SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is wel te hopen, tuurlijk kan je Fischer, El Ghazi en weet ik veel wie er ook neerzetten maar mag van mij ook wel eentje bijkomen jaquote:![]()
Fischer werd wel niet meer als alternatief voor de spits genoemd door Frank in de laatste interviews. Alleen El Ghazi en Klaassen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is wel te hopen, tuurlijk kan je Fischer, El Ghazi en weet ik veel wie er ook neerzetten maar mag van mij ook wel eentje bijkomen jaI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Omdat zijn kwaliteiten niet liggen op de 6 positie, maar hij is juist een box-to-boxspeler.quote:Oh.![]()
en dat kan als zes niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat zijn kwaliteiten niet liggen op de 6 positie, maar hij is juist een box-to-boxspeler.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Gudelj heeft bij AZ nog een poosje op 6 gespeeld en dat was duidelijk zijn minste positie.quote:Oh.![]()
Tegen wie moet Ajax nou de voorronde? Ik zie op Ajax.nl niets in het programma staan... meende toch dat ik wel wat voorbij zag komen...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Loting is pas 17 juli, dus nog niet bekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:26 schreef MrStock het volgende:
Tegen wie moet Ajax nou de voorronde? Ik zie op Ajax.nl niets in het programma staan... meende toch dat ik wel wat voorbij zag komen...“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Klopt, het wordt sowieso een van de volgende teams:quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Loting is pas 17 juli, dus nog niet bekend.
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahįe
Panathinaikos
Rapid Wien"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
Young Boys of Rapid zou wel het mooist zijn. Zal je net zien, wordt het Fener of Sparta Praagquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:03 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Klopt, het wordt sowieso een van de volgende teams:
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahįe
Panathinaikos
Rapid Wien“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Laatste 2 loten zou wel nice zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:03 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Klopt, het wordt sowieso een van de volgende teams:
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahįe
Panathinaikos
Rapid WienRED ONS HENNIEGOD![]()
Sparta Praag moet je ook kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Young Boys of Rapid zou wel het mooist zijn. Zal je net zien, wordt het Fener of Sparta Praag
Fenerbahce wordt het sowieso, en dan redt Ajax het niet ben ik bang.Oh.![]()
Die Anita waar jij op aan het geilen was net speelde ook box to box.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat zijn kwaliteiten niet liggen op de 6 positie, maar hij is juist een box-to-boxspeler.![]()
En als we de derde voorronde overleven, worden we daarna er wel uit gemept.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:15 schreef Scorpie het volgende:
Fener is einde oefening als we die loten. Eigenlijk allemaal wel
Maar dan iig wel EL“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dat is zo'n beetje de meest tegenovergestelde middenvelder van Gudelj.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Anita waar jij op aan het geilen was net speelde ook box to box.![]()
Jij snapt er echt helemaal niks van.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Anita waar jij op aan het geilen was net speelde ook box to box.
Maar dat hadden we al door.Oh.![]()
PEC speelde toch tegen Praag vorig jaar in de EL? Moet te doen zijn toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta Praag moet je ook kunnen hebben.
Fenerbahce wordt het sowieso, en dan redt Ajax het niet ben ik bang.![]()
![]()
Klopt, zoveel bijzonders is dat allemaal niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:47 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
PEC speelde toch tegen Praag vorig jaar in de EL? Moet te doen zijn toch?
Al hebben we zelf ook geen bijzonder elftal natuurlijk
Oh.![]()
Haha nee, speelde in zijn beste tijd op CVM.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Anita waar jij op aan het geilen was net speelde ook box to box.![]()
Nou ik heb wel hoop dat we een serieuze kans gaan maken. Ik verwacht toch wel het nodige van spelers als Klaassen, Gudelj, Milik, Fischer, El Ghazi, enz. Weer jaartje ouder en wijzer, hopen dat er minimaal eentje doorbreekt en een keer 20 goals gaat maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, zoveel bijzonders is dat allemaal niet.
Al hebben we zelf ook geen bijzonder elftal natuurlijk
Waar zijn die tijden gebleven dat we een Klaas Jan of Suarez in de spits hadden die tenminste minimaal 20/25 goals per seizoen maakte![]()
![]()
Alsof jij Sparta Praag kijkt manquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, zoveel bijzonders is dat allemaal niet.
Al hebben we zelf ook geen bijzonder elftal natuurlijk![]()
![]()
![]()
Fenerbache_______
Los zand FC kan je ze beter noemen
Die Nani hoef je overigens echt niet bang voor te zijn als hij zijn dag niet heeft, die hij heel vaak niet heeft.![]()
Klopt, maar JR kan ons alvast vertellen dat Praag niks bijzonders is. En Brammes als Fenerbach kenner weet ook dat die er niks van kunnen. Ajax al door dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wij kijken ook niet naar Steaua , Dnjepr en Red Bull![]()
Aardig ploegje wel dat Praag . Is nog best lastigquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar JR kan ons alvast vertellen dat Praag niks bijzonders is. En Brammes als Fenerbach kenner weet ook dat die er niks van kunnen. Ajax al door dus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nani is een matige versie van Neymar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:59 schreef Brammess het volgende:
Fenerbache_______
Los zand FC kan je ze beter noemen
Die Nani hoef je overigens echt niet bang voor te zijn als hij zijn dag niet heeft, die hij heel vaak niet heeft.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Realismequote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:58 schreef Brammess het volgende:
Ik heb net van Sparta Praag verloren op Football Manager
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Milik had dat wel gehaald als ie gewoon het hele seizoen als eerste keus werd gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nou ik heb wel hoop dat we een serieuze kans gaan maken. Ik verwacht toch wel het nodige van spelers als Klaassen, Gudelj, Milik, Fischer, El Ghazi, enz. Weer jaartje ouder en wijzer, hopen dat er minimaal eentje doorbreekt en een keer 20 goals gaat maken.
Waar zijn die tijden gebleven dat we een Klaas Jan of Suarez in de spits hadden die tenminste minimaal 20/25 goals per seizoen maakte![]()
Ja maar hij speelde ook behoorlijke zaadwedstrijden met amper balcontacten bijv tegen Feyenoord thuis waar zijn enige actie een onbewuste kopbal een doelpunt van Feyenoord voorkwamquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Milik had dat wel gehaald als ie gewoon het hele seizoen als eerste keus werd gezien.
Maargoed een jaartje kunnen wennen, nu vlammen.![]()
Ja, laten we het een spits verwijten dat het team nauwelijks van eigen strafschopgebied wegraaktquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja maar hij speelde ook behoorlijke zaadwedstrijden met amper balcontacten bijv tegen Feyenoord thuis waar zijn enige actie een onbewuste kopbal een doelpunt van Feyenoord voorkwam.
![]()
Het was een voorbeeld wat het eerste in me voor kwam. Komt erop neer dat het ook voor Milik een moeilijk seizoen was. Enfin, nu hopen op beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, laten we het een spits verwijten dat het team nauwelijks van eigen strafschopgebied wegraakt.
![]()
DiMarzioquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Italiaanse Sky Sport lijkt Kishna voor 2,5 miljoen op weg naar Lazio. DiMarzio retweet het.![]()
![]()
Ik zou dit echt doodzonde vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Italiaanse Sky Sport lijkt Kishna voor 2,5 miljoen op weg naar Lazio. DiMarzio retweet het.
Die jongen heeft echt talent.Oh.![]()
Ik zou Kishna niet weg doen, maar ik weet het achteraf niet beter dan Frank de Boer.
2.5 mil lijkt me erg weinig.![]()
Even tussendoor, zou er al een shortlist voor de mysterieuze vleugelspeler zijn als Sisto een no-go is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, zou er al een shortlist voor de mysterieuze vleugelspeler zijn als Sisto een no-go is?Dan mogen Muric en Cerny het doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had liever dat Kishna bleef, Schöne verkocht werd en Sisto dan kwam. Helaas zullen we Lasse nog vaak op de vleugels gaan zien dit seizoenOh.![]()
Ze gaan 2,5 miljoen bieden, niks over ''op weg lijken''quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Italiaanse Sky Sport lijkt Kishna voor 2,5 miljoen op weg naar Lazio. DiMarzio retweet het.![]()
Voor 2,5 miljoen zou Ajax hem toch nooit verkopen? Volgens mij willen ze helemaal niet van hem af. De selectie moet gewoon intact blijven. Op iedere speler staat dus de hoofdprijs. (Behalve op Boilesenquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze gaan 2,5 miljoen bieden, niks over ''op weg lijken'')
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kishna wil zelf volgens mij nog niet weg
Zo'n jongen is gevoelig voor het grote geld.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daar komen ze dan goedkoop aan. Komt hij alleen niet in de basis terecht.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Lazio begint trouwens ook wel een beetje een Hollandse enclave te worden hč. Zit daar een Nederlander die toevallig het aankoopbeleid doet?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
nee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:26 schreef gazhims3lv het volgende:
Dat Lazio begint trouwens ook wel een beetje een Hollandse enclave te worden hč. Zit daar een Nederlander die toevallig het aankoopbeleid doet?![]()
Dat valt volgens mij wel mee. Raiola wil hem weg hebben, maar Kishna kiest wel gewoon voor zijn ontwikkeling.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Zo'n jongen is gevoelig voor het grote geld.
Anders had hij vorig jaar al gratis weg kunnen gaan.Oh.![]()
Bij Roma hebben ze me harder nodig met al die mislukte negersquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat het aankoopbeleid daar toch doen?![]()
Laten we dit bericht onthouden als "told you so"quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee. Raiola wil hem weg hebben, maar Kishna kiest wel gewoon voor zijn ontwikkeling.
Anders had hij vorig jaar al gratis weg kunnen gaan.
Agree?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Muah ook als hij weggaat kan het komen omdat hij nog geen nieuw contract krijgt aangeboden van Ajax. Omdat ze hem weg willen om de een of andere redenquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we dit bericht onthouden als "told you so"
Agree?
Oh.![]()
eigenwijs , flairquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ook als hij weggaat kan het komen omdat hij nog geen nieuw contract krijgt aangeboden van Ajax. Omdat ze hem weg willen om de een of andere redenRED ONS HENNIEGOD![]()
Nog maar een jaar contract en heeft volgens mij niet eens een nieuwe aanbieding gekregenquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Voor 2,5 miljoen zou Ajax hem toch nooit verkopen? Volgens mij willen ze helemaal niet van hem af. De selectie moet gewoon intact blijven. Op iedere speler staat dus de hoofdprijs. (Behalve op Boilesen)
![]()
Wel een optie tot 2017 volgens mij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nog maar een jaar contract en heeft volgens mij niet eens een nieuwe aanbieding gekregenOh.![]()
Hij heeft de kwaliteiten, moet het alleen veel meer laten zien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:02 schreef Heeinz het volgende:
Tja Kishna, wat moet je daar nou van zeggen
Geloof niet dat we hem heel erg zouden missen
Daarom wil ik hem graag nog een seizoen aanzien. Wanneer hij meer concurrentie heeft en dus ook harder moet strijden voor een basisplaats.Oh.![]()
Kishna naar Realquote:Op woensdag 8 juli 2015 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft de kwaliteiten, moet het alleen veel meer laten zien.
Daarom wil ik hem graag nog een seizoen aanzien. Wanneer hij meer concurrentie heeft en dus ook harder moet strijden voor een basisplaats.![]()
Ik wil dat dit soort talenten gewoon een heel seizoen het vertrouwen krijgen, en dan mogen ze het laten zien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft de kwaliteiten, moet het alleen veel meer laten zien.
Daarom wil ik hem graag nog een seizoen aanzien. Wanneer hij meer concurrentie heeft en dus ook harder moet strijden voor een basisplaats.
Gewoon Kishna op links, El Ghazi vanaf rechts, en Fischer of Milik als vaste spits. Desnoods Milik als diepe spits en Fischer als schaduw-spits er vlak achter.
De hele tijd dat rouleren en de ene week op in de basis en de andere week weer op de bank, daar kun je als creatieve speler helemaal NIKS mee. Je hoort gewoon het vertrouwen te krijgen en dan laat je het zien. Klaar. Als het er dan na 3-4 maanden nog niet is uitgekomen, ja, DAN kan De Boer kijken naar alternatieven voor die posities.
Maar wat je afgelopen seizoen zag, dat je dit soort jongens op de bank zet/houdt om er dan middelmaat op die positie neer te zetten, zoals Schöne of Andersen, daar heeft niemand iets aan.![]()
Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:02 schreef Heeinz het volgende:
Tja Kishna, wat moet je daar nou van zeggen
Geloof niet dat we hem heel erg zouden missenOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik ga hem ook niet missen, je ziet hooguit 2 acties van hem in 90 min en voor de rest loopt ie wat rond, vertikt het zijn man te dekken etc.
Hij zal vast prima kunnen ballen, maar zoals met zoveel jeugd, het is niet alleen talent.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: