En een RIP voor mijn adoptierennerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef Madhouse11 het volgende:
Stil hier, volgens mij kunnen we een ritzege aan het illustere rijtje toevoegen !!
Mooie manier om een DSQ te pakken.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En een RIP voor mijn adoptierenner![]()
Gewoon een DSQ te pakken, terwijl hij zeker niet slecht bezig was.
Waarom?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En een RIP voor mijn adoptierenner![]()
Gewoon een DSQ te pakken, terwijl hij zeker niet slecht bezig was.
Stukje met de auto geredenquote:
Sam Bennett is niet meer. Daar gaat je rode lantaarn. Meer kans dus voor mijn adoptierenner Luke Durbridge. Hij rijdt een anonieme Tour de France. Zo anoniem dat hij zelfs kanshebber is op de prijs "Meest onopvallende renner van 2015. Luke bevindt zich op dit moment in de onderste regionen van het klassement en bezet een prachtige 151ste plaats, vlak boven de Nederlanders Thomas Leezer en Pieter Weening.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:44 schreef Keano het volgende:
Ik als adoptievader ben inmiddels meer dan trots dat Sam Bennett flink zijn best aan het doen is om de rode lantaarn te claimen.
Hij heeft zich niet kunnen mengen in de sprints en heeft nu dus een nieuw doel voor ogen. Inmiddels heeft hij meer dan 16 minuten 'voorsprong' op Sebastien Chavanel en heeft hij bijna 3 en een half uur langer op de fiets gezeten dan Froomey.
Heeft er al eerder iemand de rode lantaarn geclaimd met zijn adoptierenner?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |