vanaf schiphol. 110 euro voor een retourtje. Vind het wel prima voor een keertje. De ryanairs van deze wereld zijn momenteel toch niet te betalen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:10 schreef Blistering het volgende:
Vet Y. Heel erg tof zelfs.
Norwegian is ook een goeie maatschappij. Vlieg je vanaf Zaventem?
Is het ook absoluut niet. Vooral op racefietsen is het vreselijk om achterop te zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:09 schreef Joosie200 het volgende:
Zelf motor rijden lijkt me chill, maar niet in een zijspan of achterop.
Ik ben momenteel fruitige mixdrankjes aan het drinken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:12 schreef Blistering het volgende:
Ik heb net een Amstel Radler opEcht té lekker met deze temperaturen.
Ik ook. En ook een Deens biertje (5,6% alcohol ofzo), maar toen werd ik helemaal waus. Nu gaat het wel weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:12 schreef Blistering het volgende:
Ik heb net een Amstel Radler opEcht té lekker met deze temperaturen.
WEL 5.6% ??!?! OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. En ook een Deens biertje (5,6% alcohol ofzo), maar toen werd ik helemaal waus. Nu gaat het wel weer.
Lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. En ook een Deens biertje (5,6% alcohol ofzo), maar toen werd ik helemaal waus. Nu gaat het wel weer.
Nokiaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
Tsjok, je hebt ook lytro.
En dit: https://refocus.nokia.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gemiddeld wel allemaal. Volgend jaar nog de tweede kernvakken van bovenstaande vakken, en dan een traject kiezen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Nokia
Laatste cijfer ook gekregen vandaag voor Staatsrecht, een 6.5Had oprecht veel hoger verwacht, maar soit.
Eindcijfers over het hele jaar genomen:Mooie cijfersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gemiddeld wel allemaal. Volgend jaar nog de tweede kernvakken van bovenstaande vakken, en dan een traject kiezen
[..]
Lekker
[..]
Nokia
Laatste cijfer ook gekregen vandaag voor Staatsrecht, een 6.5Had oprecht veel hoger verwacht, maar soit.
Eindcijfers over het hele jaar genomen:mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gemiddeld wel allemaal. Volgend jaar nog de tweede kernvakken van bovenstaande vakken, en dan een traject kiezen
Ik verwacht weinig tot geen invloed op mijn carrière.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:47 schreef BaardaapAd het volgende:
Mij is altijd gezegd - door mensen die juist geen Rechten hadden gedaan - dat Rechten is wat je gaat studeren als je echt niets beters weet (en niet ver genoeg van het padje bent om theologie te doen).
Maar goed, serieuze vraag; aangezien de overheid het OM een besparing van 24 % oplegt, wat verwachten jullie dat dat voor invloed heeft op jullie carrièreperspectief en zo?
( Ik bedoel, die zaak tegen Geert MINDER MINDER Wilders die wílde het OM al helemaal niet doen maar onder druk moesten ze wel; leverde Bram geroyeerd Moskovich natuurlijk weer werk op .... maar zou het OM 'nu' [als die 24 % wordt doorgezet] die zaak nog zijn gestart, denk je? .... is maar één VOORBEELD, pars pro toto natuurlijk )
quote:
quote:
Dank, zeer content meequote:
Helemaal niksquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:47 schreef BaardaapAd het volgende:
Mij is altijd gezegd - door mensen die juist geen Rechten hadden gedaan - dat Rechten is wat je gaat studeren als je echt niets beters weet (en niet ver genoeg van het padje bent om theologie te doen).
Maar goed, serieuze vraag; aangezien de overheid het OM een besparing van 24 % oplegt, wat verwachten jullie dat dat voor invloed heeft op jullie carrièreperspectief en zo?
( Ik bedoel, die zaak tegen Geert MINDER MINDER Wilders die wílde het OM al helemaal niet doen maar onder druk moesten ze wel; leverde Bram geroyeerd Moskovich natuurlijk weer werk op .... maar zou het OM 'nu' [als die 24 % wordt doorgezet] die zaak nog zijn gestart, denk je? .... is maar één VOORBEELD, pars pro toto natuurlijk )
Dan heb je het alleen over het strafrecht he. Er is nog zoveel meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:47 schreef BaardaapAd het volgende:
Niks.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:47 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Nokia
Eindcijfers over het hele jaar genomen:Gefeliciteerd kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gemiddeld wel allemaal. Volgend jaar nog de tweede kernvakken van bovenstaande vakken, en dan een traject kiezen![]()
pas als ik mijn p hebt krijg je creditsquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
Heel goed Blistering. Nog een noviet onder mijn regime die z'n P heeft gehaald.
Hadden jullie niet verwacht he?
quote:
Thanks. Zonder de steun in dit topic was het mij nooit geluktquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
Significant aan bijgedragen uiteraard.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
Tenzij de leraar ermee gaat pronken. Val je even in je eigen zwaard etsu.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als een leerling/student slaagt ondanks de docent slecht is, maakt het toch niet uit?
En nee. Ik ben heel vaak verhuisd en heb bijna overal gewoond. Maar Rotterdam, nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:35 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdam is de tofste plek in Nederland en uberhaupt de enige die een beetje stads aandoet.
Ach, donder toch op met je neppe chauvinisme. Rotterdam is echt niet beter of slechter dan Utrecht, Amsterdam, Den Haag. Ik kan er niet tegen als mensen op één stad in Nederland lopen te geilen alsof het in een ander land ligt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:35 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdam is de tofste plek in Nederland en uberhaupt de enige die een beetje stads aandoet.
Wat doen?quote:
Eens. Toch is Nijmegen de bestequote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, donder toch op met je neppe chauvinisme. Rotterdam is echt niet beter of slechter dan Utrecht, Amsterdam, Den Haag. Ik kan er niet tegen als mensen op één stad in Nederland lopen te geilen alsof het in een ander land ligt.
Oneens.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:35 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Meh. Hij is leuker op foto's ofzo. Winkels binnen vallen ook wat tegen. Wel goeie friet gehad daaro. Maar goed.quote:
Platteland kun je anders ook plezierig wonen. Geen lawaai, frisse lucht en als je in een dorp woont sta je met 2 minuten tussen de koeien.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:47 schreef Dannes het volgende:
Steden zijn plezierig om in te wonen. De enige stad die mij niet aantrekt is Den Haag. Dan zal ik nog liever in Rotterdam wonen. Het modernistische aan Rotterdam is best wel goed gelukt.
Dat modern vind ik dus echt helemaal niks. Groningen is oudbollig en heeft historie. Net als Amsterdam. Vind ik wel fijn om er te wonen, of Leeuwarden. Goed mogelijk dat ik daarheen verkras als m'n werk in de buurt is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:47 schreef Dannes het volgende:
Steden zijn plezierig om in te wonen. De enige stad die mij niet aantrekt is Den Haag. Dan zal ik nog liever in Rotterdam wonen. Het modernistische aan Rotterdam is best wel goed gelukt. Dat moet ook wel natuurlijk, want de haven gaat ook een keer vervelen.
Amsterdam of Leeuwarden is best wel een verschil om te wonen. Maar oude, historische steden zijn inderdaad vet. Leiden is ook prachtig. Den Bosch, Breda en Maastricht zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat modern vind ik dus echt helemaal niks. Groningen is oudbollig en heeft historie. Net als Amsterdam. Vind ik wel fijn om er te wonen, of Leeuwarden. Goed mogelijk dat ik daarheen verkras als m'n werk in de buurt is.
Amsterdam is stervensdruk, daarom zie je mij niet daar, maar heeft wel iets.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:53 schreef Dannes het volgende:
[..]
Amsterdam of Leeuwarden is best wel een verschil om te wonen. Maar oude, historische steden zijn inderdaad vet. Leiden is ook prachtig. Den Bosch, Breda en Maastricht zijn ook leuk.
Ja, hele mooie stad inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Amsterdam is stervensdruk, daarom zie je mij niet daar, maar heeft wel iets.
In Friesland gaan mensen op hun klompen naar de Mac.
Leiden is ook tof idd, wilde ik eerst ook doen, maar is grootschaliger dan Groningen en de uni heeft een rare verdeling qua faculteiten en afstand. Ik hou van klein, dus keuze was snel gemaakt.
Bodrum of Dalaman? Vanaf Bodrum is het nog 2,5 uur met de busquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:57 schreef underground1009 het volgende:
Ik ben opgegroeid in Deventer, nu in Groningen, allebei historische steden. Toch kan ik een stad als Rotterdam ook zeker waarderen.
Toch sluit ik een terugkeer naar het midden of oosten van het land niet uit later, als ik in Overijssel of Gelderland een baan zou vinden ipv in de Randstad is het mij ook om het even
Morgen vertrek ik naar Marmaris, alleen jammer dat Transavia op een boekingsnummer 2 stoelen pakt die 11 rijen uit elkaar staan. Jammer maar helaas
Ja, wel. Dat is echt waar. Het stukje CS - Dam is op welke dag dan ook zo verschrikkelijk druk dat je er eigenlijk niet meer normaal kunt gaan. Daarbuiten wordt het rustiger maar het Vondelpark op een zonnige dag is zo vol dat de fietspaden geblokkeerd worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alsof Amsterdam overal en altijd stervensdruk is. Alsof je niet normaal over straat kan, kom op man. Hoofdstad, toeristen, maar het is echt niet overdreven drukker dan elke andere willekeurige stad.
Ja, maar nu lijkt het net alsof dat stukje Dam-CS heel Amsterdam is? Je moet het zien als een koeienpad. CS is de stal, de koeien moeten over het koeienpad naar het weiland en van daaruit gaan ze los. Tuurlijk is dat stuk druk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, wel. Dat is echt waar. Het stukje CS - Dam is op welke dag dan ook zo verschrikkelijk druk dat je er eigenlijk niet meer normaal kunt gaan. Daarbuiten wordt het rustiger maar het Vondelpark op een zonnige dag is zo vol dat de fietspaden geblokkeerd worden.
Amsterdam lijdt onder zijn toeristen. Wat natuurlijk heel dubbel is, want ze brengen ook een enorm deel van de inkomsten voor de stad op.
Buiten de grachtengordel begint eigenlijk het leuke Amsterdam, waar de meeste toeristen niet meer komen. Buiten de ring is er weinig meer aan.
die jezus schreeuwers voor cs worden steeds extremer trouwens.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, wel. Dat is echt waar. Het stukje CS - Dam is op welke dag dan ook zo verschrikkelijk druk dat je er eigenlijk niet meer normaal kunt gaan. Daarbuiten wordt het rustiger maar het Vondelpark op een zonnige dag is zo vol dat de fietspaden geblokkeerd worden.
Amsterdam lijdt onder zijn toeristen. Wat natuurlijk heel dubbel is, want ze brengen ook een enorm deel van de inkomsten voor de stad op.
Buiten de grachtengordel begint eigenlijk het leuke Amsterdam, waar de meeste toeristen niet meer komen. Buiten de ring is er weinig meer aan.
Daarnaast: ALTIJD is er wel iemand. In Groningen kan je rustig op een zondagochtend door de stad fietsen, en dan nog is er niemand.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeker waar. Valt me ook op dat zelfs in mijn verre buitenwijk eigenlijk altijd wel drukte is, zelfs diep in de nacht. "Thuis" was dat helemaal niet zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarnaast: ALTIJD is er wel iemand. In Groningen kan je rustig op een zondagochtend door de stad fietsen, en dan nog is er niemand.
In Amsterdam zie je 24/7 continu iemand
Ok, ok. In dat opzicht is het wel drukker, maar toch niet té druk? Het is ook een beetje wat je verwachtingen zijn van een wereldstad nietwaar?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarnaast: ALTIJD is er wel iemand. In Groningen kan je rustig op een zondagochtend door de stad fietsen, en dan nog is er niemand.
In Amsterdam zie je 24/7 continu iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
In Twente werd de politie wel eens gebeld als iemand een neger had gezien, dat is wel weer het andere uiterste t.o.v. Amsterdam.Als ik heimwee heb lees ik altijd www.weblogzwolle.nl voor een dosis geboren kalfjes en mensen die zestig jaar getrouwd zijn of nieuws over aanhoudingen wegens urineren in het openbaar. Geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk overigens dat mensen hier wel weinig ambitie hebben (uitzonderingen daargelaten). Het is ook gewoon prima om op je 30ste nog thuis te wonen en dan in het weekend te zuipen en wéér wild te plassen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik heimwee heb lees ik altijd www.weblogzwolle.nl voor een dosis geboren kalfjes en mensen die zestig jaar getrouwd zijn of nieuws over aanhoudingen wegens urineren in het openbaar. Geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Leiden is toch kleinschalig met de ingevoerde loting. Wat bedoel je met rare verdeling? Bij de Leidsche rechtenfaculteit is alles in het Kamerling Onnes Gebouw aan het Rapenburg. Daarbij is Leiden als stad wat kleiner dan Groningen geloof ik en ligt wat centraler. Wel 'schijnt' het wat elitair te zijn. Heb geen idee of dat zo is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:56 schreef Etsu het volgende:
Leiden is ook tof idd, wilde ik eerst ook doen, maar is grootschaliger dan Groningen en de uni heeft een rare verdeling qua faculteiten en afstand.
Ik heb vaker meeloopdagen/open dagen/examencursussen gevolgd aan de UL. Vaker dan 1x en iedere keer was het op een andere locatie. Zelf, als buitenstaander, zou ik gek worden. Op de RuG is zo'n een beetje standaard alles in het Academiegebouw.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:31 schreef Dannes het volgende:
[..]
Leiden is toch kleinschalig met de ingevoerde loting. Wat bedoel je met rare verdeling? Bij de Leidsche rechtenfaculteit is alles in het Kamerling Onnes Gebouw aan het Rapenburg. Daarbij is Leiden als stad wat kleiner dan Groningen geloof ik en licht wat centraler. Wel 'schijnt' het wat elitair te zijn. Heb geen idee of dat zo is.
Iemand hier trouwens die zit/zat bij studentenvereniging?
Tja, god.. als je ergens als buitenstaander komt is altijd even wennen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vaker meeloopdagen/open dagen/examencursussen gevolgd aan de UL. Vaker dan 1x en iedere keer was het op een andere locatie. Zelf, als buitenstaander, zou ik gek worden. Op de RuG is zo'n een beetje standaard alles in het Academiegebouw.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:31 schreef Dannes het volgende:
[..]
Leiden is toch kleinschalig met de ingevoerde loting. Wat bedoel je met rare verdeling? Bij de Leidsche rechtenfaculteit is alles in het Kamerling Onnes Gebouw aan het Rapenburg. Daarbij is Leiden als stad wat kleiner dan Groningen geloof ik en [b]ligt[/b] wat centraler. Wel 'schijnt' het wat elitair te zijn. Heb geen idee of dat zo is.
Iemand hier trouwens die zit/zat bij studentenvereniging?
Dus al je hoor- en werkcolleges zijn op dezelfde locatie? Ook de tentamens?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:32 schreef Etsu het volgende:
Op de RuG is zo'n een beetje standaard alles in het Academiegebouw.
Nee, ik bedoelde meer dat het Academiegebouw het hoofdgebouw is. Daar worden de uitreikingen van de bul's gegeven, colleges gegeven, is er een restaurant etc., bij de UL had ik dat gevoel totaal niet. Elke keer moest ik ergens anders zijn en ik vond de gebouwen mij ook niet echt aanspreken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:35 schreef Dannes het volgende:
[..]
Dus al je hoor- en werkcolleges zijn op dezelfde locatie? Ook de tentamens?
haha, omg geen structuur!!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde meer dat het Academiegebouw het hoofdgebouw is. Daar worden de uitreikingen van de bul's gegeven, colleges gegeven, is er een restaurant etc., bij de UL had ik dat gevoel totaal niet. Elke keer moest ik ergens anders zijn en ik vond de gebouwen mij ook niet echt aanspreken.
Tentamens vinden meestal plaats op een andere locatie, 10 min fietsen ongeveer. En rechten heeft een gedeelde faculteit met letteren en dat is op 3 minuten loopafstand, waar de meeste colleges worden gegeven dus dat is wel chill.
Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat de UL ook zo'n systeem heeft, maar de verdeling ervan, waar wat plaatsvindt, niet logisch is. Dat heeft mij 'afgeschrikt'.
quote:
Maar je hebt dus de ene keer colleges in het academiegebouw en de andere keer op je eigen faculteit?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:38 schreef Etsu het volgende:
rechten heeft een gedeelde faculteit met letteren en dat is op 3 minuten loopafstand, waar de meeste colleges worden gegeven dus dat is wel chill.
Ja. Maar soms ook in de tentamenhal (zit ook een zaal ernaast). En ik woon precies in het midden van alles dus ik vind het prima.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:41 schreef Dannes het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt dus de ene keer colleges in het academiegebouw en de andere keer op je eigen faculteit?
Wij hebben gewoon in gymzaal, waar kun je anders 500 man kwijt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:41 schreef Dannes het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt dus de ene keer colleges in het academiegebouw en de andere keer op je eigen faculteit?
Belangrijk is ook een fatsoenlijke tentamenzaal.
Geen fiscaal recht aanbiedenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:45 schreef Blistering het volgende:
Alle werkgroepen zijn hier in het centrum van Utrecht, gewoon bij de faculteit zelf. Hoorcolleges bij de Uithof (![]()
), gelukkig worden die gefilmd zodat je daar nooit heen hoeft.
Tentamens in het Beatrixgebouw, dus gewoon het CS uitlopen. Buitengewoon goed geregeld eigenlijk.
Dat is dan ook voor autisten.quote:
Tja, specialiseren he? Ik snap het wel hoor.. Ik vind het eigenlijk ook raar dat ze in Nijmegen masters strafrecht etc. aanbieden terwijl juist het Onderzoekscentrum Onderneming en Recht zo groot is (en dus masters civiel, ondernemingsrecht etc.)quote:
Dat is het mooie: nederland is verdomde klein. Je kan voor je master zo naar een andere uni in principe.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:51 schreef Dannes het volgende:
Specialiseren is inderdaad belangrijk. Maar het lijkt mij dat je als student nog niet weet welke juridische richting je op wilt gaan. Het is daarom fijn om meerdere opties open te houden.
Leidenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is het mooie: nederland is verdomde klein. Je kan voor je master zo naar een andere uni in principe.
Ik doe zelf notarieel recht met civiel effect. Daarmee mag ik verschillende masteropleidingen (straf/privaat/bedrijf/recht&ICT) doen, en ofc. notarieel, alleen geen staats-/bestuurs omdat ik staatsrecht 3 (rechtsvergelijking) niet heb (gehad). En ook geen fiscaal, maar lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:51 schreef Dannes het volgende:
Specialiseren is inderdaad belangrijk. Maar het lijkt mij dat je als student nog niet weet welke juridische richting je op wilt gaan. Het is daarom fijn om meerdere opties open te houden.
Dat lijkt me wel tof.quote:
Geen verkeerde keuze. Hoe staat het notariaat er eigenlijk voor qua werkgelegenheid?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:55 schreef Etsu het volgende:
Ik doe zelf notarieel recht met civiel effect.
Slecht. Maar als ik mijn hoogleraar Verstappen mag geloven, wordt het wel beter.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:58 schreef Dannes het volgende:
[..]
Geen verkeerde keuze. Hoe staat het notariaat er eigenlijk voor qua werkgelegenheid?
Blijft altijd wel, ligt er alleen aan welke richting je op wil qua werkgelegenheidquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:58 schreef Dannes het volgende:
[..]
Geen verkeerde keuze. Hoe staat het notariaat er eigenlijk voor qua werkgelegenheid?
Bij overnames en dergelijke gaat het zo slecht niet geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
Blijft altijd wel, ligt er alleen aan welke richting je op wil qua werkgelegenheid
Maar dat is wel specialistische shit he. Denk overigens dat het voor Ets wel wat is als hij met z'n civiel effect wat ondernemingsrecht vakken bij pakt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:00 schreef Dannes het volgende:
[..]
Bij overnames en dergelijke gaat het zo slecht niet geloof ik.
Ah oke, leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:59 schreef Dannes het volgende:
[..]
Keuze is nog steeds lastig. Maar vond het inleidende vak zeer interessant.
Dalamanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bodrum of Dalaman? Vanaf Bodrum is het nog 2,5 uur met de busVerschrikkelijk.
Jep, anderhalf uur. Je kan ook met de taxi, is ook helemaal niet zo duur. 30 lira dacht ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:09 schreef underground1009 het volgende:
[..]
DalamanNog anderhalf uur met de bus geloof ik maar goed, je moet er wat voor over hebben haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |