Ranzig is dat he?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef Daui het volgende:
Frummel fijn van de moomooie echo.
Oooooo Sekhmet milkshake![]()
Hier geen zwangerschapsdiabetes. Wel vies glucose drankje moeten drinken blegh
Ik had 1,5 liter besteld/gevraagd voor thuis... Je had de gezichten moeten zien 😊quote:
Dat is volgens mij nou het enige wat ik heb mogen overslaan qua onderzoeken deze zwangerschap.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:28 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ik had 1,5 liter besteld/gevraagd voor thuis... Je had de gezichten moeten zien 😊
Academisch ziekenhuis heeft na 2 weken nog steeds geen uitslag van mijn ogtt in regionaal ziekenhuis.. We hebben samen geconcludeerd dat t 'wel goed zal zijn'.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier weer een sticker, bloeddruk van 110/60, gewicht nu +13, complimenten voor mijn mooie buik zonder strepen![]()
Wel mijn onrustige/onzekere gevoel nog even besproken. Afgesproken dat ik nu twee keer per week langskom. En ze heeft me nog eens op het hart gedrukt dat ik gewoon moet bellen als het onzekere gevoel de overhand krijgt en ook als ik onzeker ben over het begin van de bevalling en voordat weeën misschien helemaal protocolproof zijn wil weten of er iets gaande is
Ligt een beetje aan het protocol van je werkgever (als dat er überhaupt is). Ik ben in overleg met gynaecoloog en werkgever met 30 weken gestopt (nou ja, eerst kerstvakantie en daarna dus ziektewet). Parttime en kantoorfunctie, maar wel met fikse reistijd. In mijn geval trok mijn bekken het 2 uur per dag in de auto zitten gewoon niet meer. Achteraf erg blij mee want ik ben bevallen voor mijn verlof in ging.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:11 schreef Mineola het volgende:
Ah duidelijk! Het heet officieel nog geen verlof dus, maar het komt er wel op neer dat je als tweelingzwangere dus sowieso met 29 weken stopt met werken en de laatste vijf weken tot je officiële verlof begint dan 100% ziek gemeld bent. Als je dus nog niet eerder volledig ziek gemeld was.
Ja, zeker omdat ik Frummel sinds gisteravond ook weer beter voel. Dat is zo fijn!quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:02 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn van de goede ctg malteser! Maak je je nu ook minder ongerust?
Frummel, gefeliciteerd met de goede echo
Hier is vandaag de babykamer geleverd. Het is me gelukt om de box in elkaar te zetten, maar de lade zit scheef ofzo en gaat niet dicht. Dat mag m'n man dus straks opnieuw gaan doen, ik ben er klaar mee voor vandaag! Maar stiekem ben ik wel erg blij dat alles er eindelijk is, ook al moet het meeste nog in elkaar gezet worden.
Mijn neus zit helaas al dicht sinds 15 weken, dus ik vrees dat ik de bevalling straks niet al te charmant met open mond moet doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:39 schreef Malteser het volgende:
Ja, een goede echo voor Frummeltje![]()
En VK stickers voor IMA en sillie!![]()
LuDann, wat rot dat ze benauwd bent. Hopelijk wil je neus gauw open gaan, dat scheelt zoveel.
Wat jouw vraag betreft over de ctg: men gooit het nu op de blaasonsteking. Ik had veel harde buiken (daar klaagde ik hier vorige week al eens over) en de gyn vermoedt dat de kleine daar toch wat last van had. Het is maar een kleintje natuurlijk dus geen idee of dat ook mee speelt?
Vandaag was de ctg in ieder geval mooi volgens de gyn dus ik ga voor nog zo'n mooie ctg morgen.
Hoezo 2 boxen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef SaskiaR het volgende:
Wij hebben zelfs twee boxen, die moeten allebei nog in elkaar (die ene is zo'n mooie driehoekige, daar moet je alle spijltjes los van elkaar vastschroeven...)
Nu eerst uitvinden hoe ik de net gewassen hoes van de maxicosi er weer in doe, zodat die banden ook goed er doorheen lopen enzo.
Menstruatie-achtige pijn, dat klinkt spannend! Een blaasontsteking klinkt echter wat minder spannend, hoop dat je die niet hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:49 schreef Mariposas het volgende:
Fijn dat alles er is, FF! Laat je man maar snel alles in elkaar zetten!![]()
Eenvoor alle goede echo's en CTG's!
En fijne vakantie alvast, sillie!
Vraagje, constante menstruatie-achtige pijn, herkennen jullie dat als voorwerk? Ik dacht dat dit meer een soort krampen zijn waar langere tijd tussen zit? Af en toe zit er een kleine uitschieter en harde buik bij, maar het blijft voornamelijk bij een constant zeurend gevoel. In combinatie met mijn rare geen-plasdrang ben ik bang dat het toch een blaasontsteking zou kunnen zijn, dus ik ga morgenochtend maar even bellen en urine inleveren.
We hebben een bedrijf en wonen daarboven, dus het is handig in beide een box te hebben. Mijn man denkt namelijk dat hij tegelijkertijd het bedrijf kan runnen als op de baby letten (mwhahahahahaquote:
Oh ja, zo een heb ik hier ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:20 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
We hebben een bedrijf en wonen daarboven, dus het is handig in beide een box te hebben. Mijn man denkt namelijk dat hij tegelijkertijd het bedrijf kan runnen als op de baby letten (mwhahahahaha![]()
![]()
![]()
)
Schattig he, die naïviteitquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:23 schreef LuDann het volgende:
Oh ja, zo een heb ik hier ook.![]()
Die stelt zich hele werkdagen thuis en lekker gamen met baby voor. Ook denkt hij dat ik wel lekker kan studeren met de baby in huis en dat kinderopvang alleen nodig is als ik college heb.
Wat tof!quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:22 schreef Sara82 het volgende:
Yes, goede ctg voor Malteser! Fijn!
En dankzij lieve Malteser zijn mijn hormonen intens gelukkig vandaag!
[ afbeelding ]
Setje compleet![]()
Ik heb lichte steken in mijn cervix. Is dat normaal? Volgens mij knijpt ie erin ofzo.
Ik kan trouwens weer eten zonder daarna krom te liggen, yeah! (And so I eat. A lot. Ja nee maar echt veul. Hongâh!!!)
Eigenlijk rug en buik, maar voornamelijk buik. Golven herken ik er niet in. Eerder een kabbelend meertje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Mijn neus zit helaas al dicht sinds 15 weken, dus ik vrees dat ik de bevalling straks niet al te charmant met open mond moet doen.
[..]
Menstruatie-achtige pijn, dat klinkt spannend! Een blaasontsteking klinkt echter wat minder spannend, hoop dat je die niet hebt.
Ik kan er niet echt wat over zeggen, bij mij komt het in golven en is het niet altijd aanwezig maar ik kan me voorstellen dat dat bij iedereen anders is. Heb je het in je rug of in je buik?
Dat helemaalquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:23 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh ja, zo een heb ik hier ook.![]()
Die stelt zich hele werkdagen thuis en lekker gamen met baby voor. Ook denkt hij dat ik wel lekker kan studeren met de baby in huis en dat kinderopvang alleen nodig is als ik college heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |