hij zit nu nog klem achter zn bureauquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:08 schreef Ole het volgende:
Hoe vaak zal Evert een stijfje hebben gehad afgelopen week?

Eh... vergeet vooral niet dat die bladen alles zelf uit hun duim zuigen en het waarschijnlijk helemaal niet zo gezegd is door die familie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:02 schreef JaneDoe het volgende:
familie van der vaart is goed bezig met hun lastercampagne
ik bedenk me nu dat hele gedoe rond de scheiding met syl ook makkelijk door hun kan zijn gelekt ipv sabia en touriya (wat we allemaal dachten)

Welkom in SHO!quote:Op donderdag 9 juli 2015 03:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook in sprookjes?

Ik zit nog steeds te wachten op de onderbouwing van die uitspraak.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:36 schreef Greys het volgende:
"Sabia is zo gek als een deur."
Toedeledokie, met je bierkip

Ik zag het in het artikel hierboven en dan is het gewoon zo Dees!quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op de onderbouwing van die uitspraak.

O ja, want...quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het in het artikel hierboven en dan is het gewoon zo Dees!
quote:

Misschien bedoelen ze het positiefquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op de onderbouwing van die uitspraak.

Die kans is er zeker. Maar het komt wel een beetje overeen met het beeld dat Khalid van haar schetste.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eh... vergeet vooral niet dat die bladen alles zelf uit hun duim zuigen en het waarschijnlijk helemaal niet zo gezegd is door die familie.
Er worden echt gewoon interviews geplaatst zonder dat iemand ooit geinterviewd is.

Wat het voor de bladen alleen maar makkelijker maakt zo'n verhaal te schrijven...quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die kans is er zeker. Maar het komt wel een beetje overeen met het beeld dat Khalid van haar schetste.

Tuurlijk, want op zulke aannames teren ze. Net zoals Sylvie die in ene net zo'n geldwolf is waarbij ze al nattigheid voeldenquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat het voor de bladen alleen maar makkelijker maakt zo'n verhaal te schrijven...

En dan te bedenken dat hij er bijna aan vast had gezeten als die zwangerschap niet fout was afgelopenquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vandaag in beeld:
http://www.telegraaf.nl/t(...)tot_wanhoop____.html

in dit geval denk ik niet dat het verzonnen is, rtl boulevard had dezelfde infoquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eh... vergeet vooral niet dat die bladen alles zelf uit hun duim zuigen en het waarschijnlijk helemaal niet zo gezegd is door die familie.
Er worden echt gewoon interviews geplaatst zonder dat iemand ooit geinterviewd is.

Deze quote in Privé vond ik echt onder de gordel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:36 schreef Greys het volgende:
"Sabia is zo gek als een deur."
Toedeledokie, met je bierkip
quote:Onze bron: „Van der Vaart had het maar steeds over zijn droomvrouw. Nou, laat ik je één ding zeggen, zo’n droomvrouw kom je alleen in je ergste nachtmerrie tegen!”

Maar vast is sowieso een rekbaar begrip. Paar duizend euro kinderalimentatie en klaar. Hij zal er geen boterham minder om eten...quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij er bijna aan vast had gezeten als die zwangerschap niet fout was afgelopen

Ik bedoelde dat hij dan wellicht langer bij Sabia was gebleven, 'voor de kinderen'. Zoals velen dat ook doen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar vast is sowieso een rekbaar begrip. Paar duizend euro kinderalimentatie en klaar. Hij zal er geen boterham minder om eten...

Aan de andere kant kan het verloop van die zwangerschap net zo goed de bom onder de relatie zijn geweest.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij dan wellicht langer bij Sabia was gebleven, 'voor de kinderen'. Zoals velen dat ook doen.

Doet Sylvie niet toevallig iets voor een van de TV-zenders waar de Telegraaf aandelen in heeft?quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:28 schreef roos85 het volgende:
Heb zo het idee dat alleen de telegraaf Saab aan het afbranden is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |