Ah daar ga ik ook aan mee doen!quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn frummel van de goede echo
IMA ook goede controle
Mijn geheugen is een zeef.
Gisteren ook goede controle gehad, we mogen aan een proef mee doen, omdat mini zo gemiddeld is, of groeiachterstanden eerder worden opgemerkt als je in je zwangerschap nog een of twee extra echo's krijgt. Dus krijgen we gratis groei echo met 30 en 36 weken, helemaal prima!
Mijn buik gaat minder hard, maar aangezien ik de eerste weken heel hard groeide en aankwam, vind ik dat helemaal niet erg. Had met mijn yoga groepje gewoon t kleinste buikje ineens
Mini groeit nog netjes, hartje klopt nog, en ik zit al geruime tijd aan de minimale bewegingen per dag. Zelfs mijn man krijgt af en toe contact met m. Vind t helemaal prima zo
Hihi, ik ging de supermarkt serieus als een soort van uitje zien in de eerste wekenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:41 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat helemaalmaar in theorie zou het kunnen, als het echt een super makkelijke baby is die veel slaapt.
Maar mijn man stelde ook voor dat we in de tweede week na de bevalling gezellig dingen kunnen doen (hij is dan nog vrij). Heel optimistisch en ook dat zou kunnen, maar ik denk dat hij toch eerder moet denken aan naar de supermarkt hier vlakbij als gezellig uitje.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:44 schreef kazy het volgende:
voor alle goede echo's, ctg's, poezenpakjes (ik ben helemaal gelukkig met het poezenslaapzakje, zelfs mijn meneer vond hem leuk ha!
)
ja volgens mij was het daarvoor. Erg he, ik ben het nu al weer vergetenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Is dat die IRIS-studie? Daar zijn wij ook voor ingeschreven, maar dan ligt het er ook nog aan of de praktijk uiteindelijk meedoet geloof ik? Hier in ieder geval geen extra echo's voor gehad.
Ah thanks, ik denk eigenlijk dat ze het bij mij nu ook wel zo bedoelde. Volgende week nog maar eens checken. (Hoewelquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Daar hebben we het hier ook over gehad ja. Als de afspraak van volgende week woensdag 40+2 nodig is dan gaat ze dan met ons bespreken wat daarna de scenario's kunnen zijn en maakt ze alvast een afspraak in het ziekenhuis voor een consult bij 41+2. Maar ze zei al dat dat vooral is zodat het in de agenda staat daar en ze niet met 41+1 moet bellen dat ze de volgende dag iemand langs wil sturen. Maar dat in het ziekenhuis was dan echt alleen een consult, opties bespreken, als het met 41+3 begint (en alles goed endezo) is dat gewoon VK-werk volgens mij.
Aahwquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef Malteser het volgende:
Wil jullie gewoon even allemaal bedanken voor het meeleven, het jompelen, het meedenken, het opbeuren, enz.
Ik ben zo blij met jullie hier op Fok! Een fijn klankbord, zowel hier als in het estafettetopic, als in 'mijn' topic. De afgelopen dagen waren weer wat spannend en wederom leeft iedereen mee enz.
Super! Dank jullie wel!
Ik zat van de week in de trein, bomvol, en er kwam een oudere man, met wandelstok, binnen. Iedereen bleef zitten (quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:45 schreef Mariposas het volgende:
Wat stom Daui! Niet echt last van gehad gelukkig. Wel genoeg mensen die niet opstaan in de trein of tram.
Ik heb heerlijk geslapen, vandaag komt mijn fitnessbal voor de weeën om op te vangen, en de weersvoorspellingen voor aankomende week zijn niet al te best. Dus baby, kom alsjeblieft snel!!
ja kloptquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:59 schreef Skoap het volgende:
[..]
ja volgens mij was het daarvoor. Erg he, ik ben het nu al weer vergeten
Wat fijn dat je goed geslapen hebt! Klinkt alsof je er klaar voor bent..quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:45 schreef Mariposas het volgende:
Wat stom Daui! Niet echt last van gehad gelukkig. Wel genoeg mensen die niet opstaan in de trein of tram.
Ik heb heerlijk geslapen, vandaag komt mijn fitnessbal voor de weeën om op te vangen, en de weersvoorspellingen voor aankomende week zijn niet al te best. Dus baby, kom alsjeblieft snel!!
Heerlijk geslapen valt bij mij wel in de categorie 6 uur slaap, maar dan wel zonder te veel wakker te liggen tussendoor.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wat fijn dat je goed geslapen hebt! Klinkt alsof je er klaar voor bent..
Ik slaap tegenwoordig zo'n 5-6 uur per nacht, en dat is echt niet genoeg voor me, zeker omdat ik voor m'n werk echt concentratie nodig heb. Zo frustrerend. Gezien ik nu alleen maar thuis werk doe ik maar veel dutjes, maar dat maakt niet dat ik me productiever voel..
werk nog tot het eind van de maand. Dan vakantie, en dan vanaf september verlof.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:51 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen valt bij mij wel in de categorie 6 uur slaap, maar dan wel zonder te veel wakker te liggen tussendoor.![]()
Van dutjes word ik echt heel gaar, en meestal heb ik ook daar geen rust voor in m'n hoofd, dus hoe moe ik soms ook ben, dat doe ik eigenlijk nooit. Hooguit dat als ik om 05:00 wakker ben, ik om 07:00 uur terug ga naar bed en nog een uurtje slaap. Tot wanneer blijf je werken?
Kan het me voorstellen. Juist nu extra fel daaropquote:Op donderdag 9 juli 2015 07:33 schreef Daui het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik niet terug deins voor fysiek geweld als het om mijn buik gaat.![]()
Van de week iemand in de lift een zet gegeven
Zo'n eikel die er perse nog bij wil en stom lachend zegt dat past nog makkelijk. Ik had mijn armen voor mijn buik maar die eikel ging er tegen aan duwen.
Zoveel mensen die niet uitkijken. Vooral op het station of in de supermarkt. Grrrrrr
Maar echt, zo herkenbaar dit. Moest laatst ook aan mensen vragen of ze even op konden staan voor een bejaard stel omdat iedereen gewoon bleef zitten (ik stond al). Te belachelijk voor woorden. De rest van de bus lekker de andere kant uit staren op het moment dat iemand zijn bek open durft te trekken, ik snap er niets van.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zat van de week in de trein, bomvol, en er kwam een oudere man, met wandelstok, binnen. Iedereen bleef zitten () en toen ik hem zag wankelen tussen de stoelen heb ik mijn plaats afgestaan. Dat had wel de nodige reactie tot gevolg, want toen kwam er vanuit de aangrenzende coupé (eerste klas) een reiziger die in de tweede klas ging staan zodat ik in de eerste kon zitten.
Toen de conducteur kort daarop kwam controleren begon die man een hele preek over opstaan voor ouderen en zwangeren en legde toen uit waarom hij dan maar met mij geruild had.
Gelukkig bestaat dat soort mensen dus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |