vanaf schiphol. 110 euro voor een retourtje. Vind het wel prima voor een keertje. De ryanairs van deze wereld zijn momenteel toch niet te betalen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:10 schreef Blistering het volgende:
Vet Y. Heel erg tof zelfs.
Norwegian is ook een goeie maatschappij. Vlieg je vanaf Zaventem?
Is het ook absoluut niet. Vooral op racefietsen is het vreselijk om achterop te zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:09 schreef Joosie200 het volgende:
Zelf motor rijden lijkt me chill, maar niet in een zijspan of achterop.
Ik ben momenteel fruitige mixdrankjes aan het drinken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:12 schreef Blistering het volgende:
Ik heb net een Amstel Radler opEcht té lekker met deze temperaturen.
Ik ook. En ook een Deens biertje (5,6% alcohol ofzo), maar toen werd ik helemaal waus. Nu gaat het wel weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:12 schreef Blistering het volgende:
Ik heb net een Amstel Radler opEcht té lekker met deze temperaturen.
WEL 5.6% ??!?! OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. En ook een Deens biertje (5,6% alcohol ofzo), maar toen werd ik helemaal waus. Nu gaat het wel weer.
Lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. En ook een Deens biertje (5,6% alcohol ofzo), maar toen werd ik helemaal waus. Nu gaat het wel weer.
Nokiaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
Tsjok, je hebt ook lytro.
En dit: https://refocus.nokia.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gemiddeld wel allemaal. Volgend jaar nog de tweede kernvakken van bovenstaande vakken, en dan een traject kiezen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Nokia
Laatste cijfer ook gekregen vandaag voor Staatsrecht, een 6.5Had oprecht veel hoger verwacht, maar soit.
Eindcijfers over het hele jaar genomen:Mooie cijfersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gemiddeld wel allemaal. Volgend jaar nog de tweede kernvakken van bovenstaande vakken, en dan een traject kiezen
[..]
Lekker
[..]
Nokia
Laatste cijfer ook gekregen vandaag voor Staatsrecht, een 6.5Had oprecht veel hoger verwacht, maar soit.
Eindcijfers over het hele jaar genomen:mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gemiddeld wel allemaal. Volgend jaar nog de tweede kernvakken van bovenstaande vakken, en dan een traject kiezen
Ik verwacht weinig tot geen invloed op mijn carrière.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:47 schreef BaardaapAd het volgende:
Mij is altijd gezegd - door mensen die juist geen Rechten hadden gedaan - dat Rechten is wat je gaat studeren als je echt niets beters weet (en niet ver genoeg van het padje bent om theologie te doen).
Maar goed, serieuze vraag; aangezien de overheid het OM een besparing van 24 % oplegt, wat verwachten jullie dat dat voor invloed heeft op jullie carrièreperspectief en zo?
( Ik bedoel, die zaak tegen Geert MINDER MINDER Wilders die wílde het OM al helemaal niet doen maar onder druk moesten ze wel; leverde Bram geroyeerd Moskovich natuurlijk weer werk op .... maar zou het OM 'nu' [als die 24 % wordt doorgezet] die zaak nog zijn gestart, denk je? .... is maar één VOORBEELD, pars pro toto natuurlijk )
quote:
quote:
Dank, zeer content meequote:
Helemaal niksquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:47 schreef BaardaapAd het volgende:
Mij is altijd gezegd - door mensen die juist geen Rechten hadden gedaan - dat Rechten is wat je gaat studeren als je echt niets beters weet (en niet ver genoeg van het padje bent om theologie te doen).
Maar goed, serieuze vraag; aangezien de overheid het OM een besparing van 24 % oplegt, wat verwachten jullie dat dat voor invloed heeft op jullie carrièreperspectief en zo?
( Ik bedoel, die zaak tegen Geert MINDER MINDER Wilders die wílde het OM al helemaal niet doen maar onder druk moesten ze wel; leverde Bram geroyeerd Moskovich natuurlijk weer werk op .... maar zou het OM 'nu' [als die 24 % wordt doorgezet] die zaak nog zijn gestart, denk je? .... is maar één VOORBEELD, pars pro toto natuurlijk )
Dan heb je het alleen over het strafrecht he. Er is nog zoveel meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:47 schreef BaardaapAd het volgende:
Niks.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:47 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Nokia
Eindcijfers over het hele jaar genomen:Gefeliciteerd kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gemiddeld wel allemaal. Volgend jaar nog de tweede kernvakken van bovenstaande vakken, en dan een traject kiezen![]()
pas als ik mijn p hebt krijg je creditsquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
Heel goed Blistering. Nog een noviet onder mijn regime die z'n P heeft gehaald.
Hadden jullie niet verwacht he?
quote:
Thanks. Zonder de steun in dit topic was het mij nooit geluktquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
Significant aan bijgedragen uiteraard.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
Tenzij de leraar ermee gaat pronken. Val je even in je eigen zwaard etsu.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als een leerling/student slaagt ondanks de docent slecht is, maakt het toch niet uit?
En nee. Ik ben heel vaak verhuisd en heb bijna overal gewoond. Maar Rotterdam, nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:35 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdam is de tofste plek in Nederland en uberhaupt de enige die een beetje stads aandoet.
Ach, donder toch op met je neppe chauvinisme. Rotterdam is echt niet beter of slechter dan Utrecht, Amsterdam, Den Haag. Ik kan er niet tegen als mensen op één stad in Nederland lopen te geilen alsof het in een ander land ligt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:35 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdam is de tofste plek in Nederland en uberhaupt de enige die een beetje stads aandoet.
Wat doen?quote:
Eens. Toch is Nijmegen de bestequote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, donder toch op met je neppe chauvinisme. Rotterdam is echt niet beter of slechter dan Utrecht, Amsterdam, Den Haag. Ik kan er niet tegen als mensen op één stad in Nederland lopen te geilen alsof het in een ander land ligt.
Oneens.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:35 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Meh. Hij is leuker op foto's ofzo. Winkels binnen vallen ook wat tegen. Wel goeie friet gehad daaro. Maar goed.quote:
Platteland kun je anders ook plezierig wonen. Geen lawaai, frisse lucht en als je in een dorp woont sta je met 2 minuten tussen de koeien.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:47 schreef Dannes het volgende:
Steden zijn plezierig om in te wonen. De enige stad die mij niet aantrekt is Den Haag. Dan zal ik nog liever in Rotterdam wonen. Het modernistische aan Rotterdam is best wel goed gelukt.
Dat modern vind ik dus echt helemaal niks. Groningen is oudbollig en heeft historie. Net als Amsterdam. Vind ik wel fijn om er te wonen, of Leeuwarden. Goed mogelijk dat ik daarheen verkras als m'n werk in de buurt is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:47 schreef Dannes het volgende:
Steden zijn plezierig om in te wonen. De enige stad die mij niet aantrekt is Den Haag. Dan zal ik nog liever in Rotterdam wonen. Het modernistische aan Rotterdam is best wel goed gelukt. Dat moet ook wel natuurlijk, want de haven gaat ook een keer vervelen.
Amsterdam of Leeuwarden is best wel een verschil om te wonen. Maar oude, historische steden zijn inderdaad vet. Leiden is ook prachtig. Den Bosch, Breda en Maastricht zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat modern vind ik dus echt helemaal niks. Groningen is oudbollig en heeft historie. Net als Amsterdam. Vind ik wel fijn om er te wonen, of Leeuwarden. Goed mogelijk dat ik daarheen verkras als m'n werk in de buurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |