abonnement Unibet Coolblue
pi_154065257


Hallo,

Dit topic is enkel en alleen bedoeld voor topics in Klussen en Wonen

De bedoeling van dit topic is dat je hier post als er iets is dat je niet bevalt omtrent het modereren van K&W. Alle op en aan-merkingen zijn dus hier welkom ! w/

Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat wij als feedback kunnen beschouwen
Kun je het niet in het feedbacktopic kwijt kun je natuurlijk altijd MI-etje of Vonkenboer een pm sturen.

Alvast bedankt!

Het is hier trouwens geen slowchat ;)
Ons slowchat topic kan je hier vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vonkenboer op 25-09-2015 19:55:33 ]
Ja doei.
pi_154065273
Hoin!

Is er toevallig een topic over het opknappen van meubels hier? Of is dat meer CRE? Ik kon zo snel niets vinden :o heb wat tips nodig. Wil best m'n eigen topic openen, daar niet van, 't wordt een aardig project, maar als er al een reeks voor is dan liever daar!
:*
Ja doei.
  Moderator zondag 12 juli 2015 @ 10:40:55 #3
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_154264533
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hoin!

Is er toevallig een topic over het opknappen van meubels hier? Of is dat meer CRE? Ik kon zo snel niets vinden :o heb wat tips nodig. Wil best m'n eigen topic openen, daar niet van, 't wordt een aardig project, maar als er al een reeks voor is dan liever daar!
:*
Geloof niet dat we zo iets hebben hier in K&W.
Ik zou zeggen open een eigen topic ;)
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:56:12 #4
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156219811
Het is zeker een probleem om een goede moderator voor klussen en wonen te vinden?

Vonkenboer schrijft op 9 september;

En het grootte wachten is begonnen; dit topic doen we mooi dicht :)
De uitslag volgt deze week !

[ Bericht 61% gewijzigd door exlurker op 19-09-2015 18:06:15 ]
  zondag 20 september 2015 @ 13:48:27 #6
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_156241120
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:12 schreef exlurker het volgende:
Het is zeker een probleem om een goede moderator voor klussen en wonen te vinden?

Vonkenboer schrijft op 9 september;

En het grootte wachten is begonnen; dit topic doen we mooi dicht :)
De uitslag volgt deze week !
Veel aanmeldingen, goede aanmeldingen, dan is het lastig een keuze te maken. Maar, er is duidelijkheid. *O*
Share your talent, move the world.
pi_156687420
Ik weet niet precies waar ik deze vraag neer moet zetten dus dan maar hier in de hoop dat het op de juiste plek is.

Enfin, al flinke tijd aan het meelezen hier en in RL zijn wij, man en ik met onze twee dochters en zoon op komst al geruime tijd bezig met " ons project".
Omdat de koop nog niet rond is en we te maken hebben met een historisch monument in een oude binnenstad, kan ik nog niet teveel loslaten en nog geen foto's laten zien. Stel je voor dat er een ander tussendoor glipt.

We gaan hier zeker een topic over openen als de koop helemaal rond is. Nu lopen we tegen een aantal problemen aan, het gaat namelijk om een complete verbouwing van een zeer oud pakhuis.

Momenteel zitten we in de fase van de voorbereidingen, tekeningen en vergunningen. Daadwerkelijk alles moet door de molen van de gemeente, de welstand en de Rijksmonumenten zorg. Omdat het pand zo groot is en gebruikt gaat worden als woon/werkpand dienen we voor de hypotheek en de gemeente een zo compleet mogelijk beeld te geven.

Mijn vraag nu is:
is er een verzamelplek in dit topic met soortgelijke projecten/verbouwingen?
Ik heb er helaas nog geen getroffen, wel oude boerderijen maar wij hebben hier te maken met een stadspand.
  zondag 11 oktober 2015 @ 23:45:24 #8
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_156773190
quote:
5s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik weet niet precies waar ik deze vraag neer moet zetten dus dan maar hier in de hoop dat het op de juiste plek is.

Enfin, al flinke tijd aan het meelezen hier en in RL zijn wij, man en ik met onze twee dochters en zoon op komst al geruime tijd bezig met " ons project".
Omdat de koop nog niet rond is en we te maken hebben met een historisch monument in een oude binnenstad, kan ik nog niet teveel loslaten en nog geen foto's laten zien. Stel je voor dat er een ander tussendoor glipt.

We gaan hier zeker een topic over openen als de koop helemaal rond is. Nu lopen we tegen een aantal problemen aan, het gaat namelijk om een complete verbouwing van een zeer oud pakhuis.

Momenteel zitten we in de fase van de voorbereidingen, tekeningen en vergunningen. Daadwerkelijk alles moet door de molen van de gemeente, de welstand en de Rijksmonumenten zorg. Omdat het pand zo groot is en gebruikt gaat worden als woon/werkpand dienen we voor de hypotheek en de gemeente een zo compleet mogelijk beeld te geven.

Mijn vraag nu is:
is er een verzamelplek in dit topic met soortgelijke projecten/verbouwingen?
Ik heb er helaas nog geen getroffen, wel oude boerderijen maar wij hebben hier te maken met een stadspand.
Echt een verzamelplek is er niet, het past natuurlijk perfect in K&W, subforum Projecten. Ik hoop dat jullie het pand kunnen aankopen, dan hebben wij er een mooi topic bij hier. ^O^
Share your talent, move the world.
pi_159907254
Mooie aanvulling, die storingswijzers. Maar is het bij de E niet handiger om wanneer je hele huis donker is eerst naar buiten te kijken of bij de buren wel licht brandt? Staat nu ergens onderaan maar moet wat mij betreft ergens bovenaan komen.
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 13:44:31 #10
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_159907326
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 13:42 schreef Plankje55 het volgende:
Mooie aanvulling, die storingswijzers. Maar is het bij de E niet handiger om wanneer je hele huis donker is eerst naar buiten te kijken of bij de buren wel licht brandt? Staat nu ergens onderaan maar moet wat mij betreft ergens bovenaan komen.
Eigenlijk vind ik het behoorlijk vanzelfsprekend of je eerst even kijkt of je eigen woning gedeeltelijk zonder stroom zit; of dat je echt in het hele huis geen stroom hebt.
Mocht dat het geval zijn dan kijkt iedereen toch wel even bij de buren na binnen oid. ? :@
  zondag 14 februari 2016 @ 13:58:28 #11
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_159907930
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 13:44 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het behoorlijk vanzelfsprekend of je eerst even kijkt of je eigen woning gedeeltelijk zonder stroom zit; of dat je echt in het hele huis geen stroom hebt.
Mocht dat het geval zijn dan kijkt iedereen toch wel even bij de buren na binnen oid. ? :@
Dit dus. Wanneer thuis geen elektra meer heb, kijk ik eerst in m'n eigen groepenkast, daarna pas bij de buren.
Share your talent, move the world.
  zondag 14 februari 2016 @ 14:04:33 #12
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_159908148
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 13:42 schreef Plankje55 het volgende:
Mooie aanvulling, die storingswijzers. Maar is het bij de E niet handiger om wanneer je hele huis donker is eerst naar buiten te kijken of bij de buren wel licht brandt? Staat nu ergens onderaan maar moet wat mij betreft ergens bovenaan komen.
Ik vind de volgorde zoals aangegeven niet echt verkeerd. Bij een storing wil ik eerst zeker weten of het probleem niet in m'n eigen woning zit. Zodra dat is vastgesteld, kijk ik pas bij de buren. :)
Share your talent, move the world.
pi_159912348
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 14:04 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Ik vind de volgorde zoals aangegeven niet echt verkeerd. Bij een storing wil ik eerst zeker weten of het probleem niet in m'n eigen woning zit. Zodra dat is vastgesteld, kijk ik pas bij de buren. :)
Gaat erom dat je snel dingen aantoont of uitsluit. Eén blik naar buiten is dan voldoende. Maar genoeg handige Harry's die eerst alles opentrekken, vooral als je net met elektra aan 't klussen bent.
pi_160327657
K&W / Onderzoek naar klussers

Ga je die nou nog sluiten?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 22:16:02 #15
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_160327746
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
K&W / Onderzoek naar klussers

Ga je die nou nog sluiten?
Geen idee, wat daar mis ging maar hij is nu in ieder geval wel gesloten :)
Bedankt voor je melding !
  maandag 21 maart 2016 @ 12:46:40 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_160831702
Ik wist niet goed in welk subforum ik mijn topic moest zetten, dat laat ik graag aan de kenners over :)

K&W / Kruipruimte uitgraven
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 15 april 2016 @ 10:59:34 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161441688
Zo, elk greintje, flintertje, spóórtje humor is ook wel verdwenen uit k&w hè? Wat een verschil met hoe het ooit begon. Toen konden we nog lachen om onszelf, maar nu mag het louter over serieuze klussen gaan, kennelijk. Dat dit subforum zo goed als overleden is, is kennelijk geen aanleiding de boel eens wat luchtiger op te nemen. Gemiste kans.

En dan ook nog posts gaan editten in zoiets. Get a life. :D

Denk je niet, 'cv-boer 2', dat het best een jofel en enigszins grappig topic had kunnen worden, dat de boel een beetje opfleurt? Welk kwaad doet het precies?
Daarnaast: je verwijst naar ONZ. Waarom zet je het topic dan daar niet neer? Als mod faciliteer je. Je gooit er nooit 'zo maar' een slotje op, omdat het je persoonlijk niet past.

[ Bericht 15% gewijzigd door Duderinnetje op 15-04-2016 11:32:07 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 15 april 2016 @ 12:17:06 #18
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_161443040
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, elk greintje, flintertje, spóórtje humor is ook wel verdwenen uit k&w hè? Wat een verschil met hoe het ooit begon. Toen konden we nog lachen om onszelf, maar nu mag het louter over serieuze klussen gaan, kennelijk. Dat dit subforum zo goed als overleden is, is kennelijk geen aanleiding de boel eens wat luchtiger op te nemen. Gemiste kans.

En dan ook nog posts gaan editten in zoiets. Get a life. :D

Denk je niet, 'cv-boer 2', dat het best een jofel en enigszins grappig topic had kunnen worden, dat de boel een beetje opfleurt? Welk kwaad doet het precies?
Daarnaast: je verwijst naar ONZ. Waarom zet je het topic dan daar niet neer? Als mod faciliteer je. Je gooit er nooit 'zo maar' een slotje op, omdat het je persoonlijk niet past.
Niks mis met een beetje humor natuurlijk. dat hoort ook bij het leven. En ook in K&W is humor niet verboden. Persoonlijk heb ik daar ook niks op tegen. Alleen doe het dan in het Slowchatcafe K&W / [Klussen en Wonen] Sloooowwwchat Café! #12 Met A!. Daar wordt het niet verwijderd. Wat mij betreft mag je daar ook je humor delen. :)
Share your talent, move the world.
  Milf vrijdag 15 april 2016 @ 15:09:00 #19
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_161446607
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, elk greintje, flintertje, spóórtje humor is ook wel verdwenen uit k&w hè? Wat een verschil met hoe het ooit begon. Toen konden we nog lachen om onszelf, maar nu mag het louter over serieuze klussen gaan, kennelijk. Dat dit subforum zo goed als overleden is, is kennelijk geen aanleiding de boel eens wat luchtiger op te nemen. Gemiste kans.

En dan ook nog posts gaan editten in zoiets. Get a life. :D

Denk je niet, 'cv-boer 2', dat het best een jofel en enigszins grappig topic had kunnen worden, dat de boel een beetje opfleurt? Welk kwaad doet het precies?
Daarnaast: je verwijst naar ONZ. Waarom zet je het topic dan daar niet neer? Als mod faciliteer je. Je gooit er nooit 'zo maar' een slotje op, omdat het je persoonlijk niet past.
Schat, dat is tegenwoordig de gehele tendens op fok?

En dat alles centraliseren.

Gat_ver_damme.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 15 april 2016 @ 15:10:56 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161446663
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:09 schreef nikky het volgende:
En dat alles centraliseren.
:?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Milf vrijdag 15 april 2016 @ 15:11:47 #21
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_161446683
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

:?
Dat veel in centrale topics moet worden geplaatst.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 15 april 2016 @ 15:12:16 #22
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161446694
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat veel in centrale topics moet worden geplaatst.
Dat snap ik, maar waar gebeurd dat? Er wordt juist overal goed opgelet dat er zo weinig mogelijk centraal staat hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Milf vrijdag 15 april 2016 @ 15:17:11 #23
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_161446816
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:12 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar waar gebeurd dat? Er wordt juist overal goed opgelet dat er zo weinig mogelijk centraal staat hoor.
Daarin is K&W weer één van de fijnste subfora.

(Ik had het tegen Dude over heel Fok.)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 15 april 2016 @ 15:17:51 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161446831
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 12:17 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Niks mis met een beetje humor natuurlijk. dat hoort ook bij het leven. En ook in K&W is humor niet verboden. Persoonlijk heb ik daar ook niks op tegen. Alleen doe het dan in het Slowchatcafe K&W / [Klussen en Wonen] Sloooowwwchat Café! #12 Met A!. Daar wordt het niet verwijderd. Wat mij betreft mag je daar ook je humor delen. :)
:')
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 15 april 2016 @ 15:21:26 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161446901


[ Bericht 75% gewijzigd door Duderinnetje op 15-04-2016 15:24:39 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')