abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154171903
Frummel fijn van de moomooie echo.

Oooooo Sekhmet milkshake :9~

Hier geen zwangerschapsdiabetes. Wel vies glucose drankje moeten drinken blegh :)
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:23:58 #227
105850 Fuente
mamamuts
pi_154171986
Svane :* Wat naar, sterkte!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154172039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:22 schreef Daui het volgende:
Frummel fijn van de moomooie echo.

Oooooo Sekhmet milkshake :9~

Hier geen zwangerschapsdiabetes. Wel vies glucose drankje moeten drinken blegh :)
Ranzig is dat he? :D
Schudden voor gebruik
pi_154172139
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:25 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik had 1,5 liter besteld/gevraagd voor thuis... Je had de gezichten moeten zien 😊
Academisch ziekenhuis heeft na 2 weken nog steeds geen uitslag van mijn ogtt in regionaal ziekenhuis.. We hebben samen geconcludeerd dat t 'wel goed zal zijn'.
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:32:36 #230
409579 LuDann
All the way
pi_154172239
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:25 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Dat is volgens mij nou het enige wat ik heb mogen overslaan qua onderzoeken deze zwangerschap. *O*
pi_154172347
Hier weer een sticker, bloeddruk van 110/60, gewicht nu +13, complimenten voor mijn mooie buik zonder strepen ;)
Wel mijn onrustige/onzekere gevoel nog even besproken. Afgesproken dat ik nu twee keer per week langskom. En ze heeft me nog eens op het hart gedrukt dat ik gewoon moet bellen als het onzekere gevoel de overhand krijgt en ook als ik onzeker ben over het begin van de bevalling en voordat weeën misschien helemaal protocolproof zijn wil weten of er iets gaande is :)
pi_154172476
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:28 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Ik had 1,5 liter besteld/gevraagd voor thuis... Je had de gezichten moeten zien 😊
Academisch ziekenhuis heeft na 2 weken nog steeds geen uitslag van mijn ogtt in regionaal ziekenhuis.. We hebben samen geconcludeerd dat t 'wel goed zal zijn'.
_O-
Schudden voor gebruik
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:22:15 #233
409579 LuDann
All the way
pi_154173669
Blegh, ik ben vreselijk benauwd. Mijn neus zit echt helemaal dicht en ik zit hier te hijgen als een ploegpaard. Echt niet fijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier weer een sticker, bloeddruk van 110/60, gewicht nu +13, complimenten voor mijn mooie buik zonder strepen ;)
Wel mijn onrustige/onzekere gevoel nog even besproken. Afgesproken dat ik nu twee keer per week langskom. En ze heeft me nog eens op het hart gedrukt dat ik gewoon moet bellen als het onzekere gevoel de overhand krijgt en ook als ik onzeker ben over het begin van de bevalling en voordat weeën misschien helemaal protocolproof zijn wil weten of er iets gaande is :)
*O* voor de goede controle en wat fijn dat ze rekening houden met je onzekerheid.
pi_154173798
Fijn frummel van de goede echo *O*

IMA ook goede controle *O*

Mijn geheugen is een zeef.

Gisteren ook goede controle gehad, we mogen aan een proef mee doen, omdat mini zo gemiddeld is, of groeiachterstanden eerder worden opgemerkt als je in je zwangerschap nog een of twee extra echo's krijgt. Dus krijgen we gratis groei echo met 30 en 36 weken, helemaal prima! *O*
Mijn buik gaat minder hard, maar aangezien ik de eerste weken heel hard groeide en aankwam, vind ik dat helemaal niet erg. Had met mijn yoga groepje gewoon t kleinste buikje ineens :')
Mini groeit nog netjes, hartje klopt nog, en ik zit al geruime tijd aan de minimale bewegingen per dag. Zelfs mijn man krijgt af en toe contact met m. Vind t helemaal prima zo *;
pi_154173904
Ik zie dat er een goede echo was voor Frummel! Fijn zeg! *O*

Ik heb, met een sticker van de VK op zak nu vakantie!! *O* baby maakt 't goed, ik maak het goed, allemaal prima, dus ik kan morgen met een gerust hart weg O+ .
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:38:21 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154174103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:11 schreef Mineola het volgende:
Ah duidelijk! Het heet officieel nog geen verlof dus, maar het komt er wel op neer dat je als tweelingzwangere dus sowieso met 29 weken stopt met werken en de laatste vijf weken tot je officiële verlof begint dan 100% ziek gemeld bent. Als je dus nog niet eerder volledig ziek gemeld was.
Ligt een beetje aan het protocol van je werkgever (als dat er überhaupt is). Ik ben in overleg met gynaecoloog en werkgever met 30 weken gestopt (nou ja, eerst kerstvakantie en daarna dus ziektewet). Parttime en kantoorfunctie, maar wel met fikse reistijd. In mijn geval trok mijn bekken het 2 uur per dag in de auto zitten gewoon niet meer. Achteraf erg blij mee want ik ben bevallen voor mijn verlof in ging.

En sowieso ligt het ook wel erg aan type zwangerschap. Bij een een-eiige tweeling met gedeelde vliezen nemen ze je het liefst vanaf 30 weken op het ziekenhuis geloof ik dus dat werkt ook lastig.
pi_154174124
Ja, een goede echo voor Frummeltje *O*

En VK stickers voor IMA en sillie! *O*

LuDann, wat rot dat ze benauwd bent. Hopelijk wil je neus gauw open gaan, dat scheelt zoveel.
Wat jouw vraag betreft over de ctg: men gooit het nu op de blaasonsteking. Ik had veel harde buiken (daar klaagde ik hier vorige week al eens over) en de gyn vermoedt dat de kleine daar toch wat last van had. Het is maar een kleintje natuurlijk dus geen idee of dat ook mee speelt?
Vandaag was de ctg in ieder geval mooi volgens de gyn dus ik ga voor nog zo'n mooie ctg morgen :).
pi_154174802
Fijn van de goede ctg malteser! Maak je je nu ook minder ongerust?

Frummel, gefeliciteerd met de goede echo *O*

Hier is vandaag de babykamer geleverd. Het is me gelukt om de box in elkaar te zetten, maar de lade zit scheef ofzo en gaat niet dicht. Dat mag m'n man dus straks opnieuw gaan doen, ik ben er klaar mee voor vandaag! Maar stiekem ben ik wel erg blij dat alles er eindelijk is, ook al moet het meeste nog in elkaar gezet worden.
pi_154175294
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:02 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn van de goede ctg malteser! Maak je je nu ook minder ongerust?

Frummel, gefeliciteerd met de goede echo *O*

Hier is vandaag de babykamer geleverd. Het is me gelukt om de box in elkaar te zetten, maar de lade zit scheef ofzo en gaat niet dicht. Dat mag m'n man dus straks opnieuw gaan doen, ik ben er klaar mee voor vandaag! Maar stiekem ben ik wel erg blij dat alles er eindelijk is, ook al moet het meeste nog in elkaar gezet worden.
Ja, zeker omdat ik Frummel sinds gisteravond ook weer beter voel. Dat is zo fijn!

Wat fijn dat de babykamer geleverd is. Toch nog mooi op tijd :). En dat in elkaar zetten, komt vast goed. Is ons ook gelukt. De box moeten wij nog maar dat doen we pas over een tijd (en we hebben geen lade eronder ;) ).
pi_154175359
Wij hebben zelfs twee boxen, die moeten allebei nog in elkaar (die ene is zo'n mooie driehoekige, daar moet je alle spijltjes los van elkaar vastschroeven...)
Nu eerst uitvinden hoe ik de net gewassen hoes van de maxicosi er weer in doe, zodat die banden ook goed er doorheen lopen enzo.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154175615
AH fijn FF!! Dan krijgt het allemaal zon echt iets.. Vond ik.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:49:49 #242
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154176219
Fijn dat alles er is, FF! Laat je man maar snel alles in elkaar zetten! *O*

Een *O* voor alle goede echo's en CTG's!
En fijne vakantie alvast, sillie!

Vraagje, constante menstruatie-achtige pijn, herkennen jullie dat als voorwerk? Ik dacht dat dit meer een soort krampen zijn waar langere tijd tussen zit? Af en toe zit er een kleine uitschieter en harde buik bij, maar het blijft voornamelijk bij een constant zeurend gevoel. In combinatie met mijn rare geen-plasdrang ben ik bang dat het toch een blaasontsteking zou kunnen zijn, dus ik ga morgenochtend maar even bellen en urine inleveren.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:18:35 #243
409579 LuDann
All the way
pi_154176930
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:39 schreef Malteser het volgende:
Ja, een goede echo voor Frummeltje *O*

En VK stickers voor IMA en sillie! *O*

LuDann, wat rot dat ze benauwd bent. Hopelijk wil je neus gauw open gaan, dat scheelt zoveel.
Wat jouw vraag betreft over de ctg: men gooit het nu op de blaasonsteking. Ik had veel harde buiken (daar klaagde ik hier vorige week al eens over) en de gyn vermoedt dat de kleine daar toch wat last van had. Het is maar een kleintje natuurlijk dus geen idee of dat ook mee speelt?
Vandaag was de ctg in ieder geval mooi volgens de gyn dus ik ga voor nog zo'n mooie ctg morgen :).
Mijn neus zit helaas al dicht sinds 15 weken, dus ik vrees dat ik de bevalling straks niet al te charmant met open mond moet doen. ;)

Hopen dat het inderdaad die blaasontsteking is dan, dat is in ieder geval relatief makkelijk op te lossen!
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef SaskiaR het volgende:
Wij hebben zelfs twee boxen, die moeten allebei nog in elkaar (die ene is zo'n mooie driehoekige, daar moet je alle spijltjes los van elkaar vastschroeven...)
Nu eerst uitvinden hoe ik de net gewassen hoes van de maxicosi er weer in doe, zodat die banden ook goed er doorheen lopen enzo.
Hoezo 2 boxen? :)
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:49 schreef Mariposas het volgende:
Fijn dat alles er is, FF! Laat je man maar snel alles in elkaar zetten! *O*

Een *O* voor alle goede echo's en CTG's!
En fijne vakantie alvast, sillie!

Vraagje, constante menstruatie-achtige pijn, herkennen jullie dat als voorwerk? Ik dacht dat dit meer een soort krampen zijn waar langere tijd tussen zit? Af en toe zit er een kleine uitschieter en harde buik bij, maar het blijft voornamelijk bij een constant zeurend gevoel. In combinatie met mijn rare geen-plasdrang ben ik bang dat het toch een blaasontsteking zou kunnen zijn, dus ik ga morgenochtend maar even bellen en urine inleveren.
Menstruatie-achtige pijn, dat klinkt spannend! Een blaasontsteking klinkt echter wat minder spannend, hoop dat je die niet hebt.

Ik kan er niet echt wat over zeggen, bij mij komt het in golven en is het niet altijd aanwezig maar ik kan me voorstellen dat dat bij iedereen anders is. Heb je het in je rug of in je buik?
pi_154176965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:18 schreef LuDann het volgende:

Hoezo 2 boxen? :)

We hebben een bedrijf en wonen daarboven, dus het is handig in beide een box te hebben. Mijn man denkt namelijk dat hij tegelijkertijd het bedrijf kan runnen als op de baby letten (mwhahahahaha :') :') :') :') )
pi_154177030
Yes, goede ctg voor Malteser! Fijn!
En dankzij lieve Malteser zijn mijn hormonen intens gelukkig vandaag!

Setje compleet O+

Ik heb lichte steken in mijn cervix. Is dat normaal? Volgens mij knijpt ie erin ofzo.

Ik kan trouwens weer eten zonder daarna krom te liggen, yeah! (And so I eat. A lot. Ja nee maar echt veul. Hongâh!!! :P )
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:23:15 #246
409579 LuDann
All the way
pi_154177055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:20 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

We hebben een bedrijf en wonen daarboven, dus het is handig in beide een box te hebben. Mijn man denkt namelijk dat hij tegelijkertijd het bedrijf kan runnen als op de baby letten (mwhahahahaha :') :') :') :') )
Oh ja, zo een heb ik hier ook. :D :') Die stelt zich hele werkdagen thuis en lekker gamen met baby voor. Ook denkt hij dat ik wel lekker kan studeren met de baby in huis en dat kinderopvang alleen nodig is als ik college heb.
pi_154177076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:23 schreef LuDann het volgende:

Oh ja, zo een heb ik hier ook. :D :') Die stelt zich hele werkdagen thuis en lekker gamen met baby voor. Ook denkt hij dat ik wel lekker kan studeren met de baby in huis en dat kinderopvang alleen nodig is als ik college heb.
Schattig he, die naïviteit :P
Gamen met een baby op schoot zie ik ook nog wel voor me, maar werken en baby toch echt niet.
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:25:04 #248
409579 LuDann
All the way
pi_154177081
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:22 schreef Sara82 het volgende:
Yes, goede ctg voor Malteser! Fijn!
En dankzij lieve Malteser zijn mijn hormonen intens gelukkig vandaag!

[ afbeelding ]

Setje compleet O+

Ik heb lichte steken in mijn cervix. Is dat normaal? Volgens mij knijpt ie erin ofzo.

Ik kan trouwens weer eten zonder daarna krom te liggen, yeah! (And so I eat. A lot. Ja nee maar echt veul. Hongâh!!! :P )
Wat tof! O+

Hoe ver ben je nu (even te lui om het uit te rekenen. :+)? Steken in je cervix herken ik als indalingsklachten.
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:38:14 #249
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154177389
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:18 schreef LuDann het volgende:

[..]

Mijn neus zit helaas al dicht sinds 15 weken, dus ik vrees dat ik de bevalling straks niet al te charmant met open mond moet doen. ;)

[..]

Menstruatie-achtige pijn, dat klinkt spannend! Een blaasontsteking klinkt echter wat minder spannend, hoop dat je die niet hebt.

Ik kan er niet echt wat over zeggen, bij mij komt het in golven en is het niet altijd aanwezig maar ik kan me voorstellen dat dat bij iedereen anders is. Heb je het in je rug of in je buik?
Eigenlijk rug en buik, maar voornamelijk buik. Golven herken ik er niet in. Eerder een kabbelend meertje.
Ik weet eigenlijk ook niet echt hoe menstruatiepijn voelt, want ik heb daar nooit last van, maar ik stel me een pijn voor waarbij je niet hoeft te puffen of door de grond gaat. :+

Bij de yoga vertelde ze maandag dat je je mond niet gesloten moet houden tijdens het persen (omdat je anders met/naar je hoofd perst :+ ) dus misschien alleen maar beter dat je niet door je neus kan ademen. :P

Sara, leuk en tof zo'n fok-actie! Ik heb ook een pakje aan estrys (zal wel weer in de war zijn met foknaam, dus hierbij een disclaimer) te danken. Om je trouwens helemaal gek te maken heb ik ook nog een ander poezenbroekje van hema, maar ik geloof dat die niet van deze collectie komt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mariposas op 08-07-2015 18:43:57 ]
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:41:29 #250
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154177460
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:23 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dat helemaal :D maar in theorie zou het kunnen, als het echt een super makkelijke baby is die veel slaapt.
Maar mijn man stelde ook voor dat we in de tweede week na de bevalling gezellig dingen kunnen doen (hij is dan nog vrij). Heel optimistisch en ook dat zou kunnen, maar ik denk dat hij toch eerder moet denken aan naar de supermarkt hier vlakbij als gezellig uitje. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')