Massa's eerste GP op Silverstone was hilarisch met regen.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Massa in de regen.
Ik ben er klaar voor.
Stevens for the winquote:
hopelijk komt die grote bui op tijdquote:Op zondag 5 juli 2015 15:09 schreef wolferl het volgende:
Ter land ter zee en in de lucht.
Er komt meer regen aan.
6 of 7 is vrij positief ja. Maar als je met de vrije training 3, 7 en 5e wordt is dat toch niet helemaal ondenkbaar. Natuurlijk is de vrije training niet te vergelijken met de kwalificatie, maar toch.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:07 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Mensen moeten echt hun oogkleppen afdoen hier wordt irritant. Hij kon de auto op het droge al niet onder controle houden laat staan in de regen. Mensen hier moeten kijken naar de feiten ipv het ideaal plaatje dat ze in hun hoofd hebben zitten. Beetje kritisch kijken zou goed zijn voor iedereen hier. Als je het daar rekening niet mee eens bent dan moet je maar naar het Verstappen topic en weg uit het normale f1-topic.
Dat maakt het juist zo leukquote:Op zondag 5 juli 2015 15:09 schreef Cheiron het volgende:
Als het echt gestopt is met regen ben je zo wel de sjaak met intermediates
doet me wel aan denken ja. Met Rubens.quote:
jaquote:Op zondag 5 juli 2015 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Was dat toen de baan nat was aan één kant en droog aan de andere kant?
Wel beter voor het kampioenschap, maar jammer voor de uitslagquote:
Slechte strategie van Ferrari.quote:
Williams is gewoon slecht in de regen. (Maar Massa ook)quote:Op zondag 5 juli 2015 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Rosberg is ook gewoon best goed in de regen, dat kun je van Massa niet zeggen.
U zegt? Meestal delft hij onderspit.quote:
Waarom? Rosberg was nog ongeveer een rondje weg om de leiding over te nemen, dan moet je wat. Ballsy, dat welquote:
3de voor de Williamsen.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
nu regent het steviger. Kijken of Vettel plaatsen goed kan maken
Zet RTL op, die zullen wel een stijfje hebben daarvan.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
De BBC heeft nog steeds niet verwerkt dat Vettel een uitstekende regenrijder is.
Ik denk eerder dat daar reclame isquote:Op zondag 5 juli 2015 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zet RTL op, die zullen wel een stijfje hebben daarvan.
Neequote:Op zondag 5 juli 2015 15:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan ik stellen dat dit, tot nu toe, de leukste race van dit seizoen is?
Het komt wel aardig dicht in de buurt inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maleisie was wel leuker.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
9s sneller dan Hulk?quote:Op zondag 5 juli 2015 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is Kimi 9 seconden sneller dan de rest?
ow ja, reclame die onderbroken wordt door F1. Wat denk ik tochquote:
tv door het raam?quote:
neuh maar het is wel een saaie zakquote:
nee en dat gebeurt toen ik net op invoeren drukte.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet als het de Manors zijn die er af gaan
te vroeg gegaan en dan ben je het bokjequote:Op zondag 5 juli 2015 15:27 schreef zoem het volgende:
Kimi weer pits. Wat zit hij nou te harken op die banden?
Een stop is 20s toch? Dus 5s per rondje.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:28 schreef VacaLoca het volgende:
Je zou denken dat stoppen meer tijd kost dan 4 langzame ronden
dat gaat niet meer lukken.quote:
leuke race geweestquote:Op zondag 5 juli 2015 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Men kan niet zeggen dat er niets gebeurt deze race!
De mercedessen?quote:Op zondag 5 juli 2015 15:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben er voor moeten vechten
nee, williams bood goed tegenstandquote:Op zondag 5 juli 2015 15:35 schreef Izzy73 het volgende:
Was alleen maar aardig door de regen, verder saaie race
Wat een onzin.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:35 schreef Izzy73 het volgende:
Was alleen maar aardig door de regen, verder saaie race
Ja eventjes maar tactische blunder van Williamsquote:
Nee, dat is mijn meningquote:
precies. Niets cruisen, gewoon racen. Volgend jaar zelf maar naar Silverstone!quote:Op zondag 5 juli 2015 15:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben er voor moeten vechten
maar geen saaie race, das erg negatiefquote:Op zondag 5 juli 2015 15:36 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja eventjes maar tactische blunder van Williams
Hmm ja oke. Ondanks ze veeeel sneller dan Williams waren.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jep, ze hebben het aan strategie te danken dit keer, niet zo zeer aan de auto.
totaal de race pace niet hebben en toch weer derde geworden.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:38 schreef Sjemmert het volgende:
Die vettel is ook een sneaky man he zomaar ineens weer op die derde stek.
Op slicks in de regen is het ook niet zo'n held. Ik kan niet zeggen dat het onverstandig van hem is om zo snel mogelijk regenbanden eronder te zetten.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:37 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer van die slechte strategie van Raikkonen. Had het podium kunnen halen.
idd maar heb totaal gemist hoe ? is ie er op de baan langs gegaan of tijdens de pitstops naar intersquote:Op zondag 5 juli 2015 15:39 schreef WEST het volgende:
[..]
totaal de race pace niet hebben en toch weer derde geworden.
Als ze wat meer tegenstand voor krijgen heb ik er geen moeite mee.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:41 schreef Angry_Bird het volgende:
Goh Mercedes weer 1 en 2, wie had dat verwacht?
Pitstop. Kwam voor de Williamsen weer de baan op.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
idd maar heb totaal gemist hoe ? is ie er op de baan langs gegaan of tijdens de pitstops naar inters
Pas na de slechte stops en de regen, de Mercedes is nog steeds de beste auto maar vandaag hadden ze flink wat weerstandquote:Op zondag 5 juli 2015 15:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hmm ja oke. Ondanks ze veeeel sneller dan Williams waren.
Net als Hamilton op het perfecte moment op inters gegaanquote:Op zondag 5 juli 2015 15:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
idd maar heb totaal gemist hoe ? is ie er op de baan langs gegaan of tijdens de pitstops naar inters
Raikkonen was hij al voor diens verkeerde pitstop voorbij, zij het net. Verder snel geweest op slicks voor de pitstops, ook nog een eentje ingehaald.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat een kapsel noemenquote:
Räikkönen verdedigde niet eens, gooide gewoon de deur open omdat hij naar binnen ging.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Raikkonen was hij al voor diens verkeerde pitstop voorbij, zij het net. Verder snel geweest op slicks voor de pitstops, ook nog een eentje ingehaald.
ah oke pitstop van raikkonen had ik meegekregen idd. Ze zijn hier ook me halve tuin aan het verbouwen dus heb af en toe een stukkie gemistquote:Op zondag 5 juli 2015 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Raikkonen was hij al voor diens verkeerde pitstop voorbij, zij het net. Verder snel geweest op slicks voor de pitstops, ook nog een eentje ingehaald.
De ogen van de hele wereld op je gericht, en dan iemand nemen die ze alleen in Engeland kennen.quote:
Een jockey, volgend jaar doet zijn paard de interviews.quote:
Omdat Hamilton zelf de call maakte om binnen te komen.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
De vraag blijft waarom Rosberg nog een rondje door moest op zijn slicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |