Ramen dicht maken, zweet je zo weer uit je klerenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde net hetzelfde posten... maar dan zonder hotlink. Upload het gewoon op een fotohosting site
[ afbeelding ]
Ik ben te koud gekleed voor deze temperaturen
Op zolder staan de wasmachine en droger aan, het dakraam laat ik echt tot het laatste moment open. Mijn slaapkamer, de badkamer en een raam beneden zijn over.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ramen dicht maken, zweet je zo weer uit je kleren
Och meid wat ergquote:Op zondag 5 juli 2015 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde net hetzelfde posten... maar dan zonder hotlink. Upload het gewoon op een fotohosting site
Leuk voor mensen die teruglezen... vanavond bijvoorbeeld al, maar ook over een jaar.quote:
Die mensen hebben serieus een hobby nodig dan. Dit topic zit zo vol en heb meer te doen. Maar top dat je het geupload hebt jongenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor mensen die teruglezen... vanavond bijvoorbeeld al, maar ook over een jaar.
Wat is dit voor een militaire basis dan?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:30 schreef Burner82 het volgende:
Ondertussen onder Forcefield South...
[ afbeelding ]
Wel je winterkleren al klaargelegd?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:33 schreef Nattekat het volgende:
De wind staat de goede kant op, ik kan de ramen open laten zonder dat het naar binnen regend
Dat heb ik ook maar gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:34 schreef Dagonet het volgende:
Opeens harde wind in Zwolle, drop in temperatuur ook. Snel alles open gegooid zodat het kan doorluchten.
Waar is dit?quote:
Forcefield South is uitgeschakeld iddquote:
Ah, dat is waar een zwolse stormchaser op Twitter al zei dat hij erheen zou gaan om te kijken of het wat zou worden, uurtje geleden ongeveer.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:48 schreef _UserName_ het volgende:
Winterswijk (Henxel), dicht bij Varsseveld, waar de hoogste temperatuur wordt gemeten momenteel.
Er ligt een leuke bui op ramkoersquote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Blijft het bij wind of krijgen we ook regen en onweer hier?
onweer!quote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Inmiddels al droog in Amsterdam Zuid. Was wel een lekkere bui.
Dat is het niet, heb het weg zien drijven van me, terwijl het groeiende was. Denk dat hij beter richting Limburg kan gaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dat is waar een zwolse stormchaser op Twitter al zei dat hij erheen zou gaan om te kijken of het wat zou worden, uurtje geleden ongeveer.
Welles. Nog niks gebeurd hier. En tot nu toe alleen windquote:Op zondag 5 juli 2015 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoax, dat is Breda. Limburg heeft geen forcefield
Ik hoop hetquote:
Eerder dit jaar zaten jullie eerste rang, vorig jaar het Pinkpop gedoe, meerdere dagen kleine onweersbuitjes. Dat is geen forcefield.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welles. Nog niks gebeurd hier. En tot nu toe alleen wind
Wel alles open? Nu is je kansquote:Op zondag 5 juli 2015 16:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welles. Nog niks gebeurd hier. En tot nu toe alleen wind
Katten snel het halletje in gelokt, deuren open en vastgezet, gordijnen helemaal opzij... Wind staat een beetje verkeerd helaas, maar er komt toch nog wat doorquote:
ik zal wat koelte die kant uit sturen vanaf mijn tijdelijke verblijfplaats zodat ik weet dat het dadelijk koel is als ik weer thuis benquote:Op zondag 5 juli 2015 17:02 schreef Burner82 het volgende:
Binnen in een kwartier bijna 1 graad gedaald.... Hopen dat het doorzet.
plensbuiquote:
Mensen in de zomer met winterse outfit die doorweekt de bus uitkomenquote:Op zondag 5 juli 2015 17:04 schreef Qunix het volgende:
Mensen nog in zomerse outfit en doorweekt zijn als ze de bus uitkomen!
klein beetjequote:Op zondag 5 juli 2015 17:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Geen onweer? Hier begint het nu in A'dam-N
Jaquote:Op zondag 5 juli 2015 17:22 schreef Dhalsim het volgende:
Neeeee! Die pit die richting Weert ging is van richting veranderd...in plaats van een stortbui met onweer hebben we nu voor de verandering...nog meer zon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |