Mijn wc zit midden in het huis en heeft mechanische afzuiging. Dat is momenteel de koelste plek van het huis. (op de koelkast en vriezer na)quote:Op zondag 5 juli 2015 14:23 schreef DemonRage het volgende:
Weet je wat ook erg is in deze hitte? Als je moet schijten!
Sommige mensen hebben een raampje op de wc waar nog frisse lucht door kan, maar als je dat niet hebt dan is het één grote ellende. Zit je daar in zo'n klein hokje waar de temperatuur al snel oploopt en na 2 minuten gutst het zweet al van je bakkes terwijl je er nog eentje uit aan't duwen bent. De bedampte strontlucht die het hok vult maakt het alleen maar oncomfortabeler en dan moet je nog beginnen met vegen.
Als je geluk hebt dan valt er niet veel af te vegen, maar met een beetje pech is het zo'n halfzachte zooi die je als pindakaas door je bezwete bilnaad smeert en van het drukke vegen om alles weg te krijgen, krijg je het alleen nog maar warmer.
Uiteindelijk als je klaar bent kom je snakkend naar frisse lucht dat hok weer uit en dan bedenk je je: het enige wat nog erger is, is als je in andermans gecreëerde strontsauna moet gaan zitten omdat je ook nodig moet.
Eindelijk! Het is vies benauwd in Assen, hopelijk nu de afkoelingquote:
en windquote:
Ook van Assen?quote:
waar zie je die optie. ik kijk er overheen denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook buienradar geeft aan voor Winterswijk om 17.00 30 graden, en 18.00 23 graden. Klinkt logisch dat er wat gaat gebeuren inderdaad.
dat is te ver wegquote:
Locatie Winterswijk kiezen, en dan bij "Nu" links bovenin.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar zie je die optie. ik kijk er overheen denk ik.
Hier ook. Ben benieuwd of ik nog wel kan gaan barbecuen. Begint nu al behoorlijk te waaien.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:35 schreef Consilium het volgende:
Hier in Apeldoorn nog altijd klam warm. We gaan het beleven zometeen bij een BBQ. Verwacht hier pas aan het begin van de avond enige neerslag van betekenis.
Echt bizarre luchten hier jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |