Ramen dicht maken, zweet je zo weer uit je klerenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde net hetzelfde posten... maar dan zonder hotlink. Upload het gewoon op een fotohosting site
[ afbeelding ]
Ik ben te koud gekleed voor deze temperaturen
Op zolder staan de wasmachine en droger aan, het dakraam laat ik echt tot het laatste moment open. Mijn slaapkamer, de badkamer en een raam beneden zijn over.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ramen dicht maken, zweet je zo weer uit je kleren
Och meid wat ergquote:Op zondag 5 juli 2015 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde net hetzelfde posten... maar dan zonder hotlink. Upload het gewoon op een fotohosting site
Leuk voor mensen die teruglezen... vanavond bijvoorbeeld al, maar ook over een jaar.quote:
Die mensen hebben serieus een hobby nodig dan. Dit topic zit zo vol en heb meer te doen. Maar top dat je het geupload hebt jongenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor mensen die teruglezen... vanavond bijvoorbeeld al, maar ook over een jaar.
Wat is dit voor een militaire basis dan?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:30 schreef Burner82 het volgende:
Ondertussen onder Forcefield South...
[ afbeelding ]
Wel je winterkleren al klaargelegd?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:33 schreef Nattekat het volgende:
De wind staat de goede kant op, ik kan de ramen open laten zonder dat het naar binnen regend
Dat heb ik ook maar gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:34 schreef Dagonet het volgende:
Opeens harde wind in Zwolle, drop in temperatuur ook. Snel alles open gegooid zodat het kan doorluchten.
Waar is dit?quote:
Forcefield South is uitgeschakeld iddquote:
Ah, dat is waar een zwolse stormchaser op Twitter al zei dat hij erheen zou gaan om te kijken of het wat zou worden, uurtje geleden ongeveer.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:48 schreef _UserName_ het volgende:
Winterswijk (Henxel), dicht bij Varsseveld, waar de hoogste temperatuur wordt gemeten momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |