Ik vergeef het jequote:Op zaterdag 4 juli 2015 05:26 schreef Fylax het volgende:
Jezus wat was ik een debiel in het vorige topic zeg. Schaam mezelf.
Ik kan er, terwijl ik aan het whatsappen ben met Olvi natuurlijk, lekker hard om lachen. #teamsadlifequote:Op zaterdag 4 juli 2015 05:26 schreef Fylax het volgende:
Jezus wat was ik een debiel in het vorige topic zeg. Schaam mezelf.
Gewoon twee topics erdoor gejastquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan er, terwijl ik aan het whatsappen ben met Olvi natuurlijk, lekker hard om lachen. #teamsadlife
quote:
Geroosterd broodquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb mijn brood in de scooter laten zitten. En die staat in de zon
Komt door het vocht in het brood dat gaan condenserenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De laatste keer dat het in de zon stond werd het zeg maar nat.
Ja echt fucking smerig. Dat is nu natuurlijk ook het geval.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt door het vocht in het brood dat gaan condenseren
Ja ben nog niet in toonbare staat...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef YokiKater het volgende:
Dan haal je je brood toch gewoon uit je scooter?
Ok, RIP brood.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben nog niet in toonbare staat...
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, RIP brood.
Ik ga straks lekker pistoletjes met knakworst eten
Maar wacht, er komt verkoeling aanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:15 schreef YokiKater het volgende:
Dan volgt nu het weerbericht; Het is warm en benauwd.
Dan wordt het juist broeierig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wacht, er komt verkoeling aan
[ afbeelding ]
Een goeie bui brengt wel even verkoeling hopelijk.quote:
Hier ook, verleidelijk om alles open te gooien, maar buiten is het 32 en binnen 27quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
Het waait hier echt heel hard nu, dan is 28 graden wel uit te houden.
Heb je een zonnesteek? Jij en het woord heerlijk gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan er, terwijl ik aan het whatsappen ben met Olvi natuurlijk, lekker hard om lachen. #teamsadlife
Tour niet, F1 gaat nu even voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:12 schreef YokiKater het volgende:
Zitten jullie allemaal al klaar voor de Tour?
Is stakende politie een terreurdreiging tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:25 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit het een beetje half te volgen ivm terreurdreiging.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is stakende politie een terreurdreiging tegenwoordig
Hmm, heb niks van een dreiging meegekregen, heb je een bron?quote:
https://www.nctv.nl/onderwerpen/tb/dtn/actueeldreigingsniveau/quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb niks van een dreiging meegekregen, heb je een bron?
Wat een slagveld.quote:
Ja dat is het natuurlijk bij elk evenement met veel mensenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.nctv.nl/onderwerpen/tb/dtn/actueeldreigingsniveau/
De kans is gewoon aanwezig, zeker bij een evenement als deze.
Oh goeie tip.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet ook niet je vingers in die ventilator steken natuurlijk.
hehehehequote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:59 schreef Fokker89 het volgende:
Specu is stiekem naar de tour kijken hoor!
*dat, ontzettende Turk die je er rondloopt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehehehe
Was hij die dikkerdje voor de camera?
Dus je was het wel?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
*dat, ontzettende Turk die je er rondloopt.
Kloptquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:26 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk is het minder warm dan gisteren.
Dat heb je dan mooi verkeerd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij lijkt mij wel een dikkerdje met zo een vierkant hoofd.
Graag!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:57 schreef Uccie het volgende:
Yeahhh nieuwe jurk. Moer beetje vermaakt, maar teamopzij krijgt binnenkort wel een foto.
Jaren '50-ig met petticoat.quote:
Witte ondergrond met bloemen in rood grijstinten.quote:
Ja echte met de hand door negerslaven geplukte.quote:
#TeamOpzijquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:57 schreef Uccie het volgende:
Yeahhh nieuwe jurk. Moer beetje vermaakt, maar teamopzij krijgt binnenkort wel een foto.
Op de plantage van Voorschrift.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja echte met de hand door negerslaven geplukte.
Waar medehommels er jurkjes van haken.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Witte ondergrond met bloemen in rood grijstinten.
* moemoe wacht vol spanning op de fotoquote:
Ja duurt nog ff. De bandjes moeten ingekort.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
* moemoe wacht vol spanning op de foto
Pooltjesgeweld.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
De Tour is weer begonnen, 3 weken totale euforie op mijn zolderkamer, ik ben zo blij.
Vanaf morgen gaat niemand mij meer voorbij.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pooltjesgeweld.
Alleen in Scorito doe je het beter dan mij.
Haha, laat me niet lachen. Morgen is het hammertime.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf morgen gaat niemand mij meer voorbij.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
De Tour is weer begonnen, 3 weken totale euforie op mijn zolderkamer, ik ben zo blij.
Johannes wordt mijn eerste mikpunt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf morgen gaat niemand mij meer voorbij.
Die is zich nu aan het bezatten in Utrecht, dus dat is een makkelijke prooi.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes wordt mijn eerste mikpunt.
Hij heeft geen Nibali en zijn sprinters vallen me imo tegen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is zich nu aan het bezatten in Utrecht, dus dat is een makkelijke prooi.
DE MUUR wordt mooi voor mij, daar gaat KelderHeld de gele trui pakken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft geen Nibali en zijn sprinters vallen me imo tegen.
Ik zie voldoende mogelijkheden en ook op DE MUUR.
Wat DE MUUR betreft is het jammer dat Henao niet mee mag.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
DE MUUR wordt mooi voor mij, daar gaat KelderHeld de gele trui pakken.
Okie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja duurt nog ff. De bandjes moeten ingekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |