Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 5 juli 2015 00:24 schreef SpecialK het volgende:
Als cadeau hebben we naaktfoto's van Yasmin23 geregeld.
Overigens dank je wel, Yasmin23 voor je medewerking dat was tof van je.
122.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Elflettering was het na 2 dagen al zat.
nee man, hij verdedigt het vaderland. Daar verknoeit ie pas echt z'n tijd mee.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:39 schreef luxerobots het volgende:
En dan opeens kom je erachter hoe groot deel van je leven opgeslokt is door fok. En of je daar blij mee moet zijn?...
Graag gedaanquote:Op zondag 5 juli 2015 01:00 schreef sp3c het volgende:
Lol, ik dacht dat dat later deze maand was
[ afbeelding ]
Thnx elf
trots zelfsquote:Op zondag 5 juli 2015 00:39 schreef luxerobots het volgende:
En dan opeens kom je erachter hoe groot deel van je leven is opgeslokt door fok. En of je daar blij mee moet zijn?...
quote:Op zondag 5 juli 2015 01:27 schreef Peunage het volgende:
Wie?
Elfletterig ken ik wel, maar die was na 48 uur gestopt.
moslims verdraaien altijd shit heb ik vandaag geleerdquote:Op zondag 5 juli 2015 01:27 schreef Peunage het volgende:
Wie?
Elfletterig ken ik wel, maar die was na 48 uur gestopt.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 juli 2015 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag, 5 juli 2015, is sp3c precies 10 jaar NWS-mod. Een bijzondere prestatie, die een felicitatie verdient. Want NWS modden kan knap lastig zijn!
Zo begon het 10 jaar geleden: MED / Nieuw op NWS! Sp3c en klowjow!
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn we tientallen, misschien wel honderden NWS-feedbacktopics en vele duizenden edits verder. Al die jaren heeft sp3c ons gezeik moeten aanhoren, om daar met een paar krachtige opmerkingen een einde aan te maken.
Veel nieuwe mods kwamen en gingen weer (), maar sp3c hield het al die jaren vol.
[ afbeelding ]
Felicitaties zijn wel op z'n plaats, dus bij deze: gefeliciteerd!
O ja, voor ik het vergeet: t..... bier!
[ afbeelding ]
Welke bier, ik zie geen bier hoor.quote:
vakantie met yvonne obviouslyquote:Op zondag 5 juli 2015 21:50 schreef Jimbo het volgende:
maar nu de grote vraag.
wat heb je in die 10 jaar mod zijn nou eigenlijk bereikt
als ik zo die fb van dr eens check gaat die wel vaak naar mooie resorts ja..quote:
en ik typ tegenwoordig sowieso ipv zowiezoquote:Op zondag 5 juli 2015 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik zo die fb van dr eens check gaat die wel vaak naar mooie resorts ja..
Zou ik ook wel 10 jaar voor modden
Het is toch zoberzo?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
en ik typ tegenwoordig sowieso ipv zowiezo
das ook geld waard lijkt me
jullie houden het met mij uitquote:Op maandag 6 juli 2015 16:04 schreef deedeetee het volgende:
Gefeliciteerd hoor !! enne : hoe hou je t met ons uit ?![]()
![]()
Maar jij bent in die 10 jaar gevoelsmatig misschien wel heel veel meer dan 10 jaar ouder geworden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:36 schreef sp3c het volgende:
zeker!
en iemand die toen 10 was is nu 20!!!
MI-NI-MAAL!!!
volgens mijn eigen theorie blijf ik er jong door al is bij timmmmm wel al zijn haar uitgevallen sinds hij begon te modden, dat zal nu wel weer aangroeienquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Maar jij bent in die 10 jaar gevoelsmatig misschien wel heel veel meer dan 10 jaar ouder geworden.![]()
Ik post nauwelijks in NWS maar lees soms mee. Gefeliciteerd Sp3c.![]()
Dat er nog maar 10 jaar mogen volgen.
Eigenlijk sinds ik jou kende. Ik zie een patroonquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mijn eigen theorie blijf ik er jong door al is bij timmmmm wel al zijn haar uitgevallen sinds hij begon te modden, dat zal nu wel weer aangroeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |