SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is wel te hopen, tuurlijk kan je Fischer, El Ghazi en weet ik veel wie er ook neerzetten maar mag van mij ook wel eentje bijkomen jaquote:![]()
Fischer werd wel niet meer als alternatief voor de spits genoemd door Frank in de laatste interviews. Alleen El Ghazi en Klaassen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is wel te hopen, tuurlijk kan je Fischer, El Ghazi en weet ik veel wie er ook neerzetten maar mag van mij ook wel eentje bijkomen jaI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Omdat zijn kwaliteiten niet liggen op de 6 positie, maar hij is juist een box-to-boxspeler.quote:Oh.![]()
en dat kan als zes niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat zijn kwaliteiten niet liggen op de 6 positie, maar hij is juist een box-to-boxspeler.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Gudelj heeft bij AZ nog een poosje op 6 gespeeld en dat was duidelijk zijn minste positie.quote:Oh.![]()
Tegen wie moet Ajax nou de voorronde? Ik zie op Ajax.nl niets in het programma staan... meende toch dat ik wel wat voorbij zag komen...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Loting is pas 17 juli, dus nog niet bekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:26 schreef MrStock het volgende:
Tegen wie moet Ajax nou de voorronde? Ik zie op Ajax.nl niets in het programma staan... meende toch dat ik wel wat voorbij zag komen...“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Klopt, het wordt sowieso een van de volgende teams:quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Loting is pas 17 juli, dus nog niet bekend.
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahçe
Panathinaikos
Rapid Wien"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
Young Boys of Rapid zou wel het mooist zijn. Zal je net zien, wordt het Fener of Sparta Praagquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:03 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Klopt, het wordt sowieso een van de volgende teams:
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahçe
Panathinaikos
Rapid Wien“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Laatste 2 loten zou wel nice zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:03 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Klopt, het wordt sowieso een van de volgende teams:
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahçe
Panathinaikos
Rapid WienRED ONS HENNIEGOD![]()
Sparta Praag moet je ook kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Young Boys of Rapid zou wel het mooist zijn. Zal je net zien, wordt het Fener of Sparta Praag
Fenerbahce wordt het sowieso, en dan redt Ajax het niet ben ik bang.Oh.![]()
Die Anita waar jij op aan het geilen was net speelde ook box to box.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat zijn kwaliteiten niet liggen op de 6 positie, maar hij is juist een box-to-boxspeler.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: