overplay, gebruik alleen hun smart dns service, niet vpn.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:11 schreef KingRadler het volgende:
is wel mooi dat je voor de Nederlandse Netflix in Nederland geen VPN of Dns nodig hebt, het werkt gewoon zonder
Vier speciaal voor Netlix gemaakte films met Adam Sandler. Eerste komt eind dit jaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Ook maar weer een abonnement genomen. Eens kijken wat er allemaal is.
Zijn we daar blij meequote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vier speciaal voor Netlix gemaakte films met Adam Sandler. Eerste komt eind dit jaar.
Maar wacht, er is meer...quote:
Ik vond Click ook goed te doen. Begint als typische Sandler zottigheid, maar de film neemt een flinke stap in de drama-richting ineens.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:26 schreef Jovatov het volgende:
Meeste van Adam Sandler vind ik weinig waard.
Mr. Deeds en 50 first dates waren wel te pruimen.
Nee, maar ik denk het wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:02 schreef nickhguitar het volgende:
is het al bekend of er een seizoen 2 van Sense8 komt?
Adam Sandler en Ben Stiller zijn echt vreselijke acteurs.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vier speciaal voor Netlix gemaakte films met Adam Sandler. Eerste komt eind dit jaar.
Happy Gilmore is toch briljant. 1 van de weinige leuke films van Sandlerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:26 schreef Jovatov het volgende:
Meeste van Adam Sandler vind ik weinig waard.
Mr. Deeds en 50 first dates waren wel te pruimen.
Dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Happy Gilmore is toch briljant. 1 van de weinige leuke films van Sandler
En dat hij met die ouwe loopt te vechten op de golfbaanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:40 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit.
En dit vind ik toch wel een hoogtepunt;
Wauw dat gebeurt bijna nooit in adam Sandler filmsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar wacht, er is meer...
Rob Schneider speelt ook mee!
Vandaag toegevoegd:quote:Op maandag 22 juni 2015 10:05 schreef themauster het volgende:
Voor de mensen die Rita kijken, denken jullie dat er nog een seizoen 4 komt? Het einde van seizoen 3 leek haast wel het definitieve einde.
Top! Nu hopen op een seizoen 4 van Rita!quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Vandaag toegevoegd:
Hjørdis - seizoen 1
Deze miniserie en spin-off van 'Rita' gaat over de lerares Hjørdis.
Altijd een feest.quote:
ben bang dat die er niet meer komtquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Top! Nu hopen op een seizoen 4 van Rita!
vond er niks origineels aan heb het links laten liggen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:53 schreef Griebus het volgende:
Begonnen met The Originals, eerste aflevering wel ok.
Is dit een leuke serie of links laten liggen? Schijnt een spin off te zijn van Vampire Diaries, nooit gezien.
Ik denk dat het makkelijker te volgen is als je the vampire diaries ook hebt gekeken. Er wordt deels verder gegaan op gebeurtenissen daaruit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:53 schreef Griebus het volgende:
Begonnen met The Originals, eerste aflevering wel ok.
Is dit een leuke serie of links laten liggen? Schijnt een spin off te zijn van Vampire Diaries, nooit gezien.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ben bang dat die er niet meer komt
chuck. te vinden op verschillende regio's, oa canada, de vs, belgie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek een serie waarbij je lekker kunt bingen. Iets dat redelijk luchtig is, maar toch wel wat actievol.
Iets als Bloodline dus absoluut niet, daar heb ik momenteel geen zin in. Is Arrow iets? Zijn ook behoorlijk wat afleveringen van, dus dat is wel een pré.
Al gezien, zou wel een ideale kandidaat zijn ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:02 schreef perro. het volgende:
[..]
chuck. te vinden op verschillende regio's, oa canada, de vs, belgie.
White Collar, Burn Notice, Psych, Chuck, Leverage.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek een serie waarbij je lekker kunt bingen. Iets dat redelijk luchtig is, maar toch wel wat actievol.
Iets als Bloodline dus absoluut niet, daar heb ik momenteel geen zin in. Is Arrow iets? Zijn ook behoorlijk wat afleveringen van, dus dat is wel een pré.
Teen wolf vind ik wel lekker wegkijken. 1 seizoen per dagquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Following.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nightcrawler is mijn film van het jaar iig!quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
Nightcrawler op Nf-NL, aanrader, alleen wel een spoiler eigenlijk in de titelomschrijving.
Btw komt nog wel een serie 3 van The Bridge, neem ik aan?
Ik heb hem net aan mijn vrouw aangeraden idd. (Maar wel een spoiler in de beschrijving, vind je niet?)quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:30 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nightcrawler is mijn film van het jaar iig!
Verhaal is ook nog niet klaar na einde van serie 2 idd.quote:September komt season 3 van Bron/Broen
Spoiler in de beschrijving? Nightcrawler is juist een film waar je blind in moet stappen, geen trailer of beschrijving bekijken...quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb hem net aan mijn vrouw aangeraden idd. (Maar wel een spoiler in de beschrijving, vind je niet?)
Nee, beschrijving kun je niet missen. Nightcrawler staat bij mij nu bovenaan, en dan staat er dus:quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:42 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Spoiler in de beschrijving? Nightcrawler is juist een film waar je blind in moet stappen, geen trailer of beschrijving bekijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste is zo'n beetje waar het om draait natuurlijk...I´m back.
Jazeker. Ik zit met smart te wachten tot S4 beschikbaar komt!quote:
Mijn zusje kijkt het, heb wel eens een paar afleveringen meegekeken maar vond het niet zo. Te zoetsappig.quote:
Dit najaar. Exacte datum nog niet bekend.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:31 schreef Kauai het volgende:
Weet iemand wanneer seizoen 4 van Suits op netflix komt?
Thanksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dit najaar. Exacte datum nog niet bekend.
Ik moet ik in begin echt m'n best doen om niet af te haken om Jess.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:42 schreef richolio het volgende:
Ik vind New Girl briljant. Veel mensen die ik ken, veul mannen, vinden dat eigenlijk ook.
Ik kan er niks aan doen. Je zou het gewoon een keer moeten uitproberen dan
echt vet hèquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:34 schreef Impressme het volgende:
Vandaag laatste aflevering "Luther" gekeken, jammer dat het afgelopen is. Goeie serie
Is het wat?quote:
ander land, andere licenties, andere inhoudquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:23 schreef Rijst het volgende:
Of zou het komen omdat ik nu belgie zit? Dacht dat het aanbod hetzelfde was.
Wel grappig. Als je altijd om Hjordis kon lachen wel jaquote:
Ben nog niet klaar met seizoen 2 van Rita, maar tot nu toe welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel grappig. Als je altijd om Hjordis kon lachen wel ja
Wij hebben de 4 afl met plezier zitten kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:37 schreef Renesite het volgende:
Wel grappig. Als je altijd om Hjordis kon lachen wel ja
Ik ook. En iedere keer zei ik tegen mijn vriend "AH! Daar komt Rita!"quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben de 4 afl met plezier zitten kijken.
Maar ik miste Rita wel
Orphan Black?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje serie loos momenteel.
Vandaag de laatste Penny Dreadful gezien.
Alles op zijn plek vraag me zelfs af of er nog wel een nieuwe komt.
Ook al gezien.quote:
Je liet mij even schrikken hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:23 schreef Rijst het volgende:
Of zou het komen omdat ik nu belgie zit? Dacht dat het aanbod hetzelfde was.
'What happened, Miss Simone' is een aanrader qua documentaires.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van mij mogen ze wel met meer documentaires komen.
rita. Meer kan ik niet toevoegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook al gezien.
Lost
Breaking Bad
You better call Soul
Orange is the new Black
Daredevil
Marco Polo
Skins
Prison Break
Arrow
Fargo
al die obvious dingen al.
Van mij mogen ze wel met meer documentaires komen.
Wij zijn er ook klaar mee, met CL... eerste paar afleveringen niet erg geboeid zitten kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:20 schreef Impressme het volgende:
Crossing Lines afgezet, de karakters boeiden me niet en de verhaallijnen eigenlijk ook niet. Beetje CSI-achtig maar dan Europees en knullig of zo kwam het op mij over.
Daarna een stuk van Hinterland gekeken, lijkt me goedMorgen verder.
Broadchurch..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje serie loos momenteel.
Vandaag de laatste Penny Dreadful gezien.
Alles op zijn plek vraag me zelfs af of er nog wel een nieuwe komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |