zie geen foto'squote:Op maandag 13 juli 2015 00:37 schreef Geerd het volgende:
Ziet er goed uit man! Vanmiddag vrij dus lekker aan de pilsjes en filmpje kijken.
wie is iwan danquote:Op maandag 13 juli 2015 05:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja ik vind de pics van Iwan mooier !!
Ik vind die van jou leuker omdat het foto´s zijn van dingen die andere mensen ook zouden eten i.p.v. alleen maar foto´s van restaurant eten.quote:Op maandag 13 juli 2015 05:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja ik vind de pics van Iwan mooier !!
Zo te zien komen die panini's uit de oven en waren ze al gemarmerdquote:Op maandag 13 juli 2015 14:42 schreef kipje123 het volgende:
Mooie grillstreepjes op die panini hoor.
OT: twee boterhammen met vega-boterhamworst. En een bakje cherrytomaatjes voor de vitamientjes
Waarom eet je dan geen gewone saucijzenbroodjes?quote:Op maandag 13 juli 2015 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
2 valess saucijzenbroodjes.
Smaken naar gewone saucijzenbroodjes
Heb ik nog wel een paar filmpjes voor jequote:Op maandag 13 juli 2015 18:59 schreef Zo-is-dat het volgende:
Green scallop taco's, een salsa van geroosterde knoflook en jalepenos, koriander, kervel, olie, komkommer en avocado op zelf gemaakte tortilla's met gekarameliseerde Sint Jacobs schelpen
Ik kreeg deze lunch.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom eet je dan geen gewone saucijzenbroodjes?
Filmpjes?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een paar filmpjes voor je
Dat klinkt niet als eten van San Sanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Spareribs met knoflooksaus, haricots verts/snijbonen/courgette en patatjes.
Bodem voor een quiche voorbakken? Dat heb ik nog nooit gedaan. Is dat veel lekkerder?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vandaag een lamsburger. Morgen quiche lorraine, bodem wordt nu voorgebakken![]()
[ afbeelding ]
We konden die helaas niet vinden. Zagen niet echt tentjes rond de Markthal. Moeder werd chagrijnig want ze heeft een slecht been (gescheurd 5 weken geleden) en we hadden al de hele dag gelopen. Dus toen 'gauw' maar naar Stadhuisplein gegaan. Eten doodgewoon maar gelukkig wel sfeervol.quote:
Daar doe ik 2/3 weken boodschappen vanquote:Op woensdag 15 juli 2015 02:19 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Afkomstig van deze recensie.
Ik vind van wel. Natte vulling + niet voorbakken = kleffe bodem. Althans bij mij. Ik volg wat dat betreft overigens gewoon de werkwijze van Julia Child.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bodem voor een quiche voorbakken? Dat heb ik nog nooit gedaan. Is dat veel lekkerder?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:36 schreef Geerd het volgende:
Daar doe ik 2/3 weken boodschappen van![]()
Ben wel heel benieuwd hoe dat smaakt!
Je ziet 1 moment opname en dan spreek je over "altijd"?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:17 schreef Anne het volgende:
Wel mooi om te zien dat jij altijd al het eten zo onsmakelijk mogelijk op de foto krijgt.
Voortaan moet ik gewoon even dit topic checken, wanneer ik weer snack-zin heb. Dat is dan zo weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |