Deze?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je kon de versie met GE90's niet vinden?
Arrivals 2 (maar is idd in dezelfde terminal als Arrivals 1 en 3).quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:17 schreef Bitlord het volgende:
Vraagje heren, welke terminal komt Air Lingus 604 meestal aan in AMS?
Dat staat ook op de LCD-borden op Schipholquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:59 schreef Bitlord het volgende:
Dank. Ik moet twee onbekenden ophalen en dan weet ik waar ik moet staan.
UA79 is van Newark tot Tokyo een 777, de vlucht van Tokyo naar Seoul heeft hetzelfde vluchtnummer maar is inderdaad met een 737. Zo kunnen ze op één vluchtnummer een vlucht Newark - Seoul aanbieden waardoor het nonstop lijkt. Door hetzelfde vluchtnummer flipt Flightaware alleen een beetje denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:28 schreef zlotka het volgende:
Kwam net vlucht UAL79 tegen, in 13 uur van Newark naar Narita, en vanaf daar door naar Seoul. In een 737-800. Hoe kan een 737 deze afstand afleggen van Newark naar Tokio? Volgens de seat map zijn het ook niet alleen business stoelen
Flightaware
Ah op die fietsquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
UA79 is van Newark tot Tokyo een 777, de vlucht van Tokyo naar Seoul heeft hetzelfde vluchtnummer maar is inderdaad met een 737. Zo kunnen ze op één vluchtnummer een vlucht Newark - Seoul aanbieden waardoor het nonstop lijkt. Door hetzelfde vluchtnummer flipt Flightaware alleen een beetje denk ik
United heeft in Zo-Azie een aantal 737s rondvliegen vanuit de erfenis van Continental Micronesia. Vliegen rondom alle eilanden in de Pacific met Guam als thuisbasis.
Flightradar24 geeft het wel goed aan:quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:00 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Flightaware gaf de 777 niet aan maar vandaar
Nu ik dieArtist Impression zie snap ik waar de nieuwe livery van KLM vandaan komt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:44 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
En de onderdelen voor de eerste KLM 787-9 zijn in Everett aangekomen.
Die zullen uiteindelijk de 356e 787 moeten vormen en wel PH-BHA.
Begin augustus zal deze de productielijn opgaan en begin september zal ze de fabriek in Everett uit moeten rollen.
13 oktober zal ze aan KLM geleverd moeten worden dus verwacht de eerste KLM 787-9 op 14 oktober op Schiphol.
Als je een E190 ziet toch ook wel?quote:Nu ik dieArtist Impression zie snap ik waar de nieuwe livery van KLM vandaan komt.
die had ik nog niet gezien in de nieuwe liveryquote:
Wat vind je veel bombarie?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:19 schreef Woods het volgende:
Worden KLM's 787's ook met veel bombarie ontvangen of was dat alleen voor Arke? Van mij hoeft het niet perse zo bijzonder is het nu niet meer met 4+ 787's op Schiphol.
Pieter Elbers - President-directeur KLM:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:26 schreef inkjet het volgende:
http://nieuws.klm.com/klm(...)nieuwe-boeing-787-9/
Dat doen ze zeker.
Die gast is ook de weg kwijt... tis gewoon net als alle bij alle andere maatschappijen opgevouwen zitten in een 3-3-3 opstelling met (iig bij klm dus) rugleuningen die extra ver reclinen.quote:Met de Boeing 787-9 biedt KLM de klant nog meer comfort en privacy. KLM kiest er voor om dit speciale toestel type met specifieke verbeteringen uit te voeren, waardoor het uniek wordt ten opzichte van andere 787’s. Al deze zaken bij elkaar maken het verschil en bieden passagiers de ervaring van een nieuwe manier van vliegen.
Hij zal de livery wel bedoelenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:41 schreef OEM het volgende:
[..]
Pieter Elbers - President-directeur KLM:
[..]
Net te oud en havo nooit afgemaakt helaas. Eigen bedrijfje gehad afgelopen 8 jaar dus ook geen spectaculaire CV.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:59 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Een frozen ATPL is niks anders dan onofficiële term voor een CPL+MCC+TR/ME-IR. Bij ons is het zo dat je binnenkomt met CPL+MCC+TR of ME/IR en dan intern een TR 777/787, 747 of A330 krijgt van de maatschappij.
Modulair hoeft niet slecht te zijn, maar het lijkt er toch op dat op het ogenblik de mayor airlines vooral integrated aannemen..
Hoezo heb je volgens jezelf geen kans om door de selectie te komen? Het is altijd het proberen waard.
Hou alleen rekening met het slechtste scenario mocht je een opleiding beginnen. Dus zorg dat je altijd een gedegen opleiding of financiën hebt om op terug te vallen.
Als dat niet zo is zou ik het vooralsnog lekker als hobby blijven doen. Geen enorme commitments maar wel heel veel plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |