlijk. sjongejonge.
zeggen ze blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
Denk het. Minder dan 8 in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
Wel een rare eliminatie zo hoor. Je bedenkt als groep deze gerechten daar wordt dan 1 persoon op afgerekend..zeker in haar geval lullig omdat ze dit deed nadat ze al die taart had gemaakt. Maar ach..zal haar niet missen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
Oh ja die had ze ook gemaakt. Misschien hebben ze dat wel gedaan en had ze alsnog minder. 8 is ook super weinig natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind dat die 5 punten voor de taart bij fiona erbij mogen... Geen idee of ze het dan wel haalt, maar ja
Maar de taart was best goed, dus in die zin snap ik dat het als oneerlijk voelt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
Als ze je een gerecht door je strot duwen "omdat ze zo moe zou zijn" en er vervolgens zelf mee akkoord gaat... Tsja.
Of dit is een eufemisme waar ik onbekend mee ben, of je zit aardig onder de plak bij je ex.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:58 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga vandaag missen.. Mijn ex komt nog even de katten knuffelen nu ze nog hier zijn
Jawel. Stu mag vertrekken gok ik.quote:
Echt he. Begint lekker.quote:
Hoe zie je dat voor je dan? Elke 10 minuten met je tong over het scherm?quote:
Kan me niet schelen, als ze het maar fiksenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Elke 10 minuten met je tong over het scherm?
Of Anthony...quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jawel. Stu mag vertrekken gok ik.
Ja die kwam er ook niet zo goed van af, net als Cam dus.quote:
Iedereen behalve Jax is gewoon slecht.quote:
Wij hadden 2 katten die we hadden toen we nog samen warenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of dit is een eufemisme waar ik onbekend mee ben, of je zit aardig onder de plak bij je ex.
anthonyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |