Kijk hier even: http://tweakers.net/categ(...)NrFCyMjaD8TLzlKwMagEquote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Miniem het volgende:
Niet perse China gerelateerd maar aangezien hier ook veel users zitten die veel gadgets hebben en ook tobo's bestellen.
Wat is een fijn toetsenbord voor max 25 a 30 euro? Wil het morgen in huis hebben, dus webshop in NL.
Echt wel.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kijk hier even: http://tweakers.net/categ(...)NrFCyMjaD8TLzlKwMagE
Dit is niet echt de plek hiervoor namelijk.
Dat heb ik niet morgen in huis.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
In dat geval:
http://www.banggood.com/E(...)-Mouse-p-950439.html
Er zijn een paar merken die wel is hier voorbij komen, maar er is werkelijk zo veel beschikbaar in china.. kan alleen zeggen waar ik ervaring mee heb.quote:
Oh gaaf, nog een 5.11 tas liefhebber op Fok!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:50 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Wederom geen USB of bluetooth! Kom op Xiaomi!
In de tusssentijd hou ik 't wel bij m'n ouwe trouwe 5.11
En ook, ze hebben 't over
[..]
zou ook leuk zijn als er dan ook een foto van was ofzo
Sharkoon skiller of de sharkoon skiller pro als je een echt goed toetsenbord wilt voor weinig.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Miniem het volgende:
Niet perse China gerelateerd maar aangezien hier ook veel users zitten die veel gadgets hebben en ook tobo's bestellen.
Wat is een fijn toetsenbord voor max 25 a 30 euro? Wil het morgen in huis hebben, dus webshop in NL.
1 point = 1 dollarcent. Je kan wel maar een max aantal punten besteden per product, ligt er dan aan hoe duur het is. Ze doen t ook niet bij sales.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:23 schreef dimmak het volgende:
Wat zijn mijn BG punten eigenlijk waard? Ik kan het niet meer terugvinden. Heb er zo'n 1500.
Heb zowel de beste als mindere ervaring. Hangt net als bij eBay 100% van de verkoper af.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:42 schreef Jimbo het volgende:
net een goede ervaring via ali express gehad
had iets kapots ontvangen en na slechts 4 dagen over en weer mailen met zn klantenservice miep is ie er toch achter dat ik een nieuw product wil
dus nu krijg ik een nieuwe
Gebruik de zoekfunctie en zoek op powerbank.quote:
Thnxquote:Op maandag 6 juli 2015 17:37 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
1 point = 1 dollarcent. Je kan wel maar een max aantal punten besteden per product, ligt er dan aan hoe duur het is. Ze doen t ook niet bij sales.
gewoon wegblijven daar. Toen 2 maanden op een pipo x7 zitten wachten die ze nooit hebben kunne leveren. daarna geannuleerd en bij pandawill besteld, die was er in een week.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:40 schreef rene90 het volgende:
Een WTF-momentje van Gearbest....
Heb daar een ticket open staan omdat ik iets al 2 maanden niet ontvangen heb. Via de ticket bieden ze geen oplossing dus een paypal geschil geopend en opeens kan het wel worden opgelost.
Krijg ik nu opeens een mail:
"Dear Rene
Thank you for contacting eve rbuying
Verder nog een heel verhaal met vervolgens een link naar mijn ticket van gearbest en of ik 45 werkdagen wil wachten en ze daarna met een oplossing komen.
Hebben volgens mij met elkaar te maken. Toen ik eind vorig jaar voor de Cubot Zorro ging kijken, was ie eerst alleen bij Gearbest en Everbaling te koop voor exact dezelfde prijs. En daarna heb ik het meer artikelen gezien. Let er maar eens op als je prijzen vergelijkt op chinaprices.us oid.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Oud-werknemer die bij de concurrent is gaan werken?
Naast die grote heb ik ook nog 'n Rush Moab 8quote:Op maandag 6 juli 2015 16:57 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Oh gaaf, nog een 5.11 tas liefhebber op Fok!![]()
Ik heb de Rush 24.
Ideale tas. Laptop tas voor naar mijn werk en alles wat ik zo'n beetje kan bedenken past er in. Mijn matje, slaapzak en tent passen er in en alles wat ik verder nodig denk te hebben voor een weekend camperen (neem niet veel mee met camperen).
* Posergoth6667 kijkt in tas...quote:Op maandag 6 juli 2015 20:31 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Naast die grote heb ik ook nog 'n Rush Moab 8
Maar ik ga d'r niet mee kamperen, of ook enigszins maar doen waarvoor dat ding normaal voor dient... De mijne steekt vol edc-spul, techspul & powerbank, EHBO...
Beetje 'n "I'd rather have it and not need it than need it and not have it" bag
ga deze kopen waarschijnlijk http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.htmlquote:
Ik zou de nieuwe pakken, 10.000mAh en toch wel een stukje kleiner:quote:Op maandag 6 juli 2015 21:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
ga deze kopen waarschijnlijk http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html
is dat voor 29 juli binnen?
Toch?quote:Op maandag 6 juli 2015 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou de nieuwe pakken, 10.000mAh en toch wel een stukje kleiner:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
thx besteld!quote:Op maandag 6 juli 2015 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou de nieuwe pakken, 10.000mAh en toch wel een stukje kleiner:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Coupon FOKNLBG (of als deze nog werkt voor iets meer korting MIDYEAR6) en dan hopen dat het op tijd binnen is. Of het voor 29 juli lukt....tja je kan het erop gokken maar je hebt gewoon geen garantie.
quote:Op maandag 6 juli 2015 22:35 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog belang bij een Earson speaker? Kwam dit tegen op Facebook:
http://i.imgur.com/6KCnHUO.png
Maar... dit natuurlijk:quote:Op maandag 6 juli 2015 10:08 schreef johanndoe het volgende:
[..]
edit: en voor wie niet wil wachten op een earson-151 en er veel te veel voor wil betalen: nu in de aanbieding http://www.audiostreamers(...)e-btp04-outdoor.html
Neways. Chinese Webshops. Dus tenzij er een goede deal te halen valt...quote:Op maandag 6 juli 2015 10:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
50 euro vind ik nog steeds veel te veel als je hem voor 18 dollar kan halen
Ik wist niet dat mensen nog wekker's laat staan wekkerradio's gebruikenquote:Op maandag 6 juli 2015 23:22 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand wel eens een wekkerradio uit China gehaald?
Je hebt ze natuurlijk hier ook voor een appel en een ei, maar misschien hebben ze daar ook wat geinigs. Iemand met ervaringen?
Ik heb 'n tijdje zo 'n Pipo X8 overwogen als wekkerradio. Zware overkill natuurlijk voor 'n wekkerradio, maar ik gebruik daar nu een Nexus 7 voor en daarvoor een Chumby One en daarvoor een Grundig Noctus dus voor mij is het toch al te laat qua overdone shit aan m'n bedquote:Op maandag 6 juli 2015 23:35 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen nog wekker's laat staan wekkerradio's gebruiken
Er zullen er vast genoeg te vinden zijn, heb hier nog niet gelezen dat iemand er een heeft besteld.
Die Hercules was de inspiratie bron van Earson.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:35 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog belang bij een Earson speaker? Kwam dit tegen op Facebook:
http://i.imgur.com/6KCnHUO.png
Zijn allemaal hier al eens gepost.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:49 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok nieuwe Xiaomi producten:
Airco met bluetooth en ondersteuning voor de Mi band
[ afbeelding ]
WiFi router (zowel met een 1TB als met een 6TB HDD)
[ afbeelding ]
WiFi versterker
[ afbeelding ]
Yeelight lamp
[ afbeelding ]
Ik weet het, vind die yellow legal pads ook cool ga maar een niet xiaomi legal pad halen.quote:
Ahhh ok sorry, niet gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zijn allemaal hier al eens gepost.
Gister stond ook een Xiaomi notebook op banggood, deze was echter fake.
Ik denk dat je er wel heel wat voor moet betalen om hier te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ahhh ok sorry, niet gezien.
Ik denk dat ik ga onderzoeken hoe die airco werkt. Ga als het goed is binnenkort verhuizen, als die airco wat is dan wil ik die zeker.
Ik zou echt niet weten wat ik met die lamp zou moeten :Squote:
Kost 400 euro volgens het artikel waar ik het vandaan heb. Als ik die in de aanbieding voor 300 ofzo kan vinden ben ik goedkoop uit. De meeste airco's zitten tussen de 800 en 1500 euro, ligt aan het model. Ik weet verder de specificaties niet maar als het net zo goed is als de andere producten kan het mij gelukkig makenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel heel wat voor moet betalen om hier te krijgen.
Verkopen ze al zeer lang hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:28 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik weet het, vind die yellow legal pads ook cool ga maar een niet xiaomi legal pad halen.
Van mij hoeft ie niet van xiaomi te zijn
[ afbeelding ]
Wat ze nou toch weer verzonnen hebben
Hier wil ik toch niet mee gezien worden.
http://www.aliexpress.com(...)817.1931639.4.Kk91qs
Ja maar ik zie daar dat die Airco niet zelf van Xiaomi is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:49 schreef Jonmen het volgende:
[..]
http://en.miui.com/thread-127792-1-1.html
Sort of : Ovevo SH-03B.quote:
hihiquote:
Ik heb de zoekfunctie dan verkeerd gebruikt. Ik kreeg alleen de woorden met "er" erinquote:Op zondag 5 juli 2015 20:20 schreef Zspirit het volgende:
Hmm had je toch beter hier wat meer rond kunnen kijken voor je die besteld had.
Die ga je niet ontvangen voor je op vakantie gaat ben ik bang.
DX belooft daar snelle levertijden maar het komt gewoon uit china en als hij nog niet geshipped is duurt het nog minimaal 10 werkdagen gok ik.
Ik raad je aan je order te annuleren en m te bestellen bij banggood, dan krijg je hem misschien nog op tijd. Je kunt ook een dure shipping methode kiezen maar dan ben je zo 20 euro verder.
Als je het perse wil voor je op vakantie gaat kun je het beter gewoon in Nederland kopen.
China shoppen met haast is meestal vooral frustrerend.
[..]
Als je even een beetje terugleest of de zoek functie gebruikt kun je terug vinden dat de meeste mensen hier de earson hebben en er zeer tevreden over zijn.
'Must... not...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:23 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
In other news kon ik vannacht toch niet verzaken aan nog 'n YZXStudio-tester, en heb ik dan toch de blauwe/gele besteld bij 'n AliExpressert die 'm vandaag al verzonden heeft
Hendig sjiek! Die 10000 moet nog binnenkomen, maar die gaat in de bag wel de 10400 vervangen!quote:
Vet spul! Maar wel ripoff's van Maxpedition en andere merken, zie ik zo :/ (ik heb nl veel spul van maxpeditionquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'Must... not...
OOPS. Toch gekocht.'Zwak hoor.
Misschien een andere kans pakken om toch eens iets met Tmall te doen?
http://maxgear.tmall.com , die hebben een boel TAD spul (Tactical Assault Design)vb:
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom die miband zo lelijk blijft.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:23 schreef dodge_911 het volgende:
Krijg van TinyDeal 12¤ teruggestort op m'n paypal vw het Ovevo-probleem met de taal.
Ben ondertussen al gewoon aan die Chinese meid die tegen me kletst
In other news kon ik vannacht toch niet verzaken aan nog 'n YZXStudio-tester, en heb ik dan toch de blauwe/gele besteld bij 'n AliExpressert die 'm vandaag al verzonden heeft
En dan nog een handige sizeguide voor XPB's :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
This just in :
Nieuwe leaks over de MiBand 1S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.htmlquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'Must... not...
OOPS. Toch gekocht.'Zwak hoor.
Misschien een andere kans pakken om toch eens iets met Tmall te doen?
http://maxgear.tmall.com , die hebben een boel TAD spul (Tactical Assault Design)vb:
[ afbeelding ]
[..]
Hendig sjiek! Die 10000 moet nog binnenkomen, maar die gaat in de bag wel de 10400 vervangen!
Ben echt superblij met de MiFans trouwens.Letterlijk en figuurlijk chill.
Ik zoek eigenlijk ook zoiets dergelijks, alleen net wat kleiner... Ook het liefst met alles erop en eraanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/Camping-Backpack-p-945792.html
Deze heb ik, bevalt erg goed!!
Stevige tas, goede kwaliteit.
quote:Alpha & Delta AD01: SGD 110 (Usual Price: SGD 130) Buy Now!
Alpha & Delta AD01 upgrade cable: SGD 25 ( Usual Price: SGD 45) Buy Now!
http://www.banggood.com/O(...)ackpack-p-87544.htmlquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:54 schreef relativity het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk ook zoiets dergelijks, alleen net wat kleiner... Ook het liefst met alles erop en eraanvoor als we op vakantie zijn, zijn die tassen ideaal!
Die van mijn vriendin was gestolen in Thailand (toen we lagen te slapen in onze kamer, liep zo'n idioot in onze tassen te graaien).
De coupon "FOKNLAB" is trouwens niet meer beschikbaar bij allbuy.com :/
Ik heb zo'n dingquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:28 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik weet het, vind die yellow legal pads ook cool ga maar een niet xiaomi legal pad halen.
Van mij hoeft ie niet van xiaomi te zijn
[ afbeelding ]
Wat ze nou toch weer verzonnen hebben
Hier wil ik toch niet mee gezien worden.
http://www.aliexpress.com(...)817.1931639.4.Kk91qs
Waarom moet je zo'n heel gevaarte om je hoofd stoppen? Wat is er mis met een kussentje of een neksteun?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:49 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dingBest fijn bij vluchten langer dan een uur of 8, ik kan er goed mee slapen
OMG. Dit forum blijft me echt verbazen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:49 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dingBest fijn bij vluchten langer dan een uur of 8, ik kan er goed mee slapen
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
OMG. Dit forum blijft me echt verbazen.
Er zijn nog wel goedkope, maar welke ik persoonlijk de beste vind, kosten tegenwoordig 9 euro per 2... Niet bijster veel in verhouding met de goede batterijen in NL maar alsnog wel duurder.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
Jeetje, wat zijn tegenwoordig die 18650 batterijen duur geworden!
Welke heb jij het over?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:02 schreef mattie010 het volgende:
[..]
Er zijn nog wel goedkope, maar welke ik persoonlijk de beste vind, kosten tegenwoordig 9 euro per 2... Niet bijster veel in verhouding met de goede batterijen in NL maar alsnog wel duurder.
Overigens even een vraag (kan het echt niet vinden hier) hoe lang duurt het ongeveer voordat een pakketje binnen is bij bestelling bij dx? 1-7 verstuurd maar moet het eigenlijk voor 17-7 binnen hebben
Deze, geen 3000 mah maar wel 2500 mah voor een schappelijk prijsje:quote:
De eckte stamgasten kopen sowieso liever elders in dan bij DX. De verzendduur kan dan kort aangegeven zijn, maar dat betekent niet dat ze het snel de deur uit doen, dus daar kun je al vertraging oplopen. Klantenservice is mweh. Dan is EU/NL Direct mail vanuit China wel aardig vlot op zich, in vergelijking met Hong Kong/China Post. Maar of het binnen 7 werkdagen binnen is, is geen garantie. Nog zoiets. Werkdagen, dus haal een weekend van je dag of 10 af en je zit al heel krap... kortom. Nooit Chinashoppen als je haast hebt. Tenzij je geld tegen Express Service aan wilt smijten. Wat ook geen garanties biedt en het risico op importheffingen aanzienlijk vergroot.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:02 schreef mattie010 het volgende:
[..]
Overigens even een vraag (kan het echt niet vinden hier) hoe lang duurt het ongeveer voordat een pakketje binnen is bij bestelling bij dx? 1-7 verstuurd maar moet het eigenlijk voor 17-7 binnen hebben
Ja, het was geen noodzaak, maar voor 17-7 zou prettig zijn. Het is al sinds 1-7 op de post overigens, is verzonden. Maar ik ga dan gewoon afwachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De eckte stamgasten kopen sowieso liever elders in dan bij DX. De verzendduur kan dan kort aangegeven zijn, maar dat betekent niet dat ze het snel de deur uit doen, dus daar kun je al vertraging oplopen. Klantenservice is mweh. Dan is EU/NL Direct mail vanuit China wel aardig vlot op zich, in vergelijking met Hong Kong/China Post. Maar of het binnen 7 werkdagen binnen is, is geen garantie. Nog zoiets. Werkdagen, dus haal een weekend van je dag of 10 af en je zit al heel krap... kortom. Nooit Chinashoppen als je haast hebt. Tenzij je geld tegen Express Service aan wilt smijten. Wat ook geen garanties biedt en het risico op importheffingen aanzienlijk vergroot.
Qua 18650's zou ik wel legit spul halen... en dat is prijzig.
Ik (en met mij vele anderen) vind Banggood de beste shop..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:38 schreef mattie010 het volgende:
[..]
Ja, het was geen noodzaak, maar voor 17-7 zou prettig zijn. Het is al sinds 1-7 op de post overigens, is verzonden. Maar ik ga dan gewoon afwachten.
Welke shops gaan jullie dan vaker voor? dx is vooral de bekendste, vandaar dat ik daar (als ik ooit dit soort dingen koop) wat bestel.
Kijk aub uit met die accus, tenzij je je famillie haatquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Nou, zojuist voor de hele familie Apple opladertjes en kabeltjes besteld.![]()
Ook voor 2 laptops accu's. (Iemand enig idee of dit problemen gaat geven? Bij de 2e accu heb ik in de notitie maar iets gezet van 'Plz do not write accu / battery on package'![]()
En nog wat andere leuke spullen als een lan kabel tester, een HDMI to SDI adapter die bij Allekabels over de honderd euro kost nu voor 25 besteld, en nog een gps trackertje van een tientje voor als de auto ooit gejat wordt.
Sinds ik banggood.com heb ontdekt (lang leve Fok!) bestel ik nooit meer iets bij dx.com of focalprice.com. Levering is veel sneller en de prijs is lager. Mijn Xiamo Powerbank heb ik via dx.com nooit ontvangen en bij banggood binnen twee weken binnen. De rest van de spullen die ik had besteld zelfs binnen een week binnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:39 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ik (en met mij vele anderen) vind Banggood de beste shop..
En vergeet de coupon in de OP niet van FOKNLBG (banggood) en FOKNLGKB (geekbuying) en zo zijn er nog een aantalquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Sinds ik banggood.com heb ontdekt (lang leve Fok!) bestel ik nooit meer iets bij dx.com of focalprice.com. Levering is veel sneller en de prijs is lager. Mijn Xiamo Powerbank heb ik via dx.com nooit ontvangen en bij banggood binnen twee weken binnen. De rest van de spullen die ik had besteld zelfs binnen een week binnen.
Ligt er natuurlijk aan hoe zwaar je dslr is en hoe groot 't objectief is wat je erop geplakt hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:34 schreef dj_ko het volgende:
Iemand ervaring met octopus stands voor een DSLR?
deze dingen:
[ afbeelding ]
Ik kan ze wel vinden op diverse sites, maar ik zoek er 1 die niet gelijk scheef zakt als ik mijn camera ergens aan vast maak met zo'n stand.
gaat om een canon 100d, voornamelijk met standaard kitlens (18-55) en 17-85 lensquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe zwaar je dslr is en hoe groot 't objectief is wat je erop geplakt hebt.
oke thanksquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:49 schreef RobertNL het volgende:
Die ''nepperts'' zijn vaak redelijk stevig. Worden naar verloop van tijd wel slapper, maar goed voor het geld
Ebay, zoiets:quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:58 schreef dj_ko het volgende:
[..]
oke thankswaar heb jij hem toen besteld?
Ik heb er een waar een compactcamera niet eens fatsoenlijk op blijft staan, laat staan mijn DSLR...quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:49 schreef RobertNL het volgende:
Die ''nepperts'' zijn vaak redelijk stevig. Worden naar verloop van tijd wel slapper, maar goed voor het geld
Ja ik hier ook inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb er een waar een compactcamera niet eens fatsoenlijk op blijft staan, laat staan mijn DSLR...
Ook hierbij, oppassen als je je familie lief bentquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Nou, zojuist voor de hele familie Apple opladertjes
De afgelopen maanden dat ik Priority mail koos stuurde ze het anders met Flytexpress, niks geen PostNLquote:NOTE: Netherlands Direct Mail has been combined into the Priority Direct Mail. If you are in a European country; simply choose Priority Direct Mail and it will be shipped via Netherlands Direct Mail.
Oh, die van mij doet het prima. Van die kleinen of ook groot?quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb er een waar een compactcamera niet eens fatsoenlijk op blijft staan, laat staan mijn DSLR...
maatgeving blijft vaak klote. Dus dat is erg lastig en je moet een fatsoenlijk merk gaan vinden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:25 schreef Rzr101 het volgende:
Ongetwijfeld dat het al eens langsgekomen is (maar fatsoenlijk zoeken op Fok lukt me nog steeds niet; hoe specificeer je enkel ene topic-reeks?) dus dan maar zo:
Heeft er iemand toevallig ervaring met het halen van motor-kleding uit China/niet-EU?
Ik weet dat het om veiligheid gaat - en je daar niet op moet bezuinigen. Echter zijn bijvoorbeeld mn laarzen die ik in Duitsland heb gehaald ook vrolijk "Made in China"... M.a.w. het meeste wordt er toch geproduceerd, zou het er dan ook zonder tussenpersonen met hun courtage vandaan te halen zijn?
Oeh die ben ik dus vergeten. Zal het de volgende keer gebruikenquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
En vergeet de coupon in de OP niet van FOKNLBG (banggood) en FOKNLGKB (geekbuying) en zo zijn er nog een aantal
Hoe lang heeft het geduurd voordat je ze binnen had na bestelling?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:35 schreef dimmak het volgende:
Weer een pakketje binnen van BG met wat spul voor mijn RasPi en een Xiaomi fan. Hopelijk vanavond koel retrogames spelen.30 Juni besteld trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |