Heb ik nog wel een paar filmpjes voor jequote:Op maandag 13 juli 2015 18:59 schreef Zo-is-dat het volgende:
Green scallop taco's, een salsa van geroosterde knoflook en jalepenos, koriander, kervel, olie, komkommer en avocado op zelf gemaakte tortilla's met gekarameliseerde Sint Jacobs schelpen
Ik kreeg deze lunch.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom eet je dan geen gewone saucijzenbroodjes?
Filmpjes?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een paar filmpjes voor je
Dat klinkt niet als eten van San Sanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Spareribs met knoflooksaus, haricots verts/snijbonen/courgette en patatjes.
Bodem voor een quiche voorbakken? Dat heb ik nog nooit gedaan. Is dat veel lekkerder?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vandaag een lamsburger. Morgen quiche lorraine, bodem wordt nu voorgebakken![]()
[ afbeelding ]
We konden die helaas niet vinden. Zagen niet echt tentjes rond de Markthal. Moeder werd chagrijnig want ze heeft een slecht been (gescheurd 5 weken geleden) en we hadden al de hele dag gelopen. Dus toen 'gauw' maar naar Stadhuisplein gegaan. Eten doodgewoon maar gelukkig wel sfeervol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |