Vandaag toegevoegd:quote:Op maandag 22 juni 2015 10:05 schreef themauster het volgende:
Voor de mensen die Rita kijken, denken jullie dat er nog een seizoen 4 komt? Het einde van seizoen 3 leek haast wel het definitieve einde.
Top! Nu hopen op een seizoen 4 van Rita!quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Vandaag toegevoegd:
Hjørdis - seizoen 1
Deze miniserie en spin-off van 'Rita' gaat over de lerares Hjørdis.
Altijd een feest.quote:
ben bang dat die er niet meer komtquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Top! Nu hopen op een seizoen 4 van Rita!
vond er niks origineels aan heb het links laten liggen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:53 schreef Griebus het volgende:
Begonnen met The Originals, eerste aflevering wel ok.
Is dit een leuke serie of links laten liggen? Schijnt een spin off te zijn van Vampire Diaries, nooit gezien.
Ik denk dat het makkelijker te volgen is als je the vampire diaries ook hebt gekeken. Er wordt deels verder gegaan op gebeurtenissen daaruit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:53 schreef Griebus het volgende:
Begonnen met The Originals, eerste aflevering wel ok.
Is dit een leuke serie of links laten liggen? Schijnt een spin off te zijn van Vampire Diaries, nooit gezien.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ben bang dat die er niet meer komt
chuck. te vinden op verschillende regio's, oa canada, de vs, belgie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek een serie waarbij je lekker kunt bingen. Iets dat redelijk luchtig is, maar toch wel wat actievol.
Iets als Bloodline dus absoluut niet, daar heb ik momenteel geen zin in. Is Arrow iets? Zijn ook behoorlijk wat afleveringen van, dus dat is wel een pré.
Al gezien, zou wel een ideale kandidaat zijn ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:02 schreef perro. het volgende:
[..]
chuck. te vinden op verschillende regio's, oa canada, de vs, belgie.
White Collar, Burn Notice, Psych, Chuck, Leverage.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek een serie waarbij je lekker kunt bingen. Iets dat redelijk luchtig is, maar toch wel wat actievol.
Iets als Bloodline dus absoluut niet, daar heb ik momenteel geen zin in. Is Arrow iets? Zijn ook behoorlijk wat afleveringen van, dus dat is wel een pré.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |