quote:As a Sunni supremacist group, Isil has considerable support in some Sunni-majority areas of Iraq, including in nearby Fallujah, which it has controlled since the beginning of last year.
Het lijkt me sterk vergelijkbaar met anti-semitisme en Nazi sympathisering. Hoe staat dit tegenover de policy van dit forum?quote:Supremacism is the worldview that a particular age, race, species, ethnic group, religion, gender, social class, belief system, or culture is superior to other variations of that trait, and entitles those who identify with it to dominate, control, or exploit those who do not.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Turkse opvang, over verdieping gesproken.
Als je schrijven net zo is als je lezen dan is 't niet zo verwonderlijk dat je alles recht probeert te praten en Erdogan een warm hart toedraagt.
gewetensvraagje, je noemt je zelf Sunni Supremacist, hoe moet iemand jou van een IS aanhanger onderscheiden?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je doet gelukkig beter je best op het correct formuleren van je onderschriften dan op de Nederlandse taal.
Ben je er al uit?
Uiteraard wordt hij door mijn persoon genegeerd en geprobeerd geen directe voedingsbodem te bieden om door hem persoonlijk aangevallen te worden, noch uit te laten lopen tot het ontsporen van discussies, maar zowel de eerdere dm's, waarschuwingen / mod & admin acties nav zijn posts doen mij niets anders dan te moeten concluderen dat de user in kwestie het op mij blijft gemunt hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit is ontopic.
Aan welke kant sta je 'Sunni Supremacist' Aan de kant van IS of de kant van de Turken?
In die topics is dat niet zo'n probleem omdat de berichtgeving voornamelijk in het Engels is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:45 schreef Idisrom het volgende:
Ik vind dat er in de nieuwsberichten veel te vaak Engelstalige nieuwsberichten worden gedropt.
Vooral in de Irak, Syrië, Oekraïne en Turkije-topics.
Maak er dan of een korte Nederlandse samenvatting van. Of ga anders maar discussiëren op de Engelstalige fora.
Maar wel twee keer een ban aan mij geven omdat ik deze IS supporter terecht met een nazi vergeleek. Bijzonder slecht en goed om te weten aan welke kant jullie staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:13 schreef Specularium het volgende:
Maar de feedback hier gaat niet over wat users in hun sig of ondertitel hebben.
Is onze zaak niet.
Dat heeft niet zo veel met een kant kiezen te maken, gewoon niet te persoonlijk worden steeds.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar wel twee keer een ban aan mij geven omdat ik deze IS supporter terecht met een nazi vergeleek. Bijzonder slecht en goed om te weten aan welke kant jullie staan.
Verschrikkelijk zeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:18 schreef Triggershot het volgende:
Mag ik even er wederom op wijzen dat ik zojuist voor IS supporter ben uitgemaakt.
dat IS kutquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:18 schreef Triggershot het volgende:
Mag ik even er wederom op wijzen dat ik zojuist voor IS supporter ben uitgemaakt.
Nou ja goed als dat blijkbaar mag, of genegeerd wordt dan hoef ik mij verder ook niet meer in te houden?quote:
dat IS niet genegeerd en de user IS er al vaker op gewezen,quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja goed als dat blijkbaar mag, of genegeerd wordt dan hoef ik mij verder ook niet meer in te houden?
Schijnbaar snap je het dus nog steeds niet, niet na de DM's en niet na de bans...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar wel twee keer een ban aan mij geven omdat ik deze IS supporter terecht met een nazi vergeleek. Bijzonder slecht en goed om te weten aan welke kant jullie staan.
TriggerISHotquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja goed als dat blijkbaar mag, of genegeerd wordt dan hoef ik mij verder ook niet meer in te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |