Je moet het dan ook niet in de magnetron zetten voor de racequote:
Als het over Max zou gaan dan zou je anders reageren.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:24 schreef Izzy73 het volgende:
Wat een sukkel die Massa, laat Bottas er langs man.
Waarom? Hij doet zijn best maar ervoor.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:24 schreef Izzy73 het volgende:
Ja dat zou het kijkplezier wel bevorderen.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:24 schreef Izzy73 het volgende:
Nonsensquote:Op zondag 5 juli 2015 14:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het over Max zou gaan dan zou je anders reageren.
Ze kunnen nog wel wat sneller, maar worden opgehouden door de trein achter Hulk.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:25 schreef DeeBee het volgende:
Pace van de Ferrari's is om te janken zeg, pff...
Beter de top 4 dan de top 2 met alleen maar mercedesquote:
Omdat hij een overwinning voor Williams in gevaar brengt.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:25 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Waarom? Hij doet zijn best maar ervoor.
Tsja, als je die al niet voorbij komt...quote:Op zondag 5 juli 2015 14:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel wat sneller, maar worden opgehouden door de trein achter Hulk.
Mercedes stond net klaarquote:Op zondag 5 juli 2015 14:28 schreef Fokker89 het volgende:
Ben benieuwd wat de pits gaat doen bij de voorste 4
Vond het wel tofquote:
ligt die geen 13e dan koekert?quote:Op zondag 5 juli 2015 14:27 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
die is net gestopt wel blijven opletten
Hij kon z'n auto niet onder controle houden. Maar volgens Max zal het wel weer alles behalve zijn eigen schuld zijn...quote:Op zondag 5 juli 2015 14:30 schreef nostra het volgende:
Na tien minuten ingeschakeld, maar Verstappen ligt er dus alweer uit in het grind. Wat was nu weer het excuus? Te laat remmende rijder voor hem, vervelende Franse motor, koude banden, jeuk aan zijn neus? #greattalent
Koude banden + teveel gasquote:Op zondag 5 juli 2015 14:30 schreef nostra het volgende:
Na tien minuten ingeschakeld, maar Verstappen ligt er dus alweer uit in het grind. Wat was nu weer het excuus? Te laat remmende rijder voor hem, vervelende Franse motor, koude banden, jeuk aan zijn neus? #greattalent
Sportief is anders.....quote:Op zondag 5 juli 2015 14:30 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
wat een zuur persoon zal jij zijn... als je dat al niet leuk vindt.
*de auto kon hem niet onder controle houdenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:31 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Hij kon z'n auto niet onder controle houden.
oke manquote:Op zondag 5 juli 2015 14:30 schreef nostra het volgende:
Deze actie valt nog mee, meer m'n mening uberhaupt.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:30 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
wat een zuur persoon zal jij zijn... als je dat al niet leuk vindt.
Nee dat zou pas dom zijnquote:Op zondag 5 juli 2015 14:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze actie valt nog mee, meer m'n mening uberhaupt.
En laat je rijders eens proberen aan te vallen op de track ipv 98% van de tijd in hun oren te tetteren wat ze moeten doen... En ze zijn nu ook te laf om écht voor een andere strategie te gaan met 1 van hun rijders, dat zou pas creatief zijn in plaats van dit toneelstukje.
hij heeft nog helemaal niets bewezen. Hij presteerd niet beter dan een Sainz, Nasr etc.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Flikker op met die Verstappen haatAls NLer zou je per definitie trots en fan moeten zijn als we eindelijk weer eens vertegenwoordigd zijn. Hij is jong dus maakt fouten ja, so what? Hij heeft bewezen het te kunnen. #dusja
Niet op de azijnpissers reageren.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Flikker op met die Verstappen haatAls NLer zou je per definitie trots en fan moeten zijn als we eindelijk weer eens vertegenwoordigd zijn. Hij is jong dus maakt fouten ja, so what? Hij heeft bewezen het te kunnen. #dusja
Voor de verbouwing wel ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:34 schreef Abdus18 het volgende:
Man, Silverstone is toch wel een mooi circuitje :x
Bottas is ook niet snel genoeg om hem in te halenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:34 schreef VacaLoca het volgende:
Frustrerend voor Bottas om achter je trage teamgenoot vast te zitten
Hij rijdt zonder zak geld in de F1. Dan kun je niet helemaal niks.quote:
En jij wel?quote:
Hij zat op z'n 17e zich suf te rukken op het internet terwijl Max op die leeftijd F1 rijdt.quote:
dat zegt niets dat geeft aan dat er talent is, maar als dat er niet uit komt dan is die in 2017 niet meer in de F1 aanwezig.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij rijdt zonder zak geld in de F1. Dan kun je niet helemaal niks.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 5 juli 2015 14:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij zat op z'n 17e zich suf te rukken op het internet terwijl Max op die leeftijd F1 rijdt.
Dat zou kunnen jaquote:Op zondag 5 juli 2015 14:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
dat zegt niets dat geeft aan dat er talent is, maar als dat er niet uit komt dan is die in 2017 niet meer in de F1 aanwezig.
Sainz anders ook niet mis nuquote:Op zondag 5 juli 2015 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel gaat lekker op zijn 2e setje banden
Omdat verschil niet groot genoeg is dus dan met vieze lucht enzo lukt niet. Nu ook zn banden aan het verneuken in de vieze lucht. Als ie er begin voorzat had ie al 5 sec van m weggereden wss.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Bottas is ook niet snel genoeg om hem in te halen
en dat is relevant omdat? ik mag niets zeggen omdat ik geen f1-rijder bent??? rare redenatie heb jijquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:36 schreef Abdus18 het volgende:
oh oh, op 30 mijl van Silverstone regen, wat richting het circuit komt......dat zou wat zijn
Forum opdoeken scheelt een hoop gezeur ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niemand hier, forum maar opdoeken dan?
Dat is relevant ja. Zolang je niks van de sport af weetquote:Op zondag 5 juli 2015 14:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
en dat is relevant omdat? ik mag niets zeggen omdat ik geen f1-rijder bent??? rare redenatie heb jij
Dankzij de briljante strategie van Massaquote:
Absoluut. Die marge had Bottas nodig om de undercutters voor te blijven.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:39 schreef Abdus18 het volgende:
Dom dom van Williams, had Bottas er voorbij gestuurd...
dan kunne we dit forum beter opdoeken als alleen mogen positieve meningen? Heel het idee van een forum is je mening geven en dat doe ik als jij het daar niet mee eens bent is dat jou probleem.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is relevant ja. Zolang je niks van de sport af weet
Had eigenlijk tegelijk met Hamilton gemoeten, voor hem blijven rijden. Ophouden en dan ook Massa er voorquote:Op zondag 5 juli 2015 14:39 schreef Abdus18 het volgende:
Dom dom van Williams, had Bottas er voorbij gestuurd...
Zie je welquote:Op zondag 5 juli 2015 14:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Omdat hij een overwinning voor Williams in gevaar brengt.
Je schakelt net in zie ik.quote:
Ja het zou echt veel leuker zijn als iedereen elkaar gewoon voorbij liet, dat is wat F1 nodig heeftquote:
De overwinning aan Mercedes geven. Ik denk dat ze dat bij Williams prima vinden, die hebben toch een Merceds motor.quote:
En als dat zo was geweest dan was het weer :'' teamorders!!!quote:Op zondag 5 juli 2015 14:43 schreef Izzy73 het volgende:
Williams had Bottas langs Massa moeten laten
Als de zelfde personen constant lopen te zeuren en zeiken en toevallig komen omdat max rijdt en dan gaan constant gaan zeiken zonder de sport eerder gevolg te hebben.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:40 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
dan kunne we dit forum beter opdoeken of mogen positieve meningen over Max wel???
Mag welquote:Op zondag 5 juli 2015 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En als dat zo was geweest dan was het weer :'' teamorders!!!![]()
![]()
foei, mag niet
![]()
''
Ja lijkt mij dus beste om een Williams met Hamilton samen de pits in te halen. Kom je er bij gelijke stop weer voor. Houd die Williams Hamilton op en dan kan andere Williams er weer voor ook ronde ernaquote:Op zondag 5 juli 2015 14:43 schreef Montov het volgende:
Williams weer supertactiek.
Als ze nu een vroege stopper hadden gedaan, met iemand de de Mercedessen ging ophouden...
ik hoop het zoquote:Op zondag 5 juli 2015 14:43 schreef sasquatsch het volgende:
Ric out. Nog even en Manor rijdt in de punten.
wat dit dus tot een kut-reeks gemaakt heeft......quote:Op zondag 5 juli 2015 14:44 schreef WEST het volgende:
Kritiek mag je best hebben maar het afzeiken op mensen die positief zijn is not done..
Max is niet zo'n ************ als Hamilton.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:44 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Als je dat over Max had gezegt was iedereen hier over je heen gevallen...
Teamorders mag tegenwoordig, en als je daarmee Mercedes (Hamilton) kan verslaan vind ik het prima.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En als dat zo was geweest dan was het weer :'' teamorders!!!![]()
![]()
foei, mag niet
![]()
''
Dat weet ik, dat weet jij, maar anderen vinden van niet...quote:
Klopt en terecht, ik zou dat ook niet over max zeggen. Een tegenvaller voor ham zou goed zijn voor het kampioenschap.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:44 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Als je dat over Max had gezegt was iedereen hier over je heen gevallen...
en jij bent iemand die nu kijkt omdat Max rijdt... Ik kijk al jaren F1 en ik zie een rijder die absoluut talent heeft maar ook wel een beetje veel domme acties maakt en een compleet gebrek aan zelfreflectie en tact heeft.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Als de zelfde personen constant lopen te zeuren en zeiken en toevallig komen omdat max rijdt en dan gaan constant gaan zeiken zonder de sport eerder gevolg te hebben.
Kritiek mag je best hebben maar het afzeiken op mensen die positief zijn is not done..
Vandaag wint ie het tot nu toe door die stopquote:Op zondag 5 juli 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kampioenschap blijft niet echt spannend, Hamilton heeft het hier weer aardig mee door zijn betere quali
Williams had Bottas moeten laten rijdenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Vandaag wint ie het tot nu toe door die stop
Zegt vooral veel over het gat tussen Mercedes en de rest dat ze weg komen met zoveel gebeun...quote:Op zondag 5 juli 2015 14:47 schreef Zorro het volgende:
Hamilton doet gewoon alles fout. Slechte start waardoor hij achter de Williams zit (eigenlijk allebei, maar Bottas laat hem makkelijk voorbij), blunder bij de restart waardoor hij plaatsen verliest, maar door alle geluk van de wereld en gepruts bij Williams komt hij vooraan. Knap hoor
Zolang de races maar spannend zijn en deze is beter dan de afgelopen races.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kampioenschap blijft niet echt spannend, Hamilton heeft het hier weer aardig mee door zijn betere quali
Tactiek van Mercedes hielp hem ook heel goed tegen Rosberg.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:47 schreef Zorro het volgende:
Hamilton doet gewoon alles fout. Slechte start waardoor hij achter de Williams zit (eigenlijk allebei, maar Bottas laat hem makkelijk voorbij), blunder bij de restart waardoor hij plaatsen verliest, maar door alle geluk van de wereld en gepruts bij Williams komt hij vooraan. Knap hoor
De beste stuurlui...quote:Op zondag 5 juli 2015 14:47 schreef Zorro het volgende:
ik kijk al eerder F1 ruim voordat Jos zijn debuut gemaakt heeft.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:46 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
en jij bent iemand die nu kijkt omdat Max rijdt... Ik kijk al jaren F1 en ik zie een rijder die absoluut talent heeft maar ook wel een beetje veel domme acties maakt en een compleet gebrek aan zelfreflectie en tact heeft.
Want? op het droge kon die zijn auto al niet onder controle houden...quote:Op zondag 5 juli 2015 14:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Extra zonde dat Max is uitgevallen met regen op komst
Ik ook, dan kan ik de ramen tegen elkaar opengooien en eens wat koude wind door het huis laten waaien....quote:
Dat mag je hier niet zeggen.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Sainz gaat op zich wel lekker voor zijn eerste seizoen.
dat doen wij hier alquote:Op zondag 5 juli 2015 14:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik ook, dan kan ik de ramen tegen elkaar opengooien en eens wat koude wind door het huis laten waaien....
Waait hier al lekker doorquote:Op zondag 5 juli 2015 14:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik ook, dan kan ik de ramen tegen elkaar opengooien en eens wat koude wind door het huis laten waaien....
Ik heb net de eerste druppels al gezien in Rotterdamquote:Op zondag 5 juli 2015 14:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
...zitten in een kutauto. Niks aan te doen.quote:
Stop nou eens met zuigen, je verneukt het hele topic.quote:
\quote:Op zondag 5 juli 2015 14:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Stop nou eens met zuigen, je verneukt het hele topic.
Eerlijk gezegd niet meer.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:53 schreef Izzy73 het volgende:
We weten nog hoe het de laatste keer ging met Hamilton in de regen.
Bandenstapelquote:
Jij bent zeker ook zo eentje die continue tegen anderen aanbotst in de kroeg en dan verontwaardigt is als ie een beuk terug krijgt....quote:Op zondag 5 juli 2015 14:53 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
zeg ik iets dat niet klopt dan? Waarheid is hard en confronterend voor sommige mensen hier
Deed het eerder fantastisch in de regen.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Want? op het droge kon die zijn auto al niet onder controle houden...
Als het in het voordeel van Hamilton uitpakt zullen ze dat wel doen ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:55 schreef Zorro het volgende:
Als het echt zware regen wordt en ze vlaggen af op 75% haak af. Ik ben er nou al bang voor
De Britten zijn er wel bekender mee.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:56 schreef THEFXR het volgende:
heeft williams het betere chassis voor regen?
zou mooi zijn als het begint als de eerste vier al voorbij de pits zijn. moeten ze nog een rondje dobberenquote:
Massa is een onzekerheidje in de regen iig.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:56 schreef THEFXR het volgende:
heeft williams het betere chassis voor regen?
Met de F1 van tegenwoordig is 100% pushen er niet echt meer bij.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:57 schreef Sked het volgende:
'give it everything'
nee joh Rosberg zal wel rustig aan doen
1 handje op het stuur, lekker chillenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:57 schreef Sked het volgende:
'give it everything'
nee joh Rosberg zal wel rustig aan doen
Die hebben idd hendig een kans op de winst verkloot.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:53 schreef Cheiron het volgende:
Wat zou regen leuk zijn om die nare smaak van het gebrek aan tactiek van Williams weg te spoelen
Noodweer kan ook hier nog komenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:58 schreef Angry_Bird het volgende:
Hamilton alweer op 1, Verstappen er uit.... de race begon leuk maar ben er al wel weer klaar mee. Wielrennen vind ik normaal niet boeiend, maar is nu leuker dankzij mogelijk noodweer.
Heeft wel meer vleugel dan Bottas heb ik begrepen.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Massa is een onzekerheidje in de regen iig.
5 min hier ook regenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:58 schreef Angry_Bird het volgende:
Hamilton alweer op 1, Verstappen er uit.... de race begon leuk maar ben er al wel weer klaar mee. Wielrennen vind ik normaal niet boeiend, maar is nu leuker dankzij mogelijk noodweer.
nee, VCS.quote:
Je zag het ook aan z'n handgebaren al volgens mij... Pff, dit zijn ook kansen op punten, zuur als dat zo verdwijnt ja...quote:
Eerder of de laatste Renault het weet uit te houden, dan krijgt ie 't gewoon in de schoot geworpenquote:Op zondag 5 juli 2015 15:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang de Honda-motor het weet te houden.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Thanks guys!quote:
helemaal eens ben er ook geen fan van.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:01 schreef Cheiron het volgende:
Die virtuele safety car vind ik echt een slechte ontwikkeling. Hef is eerlijker, maar veel minder spannend
Jup, niet heel erg dat Max er niet bij is nu... de spektakel is aanwezigquote:Op zondag 5 juli 2015 15:01 schreef Sjemmert het volgende:
wel een mooie race tot nu toe zo nog wat regen erbij om het af te maken
Dat ook. Maar het zijn beide nou niet echt wonderen der betrouwbaarheid.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Eerder of de laatste Renault het weet uit te houden, dan krijgt ie 't gewoon in de schoot geworpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |