abonnement Unibet Coolblue
pi_154547944
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:06 schreef OEM het volgende:

[..]

B-52 met 787-engines:

[ afbeelding ]
Lekker groot. :o :P
pi_154554603
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:06 schreef OEM het volgende:
B-52 met 787-engines:

[ afbeelding ]
Je kon de versie met GE90's niet vinden? :P
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:24:22 #203
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_154556353
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je kon de versie met GE90's niet vinden? :P
Deze? :P

pi_154560097
Vraagje heren, welke terminal komt Air Lingus 604 meestal aan in AMS?
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:06:45 #205
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_154561836
AMS heeft maar 1 terminal dus dat scheelt.
pi_154562124
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:17 schreef Bitlord het volgende:
Vraagje heren, welke terminal komt Air Lingus 604 meestal aan in AMS?
Arrivals 2 (maar is idd in dezelfde terminal als Arrivals 1 en 3).

https://schiphol.mobi/web(...)I0604_2015-07-23_DUB
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_154563323
Dank. Ik moet twee onbekenden ophalen en dan weet ik waar ik moet staan.
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:12:35 #208
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154563704
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:59 schreef Bitlord het volgende:
Dank. Ik moet twee onbekenden ophalen en dan weet ik waar ik moet staan.
Dat staat ook op de LCD-borden op Schiphol :)
So we just called him Fred
pi_154565804
Kwam net vlucht UAL79 tegen, in 13 uur van Newark naar Narita, en vanaf daar door naar Seoul. In een 737-800. Hoe kan een 737 deze afstand afleggen van Newark naar Tokio? Volgens de seat map zijn het ook niet alleen business stoelen

Flightaware
Trotse Twentenaar
pi_154566610
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:28 schreef zlotka het volgende:
Kwam net vlucht UAL79 tegen, in 13 uur van Newark naar Narita, en vanaf daar door naar Seoul. In een 737-800. Hoe kan een 737 deze afstand afleggen van Newark naar Tokio? Volgens de seat map zijn het ook niet alleen business stoelen

Flightaware
UA79 is van Newark tot Tokyo een 777, de vlucht van Tokyo naar Seoul heeft hetzelfde vluchtnummer maar is inderdaad met een 737. Zo kunnen ze op één vluchtnummer een vlucht Newark - Seoul aanbieden waardoor het nonstop lijkt. Door hetzelfde vluchtnummer flipt Flightaware alleen een beetje denk ik :)

United heeft in Zo-Azie een aantal 737s rondvliegen vanuit de erfenis van Continental Micronesia. Vliegen rondom alle eilanden in de Pacific met Guam als thuisbasis.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_154566721
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:56 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

UA79 is van Newark tot Tokyo een 777, de vlucht van Tokyo naar Seoul heeft hetzelfde vluchtnummer maar is inderdaad met een 737. Zo kunnen ze op één vluchtnummer een vlucht Newark - Seoul aanbieden waardoor het nonstop lijkt. Door hetzelfde vluchtnummer flipt Flightaware alleen een beetje denk ik :)

United heeft in Zo-Azie een aantal 737s rondvliegen vanuit de erfenis van Continental Micronesia. Vliegen rondom alle eilanden in de Pacific met Guam als thuisbasis.
Ah op die fiets :P

Flightaware gaf de 777 niet aan maar vandaar :P
Trotse Twentenaar
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:01:30 #212
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154568337
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:00 schreef zlotka het volgende:

[..]

Ah op die fiets :P

Flightaware gaf de 777 niet aan maar vandaar :P
Flightradar24 geeft het wel goed aan:
http://www.flightradar24.com/data/flights/ua79/
So we just called him Fred
pi_154584274


Vandaag kwam bovenstaande kist binnen vanuit Singapore en niet vanuit Jakarta en vloog ook niet door naar London Gatwick. Want vanaf vandaag gaat de nieuwe route in;

Elke zondag, dinsdag, vrijdag blijft het dezelfde route vliegen: Jakarta - AMS - Gatwick - AMS - Jakarta.
Maar vanaf vandaag elke woensdag, donderdag en zaterdag wordt het Jakarta - Singapore - AMS - Jakarta.

Voor ons in Nederland betekent dit dus dat de 777 elke donderdag, vrijdag en zondag niet naar Gatwick vliegt maar de hele dag op Amsterdam zal staan; van aankomst om 08:30 tot vertrek om 16:45 uur.



En de onderdelen voor de eerste KLM 787-9 zijn in Everett aangekomen.
Die zullen uiteindelijk de 356e 787 moeten vormen en wel PH-BHA.
Begin augustus zal deze de productielijn opgaan en begin september zal ze de fabriek in Everett uit moeten rollen.

13 oktober zal ze aan KLM geleverd moeten worden dus verwacht de eerste KLM 787-9 op 14 oktober op Schiphol.
  donderdag 23 juli 2015 @ 23:58:45 #214
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154584722
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:44 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

En de onderdelen voor de eerste KLM 787-9 zijn in Everett aangekomen.
Die zullen uiteindelijk de 356e 787 moeten vormen en wel PH-BHA.
Begin augustus zal deze de productielijn opgaan en begin september zal ze de fabriek in Everett uit moeten rollen.

13 oktober zal ze aan KLM geleverd moeten worden dus verwacht de eerste KLM 787-9 op 14 oktober op Schiphol.
Nu ik dieArtist Impression zie snap ik waar de nieuwe livery van KLM vandaan komt.
So we just called him Fred
  vrijdag 24 juli 2015 @ 00:36:37 #215
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_154585905
De wingflex van de 787 :9~
Tics van je petten.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 03:44:24 #216
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_154588061
Als je erin zit en je hebt wat turbulentie (wat rondom Santiago de Chile bijvoorbeeld eigenlijk altijd wel het geval is), dan zit je toch best angstig naar die ranke vleugeltjes te kijken kan ik je uit ervaring vertellen :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_154591243
quote:
Nu ik dieArtist Impression zie snap ik waar de nieuwe livery van KLM vandaan komt.
Als je een E190 ziet toch ook wel?
--
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:09:47 #218
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154591428
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:58 schreef inkjet het volgende:

[..]

Als je een E190 ziet toch ook wel?
die had ik nog niet gezien in de nieuwe livery :)
So we just called him Fred
  vrijdag 24 juli 2015 @ 14:19:59 #219
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_154596513
Worden KLM's 787's ook met veel bombarie ontvangen of was dat alleen voor Arke? Van mij hoeft het niet perse zo bijzonder is het nu niet meer met 4+ 787's op Schiphol.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_154596621
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:19 schreef Woods het volgende:
Worden KLM's 787's ook met veel bombarie ontvangen of was dat alleen voor Arke? Van mij hoeft het niet perse zo bijzonder is het nu niet meer met 4+ 787's op Schiphol.
Wat vind je veel bombarie?

Ik gok op z'n minst een watersaluut aangezien dat vrij (overal ter wereld) vrij gebruikelijk is.
En KLM is qua PR wel uitermate goed bezig dus ongetwijfeld zullen die er ook aandacht aan geven.
Dat de 787's grote(re) ramen hebben; de gehele 787 vloot Wifi krijgt etc.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 24-07-2015 14:38:23 ]
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:54:48 #222
76207 nerd4sale
Het is wat
pi_154603305
[edit]foutje, ignore[/edit]

[ Bericht 53% gewijzigd door nerd4sale op 26-07-2015 17:41:15 ]
  vrijdag 24 juli 2015 @ 18:41:07 #223
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_154604368
quote:
Pieter Elbers - President-directeur KLM:
quote:
Met de Boeing 787-9 biedt KLM de klant nog meer comfort en privacy. KLM kiest er voor om dit speciale toestel type met specifieke verbeteringen uit te voeren, waardoor het uniek wordt ten opzichte van andere 787’s. Al deze zaken bij elkaar maken het verschil en bieden passagiers de ervaring van een nieuwe manier van vliegen.
Die gast is ook de weg kwijt... tis gewoon net als alle bij alle andere maatschappijen opgevouwen zitten in een 3-3-3 opstelling met (iig bij klm dus) rugleuningen die extra ver reclinen.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 18:43:42 #224
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_154604415
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:41 schreef OEM het volgende:

[..]

Pieter Elbers - President-directeur KLM:

[..]

Hij zal de livery wel bedoelen :')
pi_154620864
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:59 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Een frozen ATPL is niks anders dan onofficiële term voor een CPL+MCC+TR/ME-IR. :) Bij ons is het zo dat je binnenkomt met CPL+MCC+TR of ME/IR en dan intern een TR 777/787, 747 of A330 krijgt van de maatschappij.

Modulair hoeft niet slecht te zijn, maar het lijkt er toch op dat op het ogenblik de mayor airlines vooral integrated aannemen..

Hoezo heb je volgens jezelf geen kans om door de selectie te komen? Het is altijd het proberen waard.
Hou alleen rekening met het slechtste scenario mocht je een opleiding beginnen. Dus zorg dat je altijd een gedegen opleiding of financiën hebt om op terug te vallen.

Als dat niet zo is zou ik het vooralsnog lekker als hobby blijven doen. Geen enorme commitments maar wel heel veel plezier. :Y
Net te oud en havo nooit afgemaakt helaas. Eigen bedrijfje gehad afgelopen 8 jaar dus ook geen spectaculaire CV.

Wil na het halen van mijn PPL eerst maar eens een uurtje of 25 vliegen om te kijken of ik het dan nog steeds zo leuk vindt. Dan maar eens kijken of ik er iets beroepsmatig mee wil. Instructeur op een vliegschool voor een paar uurtjes in de week lijkt mij ook al leuk.

In ieder geval bedankt voor je antwoorden. :)

Jij vliegt voor de KLM op de airbus als ik goed begreep? ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')