Ik had tot nu toe geen probleem met Froome, maar dat schouderbeuken van vandaag is vrij zielig.quote:
Eens, maar had ook niet meer van Gees verwacht.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:30 schreef marcodej het volgende:
Gesink en Mollema netjes, niet meer dan dat.
Heb ik gemistquote:Op maandag 6 juli 2015 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had tot nu toe geen probleem met Froome, maar dat schouderbeuken van vandaag is vrij zielig.
Die paarse piek is iemand die zich door een auto laat trekken!quote:Op maandag 6 juli 2015 17:23 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen ze dan weer wel:
[ afbeelding ]
[..]
Kloptquote:Op maandag 6 juli 2015 17:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit, want Cancellara...
TDF 2012 vergeten ?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Veel te saaie en zakelijke renner.
Als ik dit zo zie ploffen twijfel ik daar aan.quote:
Bij Nibs/Mollema geloof ik.quote:
1) ongeloofwaardig nog steeds die transformatiequote:
Die verliest hier maximaal 25s, was dus 100% zeker geel geweest.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:32 schreef marcodej het volgende:
Ik zou Tom ter hoogte van Gesink, vlak achter Contador ingeschaald hebben. Die had dus geel gepakt.
twitter:NUnl twitterde op maandag 06-07-2015 om 17:33:04Liveblog Tour: Tejay van Garderen (BMC) is nieuwe gele trui-drager: http://t.co/AozKlg7RG5 reageer retweet
Die zijn sowieso niet gemaakt voor zulke explosieve aankomsten.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:33 schreef TheArt het volgende:
Mollema en Gesink gewoon heel degelijk, niet meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |