overplay, gebruik alleen hun smart dns service, niet vpn.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:11 schreef KingRadler het volgende:
is wel mooi dat je voor de Nederlandse Netflix in Nederland geen VPN of Dns nodig hebt, het werkt gewoon zonder
Vier speciaal voor Netlix gemaakte films met Adam Sandler. Eerste komt eind dit jaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Ook maar weer een abonnement genomen. Eens kijken wat er allemaal is.
Zijn we daar blij meequote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vier speciaal voor Netlix gemaakte films met Adam Sandler. Eerste komt eind dit jaar.
Maar wacht, er is meer...quote:
Ik vond Click ook goed te doen. Begint als typische Sandler zottigheid, maar de film neemt een flinke stap in de drama-richting ineens.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:26 schreef Jovatov het volgende:
Meeste van Adam Sandler vind ik weinig waard.
Mr. Deeds en 50 first dates waren wel te pruimen.
Nee, maar ik denk het wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:02 schreef nickhguitar het volgende:
is het al bekend of er een seizoen 2 van Sense8 komt?
Adam Sandler en Ben Stiller zijn echt vreselijke acteurs.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vier speciaal voor Netlix gemaakte films met Adam Sandler. Eerste komt eind dit jaar.
Happy Gilmore is toch briljant. 1 van de weinige leuke films van Sandlerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:26 schreef Jovatov het volgende:
Meeste van Adam Sandler vind ik weinig waard.
Mr. Deeds en 50 first dates waren wel te pruimen.
Dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Happy Gilmore is toch briljant. 1 van de weinige leuke films van Sandler
En dat hij met die ouwe loopt te vechten op de golfbaanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:40 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit.
En dit vind ik toch wel een hoogtepunt;
Wauw dat gebeurt bijna nooit in adam Sandler filmsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar wacht, er is meer...
Rob Schneider speelt ook mee!
Vandaag toegevoegd:quote:Op maandag 22 juni 2015 10:05 schreef themauster het volgende:
Voor de mensen die Rita kijken, denken jullie dat er nog een seizoen 4 komt? Het einde van seizoen 3 leek haast wel het definitieve einde.
Top! Nu hopen op een seizoen 4 van Rita!quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Vandaag toegevoegd:
Hjørdis - seizoen 1
Deze miniserie en spin-off van 'Rita' gaat over de lerares Hjørdis.
Altijd een feest.quote:
ben bang dat die er niet meer komtquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Top! Nu hopen op een seizoen 4 van Rita!
vond er niks origineels aan heb het links laten liggen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:53 schreef Griebus het volgende:
Begonnen met The Originals, eerste aflevering wel ok.
Is dit een leuke serie of links laten liggen? Schijnt een spin off te zijn van Vampire Diaries, nooit gezien.
Ik denk dat het makkelijker te volgen is als je the vampire diaries ook hebt gekeken. Er wordt deels verder gegaan op gebeurtenissen daaruit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:53 schreef Griebus het volgende:
Begonnen met The Originals, eerste aflevering wel ok.
Is dit een leuke serie of links laten liggen? Schijnt een spin off te zijn van Vampire Diaries, nooit gezien.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ben bang dat die er niet meer komt
chuck. te vinden op verschillende regio's, oa canada, de vs, belgie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek een serie waarbij je lekker kunt bingen. Iets dat redelijk luchtig is, maar toch wel wat actievol.
Iets als Bloodline dus absoluut niet, daar heb ik momenteel geen zin in. Is Arrow iets? Zijn ook behoorlijk wat afleveringen van, dus dat is wel een pré.
Al gezien, zou wel een ideale kandidaat zijn ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:02 schreef perro. het volgende:
[..]
chuck. te vinden op verschillende regio's, oa canada, de vs, belgie.
White Collar, Burn Notice, Psych, Chuck, Leverage.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek een serie waarbij je lekker kunt bingen. Iets dat redelijk luchtig is, maar toch wel wat actievol.
Iets als Bloodline dus absoluut niet, daar heb ik momenteel geen zin in. Is Arrow iets? Zijn ook behoorlijk wat afleveringen van, dus dat is wel een pré.
Teen wolf vind ik wel lekker wegkijken. 1 seizoen per dagquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Following.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nightcrawler is mijn film van het jaar iig!quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
Nightcrawler op Nf-NL, aanrader, alleen wel een spoiler eigenlijk in de titelomschrijving.
Btw komt nog wel een serie 3 van The Bridge, neem ik aan?
Ik heb hem net aan mijn vrouw aangeraden idd. (Maar wel een spoiler in de beschrijving, vind je niet?)quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:30 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nightcrawler is mijn film van het jaar iig!
Verhaal is ook nog niet klaar na einde van serie 2 idd.quote:September komt season 3 van Bron/Broen
Spoiler in de beschrijving? Nightcrawler is juist een film waar je blind in moet stappen, geen trailer of beschrijving bekijken...quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb hem net aan mijn vrouw aangeraden idd. (Maar wel een spoiler in de beschrijving, vind je niet?)
Nee, beschrijving kun je niet missen. Nightcrawler staat bij mij nu bovenaan, en dan staat er dus:quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:42 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Spoiler in de beschrijving? Nightcrawler is juist een film waar je blind in moet stappen, geen trailer of beschrijving bekijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste is zo'n beetje waar het om draait natuurlijk...I´m back.
Jazeker. Ik zit met smart te wachten tot S4 beschikbaar komt!quote:
Mijn zusje kijkt het, heb wel eens een paar afleveringen meegekeken maar vond het niet zo. Te zoetsappig.quote:
Dit najaar. Exacte datum nog niet bekend.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:31 schreef Kauai het volgende:
Weet iemand wanneer seizoen 4 van Suits op netflix komt?
Thanksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dit najaar. Exacte datum nog niet bekend.
Ik moet ik in begin echt m'n best doen om niet af te haken om Jess.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:42 schreef richolio het volgende:
Ik vind New Girl briljant. Veel mensen die ik ken, veul mannen, vinden dat eigenlijk ook.
Ik kan er niks aan doen. Je zou het gewoon een keer moeten uitproberen dan
echt vet hèquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:34 schreef Impressme het volgende:
Vandaag laatste aflevering "Luther" gekeken, jammer dat het afgelopen is. Goeie serie
Is het wat?quote:
ander land, andere licenties, andere inhoudquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:23 schreef Rijst het volgende:
Of zou het komen omdat ik nu belgie zit? Dacht dat het aanbod hetzelfde was.
Wel grappig. Als je altijd om Hjordis kon lachen wel jaquote:
Ben nog niet klaar met seizoen 2 van Rita, maar tot nu toe welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel grappig. Als je altijd om Hjordis kon lachen wel ja
Wij hebben de 4 afl met plezier zitten kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:37 schreef Renesite het volgende:
Wel grappig. Als je altijd om Hjordis kon lachen wel ja
Ik ook. En iedere keer zei ik tegen mijn vriend "AH! Daar komt Rita!"quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben de 4 afl met plezier zitten kijken.
Maar ik miste Rita wel
Orphan Black?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje serie loos momenteel.
Vandaag de laatste Penny Dreadful gezien.
Alles op zijn plek vraag me zelfs af of er nog wel een nieuwe komt.
Ook al gezien.quote:
Je liet mij even schrikken hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:23 schreef Rijst het volgende:
Of zou het komen omdat ik nu belgie zit? Dacht dat het aanbod hetzelfde was.
'What happened, Miss Simone' is een aanrader qua documentaires.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van mij mogen ze wel met meer documentaires komen.
rita. Meer kan ik niet toevoegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook al gezien.
Lost
Breaking Bad
You better call Soul
Orange is the new Black
Daredevil
Marco Polo
Skins
Prison Break
Arrow
Fargo
al die obvious dingen al.
Van mij mogen ze wel met meer documentaires komen.
Wij zijn er ook klaar mee, met CL... eerste paar afleveringen niet erg geboeid zitten kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:20 schreef Impressme het volgende:
Crossing Lines afgezet, de karakters boeiden me niet en de verhaallijnen eigenlijk ook niet. Beetje CSI-achtig maar dan Europees en knullig of zo kwam het op mij over.
Daarna een stuk van Hinterland gekeken, lijkt me goedMorgen verder.
Broadchurch..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje serie loos momenteel.
Vandaag de laatste Penny Dreadful gezien.
Alles op zijn plek vraag me zelfs af of er nog wel een nieuwe komt.
Dat gevoel had ik ook een beetje in het begin. Er zitten daarna nog wel meer scènes in die je controversieel mag noemen, maar ik vind het wel goed van Netflix.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:40 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kijk sense8 en weet nog steeds niet wat ik ervan vinden moet. Er zitten wat taboe-onderwerpen in die er met de haren bijgesleept lijken. Haalt een beetje de vaart uit het verhaal. "Nu moeten we eerst 3 minuten besteden aan lesbische seks tussen een afro-Amerikaanse en een blanke transgender, daarna gaan we weer verder."
Ik heb allleen de eerste aflevering gezien en die sloot vrijwel niet aan bij mijn verwachtingen. Ben nog wel van plan verder te kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook een beetje in het begin. Er zitten daarna nog wel meer scènes in die je controversieel mag noemen, maar ik vind het wel goed van Netflix.
Bij sommige onderwerpen waarschijnlijk wel.quote:In Nederland zijn we wat dat betreft ook wel verder dan in bijvoorbeeld USA.
Fargo echt zwaar geboeid gekeken. Dezelfde bizarre sfeer als de film...maar toch anders...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:33 schreef Manke het volgende:
Nightcrawler is idd aanrader, wat een psycho die Gyllenhaal.
Moon is ook een mooie film.
Iemand die de serie Fargo kijkt?
Pay TV mag je alles laten zien daar ben ik wel blij met Netflix geld ook voor HBOquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook een beetje in het begin. Er zitten daarna nog wel meer scènes in die je controversieel mag noemen, maar ik vind het wel goed van Netflix.
In Nederland zijn we wat dat betreft ook wel verder dan in bijvoorbeeld USA.
Yup. Vrij bizar inderdaadquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:01 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kijk de docu Hot Girls Wanted. Best heftig.
Ik had echt geen idee van al die amateurtjes. Sowieso niet van die wereld eigenlijk.quote:
Yup en de manier waarop. Die ene die het met een man voor een tripod deed en alles wat ze voor een beetje extra geld moeten doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:55 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik had echt geen idee van al die amateurtjes. Sowieso niet van die wereld eigenlijk.
Zoveel meisjes die in een paar maanden tijd zich compleet laten uitwonen. Echt schokkend.
Vond ik een erg vermakelijke serie.....quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:37 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, Drop dead diva maar eens mee begonnen
Ik vond het wel meevallen, had het heftiger verwacht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:01 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kijk de docu Hot Girls Wanted. Best heftig.
Das niet de schuld van Netflix, Videoland vond het nodig om de rechten van seizoen 2 te kopenquote:Op zondag 12 juli 2015 12:05 schreef Griebus het volgende:
Peaky Blinders. Goeie serie zeg, hopelijk komt seizoen 2 en 3 ook snel. Of zouden ze ook hier net als Broadchurch alleen eerste seizoen op Netflix zetten?
Even op mijn kijklijst zettenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
2 Guns - 2013 1:49 uur
Genre: Actie, Comedy, Misdaad
Twee agenten, een van de Marine Inlichtingendienst en een van de DEA (narcotica), werken samen aan een undercoveroperatie tegen een drugscartel, maar alles gaat mis.
Die was best vermakelijkquote:Op zondag 12 juli 2015 16:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
2 Guns - 2013 1:49 uur
Genre: Actie, Comedy, Misdaad
Twee agenten, een van de Marine Inlichtingendienst en een van de DEA (narcotica), werken samen aan een undercoveroperatie tegen een drugscartel, maar alles gaat mis.
Sense8 moet je echt 3 afleveringen de tijd geven.... Het is even een zit, maar halverwege de 3e aflevering gaat het iets meer vaart krijgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb allleen de eerste aflevering gezien en die sloot vrijwel niet aan bij mijn verwachtingen. Ben nog wel van plan verder te kijken.
Ik zou het eerder provocerend noemen (mede van de verhalen van anderen die de rest hebben gezien).
[..]
Bij sommige onderwerpen waarschijnlijk wel.
De keuze van sommige steden is soms ook wat vreemd daarbij (bijvoorbeeld San Francisco).
Precies hetzelfde hier... Drie afleveringen gezien maar wat ik er precies van moet denken geen idee.... Het verloop is tot nu toe wel interessant genoeg om te blijven kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:40 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kijk sense8 en weet nog steeds niet wat ik ervan vinden moet. Er zitten wat taboe-onderwerpen in die er met de haren bijgesleept lijken. Haalt een beetje de vaart uit het verhaal. "Nu moeten we eerst 3 minuten besteden aan lesbische seks tussen een afro-Amerikaanse en een blanke transgender, daarna gaan we weer verder."
Deze is echt heel goed. Een persoonlijke held van mij.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:38 schreef HQ-Design het volgende:
An Honest Liar staat op Netflix!
The Amazing Randi story; De beroemde goochelaar James Randi ontpopte zich tot de grootste scepticus van het paranormale. Zijn bekendste tegenstander was 'lepeltjesbuiger' Uri Geller. Het grappige en fascinerende levensverhaal van Randi toont dat we allemaal vatbaar zijn voor bedrog. Vreemd genoeg zelfs 'The Amazing' Randi zelf.
Ik heb soms het gevoel dat aanbod per persoon verschiltquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:43 schreef Morri het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het aanbod per client zelfs verschillend?
Ik kijk Netflix Nederland op de PC (in browser) en af en toe ook op de PS4. Het is me opgevallen dat een aantal series/films die ik op de PC wel zie, niet kan vinden op de PS4. Kan dit? Of ben ik nu blind? Of werkt die zoekfunctie op de PS4 niet goed?
Haha ik ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat aanbod per persoon verschilt
Het is niet alleen de zoekfunctie? Ik heb een serie in m'n favorieten gezet, op de PC, en ik start Netflix op de PS4 op, en die serie staat daar niet in m'n favorieten! Maar niet altijd gaat fout. Soms werkt het namelijk wel. Dat vind ik er zo raar aan. Ik heb ook al gedacht: "Misschien duurt het een paar dagen om de content te actualiseren". Maar nee hoor...Sommige series/films blijven onvindbaar op de PS4 Netflix.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:53 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Volgens mij werkt de zoekfunctie zo nu en dan heel beroerd.
waarschijnlijk had Netflix door dat je normaal betere dingen bekijkt en wilde ze je beschermen tegen die troepquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:53 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha ik ook.
Al had ik afgelopen week dat ik die smurfen film tegenkwam. Daarna kon ik m niet meer vinden, dus ik ging via de zoekfunctie naar smurfen en smurfs, nee hoor, geen film. Toen zocht ik op 'sm' en kwam die er ineens wel tussen te staan.![]()
Volgens mij werkt de zoekfunctie zo nu en dan heel beroerd.
Haha. Het lijkt me best grappig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
waarschijnlijk had Netflix door dat je normaal betere dingen bekijkt en wilde ze je beschermen tegen die troep
Hmm, dat is wel heel vreemd. Ik heb soms wel dat het op de PS3 nog afleveringen achterloopt. Dan ben ik gestopt bij aflevering 7 van een serie en dan wil ik op de PS verder kijken, staat er doodleuk aflevering 2 ofzo. En op de iPad begint een serie zo nu en dan compleet opnieuw.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:14 schreef Morri het volgende:
[..]
Het is niet alleen de zoekfunctie? Ik heb een serie in m'n favorieten gezet, op de PC, en ik start Netflix op de PS4 op, en die serie staat daar niet in m'n favorieten! Maar niet altijd gaat fout. Soms werkt het namelijk wel. Dat vind ik er zo raar aan. Ik heb ook al gedacht: "Misschien duurt het een paar dagen om de content te actualiseren". Maar nee hoor...Sommige series/films blijven onvindbaar op de PS4 Netflix.
Staat dat op de NL netflix?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
In een zoektocht naar weer een nieuwe serie om te kijken beland bij Damages.
[ afbeelding ]
Eerste aflevering was wel goed iig, gelijk zin om verder te kijken dus dat ga ik vanavond maar doen!
USAquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Staat dat op de NL netflix?
Parks & Recreation, 30 Rock ... Maar zou me niet verbazen als je die al hebt gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand nog een leuke comedy-kijktip (of mix van drama en comedy)? Bijna klaar met Louie! Mag dus op Netflix USA staan.
Al gezien inderdaad, allebei geweldigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Parks & Recreation, 30 Rock ... Maar zou me niet verbazen als je die al hebt gezien.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand nog een leuke comedy-kijktip (of mix van drama en comedy)? Bijna klaar met Louie! Mag dus op Netflix USA staan.
Op school hoor je te lerenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:07 schreef grotenaz het volgende:
Overweeg om eind van de zomervakantie netflix te nemen, dan kan ik op school kijken 😊. Hoe is de kwaliteit van de goedkoopste variant? En hoe zit het met Nederlandse audio/ondertiteling?
Jij kan vast wel antwoord geven op mijn vraag, als je heel erg je best doetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:25 schreef Soohr het volgende:
[..]
Dan moet je zeker extra leren om er weer op te komen.
Ik ben jaloers! Wou dat ik deze ook nog niet had gezienquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
In een zoektocht naar weer een nieuwe serie om te kijken beland bij Damages.
[ afbeelding ]
Eerste aflevering was wel goed iig, gelijk zin om verder te kijken dus dat ga ik vanavond maar doen!
grapjas.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:17 schreef grotenaz het volgende:
[..]
Jij kan vast wel antwoord geven op mijn vraag, als je heel erg je best doet
Hmmm.. Geluid en beeld zijn dus goed genoeg, maar niet goed genoeg voor ondertiteling....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef Soohr het volgende:
[..]
grapjas.
De kwaliteit van de stream hangt vooral af van je verbinding,
ga jij op je telefoon over 3g netflix kijken dan krijg je een slechte stream, wat niet zo erg is aangezien je telefoon scherm ook erg klein is.
Gebruik je een netwerk en ga je op de pc's kijken of een laptop dan wordt je stream beter.
Kwaliteit is ruim voldoende om gewoon lekker naar te kijken.
geluid is ook goed en ondertiteling is vaak goed genoeg.
Yup. Ook een aanrader.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vind ik niet zo denderend![]()
Is It's Always Sunny in Philadelphia iets?
Ben benieuwd wat je ervan vindt!quote:
ondertiteling is goed leesbaar, daar geen problemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:19 schreef grotenaz het volgende:
[..]
Hmmm.. Geluid en beeld zijn dus goed genoeg, maar niet goed genoeg voor ondertiteling....
Ben trouwens alleen van plan om op school te kijken, dus gewoon wifi
Ik vond 'm vreselijk saaiquote:
deze zet ik in mijn watchlist...lijkt me weer een prima seriequote:
quote:Aantal Netflix-klanten groeit naar 65 miljoen
Netflix heeft nu in totaal 65 miljoen abonnees wereldwijd. Op hetzelfde moment vorig jaar had de streamingdienst ongeveer 50 miljoen abonnees. In het afgelopen kwartaal heeft Netflix er 3,3 miljoen klanten bij gekregen.
De stijging blijkt uit het kwartaalverslag dat het Amerikaanse bedrijf online heeft gezet. Op het moment bevindt 42 miljoen van de Netflix-abonees zich in de VS en 23 miljoen in de rest van de wereld. In Nederland heeft zo'n een op de tien inwoners een Netflix-abonnement, blijkt uit onderzoek. Netflix zelf geeft geen cijfers per land.
Het bedrijf heeft in het afgelopen kwartaal een omzet van 1,64 miljard dollar gemaakt. Dat is omgerekend momenteel rond 1,5 miljard euro. Dat is 300 miljoen meer dan hetzelfde kwartaal van vorig jaar. De winst lag met 26,3 miljoen dollar fors lager dan vorig jaar. Dat zou vooral komen door de gestegen dollarkoers en de aankoop en productie van content.
Je loopt een week achter.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:09 schreef yosander het volgende:
Hjørdis (spin-off) van Rita staat op Netflix
Oepsquote:
quote:
Niet te doen inderdaad... En maar proberen maar toch afgehaakt ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Ik kwam er niet doorheen...
Ze blijven maar serie's uitpoepen daar, geen problemen mee overigens, deze lijkt mij wel tof.quote:
gewoon opnieuw proberen had ik ookquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik krijg sinds gister de melding '' Deze titels kunnen momenteel niet voor je worden geopend probeer het opnieuw''
Op verschillende systemen.
Heb je je router al gereset?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:27 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg sinds een paar dagen de melding 'oops, shouldn't be here' als ik via mijn Chromecast wil kijken. Het ligt echt aan Netflix i.c.m. Chromecast. Ik kan wel Netflix kijken op mijn iPad en iPhone. En Chromecasten werkt wel met Youtube en andere apps. Iemand?
Haha er gebeurd vrij weinig idd. Maar uiteindelijk vind ik het wel tof hoe de jaren 60 geschetst wordt. De hoeveelheid dat ze roken en drinken, zwarte mensen worden nog niet gezien als intellectueel enz enz.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:41 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
Niet te doen inderdaad... En maar proberen maar toch afgehaakt ook
Neuh, zijn er nu zo'n 1900 geloof ik. Volgens netflix-nederland.nl iig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:11 schreef Arcee het volgende:
http://www.moviemeter.nl/netflix/full/
Klopt het dat dit het (huidige) hele aanbod is van Netflix? 1359 titels.
Handig overzicht, trouwens.
Gewoon alles kijken, bij voorkeur op de volgorde dat het uitgezonden is (S1, S0, S2, S3)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft iemand spartacus gezien?
Wil weten of ik een groot deel van seizoen2 kan overslaan.
Toch wel? Omdat ze opeens een hele andere weg inslaan begin seizoen 2. De reden was trouwens omdat de acteur die spartacus speelde toen een behandeling tegen kanker moest ondergaan. Een strijd die hij heeft verlorenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon alles kijken, bij voorkeur op de volgorde dat het uitgezonden is (S1, S0, S2, S3)
Begin dit jaar waren het er zo'n 2100:quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:11 schreef Arcee het volgende:
Het zijn alleen de films, en alleen het NL aanbod. Vrijwel allemaal, op een paar uitzonderingen na die om wat voor reden dan ook niet op MovieMeter staan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:11 schreef Arcee het volgende:
Jezus. Kijk nooit langer dan 2 uur achter elkaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gisteren 11 uur lang achter elkaar Netflix gekeken uit verveling(wel met lunch en diner pauze). Wat is jullie record?
Komt door series, vaak kijk je afleveringen achter elkaar. Ik wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus. Kijk nooit langer dan 2 uur achter elkaar.
Van mij ook zoiets, door het eerste seizoen van Prison Break.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gisteren 11 uur lang achter elkaar Netflix gekeken uit verveling(wel met lunch en diner pauze). Wat is jullie record?
Ik ook niet, dan kan ik niet meer oplettenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus. Kijk nooit langer dan 2 uur achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |