quote:The race has started at 12:05. Four riders in the lead from the gun: Lieuwe Westra (Astana), Thomas De Gendt (Lotto-Soudal) who initiated the breakaway, Perrig Quémeneur (Europcar) and Frédéric Brun (Bretagne-Séché Environnement).
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:44 schreef Sabata het volgende:
Dowsett laatste gisteren (gevallen dacht ik)
Is dit jouw foto van de proloog?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag heeft Pierre-Luc Perichon, oftewel mijn adoptierenner, besloten in de vroege ontsnapping te zitten
Deze foto heb ik zelf van hem gemaakt in Utrecht, ik heb hem destijds ook enkele tips nageroepen, vandaar dat hij nu ook in de ontsnapping zit.
[ afbeelding ]
Pierre-Luc is langzaam in vorm aan het geraken, zo heeft hij tot nu toe elke etappe een beter resultaat geboekt, met als hoogtepunt de 82e plaats van gisteren.
Perichon is een zeer veelzijdige wielrenner, zo werd hij dit jaar 28e in Kuurne Brussel Kuurne en 4e in het eindklassement van de ronde van Langkawi dus dan kan je wat.
Ook is hij voormalig winnaar van Parijs - Camembert.
[ afbeelding ]
Als dat hem geen vleugels geeft de komende dagen!quote:Samen verder, nooit meer apart, soms wel in afstand, maar nooit in het hart. Xxxx
Er stonden in Antwerpen een hoop Eritreer je adoptierenner aan te moedigen. Inclusief gezang.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:51 schreef roos85 het volgende:
Daniël is gewoon de eerste Afrikaan in de bolletjestrui![]()
![]()
Het komt allemaal wel heel dichtbij nu.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan stond je heel dicht bij mij, ik stond namelijk in die bocht.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:49 schreef baggerbaas het volgende:
Vandaag is het wederom tijd voor Alexis Vuillermoz. Hij heeft zich enkele dagen gedeisd gehouden in etappes waar er voor hem toch niets te halen viel, maar vandaag zal hij zijn duivels weer ontbinden. Ik verwacht minimaal een top 10.
Allez Alexis!!!
Dat wisten we van tevoren al.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Onze held Julian David eindigt in de top 11. Toprenner pur sang.
* trotsquote:Kenneth Vanbilsen is gestart met het rode rugnummer 179. De Lummenaar valt deze eer te beurt nadat hij gisteren door de wedstrijdjury werd uitgeroepen tot meest strijdlustige renner. En dat op quatorze juillet terwijl Vanbilsens enige medevluchter een Fransman was. Faut le faire!...
Weet je dat zeker? Op de TDF-site staat hij nog gewoon in het klassement.quote:
luisterde naar radio 1. Die zeiden buiten tijdquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Op de TDF-site staat hij nog gewoon in het klassement.
Op de Toursite staat hij nog gewoon in de uitslag.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:33 schreef franklop het volgende:
[..]
luisterde naar radio 1. Die zeiden buiten tijd
nen met tuiten na de finish in de elfde etappe van de Tour. De Australische renner Zakkari Dempster van de Duitse Bora-Argon 18 ploeg kwam net te laat binnen en de Tour is voor hem voorbij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Op de Toursite staat hij nog gewoon in de uitslag.
Oké, dat is wel zielig.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
nen met tuiten na de finish in de elfde etappe van de Tour. De Australische renner Zakkari Dempster van de Duitse Bora-Argon 18 ploeg kwam net te laat binnen en de Tour is voor hem voorbij.
Hij mocht op 45 minuten en 19 seconden finishen van winnaar Rafal Majka, maar Dempster deed er een kleine halve minuut langer over. Begeleiders van zijn Duitse team probeerden Dempster nog te troosten, maar de renner boog zijn hoofd en liet de tranen de vrije loop.
De Tourkaravaan vertrekt morgen zonder hem richting Plateau de Beille.
Leuk voor hem. Maar waarom? Regels zijn regels toch.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:43 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Goed nieuws. Hij mag morgen toch starten
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Leuk voor hem. Maar waarom? Regels zijn regels toch.
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 15-07-2015 om 20:59:46Dempster mag in koers blijven omdat hij meerdere malen moest remmen en stoppen vanwege toeschouwers op de weg. #tdf15 reageer retweet
Het is nog niet de tour die Simon had verwacht, maar als ie herstelt gaan we hem in de Alpen zeker nog zien!twitter:SimonYatess twitterde op woensdag 15-07-2015 om 19:17:36I've come down with some sort of bug so just trying to survive, 😞 Hope to be better before the Alps ! 💪💪 #TDF2015 #jesuismalade reageer retweet
twitter:ZakDempster twitterde op woensdag 15-07-2015 om 20:43:59I can say I'm having a bit of a health issue that's causing me to spend a fair bit of time out of the saddle. reageer retweet
Voor het eerst sinds ik hieraan meedoet haalt mijn renner Parijs niet. Een bittere teleurstelling voor zijn ploeg Bora, mijzelf, maar natuurlijk ook voor Zakkari. Maar hij kon het dezelfde dag alweer goed relativeren;twitter:ZakDempster twitterde op donderdag 16-07-2015 om 17:34:49Thanks for all your tweets. I couldn't deal with the pain of the injury and ride fast enough, I feel pretty ashamed but that's all I had.. reageer retweet
Zakkie, voor mij blijf je altijd een heldtwitter:ZakDempster twitterde op donderdag 16-07-2015 om 17:47:19It's only sport after all though and the sun will come up tomorrow and I'll be back to do what I love doing. reageer retweet
Maar Parijs is nog ver.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 07:00 schreef UIO_AMS het volgende:
In het algemeen klassement staat Kenneth Vanbilsen er niet best voor. Een gat van 2,5 uur lijkt wat moeilijk te overbruggen. De laatste dagen eindigen in de laatste groepjes helpt daar ook niet bij. Maar: hij staat ontzettend hoog in het strijdlust klassement. Nog één net niet ontsnapping en dat klassement is zeker voor Kenneth!
En een RIP voor mijn adoptierennerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef Madhouse11 het volgende:
Stil hier, volgens mij kunnen we een ritzege aan het illustere rijtje toevoegen !!
Mooie manier om een DSQ te pakken.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En een RIP voor mijn adoptierenner![]()
Gewoon een DSQ te pakken, terwijl hij zeker niet slecht bezig was.
Waarom?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En een RIP voor mijn adoptierenner![]()
Gewoon een DSQ te pakken, terwijl hij zeker niet slecht bezig was.
Stukje met de auto geredenquote:
Sam Bennett is niet meer. Daar gaat je rode lantaarn. Meer kans dus voor mijn adoptierenner Luke Durbridge. Hij rijdt een anonieme Tour de France. Zo anoniem dat hij zelfs kanshebber is op de prijs "Meest onopvallende renner van 2015. Luke bevindt zich op dit moment in de onderste regionen van het klassement en bezet een prachtige 151ste plaats, vlak boven de Nederlanders Thomas Leezer en Pieter Weening.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:44 schreef Keano het volgende:
Ik als adoptievader ben inmiddels meer dan trots dat Sam Bennett flink zijn best aan het doen is om de rode lantaarn te claimen.
Hij heeft zich niet kunnen mengen in de sprints en heeft nu dus een nieuw doel voor ogen. Inmiddels heeft hij meer dan 16 minuten 'voorsprong' op Sebastien Chavanel en heeft hij bijna 3 en een half uur langer op de fiets gezeten dan Froomey.
Heeft er al eerder iemand de rode lantaarn geclaimd met zijn adoptierenner?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |