De eerste waarschuwing heeft hij al binnenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:30 schreef truedestiny het volgende:
Kan je daar geen waarschuwing voor krijgen?
Kan me nog herinneren dat hij Baby Fed werd genoemd in plaats van Dimitrovquote:Op maandag 6 juli 2015 13:32 schreef Gruisman het volgende:
Gasquet is wel echt een prachtige speler hetoch jammer dat die het nooit echt gemaakt heeft
Hun carrieres lijken wel een beetje op elkaar ook. Veel gefaal, veel prachtige ballen maar uiteindelijk veel gefaal. En een halve finale Wimbledon als beste prestatie.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:33 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat hij Baby Fed werd genoemd in plaats van Dimitrov
Dimi heeft wel een betere service, voor de rest moet Dimitrov nu wel echt wat meer z'n best doen want het begint inderdaad erg op Gasquet 2.0 te lijkenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hun carrieres lijken wel een beetje op elkaar ook. Veel gefaal, veel prachtige ballen maar uiteindelijk veel gefaal. En een halve finale Wimbledon als beste prestatie.
BBC2 gaat zo naar Williams-Williamsquote:Op maandag 6 juli 2015 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, voor mij mag Kyrgios eruit. Echt hele irritante maniertjes. Zolang de BBC geen andere wedstrijd laat zien ben ik geswitched naar de Tour. En ik haat wielrennen.
Helemaal met je eens. Maar ze zijn nu wel net geswitched naar de Williams zussen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, voor mij mag Kyrgios eruit. Echt hele irritante maniertjes. Zolang de BBC geen andere wedstrijd laat zien ben ik geswitched naar de Tour. En ik haat wielrennen.
Ah, dan kan ik veilig terug.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Maar ze zijn nu wel net geswitched naar de Williams zussen.
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:44 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar miste Gasquet 9!!! matchpoints tegen Kyrgios
Zou wat zijn als het weer gebeurtquote:
Ja, lekker belachelijkquote:Op maandag 6 juli 2015 14:55 schreef Cyan9 het volgende:
De BBC zendt nu de wedstrijd tussen de Williams zusjes uit op BBC1 en BBC2.
Gaan ze straks overschakelen denk ik.quote:
en 3 MP's net als Williams, Squote:Op maandag 6 juli 2015 15:20 schreef BobW het volgende:
Pospisil breakt en kan serveren voor de wedstrijd
Ben je een ouwe lul van 60 ofzo?quote:Op maandag 6 juli 2015 15:35 schreef 1239758715981 het volgende:
Vind Kyrgios zo'n ordinaire vent, bah. Richard pakt de minibreak terug, 6-5* nu.
Hoezo? Die knul geeft een beetje kleur aan een saai toernooi .quote:
Dan had ik liever gezien dat Dustin Brown verder was gekomen.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo? Die knul geeft een beetje kleur aan een saai toernooi .
Niks mis met een beetje kleur of persoonlijkheid, maar ik vind Kyrgios echt ontzettend irritant. Met zijn gescheld op de scheidsrechters en de lijnrechters, en de ballenjongens, en zijn setje tanken halverwege, bah.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo? Die knul geeft een beetje kleur aan een saai toernooi .
Kyrgios heeft wel lekkere benen.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:43 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje kleur of persoonlijkheid, maar ik vind Kyrgios echt ontzettend irritant. Met zijn gescheld op de scheidsrechters en de lijnrechters, en de ballenjongens, en zijn setje tanken halverwege, bah.
Zoals Cyan9 zegt geef mij dan maar 1000x liever Dustin Brown.
Karlovic lijkt me dan ook de meeste irritante speler van de tour om tegen te spelen, zeker op grasquote:Op maandag 6 juli 2015 15:58 schreef 1239758715981 het volgende:
Murray heeft het eerste scheldwoord al laten vallen
Azarenka al bijna klaar na 16 min 4-1 dubbele breakquote:Op maandag 6 juli 2015 15:55 schreef Cyan9 het volgende:
Jankovic en Radwanska hadden ruim een uur nodig voor de eerste set.
Hopelijk is zel al genoeg in vorm. Vika is een van de weinige spelers (ik kan er maar drie bedenken) die Serena bang kunnen maken.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:58 schreef Norrage het volgende:
Vika![]()
Nu naar 2x kei en keihard de zege tegen Serena weggechoked te hebben, nu maar eens winnen
Radwanska en Sharapova de andere twee?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:05 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hopelijk is zel al genoeg in vorm. Vika is een van de weinige spelers (ik kan er maar drie bedenken) die Serena bang kunnen maken.
Sharapova sowieso niet. Die heeft al 18 keer op rij dik verloren van Serena. Radwanska geldt hetzelfde voor. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie 12464365t35634523 bedoelt. Wat mij betreft is Vika de enige die een (in vorm) serena aan kan (al is het haar ook maar weinig keren gelukt, ze maakt het wel bijna altijd spannend)quote:
Nee, die zijn niet bedreigend genoeg. Sharapova zeker nietquote:
Oh, ik dacht dat je het had over mensen die nu nog in het toernooi zitten. Ik denk dat Radwanska nog wel kan verrassen trouwens.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:13 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet bedreigend genoeg. Sharapova zeker niet![]()
Nee het zijn Cornet en Jankovic, verassend genoeg. Die kruipen bij Serena echt onder haar huid. Ook al wint ze er met regelmaat van, het gaat nooit makkelijk.
Ik weet het niet. Als Serena verliest is dat meestal omdat ze weggemept wordt, en Radwanska kan dat niet. Maar na de wedstrijd tegen Azarenka op de AO vorig jaar geloof ik wel dat ze kan winnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het had over mensen die nu nog in het toernooi zitten. Ik denk dat Radwanska nog wel kan verrassen trouwens.
Finale Williams-Keysquote:
Niet zolang geleden waren Williams en Azarenka grote rivalen en hadden steeds close matches. Azarenka te ver teruggevallen of kan ze best een goede kans maken?quote:
Azarenka geef ik wel een kansje ja, al blijft ze mentaal zwak tegen Serena vooral.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet zolang geleden waren Williams en Azarenka grote rivalen en hadden steeds close matches. Azarenka te ver teruggevallen of kan ze best een goede kans maken?
Keys hinkt al langer tegen de top aan, zou leuk zijn als dit haar ultieme doorbraak is met winst op Wimbledonquote:Op maandag 6 juli 2015 17:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet zolang geleden waren Williams en Azarenka grote rivalen en hadden steeds close matches. Azarenka te ver teruggevallen of kan ze best een goede kans maken?
Dat hoop ik uiteraard ookquote:Op maandag 6 juli 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Keys hinkt al langer tegen de top aan, zou leuk zijn als dit haar ultieme doorbraak is met winst op Wimbledon
Mwah vond de potjes tussen die twee nooit echt spannend. Azarenka is mentaal zo zwak tegen Williams dat je op voorhand al wist wie er zou winnen. Had eens drie mp's en sloeg toen 3 DF's achter elkaarquote:Op maandag 6 juli 2015 17:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Naja, Vika won onlangs bijna 2x van Williams, waarbij ze bij 1 pot op 2 MPs een DF sloegquote:Op maandag 6 juli 2015 17:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik denk dat Federer toch liever Simon dan Berdych tegenover zich heeft.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Simon kan het Federer op zijn dag behoorlijk moeilijk maken.
Dat denk ik ook, maar Simon is een klein angstgegnertje voor Federer, dus we kunnen het slechter treffen.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:15 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik denk dat Federer toch liever Simon dan Berdych tegenover zich heeft.
Is het hele jaar al kakslechtquote:
Nu heeft Murray een niet veel moeilijkere loting..quote:Op maandag 6 juli 2015 19:22 schreef Tortugal het volgende:
Maar,
Dhumzur - Querrey - Groth - Bautista Agut - Simon
is al met al een bijzonder makkelijk pad om de halve finales van Wimbledon te halen.
Berdych op max 80% van zijn kunnen is tegenwoordig genoeg om aardig te presteren, maar hij zit echt ver van zijn top af dit jaar vind ik. Vooral als het er echt om gaat geeft hij keer op keer niet thuis. Al zijn finales verloren, Australian Open een pijnlijke nederlaag tegen Murray die toen totaal nog niet in vorm was en zo gaat het iedere keer eigenlijk. Enige big win was eigenlijk ook tegen Nadal dit jaar (en zijn situatie is bekend..).quote:Op maandag 6 juli 2015 19:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind je? Qua resultaten zeker geen slecht jaar namelijk.
Had voor Wimbledon al een 9-1 grasrun in challengers, maar verder is het ook niet zo boeiend hoor. Gewoon het maximale uit zijn loting gehaald met Zverev, Giraldo en Cuevas.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Waar komt die Kudla opeens vandaan trouwens.
Vind het wel knap. Wist overigens niet dat er ook gras challengers bestondenquote:Op maandag 6 juli 2015 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had voor Wimbledon al een 9-1 grasrun in challengers, maar verder is het ook niet zo boeiend hoor. Gewoon het maximale uit zijn loting gehaald met Zverev, Giraldo en Cuevas.
Echt gras.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind het wel knap. Wist overigens niet dat er ook gras challengers bestonden
Kunstgras of echt gras?
Dat zit 'ie al.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
Djokovic moet Becker aan de kant zetten.
Dat kun je wel stellen, ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:48 schreef 1239758715981 het volgende:
Kevin Anderson laat het hier ontzettend liggen zeg
Dit. Even 4 punten gewonnen hoor.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat was Djokovic ineens stoer aan het knikken aan het begin van die tiebreak
25% kans dat Anderson wint.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
De komende drie sets zijn toch gewoon voor Djokovic? Of ziet iemand Anderson winnen?
Ik hoop dat ze hem verplaatsen naar CC.
Ja, precies. Djokovic' backodds zijn 1.33.quote:
Veel hangt af van z'n service. Maar ws wint Djokovic alsnog, ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
De komende drie sets zijn toch gewoon voor Djokovic? Of ziet iemand Anderson winnen?
Ik hoop dat ze hem verplaatsen naar CC.
Leuk toch, lekker onvoorspelbaarquote:Op maandag 6 juli 2015 21:21 schreef Nober het volgende:
Alleen Serena en Sharapova halen de kwartfinale van de top 12, je kan net zo goed stoppen met die ranking.
Wawrinka gaat 'm dus winnen?quote:Op maandag 6 juli 2015 21:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk toch, lekker onvoorspelbaaritt de mannen
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk toch, lekker onvoorspelbaaritt de mannen
Ik zou bijna denken dat hij de topfavoriet is jaquote:
En Serena natuurlijk bij de vrouwen, hoop dat ze er snel mee stopt want zo is het ook niks.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat hij de topfavoriet is ja
Federer-Simon en Wawrinka-Gasquet zijn toch qua namen juist leuke partijen? Federer heeft het nooit makkelijk tegen Simon..quote:Op maandag 6 juli 2015 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
Vind het nou geen hele boeiende partijen omnaar uit te kijken: Federer-Simon, Wawrinka-Gasquet, Pospisil-Murray.
Ik was al blij geweest met bijvoorbeeld Federer-Kyrgios.
Ik verwacht dat Federer het tegen Simon op gras niet heel moeilijk zal hebben.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Federer-Simon en Wawrinka-Gasquet zijn toch qua namen juist leuke partijen? Federer heeft het nooit makkelijk tegen Simon..
Ook nog in 5 sets verloren (met 8-6 in set 5) in het herendubbel na z'n wedstrijd vandaag, vast energie genoegquote:Op maandag 6 juli 2015 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd wat Pospisil nog allemaal kan doen. Die lijkt in een soort flow te zitten.
Ja, dat blijf ik toch ook vinden.quote:
Ik ben geen Kyrgios fan, maar dat vind ik dan ook weer wat overdreven.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef 1239758715981 het volgende:
Jullie trouwens al gehoord dat Kyrgios een boete van 160,000 pond boven het hoofd hangt?![]()
http://www.independent.co(...)asquet-10369446.html
quote:Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef 1239758715981 het volgende:
Jullie trouwens al gehoord dat Kyrgios een boete van 160,000 pond boven het hoofd hangt?![]()
Alsof die Griek gaat betalen.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben geen Kyrgios fan, maar dat vind ik dan ook weer wat overdreven.
Totale onzin zeg, hoe misselijk ik Kyrgios ook vind. Volgens datzelfde reglement kun je ook levenslang geschorst worden voor alle Grand Slams. Als je toch een onzinkop gebruikt, zet dat er dan maar meteen boven.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef 1239758715981 het volgende:
Precies, die negers komen alleen maar halen.quote:
twitter:GrigorDimitrov twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 00:22:27After much thought I have decided to end my working relationship with Roger. reageer retweet
Is hij nog samen met Sharapova?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 02:51 schreef superniger het volgende:
Dimitrov breekt met zijn coach.twitter:GrigorDimitrov twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 00:22:27After much thought I have decided to end my working relationship with Roger. reageer retweet
NOS, toevallig?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef luckass het volgende:
Wozniacki
http://www.nu.nl/tennis/4(...)me-bij-planning.html
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:56 schreef Szura het volgende:
http://nos.nl/artikel/204(...)ki-domme-vragen.html
NOS die een stukje maakt over slechte journalistiek![]()
Is geen hypocrisie. Is de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.quote:
Daarom hebben we een dak op CC en kunnen we Sharapova zienquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
En daarom haat ik Wimbledon
Krijgen we zeker weer cliche shots te zien van Cliff Richard die een bak aardbeien leeg lepelt
Prijst ze weer stiekem haar snoepjes aan op slinkse wijzequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daarom hebben we een dak op CC en kunnen we Sharapova zien
Die is er niet dit jaar...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
En daarom haat ik Wimbledon
Krijgen we zeker weer cliche shots te zien van Cliff Richard die een bak aardbeien leeg lepelt
Is ie dood?quote:
Het wordt spannend. 2 BP's Anderson in de 4e game.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef effe een gilletje als het spannend wordt
Twee breakpoints Andersonquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef effe een gilletje als het spannend wordt
Zo terecht....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:01 schreef macca728 het volgende:
Vandeweghe irriteert zich aan Sharapova blijkbaar bij het serveren als ze rond blijft drentelen...
http://www.sportingvideo.(...)7901235-1097972.htmlquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
is het ook ergens live via internet te kijken?
Normaal wel..ik weet ook niet wat hij heeft nu. Echt vaag hoe hij zich gedraagd. Gisteren stond hij ook al zo schizofreen op de baan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:01 schreef Norrage het volgende:
Als je de returns van Djoko vergelijkt met hoe Murray dit oplost....Djokovic kan niks hier tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |